jmiim Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 (Редактирано) Здравейте,колеги имам проблем с моята б-4 1.9 тди 1z моторсмених,втулки на носачите,нови амортесьори+ударни тампонипрахоуловители,тампони на макферсона 2-та шарнира тампони на стабилизиращата щанга биалетки,но за съжаление кочината пак продължава да тропа все едноне съм сменил нищо :steinigung:/> .Моля за помощ препоръчайте ми сервиз.Благодаря на всички отзовали се :respekt:/> Редактирано 14 Февруари 2013 от jmiim Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Виж тук ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmiim Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Много са далече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 (Редактирано) Случайно някой да е сменял тампон 32 от тази схема,без да се сваля магарето,че вчера го свалях и ще ми дойде много.Скъсан е ,а имам един удар при увисване на предно дясно колело,всичко друго е сменено. Редактирано 2 Септември 2013 от genttogsg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 Няма никакъв проблем да се смени без да се сваля магарето.Лично изпробвано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 Щом казваш,утре взимам един и залягам отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 Потвърждавам, и аз го вадих без магарето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Знам , че темата е стара не се правя на археолог ... Просто да не пускам нова , ще използвам тази ... Става въпрос за В4 седан , след като смених тампоните и след 30 хил. започна пак да ми потропва магарето ми писна и искам да сложа метални втулки на магарето , който ще се заварят за него и то ще бъде неподвижно и няма да хлопа вече по чудните ни пътища . Знам , че има колеги тук , които са направили вече тази интервенция , моля нека споделят как е колата , ако има колега , който да ми направи въпросните втулки и аз само да си ги заваря на магарето ще е чудесно . Ще си платя разбира се Ако се продават и полиуретанови тампони за магарето също става . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 22 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2013 Пробвай с полиацетал, вместо полиуретан или метални втулки. 17лв. е килото на полиацетала! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 23 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 Проблема , е че някой трябва да ми ги направи , аз ще си платя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beili Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Колеги,дайте малко съвети какво да правя.Болтовете на предните тампони на магарето нито се развиват нито се стягат,а просто си се въртят.Най-вероятно гайките или каквото има в роговете са се откачили или се е прецакала резбата. Целта ми е да сменя тампоните на магарето но не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivovarna Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 трябва да се направи дупка и да се сменат гаиките друго спасение няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beili Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 Каква дупка,къде точно и колко голяма ?Ако може малко по-подробно ще е ОК . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beili Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Никой ли не се е сблъсквал с тоэи проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 имаше тема как се изрязва дупка в гредата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beili Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 имаше тема как се изрязва дупка в гредатаТака и не намерих такава тема.Ако някой знае коя е ще съм му благодарен да ми я каже,че съм безизходица с тоя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Отворите се правят точно срещу отворите за болтовете, така че дасе стигат гайките в гредата. Правят се 3 сряза под формата на "П" с тънък диск и после това "П" се "отваря". След като се оправят гайките, "П"-то се затваря и се заварява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beili Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!ok благодаря, Трудна работа ще да е,но трябва,няма как. Редактирано 17 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване