Jump to content

Проблем с лагери на задни главини


toma

Recommended Posts

Здравейте,имам такъв проблем сменях ларери на задните главини 3-4 пъти, последния път бяха на FAG и изкараха около 8-10 хиляди километра. Въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и дали има нещо общо с реглажа, аудито е 4x4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е от реглаж .... май и с гумите би имало проблеми при "крива" кола

Да не би да имаш износване на леглата, там където лягат лагерите .. или да има някакви боклуци и самите лагери да не лягат добре и съответно да се измятат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбрах проблема.

Това, че малко са изкарали или какво?

Ако са криви задните джанти и/или гуми, на всеки оборот 'мятат' и разбиват лагера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същото на куатрото,задни нови лагери от които единият изкара има няма 3-4месеца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ФАГ не е най-доброто, което можеш да сложиш на колата. На моята А6 съм сложих 4 лагера СКФ. повече от 100 000 изкараха 3 от тях. Четвъртия изкара 50 000. Смених го с ФАГ - сега той е на 50 000 км и не се обажда! Отзад се пообаждат 2 СКФ ма имат още хляб.

Според мен трябва да пробваш с СКФ. На 80та съм с СКФ от 2005 г, минал съм и с нея около 100 000 км. Ваското 1 ги смени тогава задните 2. Единия даде фира миналата година заради главината. Смених го заедно с нея.

Ако искаш мога да ти дам цени на лс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи задните джанти на стенд и виж дали мятат.

Втори вариант виж дали ти греят спирачките.

Ако греят може от това да замине лагера.

Трети вариант - купил си баси ментаците, или монтажа е бил калпав.

Ако е някое от първите две ,преди да смениш лагерите трябва да отстраниш проблемите.

Иначе с новите пак.

Ако е третия вариант, просто ги смени, ама смени и сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ФАГ не е най-доброто, което можеш да сложиш на колата. На моята А6 съм сложих 4 лагера СКФ. повече от 100 000 изкараха 3 от тях. Четвъртия изкара 50 000. Смених го с ФАГ - сега той е на 50 000 км и не се обажда! Отзад се пообаждат 2 СКФ ма имат още хляб.

Не разбирам от какво си недоволен при ФАГ?

За последните 2-3 години съм купил над 15 лагера ФАГ и досега не съм имал проблеми.

Купувам и СКФ и пак нямам проблеми. Цените са съизмерими - понякога ФАГ са по-скъпи, понякога СКФ. Преди около 2 години и ФАГ и СКФ станаха китайски,а цените паднаха с 10-15 процента (още си пазя чифт немски ФАГ :hilezh:)

Ако говорим обаче за водните помпи на СКФ - при тях е правило да протекат за 20-30к км.

Освен неправилен монтаж или ментета не виждам какво може да износва толкова бързо лагери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам от какво си недоволен при ФАГ?

За последните 2-3 години съм купил над 15 лагера ФАГ и досега не съм имал проблеми.

Купувам и СКФ и пак нямам проблеми. Цените са съизмерими - понякога ФАГ са по-скъпи, понякога СКФ. Преди около 2 години и ФАГ и СКФ станаха китайски,а цените паднаха с 10-15 процента (още си пазя чифт немски ФАГ :))

Ако говорим обаче за водните помпи на СКФ - при тях е правило да протекат за 20-30к км.

Освен неправилен монтаж или ментета не виждам какво може да износва толкова бързо лагери.

Ако имаш и най-малка представа къде произвеждат ФАГ, ще плачеш с крокодилски сълзи! Ама найсе.

Що се отнася до водните помпи на СКФ - това е единствената компания с претенции, че новата им линия водни помпи, за която и не пододзираш вероятно, е с качество съизмеримо или доро по-високо от изискваното за оригинално вграждани части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мен се получи същото на куатрото,задни нови лагери от които единият изкара има няма 3-4месеца

И при мен се получи така.Бях сложил Flenor.Единия изкара 2000км.Ето какво беше станало с него след "огромния" пробег.

Flenor :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш и най-малка представа къде произвеждат ФАГ, ще плачеш с крокодилски сълзи! Ама найсе.

Що се отнася до водните помпи на СКФ - това е единствената компания с претенции, че новата им линия водни помпи, за която и не пододзираш вероятно, е с качество съизмеримо или доро по-високо от изискваното за оригинално вграждани части.

Имам представа, но досега не са дали проблем - на различни коли с много пробег. Не купувам лагери от магазини за авточасти.

СКФ може да са изкарали невероятни помпи - не ме интересува, за мен са компроментирани и като потребител едва ли ще купя повече водна помпа СКФ. А и не виждам какви претенции могат да имат с "нова" линия, когато не е минало достатъчно време за да е ясно дали не са като "старата" осрана линия. Т.е. не искам да съм опитното зайче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изрично подчертавам, че това си е тяхно твърдение, но да казваш, че на СКФ частите са буклук е просто смешно! Забрави!

Освен това, това че не си купуваш лагери за колата от магазин за авточасти също е нелепо. Защото не мислиш ли, че този лагер все пак е изчисляван за дадена кола, да не говорим за лагер-главини, дето са си чиста авточаст и няма как да си ги купиш от другаде.А като отидеш да си купуваш лагери на ФАГ примерно от магазин за лагери - те са произведени на същата линия като тези в магазина за авточасти. Или си мислиш, че имат 5 линии за един и същи лагер. Пак е нелепо.

Според мен, като изключим тоталните ментета, издръжливостта на един що-годе читав лагер най-вече зависи от монтажа. не случайно новите модели коли ги правят с готови лагер-главини само и само да намалят фактора негоден майстор. Верно е, че струват скъпо, но и карат дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водните помпи на СКФ са пълен боклук. При купени близо 10 помпи през последните 3-5 години няма непротекла.

Лагери купувам от магазини за лагери, заради разлика в цените и защото пазарувам от познати :hilezh:.

А СКФ могат да ти внесат и лагер-главини и ангренажни комплекти и специални лагери, който ги има само в Дарукар и греси и много много други неща несвързани с автомобили ;).

А при лагерите вече наистина има стандарти и няма лагери специално изчислявани за някой автомобил, багер или друга машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водните помпи на СКФ са пълен боклук. При купени близо 10 помпи през последните 3-5 години няма непротекла.

Лагери купувам от магазини за лагери, заради разлика в цените и защото пазарувам от познати :lol:.

А СКФ могат да ти внесат и лагер-главини и ангренажни комплекти и специални лагери, който ги има само в Дарукар и греси и много много други неща несвързани с автомобили :lol:.

А при лагерите вече наистина има стандарти и няма лагери специално изчислявани за някой автомобил, багер или друга машина.

Само ти ли не разбра че в магазина за авточасти, лагерите са истински а в магазина на SKF, FAG подобни са пълни ментаци :hilezh: :hilezh: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ти ли не разбра че в магазина за авточасти, лагерите са истински а в магазина на SKF, FAG подобни са пълни ментаци :hilezh: :hilezh: :lol:

винаги съм купувал лагери FAG от фирма Стоманел и никога не съм имал проблем.Тази фирма продава само лагери а не авточасти:lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

винаги съм купувал лагери FAG от фирма Стоманел и никога не съм имал проблем.Тази фирма продава само лагери а не авточасти:rolleyes:

Шегуваш се нали :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегуваш се нали :rolleyes:

не се шегувам слагал съм на десетина коли и защо мислиш че фирмите имат специална поточна линия за автомобилни лагери:hilezh::hilezh::hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги,имам съмнения,че мойте задни лагери си заминават,но как да го установя със сигурност?

Като слагах зимните гуми в сервиза им казах да ги погледнат,но ми казаха ,че нищо им няма.В действителност като хвана гумата-ами има си луфт.Периферията се отмества поне на 2мм.Отзад не вие,не ручи,а само на някоя по-голяма неравност или дупка се чува леко тракване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но луфта трябва да е нормален. Ако имаш съмнения иди да го проверят. Ако се налага да притегнат лагерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, луфта трябва да е почти незабележим, ако се мести много колелото ще трябва да се регулират/притегнат лагерите, като пак се остави да има малко луфт. Мисля Пепи (buzzi), беше писал някъде как най-точно става реглажа. Ако след реглажа почнат да вият лагерите (но БЕЗ да греят) значи са пътници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...