Jump to content

За съединител


Recommended Posts

Здравейте,съединителят на моето В4 отделя почти в крайно положение(при почти отпуснат педал).Това означава ли нещо или е нормално?Ако не е ,какво трябва да се направи?Може ли да се регулира ? :rolleyes:

Редактирано от kinjal
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е съединителят да отделя на около една трета от хода му. Тоест, на толкова от напълно освободен :blink: Лошо щеше да бъде, ако зацепва при ламарина :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сам сигурен дали няма да изтърся някоя глупост ама на AUDI съединителя е саморегулиращ се и той май винаги отделя горе дори и ако е почти свършил просто или отделя плавно с по-голям ход -нормално или разликата зацепен или не е много малка - свършил пробвай да тръгнеш на спирачка плавно отпускайки съединителя ако има известен ход в който колата само глъхне без да гасне и след това загасва май всичко е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе има един 'прозорец' на скоростната дето се гледа колко феродо е останало ама какво точно се гледа там не мога да ти кажа та ако някой от колегите знае нека да каже да ги знаеме тия неща да не ни лъжат няк'ви пишман майстори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не сам сигурен дали няма да изтърся някоя глупост ама на AUDI съединителя е саморегулиращ се и той май винаги отделя горе дори и ако е почти свършил просто или отделя плавно с по-голям ход -нормално или разликата зацепен или не е много малка - свършил пробвай да тръгнеш на спирачка плавно отпускайки съединителя ако има известен ход в който колата само глъхне без да гасне и след това загасва май всичко е наред

Ако имаш предвид това, че е хидравличен, това е така, но има и едно място от където се регулира и ръчно. Връзката на горната помпа с педала е с една регулируема шпилка, аз лично моя от там си го регулирах и сега е супер :rolleyes: , иначе и на мен ми казаха около 150 лева, ама за сега няма нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид това, че е хидравличен, това е така, но има и едно място от където се регулира и ръчно. Връзката на горната помпа с педала е с една регулируема шпилка, аз лично моя от там си го регулирах и сега е супер :rolleyes: , иначе и на мен ми казаха около 150 лева, ама за сега няма нужда.

150ЛВ за какво бе колеги 4е пак не разбрах нещо!!!!!!!!!!! :birthday:

за феродов диск ли!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителят е пред финал. Приеми го и се приготви да го сменяш. Не е евтино, но недей да пестиш от тази част точно! Сори за злата вест...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150.00 лв. Ф диск + лагер и много мамата щото го сменяхме с един приятел и ни се е.. майката

а към колегата Roberto to с тая щпилка май може да се обере или даде само свободния ход малко не сам майстор ама така си мисля!

а пак питам колеги какво точно се гледа в оня прозорец на скоростната за да се разбере дебелината на феродото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за прозореца и мен ме заинтригува. И аз искам да гледам. Каквото мога да проверя сам се опитвам да го направя, че все пак 19 годинки за кола не са малко и не ми се ще да получавам изненади :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя ми зацепва долу, малко след като тръгна да го отпускам педала. Карах Ауди-то (Б4) на един познат и на него му отделяше от половината на горе - имах чувството че не мога да карам кола :flipoff:

Редактирано от lllubo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,когато феродовия диск е в норма,дебелина/,а притискателния е с минимално износване,педала е около средата и се натиска с лекота!Твоя случай ми говори за износване на суединителя.От прозорчето се вижда феродовия диск но какво от това.

Нов феродов диск струва около 80-90 лв

Притискателния 90-110

Лагер 15-30лв

Смяната между 60 и 80лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150.00 лв. Ф диск + лагер и много мамата щото го сменяхме с един приятел и ни се е.. майката

а към колегата Roberto to с тая щпилка май може да се обере или даде само свободния ход малко не сам майстор ама така си мисля!

а пак питам колеги какво точно се гледа в оня прозорец на скоростната за да се разбере дебелината на феродото?

Знаеш ли колега, че си прав, само за празния ход е, заблудил съм се, ама при мен не беше като света и от там го нагласих да е нормално и може би това ме е объркало. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя ми зацепва долу, малко след като тръгна да го отпускам педала. Карах Ауди-то (Б4) на един познат и на него му отделяше от половината на горе - имах чувството че не мога да карам кола :puke:

Тая работа с ниското отделяне става и заради брее.... хидравлични помпи една от двете или и двете аз мойта дълго я карах така като цяло е много яко с тоя бърз съединител да не кажа спортно че са ми малко конете :unsure: и са старички вече ама... докато един ден изобщо спря да отлепя особено на студено кофти -> нова помпа при педала --> 45.00лв от Симеон смяната не е сложна ама е малко гърбава с т'ва завиране под волана. А после и аз имах чуство че карам трактор :puke: с тоя висок съединител

но като цяло тоя вариант е по добър - финансово от нов съединител дано да е тва и при тебе ако педала ти е доста мек преди да стигне до зацепването само тва ще е да знаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...