Митака Публикувано 15 Август 2011 Доклад Share Публикувано 15 Август 2011 +1 Освен това че споделяш труда си тук с всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 22 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 Малко снимки по грубото пасване на новата-стара турбина:За маслото ще видя да изровя неръждавейка за преходник:Ще трябва само малко по-голям диаметър завой:Иначе има доста място,може катализатор,може и някакво проходно гърне...още се чудя. като цяло има място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 24 Август 2011 Доклад Share Публикувано 24 Август 2011 Колега,евалата за ребилда на 2-те турбини.Продължавай в същия дух ! Имам само едно питане. Гледам че новото старо ХИХИ има водно охлаждане.Смяташ ли да го връзваш към водата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 26 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2011 (Редактирано) Мисля всичко да вържа.Като дойде турбината,водната магистрала в турбото ,я надух с компресора на 10бара,не изпуска,мисля че няма да има проблем с водата..но ще е най-сигурно като я подкарам ще си покаже ако има цепнатина между водата и маслото,ако за това де.Излезна малка спънка,оригиналната "лапа" на мотора пречи от към ауспуха....a не исках да я пиля,режа.....и т.н. за това реших проблема генерално,направо нова...направи си сам.Малко алуминиева ламарина 0.5 ..другото си е оригиналния термо-щитНаправих и една малка дупка в най-ниската част,да изтича ако влезе вода...конденз ...Самия тампон има силиконов щит отгоре като шапка..от същия силикон са ми изработени маркучите около Н75 Но все пак реших да си има и термо-щит върху "новата" лапа на на мотора.хвърчащото болтче е за подпора на турбината и колектораЕто и термощита,който стана от алуминиевата ламарина,да не пече на стартера и тампона въпреки че тампона си има силиконова шапка:Има окло 3-4мм между лапата и термощита.От към филтърната кутия и "рога"си има оригинален щит,сега вече всичко е опаковано.. Иначе лапата стана много здрава,но и доста тежка,спрямо оригиналната,макар и привидно да изглежда финна,но това не е чак толкова важно за мен.... +1кг....добре че не произвеждам коли....че ще стават по 5 тона... Редактирано 26 Август 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 8 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2011 Колега не знам къде работиш, се едно е в Коларов Браво за сръчността и за ентусиазма с който си правиш колата. Турбо пътищата ба какъв диаметър ще ги пуснеш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 9 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 (Редактирано) И на мен леко ми е втръснало с пръдня боя да правя...ако имах някой и друг милион в излишък щях направо да си купя едно ламборджини и изобщо нямаше да се разправям с глупости...ама няма начин,за сега така.Турбопътищата мисля да са на 55-60мм ,но като цяло съм далеч от тях,не ми остава време,за работа по каляската.Ето и докъде съм стигнал...до "под кривата круша"От видимо износените неща,само сигмента от към топлата страна:Малко са разхвърляни снимките.Белезите си паснаха добре:Позачистих....Ей това е силикона с който затворих турбинката и мазах наляво-надясно И термо-щита наплесках от към стартера да не вземе да стане някой сакатлък... Взех да сглобявам и леко греда...една от шпилките на колектора взе да се разтяга...усетих се и тръгнах да я свалям,ама късно минке....скъса се,та падна играчка докато я извадя...както и да е де.....успях да я извадя без да скапя резбата,след което смених всички останали шпилки.Това си е оригиналния термо-щит който пази маслената магистрала към турбото....бях я свалил за нещо...и така остана ..но сега я мернах и си я сложих.Извъртях си един преходник от неръждаемо джелезо за маслото, с жигльор 1.4ммТова е едната вода, другата още не съм я вързал.Вързах и входа на маслото:малко тефлонов маркуч с метална оплетка за изхода на маслото,не исках гуменяк за да не се разкашква от врялото масло.Направил съм си един импровизиран радиатор,тези дни ще налея масло и антифриз,да я оставя да поцъка,така без предница за проверка....да се види турбината как е....дали не подлизва масло антифриз от някъде....ей така за всеки случай. Редактирано 9 Септември 2011 от kalin3000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 (Редактирано) Чиче, види му се края С голем мерак го попипваш евала ти за което Редактирано 9 Септември 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 9 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2011 шшшш събра ми точките човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KiroKN Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jsracing Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Калински чакме да наминеш към наше село скоро да видим какъв е кратния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 14 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Чиче, види му се края С голем мерак го попипваш евала ти за което :bia: чичко знаеш...напльоскам ли го всичко временно....во веки ще си остане така! после всеки път ще ми вади очите като дигна капака леле....като гледам с кви темпове я правя....май с първия сняг ще съм готов! Нищо вие стягайте двете бегачки...че за състезание не знам,ама поне ако потъна някъде с толкова желязо по тая кола ,да има кой да ме дръпне ......ще мина,само да я сглобя. Иначе сега ми дойде нов SMS от космоса...правя си клапа преди меката връзка...и от два дена сгъвам един катастрон за макет за тръба съсипа ме тая артия......после да притичам до М-комплекта да я сгънат да не се занимавам да заварявам колена...а да.... и понеделнишки си чакам маслото. Иначе май само си намирам оправдания за мързела...Малко снимки:Врътнах си едно неръждаемо щуцерче за водата.Щуцера е такъв малък понеже си пречат взаимно с един от болтовете на колектора и маркучлето минава близо,за това и силиконов,отгоре имам намерението да го опаковам за всеки случай с една тръбичка от клингирит....и ще стане бомба.Един приятел си поръча силиконови тръби за газовата та се възползвах и аз...поръчах си един метър черен силиконов маркуч да няма снадки по това трасе с малкия щуцер за водата.Това за кюнеца..Хопа гарнитури...Ейго къде стърчи кашона:Тва за клапата,ма не е готова още...Няма кво да ви лъжа,клапата е от чисто злато!!! 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Добре че не може да те заболи, толко колкот те мързи Аз не видех хартишката по снимките И друго не разбрах. Тая клапа чи ще го клатушка там едит: едно пюсче да ти цвъкна забравих 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Клапата е за събуждане на квартала като дава газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 14 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Клапата може дя се каже че е чиста проба олигофрения...отварям и започва да трещи....директно оставам все едно без гърнета,затварям..минава си през всички останали гърнета........ правя я с единствената цел да видя дали ще се спъва от гърнетата и ако да.... колко...понеже за сега ще е само с тръбе...а съм си харесал и катализатор,но ще го сложа след време,също ми е интересно ако стигна някой ден до замерване каква ще е разликата с всички оригиналдъ гърнета(едно централно и още две паралелни след него) или с отворена клапа....демек без гърнета. А иначе не ме кефи някоя кола да трещи,даже да има как на моята да и сложа още едно две гърнета..Та за това е това с клапата...само ей така от любопитство. За това и я направих конус,да е плътна,нищо да не пропуска като е затворена. Гледах подобни при които затварянето прилича на "дросел-клапа" но при това затваряне мисля че е невъзможно нищо да не пропуска.Забравил съм да я снимам кашонената тръба отгоре,иначе се вижда малко от нея отдолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 А сега вече стоплих. На мен трябва да ми се обяснява като на малоумник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jsracing Публикувано 16 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2011 Разлика ще има и то доста голяма във вървежа и в шума разбира се При мен е с 2 гърнета на 70мм и за извънградско не става ако ще караш нормално, иначе след 4500 турбото заглушава всички останали шумове А що се отнася до маркучето по добре ползвай парче от твоето и алуминиева тръба, защото това е топлата вода от блока която е минала и през турбото температурата е брутално висока (Антифриза започва да кипи)и силиконовото маркуче от силиконово след няколко хубави давания на газ става пластмасово, а оригиналното гумено колкото и невзрачно да изглежда се оказа по здраво от всички силикони (но трябва да има и изолация отгоре, че там го пече топлата част на турбото) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 20 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 Малко развитие по колата:Малко неръждаема ламарина 1.5мм ,да посъживя леко една връзка:тея колци моеше да ги резна,но въпреки това непречат,неръждавейка са,поне няма да ръждясат скоро.Още малко неръждаема ламарина за щит на клапата:Тест турбо:http://vbox7.com/play:7ccece2131Доволно,не тече масло от където и да еТест клапа:http://vbox7.com/play:2d63b3a139Остава да реализирам управлението на клапата ,не че и с летвата не е добре.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2011 Маниак си! Получава се нешТо страшно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikan Публикувано 24 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2011 Това, което си направил е цяло изкуство! Освен все положителни коментари друго в тази тема няма да се види Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 25 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2011 Леко подобрение за охлаждане на комутатора...Посъбрах....Намерих "виновника" за безвъзвратно заключилата ми се предна-дясна врата.... Вода където не трябва...Не успях да изровя из боклуците ми подходящо като големина редукторно моторче за клапата,най-малкото което имам е от чистачки на кола,но е прекалено голямо.....имах някъде моторчета от парно(климатроник),но не можах да ги открия. За това на първо време клапата е с "жило" до купето.Време е за миене....Благодарско на Санчо-панса за готините силиконови мЪркучлета! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2011 Аз с нетърпение още от сега ще очаквам следващият ти проект! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 25 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2011 Е супер, тества ли я вече как се държи и доволен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 25 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2011 Ами честно казано нямам кой знае какви впечатления,все пак днес съм и врътнал 20-ина километра след като я позамих. Иначе съм доволен,няма странни шумове от към турбото,малко е по-шумна от преди,все пак и махнах катализатора,но като пусна музика не може да се направи разлика. Иначе на първо четене,съвсем субективно върви по-леко,с по-малко газ. Мисля да я покарам малко така на 0.8 ако всичко е наред,не тече ,масло.... вода,...продължава да няма шумове и.т.н. остава да я донастроя-донадуя.... Ако някой ден има кинти за по-големи инжектори ще стане и на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jsracing Публикувано 26 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2011 Евалата Калински трябва да направим едно виждане та и на живо да добием вчапетления Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 1 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 (Редактирано) Минах стотина километра на ниско налягане...последва 1.5-1.6 barготино джитка,обаче ми излитат маркучите... Един месец я правя тая кола,обаче да направя "бордове" на маталните тръби не се сетих... Ей тук на магистралата излетя от към турбото и се прибрахме безславно с оператора.. http://vbox7.com/play:773d2e6a26На новата магистрала към Перник същата работа,само че тоя път от към дросела излетя...Свалих налягането на 1.4 и няма ядове вече...филмчето е с отвратително качество: Не тръгвам рязко съвсем умишлено,гледам да си щадя съединителя че не ми се лежи под нея.http://vbox7.com/play:4a805854feИначе съм много доволен и да се похваля,колата не е вървяла така никога....е логично ама да го отбележа. Дърпа здраво в общи линии след 3300об. преди това се мотаят 0.5-0.6bar някакви такива. Корекци по "кнок" до 4-5 При това ги внася някой път без изобщо да е в буст...но и преди си ги внасяше със старата турбина,може би е време да и взема нови свещи,един Господ знае на колко километра са тия....с тях купих колата. Температурата на входящия въздух не се е качвала над 34-35 градуса, но и навън не е било топло за да видя реално на колко ще станат. На бензин съм я ограничил до 0.6-0.7bar. нагоре беднее...колкото да може да се придвижва човек като му се наложи. С отворена клапа на ауспуха е нещо непоносимо,така трещи че човек не може да си чуе мислите в главата..покарахме малко по магистралата. Интересно ми е какво би показала на "дино" ,но като знам че за 150 кинта може да си намеря инжектори да я направя да върви и на бензин....май само с "интереса" ще си остана. Грубо...думка към 20 газ,обаче ме кефи как върви! Толкова за сега,благодарско на всички които ми нацъкаха плюсчетата,все пак си е морална подкрепа! Редактирано 1 Октомври 2011 от kalin3000 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts