audia698 Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 (Редактирано) Колеги давайте акъл малко,защото ми писна от майсторчета.Проблема е следния ,колата загрява по баир най вече и стига градуси ,които не са никак безопасни и нормални 100 105 градуса и това го прави най вече по баир ,но дори и най малкия баир да е качва си градуси и това е .Единствения начин да я охладя е да спра и да изчакам или надолу по баира се охлажда за 5 10 секунди до следващия баир когато пак сме на 105 градуса.Сменях виско,защото ми казаха че може да е от него но се оказа че не е от него.Пипах маркучите ,които са на антифриза към радиатора и долния и горния са горещи направо ,парното си духа на макс топло даже направо не се диша вътре от жега ,дали не е термостат ? Да кажа ,че има достатъчно антифриз ,но понеже скоро ми сваляха помпата да я правя да не е нещо не обезвъздушена както трябва не знам приемам съвети от какво може да е според вас.Двигателя е 2.5 тди 150 коня АФБ Редактирано 10 Април 2011 от audia698 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Колега не съм много на ти с колите но може и да е термостата да е залепнал на съвсем малко отворено положение и да не иска да отваря хубаво.Колата загрява ли си нормално или иска повечко каране ако си загрява в порядака на 10-тина минути в движение значи не е там проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 10 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Тя си загрява нормално според мен ,5 км най много и се почва покачване на температурата ,но си трябва поне 15 20 мин каране преди да почне да загрява така стабилно.Тоест да вдига 100 105 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=37540&hl=nufrii&st=0при мен се оправи от самосебе си...., предполагам проблема ми е бил от термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 (Редактирано) водната помпа видяхте ли я, дали е добре все пак ?термоастата по-често е причина за недостатъчно висока температура. Редактирано 10 Април 2011 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro2.0 Публикувано 10 Април 2011 Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Колега на баща ми на аудито (А6 2.5 155)правеше същото и като я отворихме от към ремаците се оказа водната помпа .Беше се разбил лагера на помпата и като дойде баира отиваше чак до 110 градуса че даже и малко след това .На кофти то е че водната помпа беше едва на 40000 км .Другото което е смяняй и термостата чее и тои е на ебано място поне да е сигорно че да няма разглабяй пак .От това че лагера се беше разбил ролката на помпата беше на една страна и малко оставаше рамака да излезе а тогава филма става голям . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 10 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2011 Още не сме отваряли и гледали нищо ,но така като чета нещата отиват на водна помпа исках просто да се насоча на някъде ,че тея майстори като чуят загряване охоо глава шлайфане не знам какво и чао 500 лв.Та утре ще отида при един майстор то в Свищов кви ли и майстори ама нямаме избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro2.0 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) Аз точно заради такива майстори си праявя сам колите.Има достатачно информация като незнам нещо чета и така . Редактирано 11 Април 2011 от quattro2.0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Колега и аз съм така бая четене пада преди да отида на майстор просто нямам и нужните инструменти ,но поне да съм подготвен не да почнат от възможно най скъпото тоест проба грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Може да се изолира проблема много лесно. 1- Загряваш колата до 95+ градуса и гасиш мотора, отваряш капака и хващаш здраво с две ръце перката и започваш да се опитваш да я въртиш наляво/ надясно, ако не помръдне минаваме към стъпка 2, а а ко помръдне сменяш виското ( има ментета които превъртат още от нови и перката не може да развие необходимите обороти) .2- Опитай на място при загрял работещ мотор да пуснеш парното на HI с максимална степен на вентилатора и около 1500 об/мин за 1-2 минути, ако температурата падне отиваме на точка 3.3-Отиваш да ти почистят м/у радиаторите и кулера защото много често са запушени питите от прах и става като киче в един момент. Процедурата става с паростуйка след като се демонтират воден радиатор и кулер. 4- Ако все пак след тези интервенции колата продължава да грее остават водна помпа и термостат. ( водната помпа често е със здрав лагер, но лопатките вътре са износени и не може да развие необходимия дебит). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 11 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 (Редактирано) Колега пробвах нещо друго при загрял мотор на 95 + градуса се опитах с един вестник нагънат да спра виското резултата беше попилян вестник ,така че май не е от виското Редактирано 11 Април 2011 от audia698 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Опитай по моя метод защото на брат ми на колата едвам се мърдаше, но след 2-3 разклащания отпускаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 Колега такова виско дето описваш още не съм виждал.С такава степен на зацепване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Април 2011 Доклад Share Публикувано 11 Април 2011 При 90+ градуса трябва да е бетон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Колега,силно се надявам да е термостат.И аз го имах тоя проблем,само,че на колата от подписа ми.Знам ,че нормално е да загряват до към 95-96 градуса.Е моята стигаше 100 и малко дори.Оправи се някак си отсамосебе си.Сега трудно минава 90.Незнам и аз,на кво да си го обясня това.Интересното беше,че като бях на диагносика в БОШ ми казаха,че било абслолютно нормално да заграява на 100 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 12 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 Колега и аз ги слушах тея глупости за нормалните загрявания .Обаче някак не ми е нормално да загрява до 100 градуса при положение ,че преди си удряше 92 градуса и не мърда утре съм на доктор да видим ,какво ще излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 12 Април 2011 Доклад Share Публикувано 12 Април 2011 незнам дали ще помогна ,но и моята грееше така в града по светофарите и по баирите ,смених термосат,датчици и прочие ,не се оправи.Цяла година лятото ми държеше висока температура,Зимата нямах проблем.Свалих радиатора да го мия с препарати,пак такаси грееше ,вентилатора сработва на 105гр. но колата усещам че не сваля температура.После забелязах че на всички Б4,които срещам по улиците им се вижда радиатора ,за разлика от моя.Свалих тая пластмаса зад решетката и стрелката се спря на 90 гр.Също се получи после при ремонт на мотора,колата грееше по баирите и не варвеше,увеличихме аванса на помпата,на ръка и се оправиха нещата,колата тръгна и стрелката пак е на 90гр.(Още не е виждала ваг ком мойта,се на ушо я глася) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Така тъкмо се връщам от сервиза становището е неотварящ термостат .Искат ми 100 лв за смяната му тоест само за работа как ви се струва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 (Редактирано) Колега не съм много на ти с колите но може и да е термостата да е залепнал на съвсем малко отворено положение и да не иска да отваря хубаво.Излезна че съм прав :Д:Д:Д:ДТака тъкмо се връщам от сервиза становището е неотварящ термостат .Искат ми 100 лв за смяната му тоест само за работа как ви се струва ?100лв са си пари и то смяна за терустат все си мисля че не е кои зна каква философиа да се смени термостата по скоро вратня трябва да се сваля бронята и фаровете поне така ми казаха маисторите които смениха моя а и ми взеха 40кинта горе долу по приемлива цена е. :) :) :) Ако ще го сменяваш термустата което ти препоръчвам да направиш си го вземи оригинален от vw или ауди сервиз 67,68лв нещо такова ми се върти из главата Редактирано 13 Април 2011 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Само това ли се сваля там ремъци ролки или няма нужда то ако е само броня и фаровете тоя какви 100 лева ми иска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro2.0 Публикувано 13 Април 2011 Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Сваля се броня ,фарове ,трите радиатора ,пистов ремък ,ръкапаци на ангренаж и си там .Аз за 40 мин някаде го прявя това .Ако си от Варна мога и да помагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia698 Публикувано 13 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2011 Ясно благодаря колега ама съм малко далечко от теб .Свищов тука е мъка пишман майстори колкото искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване