Jump to content

Загрява А6 Ц5. Причини?


audia698

Recommended Posts

Колеги давайте акъл малко,защото ми писна от майсторчета.Проблема е следния ,колата загрява по баир най вече и стига градуси ,които не са никак безопасни и нормални 100 105 градуса и това го прави най вече по баир ,но дори и най малкия баир да е качва си градуси и това е .Единствения начин да я охладя е да спра и да изчакам или надолу по баира се охлажда за 5 10 секунди до следващия баир когато пак сме на 105 градуса.Сменях виско,защото ми казаха че може да е от него но се оказа че не е от него.Пипах маркучите ,които са на антифриза към радиатора и долния и горния са горещи направо ,парното си духа на макс топло даже направо не се диша вътре от жега ,дали не е термостат ? Да кажа ,че има достатъчно антифриз ,но понеже скоро ми сваляха помпата да я правя да не е нещо не обезвъздушена както трябва не знам приемам съвети от какво може да е според вас.Двигателя е 2.5 тди 150 коня АФБ

Редактирано от audia698
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм много на ти с колите но може и да е термостата да е залепнал на съвсем малко отворено положение и да не иска да отваря хубаво.Колата загрява ли си нормално или иска повечко каране ако си загрява в порядака на 10-тина минути в движение значи не е там проблема :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя си загрява нормално според мен ,5 км най много и се почва покачване на температурата ,но си трябва поне 15 20 мин каране преди да почне да загрява така стабилно.Тоест да вдига 100 105 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

водната помпа видяхте ли я, дали е добре все пак :respekt: ?

термоастата по-често е причина за недостатъчно висока температура.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на баща ми на аудито (А6 2.5 155)правеше същото и като я отворихме от към ремаците се оказа водната помпа .Беше се разбил лагера на помпата и като дойде баира отиваше чак до 110 градуса че даже и малко след това .На кофти то е че водната помпа беше едва на 40000 км .Другото което е смяняй и термостата чее и тои е на ебано място поне да е сигорно че да няма разглабяй пак .От това че лагера се беше разбил ролката на помпата беше на една страна и малко оставаше рамака да излезе а тогава филма става голям .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не сме отваряли и гледали нищо ,но така като чета нещата отиват на водна помпа исках просто да се насоча на някъде ,че тея майстори като чуят загряване охоо глава шлайфане не знам какво и чао 500 лв.Та утре ще отида при един майстор то в Свищов кви ли и майстори ама нямаме избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно заради такива майстори си праявя сам колите.Има достатачно информация като незнам нещо чета и така .

Редактирано от quattro2.0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм така бая четене пада преди да отида на майстор просто нямам и нужните инструменти ,но поне да съм подготвен не да почнат от възможно най скъпото тоест проба грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се изолира проблема много лесно.

1- Загряваш колата до 95+ градуса и гасиш мотора, отваряш капака и хващаш здраво с две ръце перката и започваш да се опитваш да я въртиш наляво/ надясно, ако не помръдне минаваме към стъпка 2, а а ко помръдне сменяш виското ( има ментета които превъртат още от нови и перката не може да развие необходимите обороти) .

2- Опитай на място при загрял работещ мотор да пуснеш парното на HI с максимална степен на вентилатора и около 1500 об/мин за 1-2 минути, ако температурата падне отиваме на точка 3.

3-Отиваш да ти почистят м/у радиаторите и кулера защото много често са запушени питите от прах и става като киче в един момент. Процедурата става с паростуйка след като се демонтират воден радиатор и кулер.

4- Ако все пак след тези интервенции колата продължава да грее остават водна помпа и термостат. ( водната помпа често е със здрав лагер, но лопатките вътре са износени и не може да развие необходимия дебит).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвах нещо друго при загрял мотор на 95 + градуса се опитах с един вестник нагънат да спра виското резултата беше попилян вестник ,така че май не е от виското

Редактирано от audia698
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай по моя метод защото на брат ми на колата едвам се мърдаше, но след 2-3 разклащания отпускаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,силно се надявам да е термостат.И аз го имах тоя проблем,само,че на колата от подписа ми.Знам ,че нормално е да загряват до към 95-96 градуса.Е моята стигаше 100 и малко дори.Оправи се някак си отсамосебе си.Сега трудно минава 90.Незнам и аз,на кво да си го обясня това.Интересното беше,че като бях на диагносика в БОШ ми казаха,че било абслолютно нормално да заграява на 100 градуса :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз ги слушах тея глупости за нормалните загрявания .Обаче някак не ми е нормално да загрява до 100 градуса при положение ,че преди си удряше 92 градуса и не мърда утре съм на доктор да видим ,какво ще излезе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали ще помогна ,но и моята грееше така в града по светофарите и по баирите ,смених термосат,датчици и прочие ,не се оправи.Цяла година лятото ми държеше висока температура,Зимата нямах проблем.Свалих радиатора да го мия с препарати,пак такаси грееше ,вентилатора сработва на 105гр. но колата усещам че не сваля температура.После забелязах че на всички Б4,които срещам по улиците им се вижда радиатора ,за разлика от моя.Свалих тая пластмаса зад решетката и стрелката се спря на 90 гр.Също се получи после при ремонт на мотора,колата грееше по баирите и не варвеше,увеличихме аванса на помпата,на ръка и се оправиха нещата,колата тръгна и стрелката пак е на 90гр.(Още не е виждала ваг ком мойта,се на ушо я глася) :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така тъкмо се връщам от сервиза становището е неотварящ термостат .Искат ми 100 лв за смяната му тоест само за работа как ви се струва ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм много на ти с колите но може и да е термостата да е залепнал на съвсем малко отворено положение и да не иска да отваря хубаво.

Излезна че съм прав :Д:Д:Д:Д

Така тъкмо се връщам от сервиза становището е неотварящ термостат .Искат ми 100 лв за смяната му тоест само за работа как ви се струва ?

100лв са си пари и то смяна за терустат все си мисля че не е кои зна каква философиа да се смени термостата по скоро вратня ;) трябва да се сваля бронята и фаровете поне така ми казаха маисторите които смениха моя а и ми взеха 40кинта горе долу по приемлива цена е. :) :) :) :) :) :) :)

Ако ще го сменяваш термустата което ти препоръчвам да направиш си го вземи оригинален от vw или ауди сервиз 67,68лв нещо такова ми се върти из главата

Редактирано от stefan_teko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това ли се сваля там ремъци ролки или няма нужда то ако е само броня и фаровете тоя какви 100 лева ми иска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се броня ,фарове ,трите радиатора ,пистов ремък ,ръкапаци на ангренаж и си там .Аз за 40 мин някаде го прявя това .Ако си от Варна мога и да помагам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно благодаря колега ама съм малко далечко от теб .Свищов тука е мъка пишман майстори колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...