foryoko Публикувано 1 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2011 Колеги помагнете!Имам един проблем с заключването!Аз я заключвам тя се отключва и отваря всички прозорци!По време на движение постоянно се заключва и се отключва!Каво трябва да направя!Благодаря ви много!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galin_krastev Публикувано 1 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2011 Имах подобен проблем с Ауди А4 1996г. но там за което обяснявам при А6 ц5 е същото;Според мен трябва да се проверите всички жила дали са сложени правилно, но трябва да се отвори тапета на вратите;Края на жилото има гегичка и тя се закача на дръжката за отваряне отвътре а преди това края на бронята на жилото има оформление което се застопорява;Там в това застопоряване може да се допусне грешка с около 5-6мм да е назад закрепено;Ако такава грешка е допусната дори и в една врата проблема е налице;Колата се затраря и подирмалко се отваря;Аз като имах този проблем се сетих какво се прави по колата и се сетих че ми се сменя цялата врата както и оборудването и;И там майсторите са допуснали тази грешка в закеркенечването;При свалянето на тапет след като се надигне и леко отвори първо се освобождава това жили и то-най вече от това място което загатвам да се провери;Ако имате отварян тапет поради някаква причина то евентуално е допусната тази грешка и оттам идва евентуално проблема;Скоро си отварях всички тапети, но това го имах в предвид, но моят повод бе да коригирам озвучителната си система и видях че тези жила са на същият принцип като Ауди А4 и затова съм категоричен и за А6 ц5 варианта;Ако съм верният отговор на въпроса пишете за статистиката на проблемите и тяхното отсраняване;Ако не сте разбрали за какво говоря пишете за да се конкретизирам по точно; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 2 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 мерси колега ште провериа дали може да е от това и ште пища. но колега и стаклата на вси4ки врати се отвариат от самосебеси. даите идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 (Редактирано) По-скоро имаш проблем със самата брава на шофьорската врата или машинката на централното. Комфорт-модула вдига или сваля стъклата като задържиш по-дълго време ключа в положение заключване или отключване в бравата на шофьорската врата. Как заключваш с ключ или с дистанционно? Провери кога се включва комфорт-модула - само от шофьорската врата или и от предна дясна врата и от ключалката на багажника. Така ще разбереш от къде евентуално идва проблема. Възможно е да имаш прекъсване/лоша връзка на кабелите м/у вратата и купето и затова да прави проблеми . Редактирано 2 Февруари 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 3 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 Мерси колега. Изглежда проблема идва то4но от там.Много благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshata86 Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 (Редактирано) Извинявам се, че се включвам така в тази тема, но мисля, че е излишно да отварям нова. Моят проблем е, че имам комфорт модул, но не работи (не вдига стъклата при заключване с ключалка или с алармата). Та въпросът ми е дали проблема идва от самия модул или са преебали някога нещо при връзването на алармата (не е заводска) и трябва ли да се командва от самата аларма или просто от положението на ключалките?P.S.Колата е А6 С4. Редактирано 4 Февруари 2011 от geshata86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2011 Първо си провери дали са ти изправни бушоните в пластмасовата кутия до моторчето за чистачките отпред и мощния бутон, който е монтиран до самия комфорт-модул долу вляво зад кората в краката на шофьора. Тази функция иначе се командва от ключетата в самата брава на шофьорската врата. Ако нещо са рязали там за да командват централното заключване при монтажа на алармата е напълно възможно да не работи и комфорт-модула. Друг вариант е да имаш "студени" спойки в комфорт-модула - сваляш го и презапояваш около куплунга и релетата. Дори и да е изправен обаче времето от алармата няма да стига за да вдигне прозорците догоре ако са били свалени под половината - поне при мен е такава ситуацията. Трябва да се сложи допълнително реле-време или допълнителен интерфейс на самата аларма - нещо като комфорт-модул.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 6 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 сажелиавам колеги но моиат проблем не е от машинката на централното извадих го поне 3-4 пати и сам на мисалта 4е не е от машинката. На моменти просто се побарква неште да заклю4жа после неште да отклю4жо подир малко заклю4ва и отклю4ва ниаколко пати и повреме на движение го прави но наи лошото е 4е след 1-2-3 4аса го намирам отклю4ен и 4етерите стакла са смакнати до долу. Самнениата са ми кам комф. модула даите идеи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Колегата ти е писал - пробва ли презапояване?Най-малкото вадене, слагане на комфорт модула - може да откриеш без да искаш проблема - клеясали куплунзи, изгнил кабел.Разбери как получава сигнал за отключване и заключване, за вдигане и сваляне на стъклата и провери тези кабели-куплунзи-спойки. Или получава грешни сигнали или сам решава да прави нещо - разбери кое от двете.Само че аз не съм убеден, че комфорт модула управлява заключването - по-скоро той ползва сигналите от бравите. Може и да не съм прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2011 Да, не управлява заключването само взима сигнал, но е напълно възможно да има "студени" спойки в модула за централното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 7 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 зна4е при вадене на комф. модула установих 4е в кутиата има вода ивси4ки кабели биаха вав вода но самиа модул (платката) беше суха и естествено следва подсушаване идеално и монташ .Но фаида йок отново саштата работа отклю4ва заклю4ва когато си искаи с прозорсите саштата работа.Заклу4вам колата но след малко йа намирам отклу4ена сас свалени прозорси.Молиа за оште идеи . Благодариа предварително.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Пробвай с друг модул - щом е имало вода може и да се е повредил . Обикновено се "изяждат" пътечки и т.н. Провери ли ключетата на бравите на вратите? Ако някое от тях и по-специално това за отключването се бъзика ще командва и модула на централното и комфорт-модула - в резултат ще имаш отключена кола и свалени прозорци. Огледай и кабелите в гумения маншон между вратата и купето - ако има с нарушена изолация или закъсани пак може да се наблюдава същия ефект . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Щом и колегата потвърждава, че централното е отделно, си мисля, че проблемът не е в комфорт модула, защото не би се отключвало и заключвало.Сигурно е някой управляващ сигнал - от някоя от вратите, може и в централното. А ако има аларма, която управлява комфорта и централното може и тя да прави мизериите. Макар че едва ли алармата е свързана да спуска стъклата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Нищо чудно - ако алармата подава сигнал на централното през кабелите към ключетата на бравата на вратата и е пусната функцията за задръжка (90% от алармите я имат) при отключване ще свали и стъклата малко, но все пак не до долу мисля . При мен тази функция работи само при заключване и ако са свалени стъклата ги вдига донякъде. Аз обаче мисля, че при мен комфорт-релето не сваля прозорците до долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 7 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 сега се сештам 4е преди 3 месеса пок ми беше направил проблем но тогава нештеше да се отклю4ва.Но след известно време се управи от самосебеси до ден днешен.Затогава се сештам 4е иа биах умил колата и ми се наложи да исклу4а акумолатора за около 3- 4аса.Дали може да е от исклю4ване на акумолатора оставиане на колата без ток заштото преди да стане проблема 2 дена преди това пак го биах остажил без ток за известно време БЛАГОДАРИЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Не ми се вярва да е от акумулатора. От него може да се губят функции и после трябва да се обучава комфорт-релето, но не и да ти се отключва сама и да слизат стъклата до долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 8 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 установих 4е стаклата се свалиат по малко на 2 секунди цък цък цък цък на по 2 сантиметра докато стигнат до долу.Дали може проблема да идва от алармата койато е сложена допалнително заради каското. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 зна4е при вадене на комф. модула установих 4е в кутиата има вода ивси4ки кабели биаха вав вода но самиа модул (платката) беше суха и естествено следва подсушаване идеално и монташ .Но фаида йок отново саштата работа отклю4ва заклю4ва когато си искаи с прозорсите саштата работа.Заклу4вам колата но след малко йа намирам отклу4ена сас свалени прозорси.Молиа за оште идеи . Благодариа предварително.... Колега, единственото което мога да те посъветвам е да си оправиш писането. За целта отиди на уроци. Там ще те научат как се пишат буквите Ч, Щ, Я и кога и как се използват! А колата я дай на някой майстор по-грамотен от теб, защото сам няма да се оправиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Сега ще ви кажа нещо, което и аз не вярвам.Един познат се кълне, че свалял акумулатора, след това го закчил и алармата правела проблеми. Обадил се на някой си и оня му казал да разкачи пак и да закачи първо (-) и после (+) или обратното - не помня точно. Аз знам, че се закача първо (+).Не мога да си представя, че това има значение, но си е решил проблема.Та разкачи и закачи пак първо +, ако не стане пак и първо (-).Ако е от миенето я сложи 1 ден на слънце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Няма логика и според мен, просто се прекъсва захранването от акумулатора - дали ще е от плюса или минуса няма значение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foryoko Публикувано 9 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Колеги проблемът е решен. Оказа се, че проблемът е от машинката на вратата. Отново ви благодаря на всички!Особенно на колегата " VBI " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Радвам се, че си отстранил проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване