MaRcHeV Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Ауди Б4 Авант 2.0 АБК мотор. Всичко е ок за сега, но имам странен проблем с централното.Едната част от проблема ми е ясна, а именно: някакъв кабел на помпата за въздух на централното е прецакан и като го поразмърдам проработва. По-страшното за мен, е това, че когато помпичката работи колата се отключва без проблем, но когато я заключвам с дистанционното чувам помпичката да работи лостчетата на вратите леко се прибират, след което пак се отключва. Струва ми се, че има някакъв спукан маркуч, ако може да ми кажете някакъв по-лесен начин за това как да разбера кой и къде точно е спукан, а ако не къде могат да ми го оправят, живея във Велико Търново. Благодаря предварително :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Баце,по Търновото незнам!Обаче системата е последователно навързана,ако ме разбираш!Ходи от най-близкото,към най-далечното ... Тааа всичко което е отдясно се задейства с леко предварение ...Сваляш корите от вратите и слухтиш и гледаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Или запушваш един по един изходите на всеки тройник докато локализираш от къде изпуска (ако изпуска) - като го уцелиш останалите врати ще почнат да се отключват/заключват нормално. При мен имаше проблем със задна дясна врата и понякога бучеше дълго след като отключа. Оказа се пробита мембранка на машинката за централното. Друг чест проблем е гумения тройник в който влизат маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulhomes Публикувано 27 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2011 При мен беше маркуча към заключването на багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 28 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2011 Аз имах същият проблем и се оказа, че модула който управлява централното се е навлажнил. Разглобих го и презапоих всички спойки, след което нещата се оправиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 28 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2011 Колегата ти е написал презапояваш ,кабела който мърдаш има нужда точно от това,ако имаш маншон скъсан на някои от машинките колега беше писал, че става пипетката от капки за очи Офталмосептонекс/Чешките/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Ето и още нещо http://www.autoprospect.ru/audi/80-b4/18-39-sistema-zamkov-s-centralnym-upravleniem.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване