AudiCoupe85 Публикувано 16 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2010 (Редактирано) Та колегата неможе да пусне тема и му помагам...Оплаква се от налягане в казанчето на хидравликата и теч от там на масло ... виене и производните му!Колеги , помогнете му Редактирано 16 Декември 2010 от AudiCoupe85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 И аз ще се услушвам по темата, че и при мен от около 2 мес. взе да ми посвирва хидравликата. Дали е рейка или помпа незнам. Маслото в казанчето не е мръднало и си е бистро- зелено. Ама не съм го сменял за 36 000 км. от как я имам колата, а преди това не се знае колко е карано и се чудя дали маслото да не сменя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 И аз да използвам темата извини ме колега но и моята хидравлика е забелязах от задната страна на шайбата на помпата за хидравликата леко омаслено и гледам като се е въртяла тая шайба и омазнила ми е кората под двигателя и се съмнявам да не би да има някакъв семеринг и да е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 И аз ще се услушвам по темата, че и при мен от около 2 мес. взе да ми посвирва хидравликата. Дали е рейка или помпа незнам. Маслото в казанчето не е мръднало и си е бистро- зелено. Ама не съм го сменял за 36 000 км. от как я имам колата, а преди това не се знае колко е карано и се чудя дали маслото да не сменя...Я първо си опъни добре ремъка и да знаеж отзад има гайка не се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 (Редактирано) каква гайка.... Редактирано 17 Декември 2010 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 (Редактирано) Към колегата адаш ASEN55 бих препоръчал първоначално да се увери че маркучите излизащи от казанчето са маслоустойчив, не е ли маслоустойчив няма начин да не почне да изпуска. Има всчкви случаи хората слагат кВот имат. От смяна на хидравличната течност (поне при мене) до сега не съм виждал ефект все си вие помпата или все си задържа волана (най-вече при "Италианците"), но съм чувал от мн. хора че се оправяло. Проблем в рейката не се изключва.Трудно ли се върти волана, и задържа ли? И виж от къде ти "набива" високо налягане в казанчето, бая глупости съм виждал даже и това да наръгаш изхода за високо налягане от помпата в казанчето, Което физически би трябвало да е невъзможно.tanuco, колегата сигурно говори за една гайка, 24мм с която като я завъртиш отхлабваш/затягаш ремъка на нея има зъби от вътрешната страна също така и на водача, тея зъби правят оптягането. Изпоузва се на всякви VAG алтернатори и помпи. Иначе за мене помпа вие ли си кара се докато не почне да задържа волана и тогава сменяш.Това са лични мнения. Редактирано 17 Декември 2010 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Гайка или болт не помня , но отпред са две или три/ само разхлабваш/ като внимаваш някои са за цепене на помпата и една от задната страна на помпата малко по навътре намира се с напипване в горния край на помпата. Докато нея охлабиш не можеш да опънеш ремъка , най добре с глухо ключе 12 или 13 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASEN55 Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 (Редактирано) Към колегата адаш ASEN55 бих препоръчал първоначално да се увери че маркучите излизащи от казанчето са маслоустойчив, не е ли маслоустойчив няма начин да не почне да изпуска. Има всчкви случаи хората слагат кВот имат. От смяна на хидравличната течност (поне при мене) до сега не съм виждал ефект все си вие помпата или все си задържа волана (най-вече при "Италианците"), но съм чувал от мн. хора че се оправяло. Проблем в рейката не се изключва.Трудно ли се върти волана, и задържа ли? И виж от къде ти "набива" високо налягане в казанчето, бая глупости съм виждал даже и това да наръгаш изхода за високо налягане от помпата в казанчето, Което физически би трябвало да е невъзможно.здр колега волана сие наред върти се нормално и не задържа никаде просто ми изхвърля маслото от капачката на казанчето свалих казанчето изчистих го огледах го няма никаде спукано маслото беше буквално черно и гъсто казанчето го монтирах но несам сипвал масло понеже се опасявам да не стане по лошо затова искам савет от вас ако може да кажете поне от каде да почна относно маркучите наред са и нямат видими течове на масло. Редактирано 17 Декември 2010 от ASEN55 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Колеги, при мен волана задържа само когато съм навил пълен десен. От ляв към десен не задържа. Тече яко хидравлична течност от маркучите (колата все още е с оригиналните скоби тия щампованите) и си доливам стабилно някаква закупена от ОМВ. Въпроса ми е ако си закупя оригинална течност, сменя скобите и спра тия течове дали ще започне да се връща. Също така по предницата смених доста неща без амортисьори и пружини и колата продължава да си хлопа яко. Дали е рейката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 17 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2010 Колеги, при мен волана задържа само когато съм навил пълен десен. От ляв към десен не задържа. Тече яко хидравлична течност от маркучите (колата все още е с оригиналните скоби тия щампованите) и си доливам стабилно някаква закупена от ОМВ. Въпроса ми е ако си закупя оригинална течност, сменя скобите и спра тия течове дали ще започне да се връща. Също така по предницата смених доста неща без амортисьори и пружини и колата продължава да си хлопа яко. Дали е рейката?Според мен си е от рейка това задържане. Но все пак не е нормално да си доливаш оправи си течовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 18 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2010 Здравейте, мойта хидравлика забиваше адски много, на место, в завой и т.н. Накрая се оказа комплектно, хид. помпа и рейка... След ремонта и слаганена оригиналното масло, проблема изчезна напълно. От сервиза(доверени хора) ми казаха, че това се получава от несменяне на маслото, след определен брой километри, то губи свойте свойства и стана на желе... От там се чупят лопатките на помпата и сами си представете какво става с рейката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASEN55 Публикувано 24 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2010 здравейте колеги относно проблема с хидравликата който имах след почистване на казанчето и филтъра в него и смяна на маслото с оригинално от шкода G004 вече 2 дена карам колата и нямам никакъв проблем спря шума който виеше и волана сие наред ако имате подобен проблем като моя бих ви съветвал първо да почнете с първата стъпка смяната на маслото поне при мен се оказа успешен резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване