Jump to content

Подлежат ли на ремонт синхронизаторите или нова скоростна кутия?


4VS2

Recommended Posts

Абе мозък, ч ми ела да видим колко бързо ще я свалиш ти! Що се отнася до другото - смешен си ами на, какво да те правя! Немаш спиране, немаш нито знания, нито опит, нито литература седаш да почетеш! Така и ще си заминеш - неук и прост! Аре лека, и гледай да се не споминеш рано-рано от тънкана и ефтини мераци! Ще ми тъжно без твоите гига съдържателни постове!

Що се отнася до сервизите в София - защо ли от провинцията искат да идват хората тук да си оправят колите - щото там им слагат най-евтините ментета части, "майсторите" не могат да се надскочат и си карат се едно москвич е на канала, камо ли да седнат да прочетат нещо и да понаучат.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Айде и аз да се намеся:flehan:

Майсторите при които ходех преди с Ауди-то качваха кутията на А4 Б5 с предно наистина за час, всичко е въпрос на опит, знания и инструменти:flehan: С очите си съм гледал процедурата на моята.

Свалянето пак за толкова - пак съм го гледал на живо:) 2-ма души действаха. Т.е. качване и сваляне + смяна на съединител и маховик = 4 човеко-часа.

Това, че някои се пънат с часове и/или нямат необходимият инструмент и знания си е техен проблем.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе мозък, ч ми ела да видим колко бързо ще я свалиш ти! ...

А бе безмозък, че аз съм снимал и съм си качил на сайта как се сваля кутията. Така, че разлика от тебе дето само е чувал говоря от опит. Иначе да прав си, само с четене става. Ех колко си кух не е реално, лошото е че си вярваш. :):bia::):flehan: :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво, качваш сваляш - половин ден! А частите? А разглобяване и сглобяване, чистене! Минимум 2 дена в сервиза!

А бе безмозък, че аз съм снимал и съм си качил на сайта как се сваля кутията. Така, че разлика от тебе дето само е чувал говоря от опит. Иначе да прав си, само с четене става. Ех колко си кух не е реално, лошото е че си вярваш. :) :) :):flehan: :flehan:

Само дето аз съм свалял и качвал кутии на квадро, дето и понятие си нямаш какъв труд е! То само на предно е лесна работата! Аз за 1 седмица съм свалял и качвал по 3-4 кутии, та не ми се пъни, г-н Тарикат! Кух ми е само вала в скоростите! Другото добре съм си го подплатил! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... той написа, че едното масло по YACCO отговаря за тая кутия

Яко не ме интересуват какво казват или пишат, за да си продадат продукцията и звезди ще почнат да ти свалят. Все пак тяхно масло се използва и в американските совалки нали така? :gruebel:

Важно е какво предписва производителя, а то е 75W-90, пълна синтетика и да отговаря на норма на ВАГ концерна VW 501 50. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има, приятел, но не им е постоянната работа това, немат семейство да хранят с тази работа, не плащат данъци, осигуровки! Тогава може! Иначе не!

Хи хи, ще им кажа - искрено ще се забавляват. А и аз цена в София не съм коментирал. Само време и сложност на операцията.

Гледам, че и на други майстори (тези на didoya) им спори работата.

Само дето аз съм свалял и качвал кутии на квадро, дето и понятие си нямаш какъв труд е! То само на предно е лесна работата!

В случая става дума за 4 цилиндров мотор на предно, което и според теб е сравнително лесно и бързо. Та затова съм написал, че цената е справедлива.

.... а за "лъскането" една водоструйка отнема 5-10 мин и 50ст за обезмаслител.

Колкото за маслото, на 1.9Д/90кс каквото и марково масло за трансмисии да сложиш, едва ли ще се усети някаква разлика в близките 10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво брато, един здраво мислещ и не дивеч в тоя форум, обясни им на тия дето са си купили коли за 4000лв с пари от продадени земи какви са разликите в маслата и че като е друга марка, ако ще пакистанско като отговаря на дадения показател, който е по международен стандарт приет и всички производители на масла го спазват няма значение каква е марката!!! А единствено качеството му и вискозитета, все пак присадките от които се произвеждат тези смазочни материали в целия свят са едни и същи, марката и качеството са различните и определящи цените!!! И ако мислиш тая кола да я караш още някоя година по - добре си направи твойта и не купувай от морга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето аз съм свалял и качвал кутии на квадро, дето и понятие си нямаш какъв труд е! То само на предно е лесна работата! Аз за 1 седмица съм свалял и качвал по 3-4 кутии, та не ми се пъни, г-н Тарикат! Кух ми е само вала в скоростите! Другото добре съм си го подплатил! :)

Браво баце как си смогнал за цяла седмица да свалиш и качиш по 3-4 кутии. Ебаси готиния майстор. Ти си ебати некъдарния майстор. Просто нямам думи. Аре за квадрото още още 6 болта за да откачиш кардана. Като за тебе работа за 2-3 дена. Ма само ако се напрегаш. Леле кфи майстори има :icon_question:;):);):help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво брато, един здраво мислещ и не дивеч в тоя форум, обясни им на тия дето са си купили коли за 4000лв с пари от продадени земи какви са разликите в маслата и че като е друга марка, ако ще пакистанско като отговаря на дадения показател, който е по международен стандарт приет и всички производители на масла го спазват няма значение каква е марката!!! А единствено качеството му и вискозитета, все пак присадките от които се произвеждат тези смазочни материали в целия свят са едни и същи, марката и качеството са различните и определящи цените!!! И ако мислиш тая кола да я караш още някоя година по - добре си направи твойта и не купувай от морга.

Много сте забавни! Ами я да видим вискозитета бре! 75W-90 срещу 75W-80 - тия цифри какво ви шепнат?

Браво баце как си смогнал за цяла седмица да свалиш и качиш по 3-4 кутии. Ебаси готиния майстор. Ти си ебати некъдарния майстор. Просто нямам думи. Аре за квадрото още още 6 болта за да откачиш кардана. Като за тебе работа за 2-3 дена. Ма само ако се напрегаш. Леле кфи майстори има :rotcol::hilezh::rotcol:B):D

Когато ти направиш нещо читаво, тогава ще се обаждаш! Освен да осираш форума и да плюеш друго не си демонстрирал като можене засега! Та поне малко дали можеш да пишеш по темата? Едва ли! Познавам твоя сорт хора - всичко ти е ясно, всичко можеш да направиш по-добре от другите, ма само на думи! Такива недоказани като тебе са ми до болка познати!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено се надявам да не слагате от това масло на мех. скоростните кутии на ВАГ групата. Поне си пише полусинтетично на сайта им, това ако не ви е достатъчно не знам какво още. 022227992-big.jpg?r=0

Това е маслото от този производител, което става. 022227993-big.jpg?r=0

Правете си сами изводите. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ти направиш нещо читаво, тогава ще се обаждаш! Освен да осираш форума и да плюеш друго не си демонстрирал като можене засега! Та поне малко дали можеш да пишеш по темата? Едва ли! Познавам твоя сорт хора - всичко ти е ясно, всичко можеш да направиш по-добре от другите, ма само на думи! Такива недоказани като тебе са ми до болка познати!

ДОста от нещата дето съм правил съм ги качвал във форума. Даже сайт си направих за целта. За разлика от теб не съм въздух под налягане и не крия нищо само за мене си. Кажи ти с какво си полезен, освен да лаеш безмислици ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно хора, на които съм бил и съм полезен без да се тръби по целия форум за това! Нито ще си отворя тема за овации, като някои колеги тук! Който иска - пише ми и се радва на коректно отношение. Който не иска - поводи да ме нахрани ще намери бол!

Дроб40 - не им отваряй очите, че не могат да четат дотолкова! Аз не казах ли, че тая спецификация е за френски коли - еми его на сайта им си го пише - за групата на Пежо-Ситроен и Рено!

:respekt:

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм адвокат на никой, но от АПИ може и да не са чували за ПСА и Рено.

Даже си мисля, че служителите в АПИ свързват "френски бангии" само със секс :respekt:

Сериозно за ВАГ нормите за масла - те само осигуряват минимално приемливо качество. Когато не знаем какво да купим или нямаме опит тогава е най-добре да ги спазваме.

Но има много масла, превъзхождащи ВАГ нормата и без да имат сертификат. Типичен пример е 300V серията на мотул.

Лично аз имам съмнения към Яко маслата, но както писах вероятно за 1.9Д/90коня някакъв ефект е възможно да бъде усетен след 10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има достатъчно хора, на които съм бил и съм полезен без да се тръби по целия форум за това! Нито ще си отворя тема за овации, като някои колеги тук! Който иска - пише ми и се радва на коректно отношение. Който не иска - поводи да ме нахрани ще намери бол!

Дроб40 - не им отваряй очите, че не могат да четат дотолкова! Аз не казах ли, че тая спецификация е за френски коли - еми его на сайта им си го пише - за групата на Пежо-Ситроен и Рено!

:hilezh:

Ама да не са невидими тия Ора ? ИЛи са само в твоята глава. Не мога да си представя да си направил някакъв ремонт на някой примерно смяна на филтръ за една седмица и да е останал доволен. Не ми го побира главата как може да има толкова туткави майстори като тебе и даже да успяват да преживяват. Това само в БЪлгария може да се случи. :steinigung: :steinigung: :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнение че по доброто масло е това с което усещаш по добре колата а не това което производителят е сметнал че ще му носи най добра печалба. :) А относно алчните майстори - заради тях лека полека сички почнахме да си правиме колите пред блока , то и без тва е нужно единствено да можеш да четеш интернет и да знаеш как се завиват болчета - хем е забавно хем е по качествено да не говорим пък за джоба. :dance:

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнение че по доброто масло е това с което усещаш по добре колата а не това което производителят е сметнал че ще му носи най добра печалба. :flehan: А относно алчните майстори - заради тях лека полека сички почнахме да си правиме колите пред блока , то и без тва е нужно единствено да можеш да четеш интернет и да знаеш как се завиват болчета - хем е забавно хем е по качествено да не говорим пък за джоба. :hilezh:

Виж за маслото сега ще ти кажа личния ми опит; купих колата (А4 1.9TDI, AFN) от Германия, когато тръгнах да сменявам маслото работих реших да си сипя в двигателя италианско маслко, което не е лошо като качество. Налях пълна синтетика (5W40) и първите ми впечатления бяха, че мотора дори утихна малко, не го и гори (гори го много малко - в допустимата норма). Следващата смяна беше пак с италианско, синтетично 5W30, следващата отново с това. Последната смяна на масло реших да я направя с MEGUIN (собствениците на LIQUI MOLLY) немска марка и между другото една от най - добрите в света, та маслото което налях при последната смяна беше това с вискозитет 10W40 както го дават по номера на VW - смисъл разбаработено е по тази норма от "лики моли". И те имат масла, които са разбаботени за много марки коли, тоест те са произведени по стандарта на тези марки, не е казано, че като е Рено трябва да се кара с ELF, може с масло отговарящо на предписаното от производителя. Това обвързване на автомобилен производител с производител на смазочни материали е чисто и просто бизнес. Идеята е хората да си кажат: "ей ма на моята кола са написали да се кара само с еди кое си масло" и човека да го купува точно това(защото не знае, че не е задължително да следва предписанията на производителя сляпо), както и някои тука писаха само с оригинално и YACCO били боклук, за френски бънгий и прочее. YACCO са добри масла помежду другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак го пиша - на 1.9Д/90 може да сипваш всичко. Не че е много хубаво, но е без значение.

Искам да видя как на една М-ка ще сложиш нещо различно от Кастрол или една бегачка на Алфа ще я караш с нещо различно от Селения. Или как на типтроника ще сложиш нещо различно от Есо.

Обясни на някой собственик на Ферари, какъв е наивник и жертва на капиталистически заговор, защото не сипва Мегуин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на мнение че по доброто масло е това с което усещаш по добре колата а не това което производителят е сметнал че ще му носи най добра печалба. :D А относно алчните майстори - заради тях лека полека сички почнахме да си правиме колите пред блока , то и без тва е нужно единствено да можеш да четеш интернет и да знаеш как се завиват болчета - хем е забавно хем е по качествено да не говорим пък за джоба. ;)

С това скоро ще се свърши! В нормалните държави, накъдето щем не щем сме се запътили и ние, такива самоделни ремонти се наказват с много лоши санкции.Щото като те хванат ще ти разпорят задника от плащане! Щото като отидеш на преглед и всичко лъсва! Тука и прегледите са само на думи ама и това ще мине.

Относно алчните майстори - смешно - има и такива, ама тези които работят по правилата имат да да плащат безумия на държавата. И съответно цените са такива. На който не му харесва - пред блока доде може. Или в поредния незаконен гараж да го изтръскат прилично и да му осерат колата.

Според мен държавата е алчна, не хората - те просто се опитват да оцелеят.

Ама да не са невидими тия Ора ? ИЛи са само в твоята глава. Не мога да си представя да си направил някакъв ремонт на някой примерно смяна на филтръ за една седмица и да е останал доволен. Не ми го побира главата как може да има толкова туткави майстори като тебе и даже да успяват да преживяват. Това само в БЪлгария може да се случи. :D :D :D

Главата ти е пълна с глупости и простотии, как да побере некоя мъдра мисъл, нема фрее спейс там. Нямаш едно положително мнение - всички са мизерници, смотани, калпави, туткави, не знаят, не разбират, не могат. САМО ТИ! Еми като си толкова велик, що не си президент на некоя мега фирма. Май всичко е само лаф-моабет. Да не ти изсъхва устата.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това скоро ще се свърши! В нормалните държави, накъдето щем не щем сме се запътили и ние, такива самоделни ремонти се наказват с много лоши санкции.Щото като те хванат ще ти разпорят задника от плащане! Щото като отидеш на преглед и всичко лъсва! Тука и прегледите са само на думи ама и това ще мине.

Относно алчните майстори - смешно - има и такива, ама тези които работят по правилата имат да да плащат безумия на държавата. И съответно цените са такива. На който не му харесва - пред блока доде може. Или в поредния незаконен гараж да го изтръскат прилично и да му осерат колата.

Според мен държавата е алчна, не хората - те просто се опитват да оцелеят.

Никой не наказва "самоделни" ремонти. Никъде в света не се търси образователен ценз от държавата за да се ремонтира автомобил. Предполага се все пак да имаш умението да четеш и да се подписваш.

В пазарна икономика трудно можем да говорим за спекула и алчни майстори.

Но е факт, че цените на много сервизи не са подплатени с нищо друго, освен с "всички взимат толкова", "да видим кой ша ти го напрай по-евтино", "през кура ми е за теб - отпреде имам опашка".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не наказва "самоделни" ремонти. Никъде в света не се търси образователен ценз от държавата за да се ремонтира автомобил. Предполага се все пак да имаш умението да четеш и да се подписваш.

В пазарна икономика трудно можем да говорим за спекула и алчни майстори.

Но е факт, че цените на много сервизи не са подплатени с нищо друго, освен с "всички взимат толкова", "да видим кой ша ти го напрай по-евтино", "през кура ми е за теб - отпреде имам опашка".

Сигурен ли си!!! Щото аз съм напълно сигурен, че навсякъде искат ценз, за да можеш да работиш в сервиз! А кола да не се прави в сервиз, а на пътя или пред блока - забрави. Можеш само спукана гума да смениш или да си сипеш течност за чистачки! За всичко друго глобите са солени! Ама иди по европата, разходи се и пробвай на някоя магистрала да легнеш да си сменяш филтри, масло, накладки! Да видиш какъш ще го ядеш!

А че има майстори, дето се чудят как да ти изтръскат джоба - има! Но не значи, че всички са такива. Когато дойде някой при нас, обиколил 2-3 такива сервиза без да се реши проблема на автомобила, и му се обяви цена за работа и части еди-колко си и колата се направи и се реши проблема - това какво е! Щото ако си беше спестил 3те сервиза щеше да плати само реалния ремонт! Ама нали всички са страшно умни и находчиви, как успяват все да уцелят алчните и мързеливите да им вършат работата. Всъщност да им вземат парите и нищо да не свършат!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това за ГТП-то е така, но като даваш пример с други държави ходил ли си да видиш, че навсякъде има такива сервизи и пак се работи по гаражите??? Просто навсякъде е въпроса да попаднеш на добри като професионалисти в това което правят и отговорни хора. Тук примерно е много често срещано явлението, някой да е механик в голям сервиз, сервиз с изградено име или официален сервиз на някой вносител на автомобили, без значение, леки, лекотоварни или тежкотоварни да има частен сервиз или гараж в който да поработва отделно от основната му работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си...

Абе за ремонтите пред блока е така, но пак има разни гаражи и малки сервизчета, където се правят по - евтино коли и не са да речем с лиценз, че извършват такава дейност. Иначе в Германия например си имат техническа полиция и на ТИР паркингите например ходят и залягат под камионите да гледат за по обезпокояващи течове с цел да не замърсяват, но от мен да знаеш никой не спира старите дъргели евро -12 и тези с течове на масла от разни гарнитури на мотора, скорости и диференциали. Просто на шофьора са му дадени пари и ако шефа му каже карай и ако има нещо плащай глоби... Ако го спрат и глобят за нещо той плаща със служебните пари и си продължава, защото кара товар за 5-10к евро чиста печалба :hilezh:, глобата за 1000 евро ще я преживее.

Пак го пиша - на 1.9Д/90 може да сипваш всичко. Не че е много хубаво, но е без значение.

Искам да видя как на една М-ка ще сложиш нещо различно от Кастрол или една бегачка на Алфа ще я караш с нещо различно от Селения. Или как на типтроника ще сложиш нещо различно от Есо.

Обясни на някой собственик на Ферари, какъв е наивник и жертва на капиталистически заговор, защото не сипва Мегуин.

Няма как да му го обесниш, той е богаташ и си мисли, че най - скъпото само трябва да си купува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си!!! Щото аз съм напълно сигурен, че навсякъде искат ценз, за да можеш да работиш в сервиз! А кола да не се прави в сервиз, а на пътя или пред блока - забрави. Можеш само спукана гума да смениш или да си сипеш течност за чистачки!

Хе хе, все едно слушам бат Бойко. С полуистини успя да изградиш някаква утопична идилия.

Разбира се, че не може да си сменяш маслото пред блока и да го изливаш в канала. Но никой не те спира да си имаш оборудван гараж в задния двор. Не държиш изпит за да отвориш сервиз.

Това, че СЕРВИЗИТЕ искат някакви умения от работниците си - нали осъзнаваш колко е различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...