Jump to content

Тестване на мултитроник А4 2001-2003


SBobi

Recommended Posts

Здравейте колеги имам интерес към Ауди А4 2,5 TDI мултитроник. Интересува ме как мога да тествам мултитроника при огледа на колата. Какво да гледам там. Приблизетелен разход на гориво и личните ви впечатления от тази кола. Приемам всякакви съвети. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да гледаш и да не гледаш все ще си вътре.Такава кола просто не е за купуване,не си заслужава риска,а и не мисля че ще намериш читава.Има един колега от форума,които беше с такава комбинация и в крайна сметка след много дадени пари махна мултито и си сложи ръчни скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5ТДИ само типтроник куатро или ръчни скорости.Мултитроникът е създаден ,за да се счупи и то най-вече при 2.5ТДИ заради големия въртящ момент .Аз бях с мултитроник и след 5000лв дадени за ремонт и никакъв ефект, сложих ръчни скорости.Ти сам си прави изводи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също чувам подобни отзиви за мултитроника, но понеже държа да е автоматик, да разбирам че съветът е да е типтроник ако е автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sbobi, явно предишно изказалите се не четат въпроса ти.

Мултитроник се тества по няколко признака :

1. При превключване на D или R не бива да има удар в кутията. Присъствието на такъв е признак за проблемни луфтове.

2. При включване на D колата трябва да потегли без подаване на газ, плавно.

3. Ако я спреш в лек наклон без да натискаш спирачката, не бива да се връща назад.

4.При подаване на умерена газ (около средата на хода на газта) колата трябва да започне да ускорява плавно, а не да се изфорсира.

Погледни и в този сайт : http://multitronic-box.com/ има доста полезна информация. Собственика на сайта се казва Мишо , телефона му го има тук във форума и една консултация с него ще ти дойде най-добре.

Не е верно , че не можеш да намериш читав мултитроник, аз имам такава от 2,5 год. около 50 000 км съм навъртял и проблем досега не съм имал. Обсужване на кутията става на 60 000 км. и струва около 1000 лв. Този който не го прави после реве , че били проблемни пустите мултита. Тъй че слушай себе си , а не този който не може да си позволи това за което става дума.

Тук е модерно да се плюе по мултитроника по 3 причини : незнание, чул ама не видял, завист.

Успех при избора, оставам на твое разположение ако имаш въпроси ама е по добре на ЛС, че ми се образуват нерви от кофти изказвания.

Дори ако желаеш те каня на тестдрайв.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти наясно ли си изобщо с устройството на мултитроника?Даже и Мишо да пита и той ще му каже същото,защото като ходих при Мишо за мултитроника и като чу, че е на 2.5ТДИ , му стана лошо и каза,че с 2.5 не се занимава заради големия въртящ момент и рано или късно кутията се чупи.Това са негови думи.И понеже споделих ,че искам да засилвам чипа на колата ,ме посъветва вместо друг мултитроник втора употреба да си сложа ръчни скорости , че с чипа и спортно каране ще съсипя и другия мултитроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами наясно съм колега, не по малко от теб, що какво точно искаш да ми кажеш ???

На мен 163 к.с. ми стигат , чипове не са ми нужни имам си S режим ако пък ми се кара по екстремно. А че рано или късно ще се счупи , съмнения няма. Това дето не се чупи още не е направено.

Това, че ти не си уцелил читав екземпляр не може да поставя всичко останало под един знаменател.

А пък още повече , че си пък спортист , както е видно, то мултитроника не е за теб.

Имал съм и кола с ръчни скорости, която блокира като циментов блок насред София. Е какво да почвам да плюя плюя по нея ли ? Не , просто изтормозена кола ако ще да е с извънземна кутия си е все тая.

Сега разбра ли ме ?

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Sbobi, явно предишно изказалите се не четат въпроса ти.

Мултитроник се тества по няколко признака :

1. При превключване на D или R не бива да има удар в кутията. Присъствието на такъв е признак за проблемни луфтове.

2. При включване на D колата трябва да потегли без подаване на газ, плавно.

3. Ако я спреш в лек наклон без да натискаш спирачката, не бива да се връща назад.

4.При подаване на умерена газ (около средата на хода на газта) колата трябва да започне да ускорява плавно, а не да се изфорсира.

Погледни и в този сайт : http://multitronic-box.com/ има доста полезна информация. Собственика на сайта се казва Мишо , телефона му го има тук във форума и една консултация с него ще ти дойде най-добре.

Не е верно , че не можеш да намериш читав мултитроник, аз имам такава от 2,5 год. около 50 000 км съм навъртял и проблем досега не съм имал. Обсужване на кутията става на 60 000 км. и струва около 1000 лв. Този който не го прави после реве , че били проблемни пустите мултита. Тъй че слушай себе си , а не този който не може да си позволи това за което става дума.

Тук е модерно да се плюе по мултитроника по 3 причини : незнание, чул ама не видял, завист.

Успех при избора, оставам на твое разположение ако имаш въпроси ама е по добре на ЛС, че ми се образуват нерви от кофти изказвания.

Дори ако желаеш те каня на тестдрайв.

Ами наясно съм колега, не по малко от теб, що какво точно искаш да ми кажеш ???

На мен 163 к.с. ми стигат , чипове не са ми нужни имам си S режим ако пък ми се кара по екстремно. А че рано или късно ще се счупи , съмнения няма. Това дето не се чупи още не е направено.

Това, че ти не си уцелил читав екземпляр не може да поставя всичко останало под един знаменател.

А пък още повече , че си пък спортист , както е видно, то мултитроника не е за теб.

Имал съм и кола с ръчни скорости, която блокира като циментов блок насред София. Е какво да почвам да плюя плюя по нея ли ? Не , просто изтормозена кола ако ще да е с извънземна кутия си е все тая.

Сега разбра ли ме ?

+1,много точно го е казал колегата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво всъщност дефектира най-често в тази кутия и какви са признаците! Започва да рита при превключване? Не ускорява колата ?

Редактирано от SBobi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7. What breaks most often in the multitronic?

Generally everything! The chain, the command block, the bearings, the cones of the chain, the primary shaft.Мишо мултитроник сайт

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за пореден път се убедих,че Мишо е уникално добър майстор и перфекционист в това,което прави.Той застава зад това,че 2.5 с мулти е лош вариант защото заради големия вартящ момент скоростната кутия дефектира много по-често.Аз бих се вслушал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги !!! Уважавам и положителните и отрицателните мнения за мултитроника. Хубаво ще обмисля какво да правя! Благодаря за помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте

интересува ме дали на ауди А4 от периода 2002-2004 се монтира друга скоростна кутия освен мултитроник , по конкретно за варианта quatro 2.5 tdi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте

интересува ме дали на ауди А4 от периода 2002-2004 се монтира друга скоростна кутия освен мултитроник , по конкретно за варианта quatro 2.5 tdi

По принцип комбинация quattro с multitronic ск. кутия няма. На quattro моделите се слагат само tiptronic ск. кутии. Tiptronic-a се води доста по-здрава ск. кутия от multitronic-а. Моделите с предно предаване винаги са с multitronic. Щом говориш за 2.5 quattro, значи е 100% с tiptronic. Но впредвид лошата слава на този мотор, аз бих потърсил 3.0tdi. Вече ги има на нормални цени. Дано да съм бил полезен :)

Редактирано от BAHOLINO A4 TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги !!! Уважавам и положителните и отрицателните мнения за мултитроника. Хубаво ще обмисля какво да правя! Благодаря за помощта.

Дори в последните броеве на АБ отново напомнят да се бяга на далеч от Мултитроник кутиите.

Дори и да има читави и да се обслужват както трябва,не бих рискувал,щото после Уя е гоуем.

Да не говорим,че преди всяко тръгване на път ще се чудя постоянно дали ще се прибера......с колата или с ПМ

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хареса ми мнението на колегата zoro че има и читави мултитроници,защото и аз се притеснявам понякога колко ще изкара моя (А4,Б6,2001)но ми казаха в сервиза че когато редовно сменям маслото -на 60 000 км и не я тормозя като Шумахер не би трябвало да имам проблеми,поне не скоро...много ясно че нещо което е направено рано или късно се чупи.Така че да си пожелаем весели празници и по-малко ремонти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз имам въпрос!!! Някои си сменят Мултитроника на ръчни скорости. Въпроса ми е колко струва тази процедура? В смисъл такъв, че трябва да си купим скоростна кутия, за Б6 2.0 бензин, каква скоростна кутия мога да си сложа? След като съм в автомат трябва да сменя педала на спирачката с по-малък и да сложа педал на съединителят. За сега да чукам нямам проблеми, но ми е интерестно, дали смяната на скоростната кутия излиза много по-евтино от ремонт на кутията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам въпрос!!! Някои си сменят Мултитроника на ръчни скорости. Въпроса ми е колко струва тази процедура? В смисъл такъв, че трябва да си купим скоростна кутия, за Б6 2.0 бензин, каква скоростна кутия мога да си сложа? След като съм в автомат трябва да сменя педала на спирачката с по-малък и да сложа педал на съединителят. За сега да чукам нямам проблеми, но ми е интерестно, дали смяната на скоростната кутия излиза много по-евтино от ремонт на кутията?

и аз това искам да знам,ако някой е запознат моля да сподели тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен за 2.5ТДИ ми излезе 2300лв всичко като:

Скоростна кутия,маховик,педали, лостова система, полувалове с карета-1400лв от една морга

Съединител(нов с много голяма отстъпка)-500лв комплект

за работа-400лв (човекът от моргата ми го препоръча това момче ,защото се занимава главно с ВАГ-автомобили)

А кодовете за скоростната кутия ми ги извади Мишо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...