Jump to content

Как се сменят тампони на магарето при В4?


ilian_1

Recommended Posts

Здравейте,колеги имам проблем с моята б-4 1.9 тди 1z мотор

смених,втулки на носачите,нови амортесьори+ударни тампони

прахоуловители,тампони на макферсона 2-та шарнира тампони на стабилизиращата

щанга биалетки,но за съжаление кочината пак продължава да тропа все едно

не съм сменил нищо :steinigung:/> .Моля за помощ препоръчайте ми сервиз.Благодаря на всички отзовали се :respekt:/>

Редактирано от jmiim
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Случайно някой да е сменял тампон 32 от тази схема,без да се сваля магарето,че вчера го свалях и ще ми дойде много.Скъсан е ,а имам един удар при увисване на предно дясно колело,всичко друго е сменено.

 

399200.png

Редактирано от genttogsg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Знам , че темата е стара не се правя на археолог ... Просто да не пускам нова , ще използвам тази ... Става въпрос за В4 седан , след като смених тампоните и след 30 хил. започна пак да ми потропва магарето ми писна и искам да сложа метални втулки на магарето , който ще се заварят за него и то ще бъде неподвижно и няма да хлопа вече по чудните ни пътища . Знам , че има колеги тук , които са направили вече тази интервенция , моля нека споделят как е колата , ако има колега , който да ми направи въпросните втулки и аз само да си ги заваря на магарето ще е чудесно . Ще си платя разбира се :) Ако се продават и полиуретанови тампони за магарето също става .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги,дайте малко съвети какво да правя.Болтовете на предните тампони на магарето нито се развиват нито се стягат,а просто си се въртят.Най-вероятно гайките или каквото има в роговете са се откачили или се е прецакала резбата. Целта ми е да сменя тампоните на магарето но не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаше тема как се изрязва дупка в гредата

Така и не намерих такава тема.

Ако някой знае коя е ще съм му благодарен да ми я каже,че съм безизходица с тоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворите се правят точно срещу отворите за болтовете, така че дасе стигат гайките в гредата. Правят се 3 сряза под формата на "П" с тънък диск и после това "П" се "отваря". След като се оправят гайките, "П"-то се затваря и се заварява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

ok благодаря, Трудна работа ще да е,но трябва,няма как.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...