toma Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Здравейте,имам такъв проблем сменях ларери на задните главини 3-4 пъти, последния път бяха на FAG и изкараха около 8-10 хиляди километра. Въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и дали има нещо общо с реглажа, аудито е 4x4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Едва ли е от реглаж .... май и с гумите би имало проблеми при "крива" колаДа не би да имаш износване на леглата, там където лягат лагерите .. или да има някакви боклуци и самите лагери да не лягат добре и съответно да се измятат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 Аз не разбрах проблема.Това, че малко са изкарали или какво?Ако са криви задните джанти и/или гуми, на всеки оборот 'мятат' и разбиват лагера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 от пренатягане може да се получи също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 25 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2010 При мен се получи същото на куатрото,задни нови лагери от които единият изкара има няма 3-4месеца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 За съжаление ФАГ не е най-доброто, което можеш да сложиш на колата. На моята А6 съм сложих 4 лагера СКФ. повече от 100 000 изкараха 3 от тях. Четвъртия изкара 50 000. Смених го с ФАГ - сега той е на 50 000 км и не се обажда! Отзад се пообаждат 2 СКФ ма имат още хляб.Според мен трябва да пробваш с СКФ. На 80та съм с СКФ от 2005 г, минал съм и с нея около 100 000 км. Ваското 1 ги смени тогава задните 2. Единия даде фира миналата година заради главината. Смених го заедно с нея.Ако искаш мога да ти дам цени на лс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toma Публикувано 26 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Може да,само да добавя още едно питане понеже карам с 17 цола джанти (225 45 17) възможно ли е да е от тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Сложи задните джанти на стенд и виж дали мятат.Втори вариант виж дали ти греят спирачките.Ако греят може от това да замине лагера.Трети вариант - купил си баси ментаците, или монтажа е бил калпав.Ако е някое от първите две ,преди да смениш лагерите трябва да отстраниш проблемите.Иначе с новите пак.Ако е третия вариант, просто ги смени, ама смени и сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 За съжаление ФАГ не е най-доброто, което можеш да сложиш на колата. На моята А6 съм сложих 4 лагера СКФ. повече от 100 000 изкараха 3 от тях. Четвъртия изкара 50 000. Смених го с ФАГ - сега той е на 50 000 км и не се обажда! Отзад се пообаждат 2 СКФ ма имат още хляб.Не разбирам от какво си недоволен при ФАГ?За последните 2-3 години съм купил над 15 лагера ФАГ и досега не съм имал проблеми.Купувам и СКФ и пак нямам проблеми. Цените са съизмерими - понякога ФАГ са по-скъпи, понякога СКФ. Преди около 2 години и ФАГ и СКФ станаха китайски,а цените паднаха с 10-15 процента (още си пазя чифт немски ФАГ )Ако говорим обаче за водните помпи на СКФ - при тях е правило да протекат за 20-30к км.Освен неправилен монтаж или ментета не виждам какво може да износва толкова бързо лагери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Абе китайски! Ако са китайски - пак добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 26 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2010 Не разбирам от какво си недоволен при ФАГ?За последните 2-3 години съм купил над 15 лагера ФАГ и досега не съм имал проблеми.Купувам и СКФ и пак нямам проблеми. Цените са съизмерими - понякога ФАГ са по-скъпи, понякога СКФ. Преди около 2 години и ФАГ и СКФ станаха китайски,а цените паднаха с 10-15 процента (още си пазя чифт немски ФАГ )Ако говорим обаче за водните помпи на СКФ - при тях е правило да протекат за 20-30к км.Освен неправилен монтаж или ментета не виждам какво може да износва толкова бързо лагери.Ако имаш и най-малка представа къде произвеждат ФАГ, ще плачеш с крокодилски сълзи! Ама найсе.Що се отнася до водните помпи на СКФ - това е единствената компания с претенции, че новата им линия водни помпи, за която и не пододзираш вероятно, е с качество съизмеримо или доро по-високо от изискваното за оригинално вграждани части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toma Публикувано 24 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Смених лагерите с СКФ ,ще видим колко ще изкарам тоя път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 При мен се получи същото на куатрото,задни нови лагери от които единият изкара има няма 3-4месецаИ при мен се получи така.Бях сложил Flenor.Единия изкара 2000км.Ето какво беше станало с него след "огромния" пробег. Flenor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Ако имаш и най-малка представа къде произвеждат ФАГ, ще плачеш с крокодилски сълзи! Ама найсе.Що се отнася до водните помпи на СКФ - това е единствената компания с претенции, че новата им линия водни помпи, за която и не пододзираш вероятно, е с качество съизмеримо или доро по-високо от изискваното за оригинално вграждани части.Имам представа, но досега не са дали проблем - на различни коли с много пробег. Не купувам лагери от магазини за авточасти.СКФ може да са изкарали невероятни помпи - не ме интересува, за мен са компроментирани и като потребител едва ли ще купя повече водна помпа СКФ. А и не виждам какви претенции могат да имат с "нова" линия, когато не е минало достатъчно време за да е ясно дали не са като "старата" осрана линия. Т.е. не искам да съм опитното зайче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Изрично подчертавам, че това си е тяхно твърдение, но да казваш, че на СКФ частите са буклук е просто смешно! Забрави!Освен това, това че не си купуваш лагери за колата от магазин за авточасти също е нелепо. Защото не мислиш ли, че този лагер все пак е изчисляван за дадена кола, да не говорим за лагер-главини, дето са си чиста авточаст и няма как да си ги купиш от другаде.А като отидеш да си купуваш лагери на ФАГ примерно от магазин за лагери - те са произведени на същата линия като тези в магазина за авточасти. Или си мислиш, че имат 5 линии за един и същи лагер. Пак е нелепо.Според мен, като изключим тоталните ментета, издръжливостта на един що-годе читав лагер най-вече зависи от монтажа. не случайно новите модели коли ги правят с готови лагер-главини само и само да намалят фактора негоден майстор. Верно е, че струват скъпо, но и карат дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Водните помпи на СКФ са пълен боклук. При купени близо 10 помпи през последните 3-5 години няма непротекла.Лагери купувам от магазини за лагери, заради разлика в цените и защото пазарувам от познати .А СКФ могат да ти внесат и лагер-главини и ангренажни комплекти и специални лагери, който ги има само в Дарукар и греси и много много други неща несвързани с автомобили .А при лагерите вече наистина има стандарти и няма лагери специално изчислявани за някой автомобил, багер или друга машина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Водните помпи на СКФ са пълен боклук. При купени близо 10 помпи през последните 3-5 години няма непротекла.Лагери купувам от магазини за лагери, заради разлика в цените и защото пазарувам от познати .А СКФ могат да ти внесат и лагер-главини и ангренажни комплекти и специални лагери, който ги има само в Дарукар и греси и много много други неща несвързани с автомобили .А при лагерите вече наистина има стандарти и няма лагери специално изчислявани за някой автомобил, багер или друга машина.Само ти ли не разбра че в магазина за авточасти, лагерите са истински а в магазина на SKF, FAG подобни са пълни ментаци :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Само ти ли не разбра че в магазина за авточасти, лагерите са истински а в магазина на SKF, FAG подобни са пълни ментаци :hilezh: винаги съм купувал лагери FAG от фирма Стоманел и никога не съм имал проблем.Тази фирма продава само лагери а не авточасти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 винаги съм купувал лагери FAG от фирма Стоманел и никога не съм имал проблем.Тази фирма продава само лагери а не авточастиШегуваш се нали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Шегуваш се нали не се шегувам слагал съм на десетина коли и защо мислиш че фирмите имат специална поточна линия за автомобилни лагери:hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Колеги,имам съмнения,че мойте задни лагери си заминават,но как да го установя със сигурност?Като слагах зимните гуми в сервиза им казах да ги погледнат,но ми казаха ,че нищо им няма.В действителност като хвана гумата-ами има си луфт.Периферията се отмества поне на 2мм.Отзад не вие,не ручи,а само на някоя по-голяма неравност или дупка се чува леко тракване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishlen Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Нормално е задните лагери да имат малко луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Да, но луфта трябва да е нормален. Ако имаш съмнения иди да го проверят. Ако се налага да притегнат лагерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Да, луфта трябва да е почти незабележим, ако се мести много колелото ще трябва да се регулират/притегнат лагерите, като пак се остави да има малко луфт. Мисля Пепи (buzzi), беше писал някъде как най-точно става реглажа. Ако след реглажа почнат да вият лагерите (но БЕЗ да греят) значи са пътници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts