Jump to content

A4 B6 2.5TDi 180к.с quattro


Recommended Posts

Вярваш на хора, които не са и имали допир до такъв мотор...Някяй като оптимиста притежавали най-голямата разпоретина сред дизелите пишат само в такива теми за да го плюят. Много малко обективни коментари ще срещнеш по темата тук. Славата на този мотор в този форум е повече една форумна легенда отколкото реален проблем.

Не най-голямата а най :rolleyes: Типичното средностатистическо АФБ( АКН с насрания мотор . Ти ако си мислиш че 90% от предлаганите подобни в БГ не са даже още по-заминали значи ти давам права над ника си :huh:

Що не питаш в сервизите кво мислят за 2.5 ;) е отиди в проспид примерно пичове са няма да ти кажат нещо дето не е .

Ремонта на в6 2.5 тди е като да правиш байпас на 90 г старец така по-образно като за тебе пиша без да плюя е питай Nasti кво ще ти каже и той........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 135
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вече 3 месец търся кола, ще полудея :rolleyes: Тръгнах от 2.5 quattro , та го докарах до 1.9 quattro и Волво S60 D5 мотор. Ако намерия запазен екземпляр 1.9 quattro до 14 бона купувам, ако не S60 D5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти докато намериш такова брат,може да стане време за пенсия.Каквото ти хареса - купувай даже и без ВагКом.Едва ли ще сбъркаш..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти докато намериш такова брат,може да стане време за пенсия.Каквото ти хареса - купувай даже и без ВагКом.Едва ли ще сбъркаш..

Аз само да го намерия, другото е лесно. Само, че 1.9 quattro се намира доста трудно и запазен за 14 бона. Иначе колегата gibonass си продава неговото за 18 бона, но е над моя бюджет. Да видим до кога ще ми издържат нервите да дочакам за 1.9 quattro :respekt: или ще си купя S60 D5

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не най-голямата а най :respekt: Типичното средностатистическо АФБ( АКН с насрания мотор . Ти ако си мислиш че 90% от предлаганите подобни в БГ не са даже още по-заминали значи ти давам права над ника си :hilezh:

Що не питаш в сервизите кво мислят за 2.5 :flehan: е отиди в проспид примерно пичове са няма да ти кажат нещо дето не е .

Ремонта на в6 2.5 тди е като да правиш байпас на 90 г старец така по-образно като за тебе пиша без да плюя е питай Nasti кво ще ти каже и той........

Стига бе човек , в над 150 теми вече го водим тоя спор...Попаднал си на кенеф...и си имал проблеми, но да слагаш този мотор под общ знаменател при положение, че сигурно над 85% от С5 в БГ е с тоя мотор...но ти не правиш разлика и не ти прави впечатление , че из форума темите за него качен на В6 са рядкост...Ела да ти покажа поне 3 такива мотора , собствениците им ако не бяха влезли във форума, никога нямаше да разберат , че тоя мотор не го бива от такива като теб, а си го карат щастливо единия вече над 100 000км откакто го е купил...Аз що 50К км нямах грижи и след мен още толкова

Какво да ги питам в сервизите ? Ти ми кажи според сервизите , кой е читав мотор ? Половината не го харесват, защото трябва да свалят бронята при обслужване, а не за друго...Защото понеже после трябва да настройват фарове и т.н., а не им се занимава да напасват и брони... Що не каза в една тема на хората да си търсят читав такъв мотор и че ако попаднат на такъв ще си карат без грижи ? Само плюеш, заради това което си преживял, но ставаш баналенм и нищо смислено...Аз познавам хора имали проблеми с АФН, което пък тук е синоним на надеждност...от сервизи съм слушал и за него , че не става...Проспийд некъв сервиз на марката ли са ? Насти какво да го питам ? Всички търговци не го харесват, защото ако такъв се продава евтино и става за бизнес е на 500 000км...

За електрониката на помпата съм съгласен, да прави проблем...АФБ може да е по-зле , но със следващите положението далеч не е същото...

Такива тъпотии каквито се пишат за този двигател едва ли в някой друг форум могат да се чуят...1100лв му е обслужването с труда и да кажем още 300лв за всички течности и масла на кутии и диференциали , ако е ръчка...1500 много ли е като пълно обслужване ? За 2000 лв общо ще вземеш още и комплект носачи + профилкатика на турбото ...После обаче само сипваш нафта и караш...

А, и друго, ти си карал тоя мотор на С5 а не В6 като в темата...5 години по-нов и на по-леко купе и изчистен от куп грешки не е същото като АФБ на В5 и С5...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избери по-малкото зло. Верно ли искат 9х евра на тво нещо стига бе :respekt: Според мен пазара е толкова умрял че ако се покажеш сериозен купувач ще те понесат на ръце за 14 бона и желание за дизелово ауди ..

Все пак ако искаш по-читава кола била тя и ауди вдигни се и търси в Австрия германия като пари са скъпи но поне не са тези които виждаш тук.

mitsubishi galant както винаги с теб сме на противоположин мения. Моето съм си го изградил не само от моя личен автомобил. Идеята ми не е да пълним форума с некви анти ауди мнения.

Определено обаче като става въпрос за В6 2.5ТДи особено тия АФБ АКН АКЕ и след това компания трябва да се подхожда с доста добра доза предпазливост . НАй-лесното нещо на света е да купиш 2.5 ТДи подведен от имагинерния вървеж и обещанията за икономия ~ мощност и после винаги става мазало.....Тая кола е хубава докато е в гаранция или до 200 х след тва не ми я хвали ако е излезе от бокса е за кратко и добре подплатено с $. Верно може да я караш докато не спре което така или инъче с ауди трудно става и като се поогледаш масово 2.5 тди чадят черно и сиво за шума на разколачена дрелка( обикновенно някоя кобиличка се разхожда на свобода) няма да споменавам но се чува от един футболен стадион разстояние ако тва намираш за приемливо пък за окачването просто не искам да отварям повече темата в тая посока.

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намерия запазен екземпляр 1.9 quattro до 14 бона купувам

Ами ходи и гледай дупнишката тогава, може да се окаже пък и читава :flehan:

Но след сверка в български и най - вече чужди сайтове за точно този мотор с quattro, става ясно, че за да е надежден автомобила, цената му е над тези 14к, които си готов да дадеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено обаче като става въпрос за В6 2.5ТДи особено тия АФБ АКН АКЕ и след това компания трябва да се подхожда с доста добра доза предпазливост .

Да де, но в А4 В6 се вграждат ,

2001 - 2003 2.5 TDI AKE

2001 - 2003 2.5 TDI AYM

2002 - 2003 2.5 TDI BFC

От много време ми е интересно какво е положението с тях и определено се наблюдават много по-малко проблеми . Отделно в А4 има по-голям шанс да попаднеш на читав такъв, отколкото при А6 С5...По-малка кола се купува от хора, които карат по-малко...по принцип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи последното или предпоследното списание на авто билд за 2010г.Има две страници писано точно за този автомобил даже куатро беше.От сега да те предупредя че няма да се очароваш хич.1.9-да ти е мирна главата и джоба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет, оглеждам се за B6 точно като автора и искам да помоля някой да разясни накратко (ако става дума за B серия при големия мотор) защо 163PS или 131PS се води по-надежден от 179PS? Има ли реална причина да търся 163 вместо 179 като изключим разликата в разхода от ~1л по книжка? Благодаря! п.п. Мисля си, че 1.9 изобщо няма да върви добре с това тежко купе и двигател като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж сега.. има си и 180PS версия (код BAU), която в техническо отношение не отстъпва на 163PS, просто се слага след моделна 2004-та.

иначе грешиш.. 1.9 върви много прилично на това купе, и 1.8Т също е много прилично на това купе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...