Jump to content

Подлежат ли на ремонт синхронизаторите или нова скоростна кутия?


4VS2

Recommended Posts

Евала, измисли го, полуистини, полулъжи!

Абе, вие не сте забавни, а комични! Искате да наливате акъл на хора, които имат кинти да ви заринат, за какво и как да си ги харчат? Давайте, успех! Само ще предизвикате смях - тук може и да има балами да се вържат на цени за ремонти и консумативи, които са крайно ниски, ама то си е поредната пирамида! А както знаем много балъци изгоряха в разни пирамиди, тук не е по-различно.

Не е лошо да разберете, че труда на хората си има цена, още повече ако резултатът е добър или даже отличен. И за частите важи! Шпекса сигурно и в магазина като ходи за хляб и салам търси отстъпки! Или си ги купуваш през Ибей с гарнция?!

Мислете с главите си, стига с тая андрешковщина, че само се затъва така, не се печели нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Връзката брат, е че се предложи нереално ниска цена за ремонт, хората са зациклили да мислят в посока "как да ми излезе по-евтино", а не как да си го направя така, че изкара поне още 15-20 г - колкото е изкарала тая кутия досега!

Искаме евтино, за без пари, хулиме хората, които могат да си позволят всякакъв ремонт щото вместо да се мъчат и да си тровят живота с дивотии - вадят парата на масата и решават проблема за пъти по-малко време, отколкото ще изкарат въпросните пари.

Още връзки искаш ли!

Ако всеки седне и си плаща каквото трябва, където трябва, отдавна да сме европейци. Съответно, който не си върши работата - също ще си плаща затова. Тогава ще има и гарнции и всичко. Докато гледаме да минем тънко навсякъде, никой няма да изкласи. Ще си тънем у мизерията и всички ще са ни виновни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзката брат, е че се предложи нереално ниска цена за ремонт,

Много не обичам да ме въвличат в такива сметки (имаше една приказка, че българина стои с едно калкулаторче и все смята на другите парите), но:

за калкулиране на цената нека предположим следните неща:

- времето за ремонтът на тази кола е под един ден за човек с опит и инструменти;

- сервизът с инструментите отдавна е изплатен (примерно е наследствен или е по европроект за насърчаване на малкия бизнес) или наемът му е 250лв/месец, което е приблизително 12-13лв/ден с консумативите (примерите не са измислени);

- човекът работи като ЕТ и се самоосигурява;

- доходът, която си е поставил като цел е 1500лв месечно, както и от време на време да се купува някой инструмент, компютър или нещо друго;

- при извършване на ремонт, често той доставя частите на магазинни цени (в провинцията често цените на частите са по-високи).

Кажи ми защо да не извърши ремонтът на тази цена напълно законно, с плащане на данъци, прилична печалба, осигуряваща му по-висок стандарт, отколкото 3000лв в София ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много не обичам да ме въвличат в такива сметки (имаше една приказка, че българина стои с едно калкулаторче и все смята на другите парите), но:

за калкулиране на цената нека предположим следните неща:

- времето за ремонтът на тази кола е под един ден за човек с опит и инструменти;

- сервизът с инструментите отдавна е изплатен (примерно е наследствен или е по европроект за насърчаване на малкия бизнес) или наемът му е 250лв/месец, което е приблизително 12-13лв/ден с консумативите (примерите не са измислени);

- човекът работи като ЕТ и се самоосигурява;

- доходът, която си е поставил като цел е 1500лв месечно, както и от време на време да се купува някой инструмент, компютър или нещо друго;

- при извършване на ремонт, често той доставя частите на магазинни цени (в провинцията често цените на частите са по-високи).

Кажи ми защо да не извърши ремонтът на тази цена напълно законно, с плащане на данъци, прилична печалба, осигуряваща му по-висок стандарт, отколкото 3000лв в София ?

Иди му го обяснии на този който явно не го разбира това. Същото и аз се опитвам да му обясня, защото и аз въм виждал такива оборудвани добре гаражи с ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти кажа! Където и да е сервиза има постоянни сметки, за ток, вода, отопление. Един читав софтуер за диагностика е 3-5000 лв. гедорета и тн може да си купиш каквито искаш, ама подемник е от 3000 нагоре. И оттам почваш. Ако искаш - мъчиш се на канал! Ако не плащаш данъци и осигуровки си в джаза отвсякъде, доде не те лупнат от някоя държавна агенция - тогава майка плаче!

Всеки си прави сметката! Както му е угодно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,мислех повече да не се намесвам,защото останах малко обиден,но трябва да поясня някои детайли.

Относно незаконния гараж - той е с площ 450 кв.м. Разполагам с 2 подемника; канал; 2 преси; компютър за диагностика, колички с инструменти; стая за почивка; баня; WC; складово помещение или общо казано всичко според изискванията. Освен моята плащам осигуровка и на още един работник. Сещаш се, че не съм "незаконен гараж". :rolleyes:

Относно маслото, което е "виновно" за целият спор, преди 3 години, когато моята скоростна кутия направи проблем сложих точно това масло. Минал съм над 35 000 км. без какъвто и да е проблем. Сега отново ще го сменя и то пак със същото. Това е МОЯТ избор и не ангажирам никого с него.

Относно цената за ремонта: Бях написал, че това е цена за AUDI и то за хора от клуба. Смятам, че след като членуваме в един клуб, трябва да си помагаме, с каквото можем.

Успех на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, измисли го, полуистини, полулъжи!

Абе, вие не сте забавни, а комични! Искате да наливате акъл на хора, които имат кинти да ви заринат, за какво и как да си ги харчат? Давайте, успех! Само ще предизвикате смях - тук може и да има балами да се вържат на цени за ремонти и консумативи, които са крайно ниски, ама то си е поредната пирамида! А както знаем много балъци изгоряха в разни пирамиди, тук не е по-различно.

Не е лошо да разберете, че труда на хората си има цена, още повече ако резултатът е добър или даже отличен. И за частите важи! Шпекса сигурно и в магазина като ходи за хляб и салам търси отстъпки! Или си ги купуваш през Ибей с гарнция?!

Мислете с главите си, стига с тая андрешковщина, че само се затъва така, не се печели нищо!

Хаха обаче всички се изредиха да ти кажат колко си зле и пак не можеш да схванеш. Това, че си скъпар и нищо не разбираш всичко го разбрахме. По добре си трайкай. А колкото до гаранцията съм супер доволен от В&Д, каквото се е налагало са го подменили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е станало с тази тема..?!

Дал съм координатите на колегата Тихомор на моя познат ..и с това аз си свърших работата. Той си решава какво да прави нататък..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,мислех повече да не се намесвам,защото останах малко обиден,но трябва да поясня някои детайли.

Относно незаконния гараж - той е с площ 450 кв.м. Разполагам с 2 подемника; канал; 2 преси; компютър за диагностика, колички с инструменти; стая за почивка; баня; WC; складово помещение или общо казано всичко според изискванията. Освен моята плащам осигуровка и на още един работник. Сещаш се, че не съм "незаконен гараж". ;)

Относно маслото, което е "виновно" за целият спор, преди 3 години, когато моята скоростна кутия направи проблем сложих точно това масло. Минал съм над 35 000 км. без какъвто и да е проблем. Сега отново ще го сменя и то пак със същото. Това е МОЯТ избор и не ангажирам никого с него.

Относно цената за ремонта: Бях написал, че това е цена за AUDI и то за хора от клуба. Смятам, че след като членуваме в един клуб, трябва да си помагаме, с каквото можем.

Успех на всички!

Не бе пич, не го сменяй маслото на скоростите, то не било консуматив и се кара с него вечно ;):D. Радвам се, че поне се ангажира, въпреки обидата ти да обясниш как стават нещата. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам, защо не продължиш да пишеш в другата тема, та трябва да се повтаряме и тук.

Според Аутодата маслото не се сменя. На 120к мили или 10 години препоръчват да се долее при нужда.

При наличие на проблем (какъвто е смлян синхронизатор) тогава се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно те подкрепям, но виж за качеството на едно и също масло в България и Германия не ми се вярва, че е различно. Тук ще навлезнем във вечната тема, че навсякъде в чужбина всичко е качествено пък видиш ли в България е боклук. А иначе много от автомобилните производители работят онлайн вече с разни видове програмирабния, дори и тези на товарна техника, не само на леки коли, номера е обаче че някои си имат връзки тук - таме в официалните сервизи и чрез тях правят някои неща. Съюо така ъпдейт на софтуер много често изкарват производителите и той също чрез интернет се прави, просто си обвързват клиентите и не само по този начин, за да ти важи гаранцията на Q7 примерно, трябва да се обслужва и ремонтира всичко в официален представител на ауди и още други клаузи, които просто те карат да им снасяш пари, ако имаш нужда от специализирана помощ. :D

Не виждам, защо не продължиш да пишеш в другата тема, та трябва да се повтаряме и тук.

Според Аутодата маслото не се сменя. На 120к мили или 10 години препоръчват да се долее при нужда.

При наличие на проблем (какъвто е смлян синхронизатор) тогава се сменя.

Имах един колега с B5 1.8 бензинова и той каза, че неговата скоростна кутия няма пробка за източване на маслото, тоест само се долива при нужда. Може за тази кутия да важи това, знам ли, все пак какъв е смисъла тогава да има пробка за източване (на моята кутия) след като то не трябва да се сменя??? :dance: Може би най - добре на този въпрос биха дали информация от Порше БГ. Истинска сервизна информация на ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...
На 24.01.2011 г. at 7:42, Tihomir Tanev написа:

Здравейте колеги.Аз вече съм отремонтирал 3 такива кутии и проблема е трета и четвърта скорост.Нямам обяснение защо точно там.Синхронизаторите струват около 110лв. бройката-оригинални.Като ги чаках една седмица разбира се.За ремонт на кутията взимам 100-120 лв.Риска при втората употреба е че не знаеш какво купуваш,но все пак всеки си решава как му е най изгодно.

 

Занимаваш ли се още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с ремонт на кутията,като се отвори освен синхронизаторите и тръгнали лагери ще излязат и други неща.Търси си скоростна кутия със кода на кутията,която е точно  за твоя модел кола,поне по автоморгите е пълно с такива,а има и доста колеги тук от форума,които са собственици на автоморги и никога няма да те подведат,ще ти дадат гаранция за кутията и т.н.Като вземеш читава кутия втора ръка,просто трябва да и сложиш хубаво и качествено ново масло,най добре е да е масло което е предписано от Ауди за този тип ск.кутия.Монтираш на колата и газ,добре е при смяна на новото масло да сложиш и добавка,която улеснява по лесното превключване на скоростите и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит показва друго: след като счупих оригиналната кутия (изрони се 3-та скорост и се смля вътре, докато си стигна до вкъщи) се разтърсих по обяви. За куатро кутия чух цени от 200 до 450 лв. Обадих се на един от моргаджийте и с уверения взех кутия за 250 лв. Монтирах и когато застудя блеснаха дефектите: 1-ва в движение по никой начин, 1-ва към втора на студена кутия с много усилие на лоста; 3-та с хъркане всеки път, освен ако не уцелиш точно оборотите. Последва смяна на масло с нулев ефект в поведението.

Друг колега даде кутия за 100 лв. И тя си имаше проблеми, но беше по-добре. Чак след 7-8 месеца ми се обади трети човек от форума, че се разглобява кола в прекрасно състояние с удар. Взех кутията от нея за 300 лв. и стигнах до нивото на моята първа: включва добре и само на много студено има драма с 2-ра. За нея съм замислил смяна на масло, синхрони и муфа. Синхрон по 110 лв на предавка, масло 66 лв на литър и муфа около 300 на брой

Сметката е много лесна: 250 кутия + 100 масло + 100 кутия + 300 кутия = купчина от скоростни кутии, много труд и похабено масло и нерви

Има още няколко много важни неща:

-оригиналното масло е най-добро, но много скъпо. Колегата с "френското" масло може и да е прав. За по-старите кутии GL 4 е по-подходящо. Имаше и обяснение, свързано със синхроните, но не го помня

- в никой случай търсенето не трябва да се ограничава до същия код. Ауди имат общо 3 поколения скорости за А4 В5 1.8Т:

1) скорости с първа буква "С". Най-стари, монтират се до около 1996-та и са директно наследство от Б4. Слаби и със старите синхрони

2) DJJ кутия, каквато счупих аз. 1997-1998-ма. По-добри, но с неправилно изчислена 3-та и податлива на чупене при раздаване на мноооого газ

3) DWR: ревизирана 3-та и вал

4) ENP: с такава съм сега. Ревизирана изцяло + "новите" синхрони. Монтира се на последните А4. Когато я купувах веднага ми направи впечатление, че средната част на корпуса е различна и е изчезнала отливката, която при Б4 захваща стоманените въжета от кормилната колона.

 

От любопитство отворих счупената кутия, която е на около 250 000 км. Няма нито един лагер за смяна. 

 

Всеки да си прави сам изводите: на мен липсата на време да ремонтирам ми коства голяма купчина от счупени и полу-счупени скорости. Няма сложно в ремонта, но и аз не го виждам за по-малко от 2 дни труд и скъпи части.

 

Ако Ви интересува мога да сложа таблиците с предавателните числа, годините на производство, двигателите и кодовете на кутиите. Имам и снимка на DWR и ENP една до друга, за да се видят разликите. Останалата информация е събрана след много ровене в каталога за резервни части и ремонтната инструкция

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Audi A4 B5 01A quattro transmission manual gearbox code letters and ratios final drive (това за Чичко Гугъл ;)

Gearboxes A4 quattro 1.gifGearboxes A4 quattro 2.gifGearboxes A4 quattro 3.gifGearboxes A4 quattro 4.gifGearboxes A4 quattro 5.gifGearboxes A4 quattro 6.gif

Gearboxes A4 quattro 0.gif

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...