Kalpazanski Публикувано 5 Април 2011 Доклад Share Публикувано 5 Април 2011 Здравейте колеги,Имам проблем в маслената система, но незнам от какво може да е. Вече няколко пъти ми се случи като запаля сутрин тръгвам и в момента в който мина 2000 оборота започва да ми мига и пищи лампата за маслото. Спирам веднага и гася, гледам нивото на маслото седи на 80% от максимума. След това тръгвам и гледам да не вдигам 2000 оборота докато не загрее колата и после нямам проблеми. Четох доста във форума - маслена помпа - датчик за маслото - кабелите - релета в таблото и т.н., а аз си мисля дали не е свързано с завъртането на турбината при студен мотор ?Моля някой ако знае нещо по моят случай да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 5 Април 2011 Доклад Share Публикувано 5 Април 2011 (Редактирано) колега като за начоло си провери мослото до къдетие,самоче на студен мотор преди да запалиш Редактирано 5 Април 2011 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 5 Април 2011 Доклад Share Публикувано 5 Април 2011 (Редактирано) Дефектен датчик,запушена цедка,повредена маслена помпа,заминали лагери... По степен на вероятност! При теб залагам на датчика и то на този в главата,не е зле да се погледне и цедката де! Редактирано 5 Април 2011 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalpazanski Публикувано 27 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2011 Оказа се, че турбото е тръгнало и изпуска тънкото масло (5W40) през интеркулера към мотора. Направих смяна на масло с (10W40) и засега не ми харчи грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2011 Сега турбинираните ще те изядат .Оправи си проблема и си карай пак с 5/40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 27 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2011 после може да пробваш с 15в40 докато стигнеш до 10мд или каквото беше има време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roskata43 Публикувано 19 Март 2012 Доклад Share Публикувано 19 Март 2012 (Редактирано) здравеите колеги ,проблема ми следния както си карам от време на време ми светва лампата за маслото и пищи,изгасва и слет извесно време пак свети и пищи колата ми е ауди а6 2.5тди спирам проверявам маслото е малко под максимума отворих капачката на двигателиа докато работи и се вигда как каява масло благодария предварително. Редактирано 19 Март 2012 от roskata43 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 21 Март 2012 Доклад Share Публикувано 21 Март 2012 Най-вероятно то свети лампата за доливане на масло, т.е. жълтата а не за налягане, т.е. червената, нали? Ако е така, проблемът е в контактното ключе на бравата на предния капак. Вадиш буксата и правиш мост. Лампата трябва да изгасне. Това е направено с цел да проверяваш нивото на маслото през определени километри и ако не си отварял капака дълго време, нарочно светва. Простотията "Long-Life". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalpazanski Публикувано 23 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Проблема не е бил в турбото а на първи цилиндър ми се сцепва буталото и блокира масления пръстен и от там ми е горяло масло. Направо късмет, че не задра цилиндъра. Оправих си проблема и вече си карам на 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 Дефектен датчик,запушена цедка,повредена маслена помпа,заминали лагери... По степен на вероятност! При теб залагам на датчика и то на този в главата,не е зле да се погледне и цедката де!Много вярноОсвен това - ниско налягане, кофти масло, картер за чистене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts