a3clubpln Публикувано 15 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 Мисля да не е 2015 а скоро и за гърнета съм съгласен да се налеят повечко пари, а за тръбите може и луминизирани. 1500 лв. не ми се дават.Благодаря за инфото.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 15 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2012 Браво .Кажи цена за тази прекрасна генерация , само за сравнение за това което ми казват в Плевен.Колегите са ти обяснили изчерпателно как стоят нещата, алуминизирана тръба е компромис заради мачкането при огъването ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 (Редактирано) Турбината се окоти, оказа се не толкова корава колкото си мислех но пък си имам чисто нов дебитомер от RS2 вече Редактирано 24 Януари 2012 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 е бра'о на теб! 'зема й здравенцето на турбинката за половин година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 24 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 Спасе, не се занимавай с това К24, доста е скъпа като за това което предлага. Ако не държиш да е точно копие на RS2, можеш да сложиш нещо друго сравнително лесно, което ще деяни повече на бой и може да даде повече въздух.Ако искаш да се задаржиш в "концерна", разгледай Borg Warner S252/254/256.. има ги и в housing като за К24 - демек са директен bolt-on на колектора ти. В същото време се радваш на лагерно централно тяло и на компресорно колело последно поколение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2012 (Редактирано) За сега събрах една турбина, топлата част от к26 със студената от рс2, да видиме какво ще се получи, къде ги гледаш тези турбини на такъв хаузинг ? Редактирано 24 Януари 2012 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 25 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2012 абе да ти кажа, гледал съм ги преди месеци, та не помня къде точно.. съм сигурен че съм виждал такива.. и никак не са лоши тези турбини.. на доста места си ги водят, че не отстъпват по нищо на GT-тата на Garrett.разтърси малко.. би трябвало да излезе нещо, ако не ще опитам да се сетя аз откъде съм тръгнал, като съм го видял btw.. топла от 26-ца и студена от RS, май си е направо RS2 турбо.. тъй че няма да е много по-лошо от това което е било до момента при теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 (Редактирано) К26 е с 56мм топла част а К24 7200 RS2 е 54 мм, би трябвало да тръгва по-късно за сметка на по-добро представяне във високите, ще разбера какво точно ще стане като я сложа.Не мисля на тази кола да вземам по-голяма турбина, добре си е за товарно магаре с тия коне Редактирано 26 Януари 2012 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 Кажи какво ползваш за снегорин да чистиш пред моргат може и снимки да напрайте с Кирето ако се веселите на хубавия сняг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 26 Януари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 8-цата става за снегорин 20-30 минути напред с вратите и се заравни идеално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driftr Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Колата е убиец!! Ако не ти е проблем направи едно клипче да видим как си понавървява ,че ми стана доста интересно и ми доидоха идеии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 10 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Клипчета ще има евентуално на пролет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Този двигател взе да ми малее Започвам събирането на втори двигател с повишена кубатура от 2.2 на 2.5, подробности ще има утре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Изоообщо не те слуша главата! Как може да ти малее 2.2 с толкова модове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) Този двигател ще си остане стоков няма да се пипа екстра си е за ежедневка, с течението на времето изчезва тръпката от него какво да правиш Редактирано 16 Февруари 2012 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 2.5 звучи добре пиши какво се случва малко по честичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) Ето ги буталата с необходимата компресионна височина за да се повиши кубатурата на 2.5.Буталата са от 2.7 битурбо. Редактирано 20 Февруари 2012 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 20 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 (Редактирано) Ще се ползва колянов вал от 2.5 дизел, бутала от 2.7 битурбо, електрониката ще е Link, а колата в която ще се сади ще е А4-S4.Ето една а4-ка направена с такъв двигател Редактирано 20 Февруари 2012 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irazer Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 ICO Мислиш, че не ти е видял поста та питаш още един път, мислиш ли, че някой ще ти отговори как точно се прави и с какви точно части. ?Tова,както го мислят много фенове тук не става,навлиза се в непознати води А екстрите са прекалено много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 20 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Ники Златков ще ми помогне по събирането на двигателя и непознатите води Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Ники Златков ще ми помогне по събирането на двигателя и непознатите води Абе сигуруно ще се намерят още един или двама поназнайващи покрай теб А с каква турбинка ще се кара? 3582 или и тя малее? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 20 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Със сигурност ще се намерят, но те не пишат в темата , в момента издирвам изпъната и лачена s4-ка, след като намеря тогава ще ги мислим подробностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
irazer Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Ники Златков ще ми помогне по събирането на двигателя и непознатите води Пожелавам ви успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jsracing Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Колега не мога да разбера защо ще махаш 2.7 двигател и ще слагаш 2.5 с дизелов сетъп. И друго 5 цилиндровия двигател не се събира в коша на а4 с4 без да се махне стандартната маска и да се направи тръбна такава, като се преместват и радиаторите, но това са най малките подробности. Този кош не е правен за петак.Успех с начинанието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 22 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2012 Ники Златков ще ми помогне по събирането на двигателя и непознатите води Човече, страшен си И кола за DTM да сглобиш няма да се учудим. Успех с начинанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts