Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Мерси за изчерпателният отговор, между другото точно същите бяха думите на човека, който ми каза, че е по-добре да го махна. Колкото до двигатела 2.0 TDI, не съм сигурен коя еко норма покрива предполагам Евро 4.

На въпроса дали има 2 ламбда сонди не мога да потвърдя. На дисплея нищо не ми свети или пищи, просто мерише странно отзад и въпросният проблем, който имах с тези уплатнители.

Всички казват че мерише странно, но аз като не съм карал преди това дизел, не ми прави впечатление :P

Явно трябва обстоен преглед преди да предприема така стъпка за премахване. А това с залъгването на ламбда сондата хич не ми допада, така че бих направил всичко за да отстраня проблема без да махам катализатора :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:top:

 

Имаме бензинова кола във фамилията без катализатори по неволя ("майстор" на който щях да избия зъбите), така че всичко, което ти казвам е (и) от личен опит! През всичко, което съм споменал съм минал лично и наистина горещо ти препоръчвам да не го пипаш, освен ако не е крайно необходимо.

 

Колата ти има ли DPF и коя моделгодина е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годината е 2006 но за DPF не съм сигурен, никъде по документите не пише DPF, а в началото преди да си я купя четох за тези DPF, но така и не съм стигнал до него. От къде мога да проверя все пак да потвърдя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.с. По повод на другата любима легенда, че катализаторите пречиствали до 100-150 000км и после само пречели, пък наще коли нали били на безброй км....  :stupid:

Два примера пак от автомобили на близки: И двата VAG марки и дизел, единият продаден на реални 390 000км, катализатора никога не беше пипан и до последно отговаряше на заводската еко норма при всеки газ-анализатор (вкл. в чужбина), другият е още във фамилията и гони реални 270 000 км, отново катализатора никога не е пипан и докато аз отговарям за колата няма и да се пипне. :) Еко нормата е в действителност все още като от завода.

 

Иначе щом е 2006, ако е производство след Март 2006 трябва да е с DPF иначе при всички положения е Euro 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годината не е критерий, а пазара за който е предназначена колата, естествено италианките нямат, а немските А3-ки от тоя период повечето са с такъв филтър, за да покриват суровите еко норми в Германия.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според интернет произведените 2.0 TDI от Април 2006 са с DPF!

Надявам се не бъркате дата на производство с дата на първа регистрация.... ;)

 

audiceco също е съвсем възможно да е прав. Аз говоря конкретно за Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо просто не се наведеш и да погледнеш дали имаш ? :eusa_think:  Търсиш цилиндър с тръбички отстрани. Изглежда така:http://www.myturbodiesel.com/1000q/DPF-Adblue-FAQ-VW-Audi.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш предния капак и в ляво на рамата има една табелка.Ако ти пише EURO4 +DPF значи имаш.Ако е само евро4 значи си без.Моята е с дата на производство август 2005 и е  с ДПФ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах табелката и пише Euro 4 + DPF, така че има. И какво означава това, че може тоя филтър да е здал багажа ли и от него така странно да мерише?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали някой ще се наеме само по описание на "странния" мирис от ауспуха ти да ти постави техническа диагноза през форума  :)

Ако не ти регенерира DPF-а също щеше да имаш сигнализация на таблото! 

Само на къси отсечки ли я караш? Кога за последно я кара по-продължително извънградско?

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло, колата се кара на сравнително къси разстояния но повече извън градско почти всяка седмица и навъртам 200 км+. Това и е нормалната експлоатация досега, и не съм пътувал на много дълги разстояния :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така ли се чува? 

 

абсолютно по същия начин се чува което ще рече ?

някой случайно може ли да ми каже защо ми свети на таблото жълто воланче и какво означава като тръгвам да паля ми свети в червено нали прави проверка но после продължава да свети в жълто докато не я покарам малко ?

 

колата е а3 2.0 tdi 2005

Редактирано от SYEREN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и защо примерно гумите са ми 17 а резервната ми е от ония малките тесните обаче е 18 цола  не е ли прекалено голяма ?!?

Редактирано от SYEREN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има някаква логика да е 18 цола, защото оригинално джантите също бяха 18-ки. Но както е написал колегата Боби по горе, на диаметър е еднаква и със 17-ки джанти с по-широк профил гума. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ясно е, че не е проблем като се има предвид предназначението, просто ми стана интересно защо биха сложили 18 резервна при 17-ки комплект и дали това е може би само при колегата или масова практика... :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След около 2000 км. ми предстои обслужване. Някой би ли споделил примерни цени за София за масло, точно кои филтри и т.н. се сменят. Аудито е 2.0 тди.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Castrol EDGE 5w30 (оригинал) със спецификацията за тоя мотор, която мисля, че беше VW 507.00 цената за 4 литра (колкото ти трябват) е около 90лв. Маслен филтър около 15лв, въздушен към 30лв, горивен около 50лв. На климатика трябва да се погледнат дали има нужда, ако нямаш неприятна миризма в купето не ги пипай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След около 2000 км. ми предстои обслужване.

На колко км го обслужваш.Всмисъл такъв че и на мен ми предстой скоро смяна на маслото  , а сега съм на 12 000 км. и се чудя дали да чакам до 15000 да станат точно и чак тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...