Jump to content

Проблем с паленето на Ауди А-3


gigibigi

Recommended Posts

Здравейте!

От скоро имам проблем с паленето.Понякога пали,понякога-не.Стартерът върти,но колата не пали.При бутане запалва моментално.След това пали от 10,10.Колата е 1.8-бензин.Ще Ви бъда много благодарен за някакви идеи и насоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега даи малко повече инфо за да ти се помогне кога не пали сутрин ?Нещо свети ли не свети ли по таблото.Първото за което се сещам е имобилаизера или сигнала от ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е имобилайзера ,колата ще пали за 1 секунда и после ще гасне. А и с бутане щом става 100% не е от него. Проблема може да е от много неща - най-добре ще каже една диагностика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако е имобилайзера ,колата ще пали за 1 секунда и после ще гасне. А и с бутане щом става 100% не е от него. Проблема може да е от много неща - най-добре ще каже една диагностика!

Закарах колата в ''ХЕЕД-91'' и там нищо не откриха.Днес ми го направи този номер точно пред един сервиз и като го закачихме на ВАГ,отчете грешка на коляновия вал,което накара майсторите да заключат,че датчикът на Хол прави мизерии.От този сервиз ми предложиха цена от 89лв.Добре ли е ?

Редактирано от gigibigi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е , слагай най-евтиният (под 75 лв няма да намериш)! Този датчик за твоят двигател е индуктивен (ако си с А3 до 2003г) - запали ли веднъж ще кара доста време ,на колите които датчика е полупроводников не мога да препоръчам подобно нещо - само оригинален!

Интересно обаче защо не са открили нищо в ''ХЕЕД-91'' , веднъж не е ли запалила ,грешката трябва да си стои и да се вижда на диагностиката. Освен това ако датчика на коляновия вал откаже съм сигурен ,че не може да се запали с бутане. Въпроса е дали наистина е от него проблема ,а не дали датчик за 89лв е добре (поне това бих се чудил аз)

Освен това датчика на коляновия вал често бачка докато колата е студена и като вдигне температура (примерно 10 км извънградско) и отказва - колата гасне в движение. Като изстине - пали без проблем. Не винаги е така ,ама все пак да си забелязал подобно нещо?

Редактирано от Anbuch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Добре е , слагай най-евтиният (под 75 лв няма да намериш)! Този датчик за твоят двигател е индуктивен (ако си с А3 до 2003г) - запали ли веднъж ще кара доста време ,на колите които датчика е полупроводников не мога да препоръчам подобно нещо - само оригинален!

Интересно обаче защо не са открили нищо в ''ХЕЕД-91'' , веднъж не е ли запалила ,грешката трябва да си стои и да се вижда на диагностиката. Освен това ако датчика на коляновия вал откаже съм сигурен ,че не може да се запали с бутане. Въпроса е дали наистина е от него проблема ,а не дали датчик за 89лв е добре (поне това бих се чудил аз)

Освен това датчика на коляновия вал често бачка докато колата е студена и като вдигне температура (примерно 10 км извънградско) и отказва - колата гасне в движение. Като изстине - пали без проблем. Не винаги е така ,ама все пак да си забелязал подобно нещо?

В движение не е гаснала,нито мени оборотите.Днес за профилактика смених и горивният филтър,въпреки че от стария си източих чист като сълза бензин,но проблемът засега си остава.Ще видим във вторник като сменим датчика какво ще стане.

Ами така показа на ВАГ.Одеве пред блока пак не искаше да запали,а беше студена.Размърдах я малко с цел да я подготвя за бутане,завъртях ключа и колата запали.Съмнявах се да не би бензиновата помпа / нали е плаваща/ да не се е разкачила от резервоара и да не може да смуче хубаво и нафуках бензин до горе,ама пак ударих греда.Не ми стана ясно като се забута колата и не е на скорост,това как влияе на този датчик,за да запали след това ?В движение не е гаснала,нито мени оборотите.Днес за профилактика смених и горивният филтър,въпреки че от стария си източих чист като сълза бензин,но проблемът засега си остава.Ще видим във вторник като сменим датчика какво ще стане.

Редактирано от gigibigi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първият пост казваш ,че при бутане пали моментално което аз го разбирам при палене с бутане(а не със стартер) пали моментално - правилно ли го разбирам ,щото ако само я тикваш малко и тогава вече запалва без да е на скорост колата това вече и идея си нямам от какво може да е ,а и за подобно нещо не съм чувал досега

Не ми стана ясно като се забута колата и не е на скорост,това как влияе на този датчик,за да запали след това ?

НИКАК! ако не е на скорост!

Действието му е следното :

Той всъщност не е на коляновият вал ,а е на венеца (част от маховика) който се завърта от стартера! Има 3 жички , двете са входни и една изходна. През входните се подава + и - когато колата се даде на контакт.Ще се опитам да го обясня най-просто ,като пропусна туи-онуй (което няма да е от особено значение) Датчика най-просто казано представлява една бобина на която като и се подаде + и - създава електромагнитно поле. Зъбите на венеца оказват влияние върху това електромагнитно поле. Или той по-точно казано ,като се завърти от стартера в близост до датчика на коляновия вал ту имаме зъб ту нямаме. Когато до датчика които е неподвижен имаме зъб , той оказва влияние върху електромагнитното поле създадено от бобинката в датчика. Тогава се получава импулс в третия (изходен) кабел от датчика на коляновия вал който отива в компютъра на колата и така той разбира ,че венеца се върти (двигателя) и като пусне ток на свещите колата ще запали. Пак казвам ,че пропускам някои подробности ,но това е общия принцип на работата на този датчик.

В случая имам някакви съмнения ,че е от него проблема защото:

Венеца се върти като върти стартера ,ама при палене с бутане пак същото става просто не стартера завърта венеца а скоростната кутия го завърта като включиш на скорост. Може би има разлика в скоростта на въртене на венеца в двата случая ,но просто не ми се вярва тя да е от значение за датчика макар и да е дефектирал.

Все пак стискам палци да е от него защото е сравнително евтин и се сменя за 5 минути. Кажи накрая какво е станало като свърши "сагата".

Редактирано от Anbuch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първият пост казваш ,че при бутане пали моментално което аз го разбирам при палене с бутане(а не със стартер) пали моментално - правилно ли го разбирам ,щото ако само я тикваш малко и тогава вече запалва без да е на скорост колата това вече и идея си нямам от какво може да е ,а и за подобно нещо не съм чувал досега

НИКАК! ако не е на скорост!

Действието му е следното :

Той всъщност не е на коляновият вал ,а е на венеца (част от маховика) който се завърта от стартера! Има 3 жички , двете са входни и една изходна. През входните се подава + и - когато колата се даде на контакт.Ще се опитам да го обясня най-просто ,като пропусна туи-онуй (което няма да е от особено значение) Датчика най-просто казано представлява една бобина на която като и се подаде + и - създава електромагнитно поле. Зъбите на венеца оказват влияние върху това електромагнитно поле. Или той по-точно казано ,като се завърти от стартера в близост до датчика на коляновия вал ту имаме зъб ту нямаме. Когато до датчика които е неподвижен имаме зъб , той оказва влияние върху електромагнитното поле създадено от бобинката в датчика. Тогава се получава импулс в третия (изходен) кабел от датчика на коляновия вал който отива в компютъра на колата и така той разбира ,че венеца се върти (двигателя) и като пусне ток на свещите колата ще запали. Пак казвам ,че пропускам някои подробности ,но това е общия принцип на работата на този датчик.

В случая имам някакви съмнения ,че е от него проблема защото:

Венеца се върти като върти стартера ,ама при палене с бутане пак същото става просто не стартера завърта венеца а скоростната кутия го завърта като включиш на скорост. Може би има разлика в скоростта на въртене на венеца в двата случая ,но просто не ми се вярва тя да е от значение за датчика макар и да е дефектирал.

Все пак стискам палци да е от него защото е сравнително евтин и се сменя за 5 минути. Кажи накрая какво е станало като свърши "сагата".

Работата е там,че вече за втори път не е нужно да бутам колата и да я запаля на скорост,а просто я побутвам напред-назад 2-3 метра да речем,завъртам ключа и тя пали.Не знам вече какво да мисля.Със сигурност ще водя хронология на събитията,за да предотвратя лутането на някой колега,когато подобен проблем му достигне до главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес позачистих клемите на акумулатора,като минусът беше позамърсен.Оставих така няколко минути,за да се ресетне компютърът.Като завъртях ключа,колата запали,но някакси ми се стори,че не тръгнаха всичките цилиндри едновременно.След това спирах на няколко места и след това си паля без проблем.Интересува ме дали бих могъл сам да извадя бензиновата помпа и да видя в какво състояние е цедката,без да съсипя помпата.Знам разположението и,както и посоката на развъртане.Има ли нещо друго,което може да ме изненада след като я отвия ?

ПП:Онзи ден след като от ХЕЕД не откриха нищо,при поредното незапалване ги извиках на място и единият от майсторите почукна леко по резервоара с ключ за гуми и колата запали,та затова искам да проверя какво е положението при помпата.

Редактирано от gigibigi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с паленето е решен.Смених датчикът на коляновия вал и колата пали от четвърт оборот.Появи се нещо друго обаче.Като подам газ и отпусна педалът,оборотите падат до около 600,след което веднага се стабилизират на 900.Някакви идеи каква може да е причината ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с паленето е решен.Смених датчикът на коляновия вал и колата пали от четвърт оборот.Появи се нещо друго обаче.Като подам газ и отпусна педалът,оборотите падат до около 600,след което веднага се стабилизират на 900.Някакви идеи каква може да е причината ?

Дросела ще се самообучи като покараш малко. Това се случва при откачане на акумулатора.

Ако не се оправи значи си за чистене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела ще се самообучи като покараш малко. Това се случва при откачане на акумулатора.

Ако не се оправи значи си за чистене.

Да, наистина вчера сваляхме акумулторът.Благодаря ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И аз имах същия проблем Колеги :

При мен шибъния газаджия ми беше сложил пластмасови скоби на инжекторите за гас и гумените тръбички не можах да направя рекламация и съм много разочаровън от Шибаната ни страна има всекви баш майстори от там ми испищя дебитомера и сега се съмнявам да не ми се е прецакал Датчика за оборотите на празен ход .Аудито ми смучеше въздух от пласмасовите скоби - смених ги с метални но се съмнявам датчика за оборотите да е заминал по обяснима причина Некадърността на Газаджията ...

Така сега ве че съм наясно защо Като се качът Аудита с такъв проблем за защо VAG-te не отчитът грешки ;

аз така си го обяснявъм при самото палене VAG - компютъра не може да хване грешката или просто казано все още нашите ел. техници се учат на тези двигатели тип АДР .

Надявъм се тази информация да бъде от полза и на други колеги които са се сблъскали с подобен проблем .!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги и на мен този месец ми направи този проблем с паленето,значи отидох от единия края на другия край на БГ без проблем.На другия ден тръгвам да паля ама не става колко и да въртях нямаше ток на свещите,та издърпахме я до един сервиз сменихме бубината за запалването,сменихме датчик на коляновия вал и пак нестава пак няма ток,накрая проблема излезна много прост буксите на компютъра бяха клиясали от влагата и от миенето така както става и на акумулатора понякога та почистихме буксите със спрей и малко вода и колата запали от рас!!! Надявам се да съм ви бил полезен поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Здравейте имам подобен проблем колата неиска да пали, първоначално започна да гасне в движение и като изчакаш 3 4 минути пали после дойде и това че като я изгася и нейска да запали около 1 2 и после пали накрая вече неиска да запали изобщо какво ли не правих подавам ток директно на помпата чувасе да работи кача бензин като завъртя да паля припалва за секунди и гасне някои имал ли е такъв проблем благодаря предварително п.п имам сложена аларма не оригинална.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай я на диагнсотика по добре. При мен не гаснеше а като загрееше почваше да не върви и да не пали. Възможно е проблема да е от дачика на коляновия вал или електрически. Доста се интересувах за въпросния датчик и се оказа че може да прави проблеми не само при самото палене но и след известно време каране. По някоето време спира да отчита сигнал и си до там. Нов на бош е 100 лева и лесно се сменя което за таакъв серозен проблем си е нищо цена.

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...