kasaba Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) Здравейте. Реших да долея малко масло и прекалих. На пръчката за измерване на масло ми показва, че съм долял около 7-8 мм повече. След 1000 км ще го сменям цялото, та въпроса ми е проблем ли е че съм долял малко повече, понеже ако е така, да го сменям още сега. Редактирано 2 Март 2011 от kasaba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Проблем е. Източи малко масло докато стигнеш максимума на щеката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Това е почти цял литър отгоре. Проблем е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasaba Публикувано 2 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) Това е почти цял литър отгоре. Проблем е.Долях около половинка, но при измерване с щеката ми беше на половината от максималното. Редактирано 2 Март 2011 от kasaba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 нещо мерилника ти бяга колега и сега сериозно, какъв е проблема ако се сипе повече масло отколкото трябва, няма ли да го изхвърли през отдушника ако е повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anbuch Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Ще го изхвърли ама що да плеска двигателният отсек. После и мръсотия ще полепне.... Колега за 2-3 лв ще се опрашиш. Купи си система и голяма спринцовка от някоя аптека и докато е студена колата изсмучи през отвора на щеката за проверка на маслото колкото е нужно и това е. Ако имаш някакво тънко маркучле дето да пасва на спринцовката и да влиза през отвора ,може и да минеш без да купуваш система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 Ще сменяш семеринги, ако не го източиш или изсмучеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 На студен автомобил пъхаш един тънък маркуч през отвора за щеката за маслото. Най-удобно е да е от медицинска система, защото диаметъра му пасва перфектно на спринцовка и е прозрачен, за да можеш да гледаш движението на маслото. Купуваш си най-голямата от аптека и започваш да смучеш.Повечето масло може да доведе до нежелани повреди в катализатор, течове от семеринги и уплътнения и т.н. Хубаво е да се извади излишното.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 2 Март 2011 Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 колеги и аз ще използвам темата на колегата от каде колата ще изхвърли излишното масло през ауспуха ли при копуването на моята а4 1.9 тди 90 коня при първото сменане на маслото ми сипаха повече с около 3-4 милиметра над максимума и така си остана след известно време около 8000 км бях минал и колата започна да забижа муцуна на 130 км и 3000 оборота покарах с този проблем около 1000 км още и това забиване само изчезна но колата сега ми е некак си по мудна не набира както преди осоено след като подмине 120 км/ч вазмойно ли е от това излишно масло да ми се е прецакал катализатора а и колата си е на 270 000 вече или да се е задрустил колектора как мислите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasaba Публикувано 2 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2011 (Редактирано) Мерси много колеги.Не се бях сетил за спринцовка, но ще го източа по този начин.колеги и аз ще използвам темата на колегата от каде колата ще изхвърли излишното масло през ауспуха ли при копуването на моята а4 1.9 тди 90 коня при първото сменане на маслото ми сипаха повече с около 3-4 милиметра над максимума и така си остана след известно време около 8000 км бях минал и колата започна да забижа муцуна на 130 км и 3000 оборота покарах с този проблем около 1000 км още и това забиване само изчезна но колата сега ми е некак си по мудна не набира както преди осоено след като подмине 120 км/ч вазмойно ли е от това излишно масло да ми се е прецакал катализатора а и колата си е на 270 000 вече или да се е задрустил колектора как мислитеСпоред мен затлачена турбина. Имах същия проблем( като изключим, че тогава не съм имал повече масло от максимума) и след прочистването й всичко се оправи. Редактирано 2 Март 2011 от kasaba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 4 Март 2011 Доклад Share Публикувано 4 Март 2011 2500km минах с масло 0W 40 над нормата,няма проблем за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Март 2011 Доклад Share Публикувано 5 Март 2011 Колеги, вчера сменихме маслото на 1.9 tdi AFN 110 кончета. Обаче днес забелязах че е избило масло по болтовете, шпилките, на капака на двигателя. По точно това са най-предния и най-задния болт. Маслото за сега не е много, минати са към 100 км. Та сега проблем ли е това или е нормално след смяна на масло? Ако не е нормално, как да отстраня проблема, някаква гарнитурка или пръстенче се сменя или е по-сложничко? Благодаря предварително за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts