Jump to content

Защо мига и пищи лампата за маслото ?


Kalpazanski

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам проблем в маслената система, но незнам от какво може да е. Вече няколко пъти ми се случи като запаля сутрин тръгвам и в момента в който мина 2000 оборота започва да ми мига и пищи лампата за маслото. Спирам веднага и гася, гледам нивото на маслото седи на 80% от максимума. След това тръгвам и гледам да не вдигам 2000 оборота докато не загрее колата и после нямам проблеми. Четох доста във форума - маслена помпа - датчик за маслото - кабелите - релета в таблото и т.н., а аз си мисля дали не е свързано с завъртането на турбината при студен мотор ?

Моля някой ако знае нещо по моят случай да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега като за начоло си провери мослото до къдетие,самоче на студен мотор преди да запалиш :zustimm:

Редактирано от bori
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефектен датчик,запушена цедка,повредена маслена помпа,заминали лагери... По степен на вероятност! При теб залагам на датчика и то на този в главата,не е зле да се погледне и цедката де!

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Оказа се, че турбото е тръгнало и изпуска тънкото масло (5W40) през интеркулера към мотора. Направих смяна на масло с (10W40) и засега не ми харчи грам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

здравеите колеги ,проблема ми следния както си карам от време на време ми светва лампата за маслото и пищи,изгасва и слет извесно време пак свети и пищи колата ми е ауди а6 2.5тди спирам проверявам маслото е малко под максимума отворих капачката на двигателиа докато работи и се вигда как каява масло благодария предварително.

Редактирано от roskata43
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно то свети лампата за доливане на масло, т.е. жълтата а не за налягане, т.е. червената, нали?

Ако е така, проблемът е в контактното ключе на бравата на предния капак. Вадиш буксата и правиш мост. Лампата трябва да изгасне. Това е направено с цел да проверяваш нивото на маслото през определени километри и ако не си отварял капака дълго време, нарочно светва. Простотията "Long-Life".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Проблема не е бил в турбото а на първи цилиндър ми се сцепва буталото и блокира масления пръстен и от там ми е горяло масло. Направо късмет, че не задра цилиндъра. Оправих си проблема и вече си карам на 5W40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дефектен датчик,запушена цедка,повредена маслена помпа,заминали лагери... По степен на вероятност! При теб залагам на датчика и то на този в главата,не е зле да се погледне и цедката де!

Много вярно

Освен това - ниско налягане, кофти масло, картер за чистене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...