serpentiny Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Мерси за изчерпателният отговор, между другото точно същите бяха думите на човека, който ми каза, че е по-добре да го махна. Колкото до двигатела 2.0 TDI, не съм сигурен коя еко норма покрива предполагам Евро 4.На въпроса дали има 2 ламбда сонди не мога да потвърдя. На дисплея нищо не ми свети или пищи, просто мерише странно отзад и въпросният проблем, който имах с тези уплатнители.Всички казват че мерише странно, но аз като не съм карал преди това дизел, не ми прави впечатление Явно трябва обстоен преглед преди да предприема така стъпка за премахване. А това с залъгването на ламбда сондата хич не ми допада, така че бих направил всичко за да отстраня проблема без да махам катализатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Имаме бензинова кола във фамилията без катализатори по неволя ("майстор" на който щях да избия зъбите), така че всичко, което ти казвам е (и) от личен опит! През всичко, което съм споменал съм минал лично и наистина горещо ти препоръчвам да не го пипаш, освен ако не е крайно необходимо. Колата ти има ли DPF и коя моделгодина е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Годината е 2006 но за DPF не съм сигурен, никъде по документите не пише DPF, а в началото преди да си я купя четох за тези DPF, но така и не съм стигнал до него. От къде мога да проверя все пак да потвърдя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 П.с. По повод на другата любима легенда, че катализаторите пречиствали до 100-150 000км и после само пречели, пък наще коли нали били на безброй км.... Два примера пак от автомобили на близки: И двата VAG марки и дизел, единият продаден на реални 390 000км, катализатора никога не беше пипан и до последно отговаряше на заводската еко норма при всеки газ-анализатор (вкл. в чужбина), другият е още във фамилията и гони реални 270 000 км, отново катализатора никога не е пипан и докато аз отговарям за колата няма и да се пипне. Еко нормата е в действителност все още като от завода. Иначе щом е 2006, ако е производство след Март 2006 трябва да е с DPF иначе при всички положения е Euro 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Да след март е, значи да приема че има DPF, и това какво означава, че може и в него да е проблема ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Моята е Октомври, а нямам ДПФ!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 (Редактирано) Годината не е критерий, а пазара за който е предназначена колата, естествено италианките нямат, а немските А3-ки от тоя период повечето са с такъв филтър, за да покриват суровите еко норми в Германия. Редактирано 4 Юли 2013 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 И според интернет произведените 2.0 TDI от Април 2006 са с DPF!Надявам се не бъркате дата на производство с дата на първа регистрация.... audiceco също е съвсем възможно да е прав. Аз говоря конкретно за Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Aми моята със сигурност е от август 2006 производство и е от Германия, така че да считам че е с DPF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 А защо просто не се наведеш и да погледнеш дали имаш ? Търсиш цилиндър с тръбички отстрани. Изглежда така:http://www.myturbodiesel.com/1000q/DPF-Adblue-FAQ-VW-Audi.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 Отваряш предния капак и в ляво на рамата има една табелка.Ако ти пише EURO4 +DPF значи имаш.Ако е само евро4 значи си без.Моята е с дата на производство август 2005 и е с ДПФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 6 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2013 Погледнах табелката и пише Euro 4 + DPF, така че има. И какво означава това, че може тоя филтър да е здал багажа ли и от него така странно да мерише? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 6 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2013 (Редактирано) Надали някой ще се наеме само по описание на "странния" мирис от ауспуха ти да ти постави техническа диагноза през форума Ако не ти регенерира DPF-а също щеше да имаш сигнализация на таблото! Само на къси отсечки ли я караш? Кога за последно я кара по-продължително извънградско? Редактирано 6 Юли 2013 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 6 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2013 Като цяло, колата се кара на сравнително къси разстояния но повече извън градско почти всяка седмица и навъртам 200 км+. Това и е нормалната експлоатация досега, и не съм пътувал на много дълги разстояния Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYEREN Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 (Редактирано) Ето така ли се чува? абсолютно по същия начин се чува което ще рече ?някой случайно може ли да ми каже защо ми свети на таблото жълто воланче и какво означава като тръгвам да паля ми свети в червено нали прави проверка но после продължава да свети в жълто докато не я покарам малко ? колата е а3 2.0 tdi 2005 Редактирано 7 Юли 2013 от SYEREN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYEREN Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 (Редактирано) а и защо примерно гумите са ми 17 а резервната ми е от ония малките тесните обаче е 18 цола не е ли прекалено голяма ?!? Редактирано 7 Юли 2013 от SYEREN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 На диаметър е еднаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Интересно защо обаче наистина е 18?И при други ли е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 При мен има някаква логика да е 18 цола, защото оригинално джантите също бяха 18-ки. Но както е написал колегата Боби по горе, на диаметър е еднаква и със 17-ки джанти с по-широк профил гума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Да, ясно е, че не е проблем като се има предвид предназначението, просто ми стана интересно защо биха сложили 18 резервна при 17-ки комплект и дали това е може би само при колегата или масова практика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 След около 2000 км. ми предстои обслужване. Някой би ли споделил примерни цени за София за масло, точно кои филтри и т.н. се сменят. Аудито е 2.0 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 За Castrol EDGE 5w30 (оригинал) със спецификацията за тоя мотор, която мисля, че беше VW 507.00 цената за 4 литра (колкото ти трябват) е около 90лв. Маслен филтър около 15лв, въздушен към 30лв, горивен около 50лв. На климатика трябва да се погледнат дали има нужда, ако нямаш неприятна миризма в купето не ги пипай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 Климатикът мисля, че си ок. Благодаря за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 След около 2000 км. ми предстои обслужване.На колко км го обслужваш.Всмисъл такъв че и на мен ми предстой скоро смяна на маслото , а сега съм на 12 000 км. и се чудя дали да чакам до 15000 да станат точно и чак тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 На 12к мисля, че е ок да се сменя маслото, предвид горивата с които караме. Не че ще е проблем да караш и до 15к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts