Jump to content

Проект AUDI 80 COMPETITION 2.2TQ


Recommended Posts

Мисля да не е 2015 а скоро и за гърнета съм съгласен да се налеят повечко пари, а за тръбите може и луминизирани. 1500 лв. не ми се дават.

Благодаря за инфото.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 292
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Браво respekt.gif .

Кажи цена за тази прекрасна генерация , само за сравнение за това което ми казват в Плевен.

Колегите са ти обяснили изчерпателно как стоят нещата, алуминизирана тръба е компромис заради мачкането при огъването ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Турбината се окоти, оказа се не толкова корава колкото си мислех :zustimm: но пък си имам чисто нов дебитомер от RS2 вече :zustimm:

026185273.jpg?r=0

026185275.jpg?r=0

026185276.jpg?r=0

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спасе, не се занимавай с това К24, доста е скъпа като за това което предлага. Ако не държиш да е точно копие на RS2, можеш да сложиш нещо друго сравнително лесно, което ще деяни повече на бой и може да даде повече въздух.

Ако искаш да се задаржиш в "концерна", разгледай Borg Warner S252/254/256.. има ги и в housing като за К24 - демек са директен bolt-on на колектора ти. В същото време се радваш на лагерно централно тяло и на компресорно колело последно поколение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега събрах една турбина, топлата част от к26 със студената от рс2, да видиме какво ще се получи, къде ги гледаш тези турбини на такъв хаузинг ?

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да ти кажа, гледал съм ги преди месеци, та не помня къде точно.. съм сигурен че съм виждал такива.. и никак не са лоши тези турбини.. на доста места си ги водят, че не отстъпват по нищо на GT-тата на Garrett.

разтърси малко.. би трябвало да излезе нещо, ако не ще опитам да се сетя аз откъде съм тръгнал, като съм го видял :)

btw.. топла от 26-ца и студена от RS, май си е направо RS2 турбо.. тъй че няма да е много по-лошо от това което е било до момента при теб :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К26 е с 56мм топла част а К24 7200 RS2 е 54 мм, би трябвало да тръгва по-късно за сметка на по-добро представяне във високите, ще разбера какво точно ще стане като я сложа.

Не мисля на тази кола да вземам по-голяма турбина, добре си е за товарно магаре с тия коне :lol:

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колата е убиец!! Ако не ти е проблем направи едно клипче да видим как си понавървява ,че ми стана доста интересно и ми доидоха идеии :zustimm::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател взе да ми малее :)

Започвам събирането на втори двигател с повишена кубатура от 2.2 на 2.5, подробности ще има утре :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател ще си остане стоков няма да се пипа екстра си е за ежедневка, с течението на времето изчезва тръпката от него какво да правиш <_<

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги буталата с необходимата компресионна височина за да се повиши кубатурата на 2.5.

Буталата са от 2.7 битурбо.

026390829.jpg?r=0

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се ползва колянов вал от 2.5 дизел, бутала от 2.7 битурбо, електрониката ще е Link, а колата в която ще се сади ще е А4-S4.

Ето една а4-ка направена с такъв двигател

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ICO

Мислиш, че не ти е видял поста та питаш още един път, мислиш ли, че някой ще ти отговори как точно се прави и с какви точно

части. :D ?

Tова,както го мислят много фенове тук не става,навлиза се в непознати води :rolleyes: А екстрите са прекалено много :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники Златков ще ми помогне по събирането на двигателя и непознатите води :respekt:

Абе сигуруно ще се намерят още един или двама поназнайващи покрай теб :)

А с каква турбинка ще се кара? 3582 или и тя малее? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще се намерят, но те не пишат в темата :hilezh: , в момента издирвам изпъната и лачена s4-ка, след като намеря тогава ще ги мислим подробностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мога да разбера защо ще махаш 2.7 двигател и ще слагаш 2.5 с дизелов сетъп. И друго 5 цилиндровия двигател не се събира в коша на а4 с4 без да се махне стандартната маска и да се направи тръбна такава, като се преместват и радиаторите, но това са най малките подробности.

Този кош не е правен за петак.

Успех с начинанието! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники Златков ще ми помогне по събирането на двигателя и непознатите води :respekt:

Човече, страшен си :respekt::flehan: И кола за DTM да сглобиш няма да се учудим. Успех с начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...