Jump to content

A4 B6 2.5TDi 180к.с quattro


Recommended Posts

Ако ще е шкода трябва да е нова и аз го знам това, ама мангизите не ми се дават само за кола.

Aко имаш нерви да караш колата 7-8 години хич не е лоша оферта нов шконтияк. А и сега имат едни коледни прИмоции по 10-20%

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 135
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Aко имаш нерви да караш колата 7-8 години хич не е лоша оферта нов шконтияк. А и сега имат едни коледни прИмоции по 10-20%

Нова Шкода над 25 бона . не ги копая тез пари. Пък ако някой от Вас има кладeнец, ще му помогна :flipoff:

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилична нова шкода е 25+25 = 50, с остатъчна стойност 15 к

А прилично ауди е 25 + (неясно още колко за няколкото години в които ще е при теб), с остатъчна стойност 5 к.

Разликата от 15 к ако я разхвърляш на повечко години не е фрапантна, но говорим за КР 140 к.с. срещу ПД 131 к.с. и за удоволствието да караш чисто нова кола. Важен фактор е също и километрите които ще изминеш с него.

ПП: Да не забравяме и че дизеловото 4х4 на Б6 е малко рисково, говоря за 2,5 тди.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да обясня, че не мога да дам повече от 16 бона за кола. Добре ти разбирам логиката с нов автомобил и съм напълно съгласен, но нямам такава финансова възможност сега.

Затова нека да изключим варианта "нова кола" Шкода.

То старите Октавии сега са по 15, 16 бона. Но по добре Б6 02-04 (около 150 К км.) стара, отколкото Окатавиа пак стара 04-06 год.(около 150 К км.). На едно мнение ли сте и Вие?

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теб хубаво 16к ти е тавана, но добре проучи колко пара може да налееш в една Б6-ца на 7-8-10 години:steinigung: Че тъкмо им идва времето да почне да им се обажда това-онова, а вземе ли да се обажда, а то е неминуемо с годините и км (все пак купуваш стара кола и да очакваш дизел гонещ 10-тата година да е под 300к км е наивно) бързо можеш да се доближиш до цената на Шкодилака. Още нещо - Шкодилака го купуваш с 4 нови гуми, без нужда от обслужване - ремъци, масла, дискове, накладки, всякакви течности:stupid:

Просто информативно. Направи сметката, удари чертата и така.

Остатъчната стойност на Шкода наистина не е толкова малка, колкото си мислите, аз търсих миналата година Октавия под 100к, до 3 годишна, нормално оборудвана (с най-необходимите екстри) и под 18-19к не намерих. Автоджамбазите не съм ги гледал, те е ясно какви ги продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо - Шкодилака го купуваш с 4 нови гуми, без нужда от обслужване - ремъци, масла, дискове, накладки, всякакви течности:steinigung:

Аз съм виждал, че им слагат всесезонни "Барумки". Някой виждал ли е други гуми на промоционална Шкода?

А съм чувал от собственици, че с първото и второто гаранционно обслужване се плащат "ремъци, масла, дискове, накладки, всякакви течности"..... и като теглиш чертата ще излезе, че си карал Шкода на цената на Б6 куатро:stupid:.

...още нещо - ако подходът е, че се купува Б6, защото е по-евтино, то по-добре Шкода,....

но ако подходът е, че се купува Б6, защото е Б6, тогава ще получиш автомобил от премиум марка (по-ясно и образно не мога да се изразя)

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнато от друг ъгъл - карал си чисто нова, хич не лоша кола, вместо гонещ 10-тата година автомобил на незнайни км, който може да те изненада по всяко време и на който със сигурност можеш по-малко да разчиташ, че няма да те изостави тръгвайки на дълъг път. И колкото да е запазен ще е стара кола. Да не говорим, че модела поостаря доста и наистина запазени екземпляри е чудо да се намерят, а ако има такива - те са на абсурдна цена.

Б6 са си хубави коли, ама си поостаряха и понавъртяха доста км, това имам в предвид. Ако намери хубава за 10-12к - добър избор. 16к обаче вече граничат с неразумното, лично мнение.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...още нещо - ако подходът е, че се купува Б6, защото е по-евтино, то по-добре Шкода,....

но ако подходът е, че се купува Б6, защото е Б6, тогава ще получиш автомобил от премиум марка

Много хубаво си го казал. Тук обаче идва големия проблем на голяма част от бъдещите собственици на "ново" ауди Б6 - цената му, която граничи с тая на чисто нова шкода в кратък период от време.

Ако намери хубава за 10-12к - добър избор. 16к обаче вече граничат с неразумното, лично мнение.

Къде видя хубаво 2,5 тди куатро за 12 к? Или говориш в евро?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видя хубаво 2,5 тди куатро за 12 к? Или говориш в евро?

Никъде. Затова и отпред има думата "Ако":steinigung:

И за 8-9к евро - пак са на 200к++ км в немско. Миналата година съм ги оглеждал когато бях пред същата дилема. И колкото и да е премиум една кола 200к++ са си 200к++, и 8-10 години са си 8-10 години. И част премиума отдавна е поизбягал за това време. Защото съм сигурен, че ако сега дадат на някой да подкара чисто нова, излязла от завода Б6-ца ще разбере, че разлика има, че колкото и да са хубави колите - времето и километрите ги амортизират безвъзвратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б6 са си хубави коли, ама си поостаряха и понавъртяха доста км, това имам в предвид. Ако намери хубава за 10-12к - добър избор. 16к обаче вече граничат с неразумното, лично мнение.

Аз бях готов да дам 16+ и пак не си намерих В6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях готов да дам 16+ и пак не си намерих В6.

И по-добре. За мен лично класът на А4-ката е малко неоправдан. Както казва един от мениджърите в Ауди, това е въвеждащия клас за клиенти, които не са имали допир с марката и е стъпка към другите модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва един от мениджърите в Ауди, това е въвеждащия клас за клиенти, които не са имали допир с марката и е стъпка към другите модели.

То от "нашите" мениджъри, човек може много да научи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитирал съм човек, които е бил в ръководството на компания, успяла да пробие и наложи един скъп и уникален продукт през последните 20 години.... за разлика от други автомобилни компании като тойота и опел, които успяват да наложат посредственост с висока цена. Та в този дух наистина има какво да се научи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълно, с коли от 10к € нагоре. Не се прави на тежкар само.

Не разбрах кое беше тежкарското...

Иначе не си прав - има доста коли в диапазона 6-10К евро:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...SERVICE_HISTORY

Редактирано от audi4life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш наизуст - единствено 2004 са 10к евра и нагоре - 2001г ги има за доста по-малко - а дори и те не са на 10години. Все пак и 9 год ауди си има цена - не се подвеждай по цените на автомошениците в Бг. Според теб, колко трябва да струва такова ауди? И как я определяш тази цена? Не мога да разбера защо се заяждаш?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте мнение за тази кола.А4 Б6 S-line Основният ми въпрос е дали автоматика му е "Мултитроник" или е "типтроник" Ако не се лъжа типтроника е по сполучлив?

Редактирано от Hakinnen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте мнение за тази кола.А4 Б6 S-line Основният ми въпрос е дали автоматика му е "Мултитроник" или е "типтроник" Ако не се лъжа типтроника е по сполучлив?

Колега бегай от тази или поне отиди да я огледаш на живо дали я е оправил. Преди половин година ходих да я гледам и тествам беше ужас даже пусках запитване във форума че имаше странен проблем.

пушеше сивкав дим като кумин от капачката на двигателя за маслото и като извадиш щеката за маслото и нямаше мощността която трябва да има една такава 163 коня кола.

Иначе купе и интериор нямаха грешка запазени доста и вида е трепач ама... двигателя нещо куц. Собственика ми ги разправя некви че било от некво филтърче и ми вика тогава да си купя филтъра да сменя и щяло да заспи. Аз му предложих той да го купи и смени и ако се оправи я взимам ама не искаше и аз предпочетох да търся друга кола и за късмет намерих, че и по евтина и хубава :hilezh:

Kолата е в Поповица близо до Пловдив.

Ето линк към темата ми от тогава:

КЪМ СТАРАТА ТЕМА

Редактирано от mealmighty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9 е страхотен мотор,но заради големичкия въртящ момент е добре да има Quattro.За мен това е несбъдната мечта. smile.gif

Еxxx ако намериш 1.9 с 6скорости,Quattro,авант,навигация RNS-E,S line ще ти завидя благородно. smile.gif

Направо утопична кола това Б6 1.9 ТДИ ... 131 кс двигател като го натовариш с 1600кг купе , направо не мога да си го представя как ще се вкара в пътя , без спортно окачване и еСлайн пакет - то просто е задължително за контролираш зверската мощ :hilezh:

А 2.5 ТДИ 180кс си бяга доста повече от 1,9 ТДИ ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...