Jump to content

Ремонт на турбо IHI VF35


Recommended Posts

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Малко снимки по грубото пасване на новата-стара турбина:

024724738.jpg?r=0

024724751.jpg?r=0

024725451.jpg?r=0

За маслото ще видя да изровя неръждавейка за преходник:

024725578.jpg?r=0

024725657.jpg?r=0

Ще трябва само малко по-голям диаметър завой:

024725675.jpg?r=0

Иначе има доста място,може катализатор,може и някакво проходно гърне...още се чудя.

024725689.jpg?r=0

024725625.jpg?r=0

024725634.jpg?r=0

като цяло има място

024725640.jpg?r=0

024725647.jpg?r=0

024725666.jpg?r=0

024725569.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,евалата за ребилда на 2-те турбини.Продължавай в същия дух ! :)

Имам само едно питане. Гледам че новото старо ХИХИ има водно охлаждане.Смяташ ли да го връзваш към водата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля всичко да вържа.Като дойде турбината,водната магистрала в турбото ,я надух с компресора на 10бара,не изпуска,мисля че няма да има проблем с водата..но ще е най-сигурно като я подкарам ще си покаже ако има цепнатина между водата и маслото,ако за това де.

Излезна малка спънка,оригиналната "лапа" на мотора пречи от към ауспуха....a не исках да я пиля,режа.....и т.н. за това реших проблема генерално,направо нова...направи си сам.

024773558.jpg?r=0

024773570.jpg?r=0

024773574.jpg?r=0

024773577.jpg?r=0

024773580.jpg?r=0

024773582.jpg?r=0

024773586.jpg?r=0

024773589.jpg?r=0

024773595.jpg?r=0

024773598.jpg?r=0

Малко алуминиева ламарина 0.5 ..другото си е оригиналния термо-щит

024773600.jpg?r=0

024773635.jpg?r=0

024773639.jpg?r=0

024773643.jpg?r=0

024773649.jpg?r=0

024773656.jpg?r=0

024773657.jpg?r=0

024773630.jpg?r=0

Направих и една малка дупка в най-ниската част,да изтича ако влезе вода...конденз ...

024773625.jpg?r=0

024773627.jpg?r=0

Самия тампон има силиконов щит отгоре като шапка..от същия силикон са ми изработени маркучите около Н75 Но все пак реших да си има и термо-щит върху "новата" лапа на на мотора.

024773650.jpg?r=0

024773661.jpg?r=0

024773662.jpg?r=0

024773663.jpg?r=0

024773664.jpg?r=0

хвърчащото болтче е за подпора на турбината и колектора

024773665.jpg?r=0

024773669.jpg?r=0

024773673.jpg?r=0

024773682.jpg?r=0

Ето и термощита,който стана от алуминиевата ламарина,да не пече на стартера и тампона въпреки че тампона си има силиконова шапка:

024773685.jpg?r=0

024773691.jpg?r=0

Има окло 3-4мм между лапата и термощита.

024773697.jpg?r=0

024773701.jpg?r=0

024773704.jpg?r=0

024773707.jpg?r=0

024773710.jpg?r=0

024773713.jpg?r=0

От към филтърната кутия и "рога"си има оригинален щит,сега вече всичко е опаковано..

024773717.jpg?r=0

Иначе лапата стана много здрава,но и доста тежка,спрямо оригиналната,макар и привидно да изглежда финна,но това не е чак толкова важно за мен.... +1кг....добре че не произвеждам коли....че ще стават по 5 тона... :flehan:

024773694.jpg?r=0

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега :lol::huh: не знам къде работиш, се едно е в Коларов :lol:

Браво за сръчността и за ентусиазма с който си правиш колата.

Турбо пътищата ба какъв диаметър ще ги пуснеш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен леко ми е втръснало с пръдня боя да правя...ако имах някой и друг милион в излишък щях направо да си купя едно ламборджини и изобщо нямаше да се разправям с глупости...ама няма начин,за сега така.

Турбопътищата мисля да са на 55-60мм ,но като цяло съм далеч от тях,не ми остава време,за работа по каляската.

Ето и докъде съм стигнал...до "под кривата круша"

От видимо износените неща,само сигмента от към топлата страна:

024945892.jpg?r=0

Малко са разхвърляни снимките.

024945906.jpg?r=0

024945922.jpg?r=0

Белезите си паснаха добре:

024945939.jpg?r=0

024945953.jpg?r=0

Позачистих....

024946030.jpg?r=0

024946037.jpg?r=0

024946046.jpg?r=0

Ей това е силикона с който затворих турбинката и мазах наляво-надясно

024946173.jpg?r=0

И термо-щита наплесках от към стартера да не вземе да стане някой сакатлък...

024946197.jpg?r=0

Взех да сглобявам и леко греда...една от шпилките на колектора взе да се разтяга...усетих се и тръгнах да я свалям,ама късно минке....скъса се,та падна играчка докато я извадя...както и да е де.....успях да я извадя без да скапя резбата,след което смених всички останали шпилки.

024946102.jpg?r=0

024946110.jpg?r=0

024946141.jpg?r=0

024946151.jpg?r=0

024946186.jpg?r=0

024946209.jpg?r=0

Това си е оригиналния термо-щит който пази маслената магистрала към турбото....бях я свалил за нещо...и така остана ..но сега я мернах и си я сложих.

024946218.jpg?r=0

024946219.jpg?r=0

024946220.jpg?r=0

024946221.jpg?r=0

024946222.jpg?r=0

Извъртях си един преходник от неръждаемо джелезо за маслото, с жигльор 1.4мм

024946224.jpg?r=0

024946283.jpg?r=0

024946297.jpg?r=0

024946311.jpg?r=0

024946334.jpg?r=0

024946347.jpg?r=0

Това е едната вода, другата още не съм я вързал.

024946350.jpg?r=0

024946352.jpg?r=0

Вързах и входа на маслото:

024946352.jpg?r=0

024946353.jpg?r=0

024946354.jpg?r=0

024946360.jpg?r=0

малко тефлонов маркуч с метална оплетка за изхода на маслото,не исках гуменяк за да не се разкашква от врялото масло.

024946357.jpg?r=0

024946359.jpg?r=0

Направил съм си един импровизиран радиатор,тези дни ще налея масло и антифриз,да я оставя да поцъка,така без предница за проверка....да се види турбината как е....дали не подлизва масло антифриз от някъде....ей така за всеки случай.

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиче, види му се края :bia:

С голем мерак го попипваш :bia: евала ти за което :bia: :bia:

чичко знаеш...напльоскам ли го всичко временно....во веки ще си остане така! :P после всеки път ще ми вади очите като дигна капака :)

леле....като гледам с кви темпове я правя....май с първия сняг ще съм готов! Нищо вие стягайте двете бегачки...че за състезание не знам,ама поне ако потъна някъде с толкова желязо по тая кола ,да има кой да ме дръпне :respekt: ......ще мина,само да я сглобя. Иначе сега ми дойде нов SMS от космоса...правя си клапа преди меката връзка...и от два дена сгъвам един катастрон за макет за тръба :D съсипа ме тая артия......после да притичам до М-комплекта да я сгънат да не се занимавам да заварявам колена...а да.... и понеделнишки си чакам маслото. Иначе май само си намирам оправдания за мързела...

Малко снимки:

025014040.jpg?r=0

Врътнах си едно неръждаемо щуцерче за водата.

025014042.jpg?r=0

025014043.jpg?r=0

025014044.jpg?r=0

025014045.jpg?r=0

025014046.jpg?r=0

025014047.jpg?r=0

025014048.jpg?r=0

Щуцера е такъв малък понеже си пречат взаимно с един от болтовете на колектора и маркучлето минава близо,за това и силиконов,отгоре имам намерението да го опаковам за всеки случай с една тръбичка от клингирит....и ще стане бомба.Един приятел си поръча силиконови тръби за газовата та се възползвах и аз...поръчах си един метър черен силиконов маркуч да няма снадки по това трасе с малкия щуцер за водата.

025014049.jpg?r=0

025014050.jpg?r=0

025014051.jpg?r=0

025014052.jpg?r=0

025014053.jpg?r=0

Това за кюнеца..

025014055.jpg?r=0

025014058.jpg?r=0

025014059.jpg?r=0

025014060.jpg?r=0

Хопа гарнитури...

025014061.jpg?r=0

025014062.jpg?r=0

Ейго къде стърчи кашона:

025014068.jpg?r=0

Тва за клапата,ма не е готова още...

025014072.jpg?r=0

025014076.jpg?r=0

025014077.jpg?r=0

025014078.jpg?r=0

Няма кво да ви лъжа,клапата е от чисто злато!!! :lol:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че не може да те заболи, толко колкот те мързи :bia:

Аз не видех хартишката по снимките :respekt:

И друго не разбрах. Тая клапа чи ще го клатушка там :bia:

едит: едно пюсче да ти цвъкна забравих

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата може дя се каже че е чиста проба олигофрения...отварям и започва да трещи....директно оставам все едно без гърнета,затварям..минава си през всички останали гърнета....

.... правя я с единствената цел да видя дали ще се спъва от гърнетата и ако да.... колко...понеже за сега ще е само с тръбе...а съм си харесал и катализатор,но ще го сложа след време,също ми е интересно ако стигна някой ден до замерване каква ще е разликата с всички оригиналдъ гърнета(едно централно и още две паралелни след него) или с отворена клапа....демек без гърнета. А иначе не ме кефи някоя кола да трещи,даже да има как на моята да и сложа още едно две гърнета..

Та за това е това с клапата...само ей така от любопитство. За това и я направих конус,да е плътна,нищо да не пропуска като е затворена. Гледах подобни при които затварянето прилича на "дросел-клапа" но при това затваряне мисля че е невъзможно нищо да не пропуска.

Забравил съм да я снимам кашонената тръба отгоре,иначе се вижда малко от нея отдолу

025014068.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика ще има и то доста голяма във вървежа и в шума разбира се :hilezh:

При мен е с 2 гърнета на 70мм и за извънградско не става ако ще караш нормално, иначе след 4500 турбото заглушава всички останали шумове :flehan:

А що се отнася до маркучето по добре ползвай парче от твоето и алуминиева тръба, защото това е топлата вода от блока която е минала и през турбото температурата е брутално висока (Антифриза започва да кипи)и силиконовото маркуче от силиконово след няколко хубави давания на газ става пластмасово, а оригиналното гумено колкото и невзрачно да изглежда се оказа по здраво от всички силикони (но трябва да има и изолация отгоре, че там го пече топлата част на турбото)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по колата:

025072358.jpg?r=0

025072359.jpg?r=0

025072360.jpg?r=0

025072361.jpg?r=0

025072362.jpg?r=0

025072363.jpg?r=0

025072364.jpg?r=0

025072367.jpg?r=0

025072368.jpg?r=0

025072369.jpg?r=0

025072375.jpg?r=0

025072376.jpg?r=0

025072377.jpg?r=0

025072378.jpg?r=0

025072380.jpg?r=0

025072381.jpg?r=0

025072383.jpg?r=0

025072385.jpg?r=0

Малко неръждаема ламарина 1.5мм ,да посъживя леко една връзка:

025072386.jpg?r=0

025072387.jpg?r=0

025072393.jpg?r=0

025072399.jpg?r=0

025072407.jpg?r=0

025072411.jpg?r=0

025072414.jpg?r=0

025072417.jpg?r=0

025072421.jpg?r=0

тея колци моеше да ги резна,но въпреки това непречат,неръждавейка са,поне няма да ръждясат скоро.

025072424.jpg?r=0

025072426.jpg?r=0

Още малко неръждаема ламарина за щит на клапата:

025077396.jpg?r=0

025077379.jpg?r=0

025077386.jpg?r=0

025077401.jpg?r=0

025077406.jpg?r=0

025077408.jpg?r=0

025077410.jpg?r=0

025077420.jpg?r=0

Тест турбо:

http://vbox7.com/play:7ccece2131

Доволно,не тече масло от където и да е

Тест клапа:

http://vbox7.com/play:2d63b3a139

Остава да реализирам управлението на клапата ,не че и с летвата не е добре....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко подобрение за охлаждане на комутатора...

024785597.jpg?r=0

024785622.jpg?r=0

024785634.jpg?r=0

024785644.jpg?r=0

024785650.jpg?r=0

Посъбрах....

025122295.jpg?r=0

025122315.jpg?r=0

025122318.jpg?r=0

025122325.jpg?r=0

Намерих "виновника" за безвъзвратно заключилата ми се

предна-дясна врата.... Вода където не трябва...

025122400.jpg?r=0

Не успях да изровя из боклуците ми подходящо като големина редукторно моторче за клапата,най-малкото което имам е от чистачки на кола,но е прекалено голямо.....имах някъде моторчета от парно(климатроник),но не можах да ги открия. За това на първо време клапата е с "жило" до купето.

025122329.jpg?r=0

025122537.jpg?r=0

025122438.jpg?r=0

025122442.jpg?r=0

025122451.jpg?r=0

Време е за миене....

025122481.jpg?r=0

Благодарско на Санчо-панса за готините силиконови мЪркучлета! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:

Аз с нетърпение още от сега ще очаквам следващият ти проект! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами честно казано нямам кой знае какви впечатления,все пак днес съм и врътнал 20-ина километра след като я позамих. Иначе съм доволен,няма странни шумове от към турбото,малко е по-шумна от преди,все пак и махнах катализатора,но като пусна музика не може да се направи разлика. Иначе на първо четене,съвсем субективно върви по-леко,с по-малко газ. Мисля да я покарам малко така на 0.8 ако всичко е наред,не тече ,масло.... вода,...продължава да няма шумове и.т.н. остава да я донастроя-донадуя.... Ако някой ден има кинти за по-големи инжектори ще стане и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах стотина километра на ниско налягане...последва 1.5-1.6 bar

готино джитка,обаче ми излитат маркучите... Един месец я правя тая кола,обаче да направя "бордове" на маталните тръби не се сетих... Ей тук на магистралата излетя от към турбото и се прибрахме безславно с оператора..

http://vbox7.com/play:773d2e6a26

025182292.jpg?r=0

025182293.jpg?r=0

На новата магистрала към Перник същата работа,само че тоя път от към дросела излетя...

025182294.jpg?r=0

Свалих налягането на 1.4 и няма ядове вече...филмчето е с отвратително качество: Не тръгвам рязко съвсем умишлено,гледам да си щадя съединителя че не ми се лежи под нея.

http://vbox7.com/play:4a805854fe

Иначе съм много доволен и да се похваля,колата не е вървяла така никога....е логично ама да го отбележа. Дърпа здраво в общи линии след 3300об. преди това се мотаят 0.5-0.6bar някакви такива. Корекци по "кнок" до 4-5 При това ги внася някой път без изобщо да е в буст...но и преди си ги внасяше със старата турбина,може би е време да и взема нови свещи,един Господ знае на колко километра са тия....с тях купих колата. Температурата на входящия въздух не се е качвала над 34-35 градуса, но и навън не е било топло за да видя реално на колко ще станат. На бензин съм я ограничил до 0.6-0.7bar. нагоре беднее...колкото да може да се придвижва човек като му се наложи. С отворена клапа на ауспуха е нещо непоносимо,така трещи че човек не може да си чуе мислите в главата..покарахме малко по магистралата. Интересно ми е какво би показала на "дино" ,но като знам че за 150 кинта може да си намеря инжектори да я направя да върви и на бензин....май само с "интереса" ще си остана. Грубо...думка към 20 газ,обаче ме кефи как върви! Толкова за сега,благодарско на всички които ми нацъкаха плюсчетата,все пак си е морална подкрепа!

Редактирано от kalin3000
  • Like 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...