Jump to content

Проблем с преден ляв амортисьор


integrale45

Recommended Posts

А аз ще умра от смях,как ще си сложиш маслени амортисьори и как ще ревеш :zustimm:

Защо, с какво са по хубави от меслените,освен,че все едно карам с една заварена тръба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо, с какво са по хубави от меслените,освен,че все едно карам с една заварена тръба

Щото ловя бас,че в момента ти колата е с газови.Като пътно поведение и усещане колата е по добре с газови.С маслени е кенеф.Това е моито мнение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото ловя бас,че в момента ти колата е с газови.

Ок,как може да се разбере това преди да се смъкнат,странното е, че не съм видял да са омаслени,тъй като съм виждал такива,когато са изпуснали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вероятно с газови на моето Б4, защото не съм ги сменил още, колата е така от Италия. Друса доста по улиците, но е стабилна при високи скорости, особено в завой.

Преди имах такава служебна кола с маслени амортисьори и возеше по-приятно. Дойде ли време сега да правя ремонт, със сигурност ще сложа маслени. Живота им изобщо не е по-малък от газовите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм чел и интересувал няма в Б4 фабрично вграждани маслени амортисьори.

Все пак ако има изключения ще е добре да се знае на какви точно модификации се слагат.

Иначе твърдо за газовите съм, на все че стандартно колата ми е с маслени съм повече от доволен като пътно поведение с газовите.

Вярно че не вози като лодка но съм склонен да пожертвам част от ефекта на люшкането от колкото хендлинга.

Иначе по темата запекъл амортисьор се сменя заедно с другия, освен ако не се прави цигания и се смени само счупения.

А защо е запекъл.... толкова му е писано да работи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм чел и интересувал няма в Б4 фабрично вграждани маслени амортисьори.

Иначе по темата запекъл амортисьор се сменя заедно с другия,

То е ясно че ще се сменят и двата,но чакам потвърждения и от други колеги,дали амортисьорите на В4 като излизат от завода са с газови

Колата е Audi 80 quattro 16 V номер на рама : WAUZZZ8CZNA201967, ДВИГАТЕЛ 6A011301

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на В4 се слагат само газови амортисьори. Това е доказано от практиката и Рулза точно това иска да ти подчертае! :dance:

Само, че има осезаема разлика в комфорта на возене при газов AL-KO или KAYABA сравнени със SACHS и BOGE!

Затова има и осезаема разлика в цените.

Който си плаща ще се вози комфортно! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на В4 се слагат само газови амортисьори.

Благодаря колега,човек се учи цял живот,нямах представа че са газови,значитакива ще си вземма.Нещо да кажете за ЗАКС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И другия амортисьор издаде багажа,като я вдигна на крик гумите лека-полека /за около 5 минути/падат надолу :hilezh: Като я пусна на гуми пада като ситроен -1 минута :blink: Ще ги сменям във Велики Петък :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш друса здраво....а топурка ли предницата повече като са сдали багаша амортисьорите?

Моите уж ги имам за здрави, ама като, че ли отскоро ми се влоши возията на предницата....Още се чудя дали разбити кормилни накрайници могат да създават това усещане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами натисни силно предницата на колата надолу и ако не прикляква, а се огъва калника,значи са за смяна,а тупуркане и друскане-нямам думи,но аз я карам с 30-40 на равен път.Мисля, че ако имаш разбити кормилни накрайници,ще ти бяга наляво-надясно и ще имаш луфт във волана

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интегралче,пък специално на quatrro са си 100про. газови.

как не си забелязъл досега по разни програми за консумативи :rolleyes:

твърдо вози,но е предвидено за по-агресивно каране,та за това...

аз съм с кайяба вече 2,5 години(газови)и няма проблеми по кратерите във Варна.

Фена дето я купих от него(жив и здрав да е :rolleyes: ) незнам наследил ли я беше,но беше с маслени-пазтекоха се на момента след покупката :hilezh:

та явно са го измислили да си е с газови.за стабилност...

п.с.двойно действащ е амортисъор който поема резки екстремни натоварвания по вертикална ос,в посока винаги обратна на натоварването. (ефекта на гуменото топче :bia: )

със здраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених амортисьорите.Не е толкова сложно,важното е да имаш необходимите инструменти и някой приятел до теб, за да помага.Оказа се, че досега съм бил с оригиналните амортисьори BOGE - газови.Взех си Каяба-маслени с 2 години гаранция.Чудя се на каква ли цена излизат от завода-производител,защото един познат ми съдейства да ги взема с още по-голяма отстъпка от някакъв склад,та от 75-65,накрая ми излязоха за 50 лв парчето с гаранцията,сега трябва да изпратя едната част от гаранционната карта на един адрес.Задължително се сменят и прахозащитниците+тампоните,които струват 10 лв комплекта.Калкулацията може да си я направите сами.В момента вози много добре.Може да ме упрекнете че съм се прецакал,като съм взел маслени,но решението си е мое,както и парите, които давам за НОВИ резервни части.Не съм взел колата за да се състезавам с това твърдо окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво.....много добра цена ! Не си се прекарал с маслените амортисьори, споко. Дано са оригинал. По мои сметки старото служебно Б4 изкара с маслени амортисьори в БГ около 80-90 х. км. Ама яко каране.

Сигурно има много голяма разлика сега откъм возия, а ? А тропането понамаля ли ти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма тропане,няма лопане чува се само вс вс вс вс,като мина през дупките, легналите или вдлъбнатите полицаи.На гаранционната карта пише Ауто плюс,мисля че ще са от качествените ментета :) .Ако някой има нужда от помощ,с удоволствие бих помогнал,забавно е и отнема около 1 час-нужна е скоба за пружини,/която нямам/, ще е добре да има скоба за ябълковиден болт /накрайника/,просто спестява време,тръбен ключ,шестограм 6 или 7,гаечен ключ 15,а останалите инструменти се намират по - лесно.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и газовите са маслени, идеята на газовите амортисьори е, да им се променят по-малко характеристиките от положение "студено" до "загрято", отколкото на маслените.

Инак, Монро са голямо име, но амортисьорите им са технология от преди 40 години, затова са и толкова разочароващи. Не случайно са няколко пъти по-евтини от идентичните модели на Боге.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа оказа се вярно,благодаря колега,сега се разрових из нета и наистина се оказа,че газовите амортисьори са-................. http://www.kanex.bg/bg/decarbon/

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...