Sc00by Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Преди няколко седмици бях попитал какъв е този чек, който ми светва но не се разбра точно какво е. Паля колата и това почва да мига мига и след няколко минутки спира , забелязал съм ,че почва да мига когато е студено, както беше днес ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Скоро проверявал ли си подгревните свещи? Ако не, може би е време! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Имаш проблем с стоп машинката :)И аз бях така, виж като почне да мига погледни стоповете ще светят постоянно , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Доколкото разбирам от поста на tsvetkov трябва да паля с натиснат съединител , а аз винаги го правя това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Това с паленето с натиснат съединител е доста дълга тема на разговор между другото. Друго ми стана интересно! Като дадеш контакт, не чакаш ли подгрева (символа горе) да угасне за да запалиш? Или направо въртиш без да чакаш? Пали ли от раз или се замисля? Сигурен ли си, че след минути, а не секунди гасне подгрева? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Символът действително се ползва (поне при други VAG автомобили) и за сигнализация на проблем в електроинсталацията, типично стопмашинката. Но тогава свети постоянно, а и не вярвам да не е забелязал, че му светят постоянно стоповете По-скоро ако наистина се задържа по-дълго и изгасва са подгревните свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 (Редактирано) Давам контакт , изчаквам абсолютно всичко да загасне (винаги го правя това ) и след това паля. Това почва да мига да речем след 5-10 мин след като съм запалил , мига си няколко минути и спира и честно казано не съм поглеждал стоповете дали светят , преди малко пак карах колата и изобщо не почна да мига... Да допълня , че си пали от раз да речем сутрин има някво забавяне ,но не ми се струва фрапантно. Редактирано 26 Януари 2014 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Диагностика не си правил скоро да видиш какви грешки е записала? От последното ти пояснение бих заложил на проблем с ел.инсталацията както вече споменаха колегите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 (Редактирано) Утре отивам , благодаря А да препоръчате някъв добър сервиз , че тука в моя квартал са доста големи идиоти ? Редактирано 26 Януари 2014 от Sc00by Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Това да се пали с натиснат съединител явно е масово.Така се пали лада на студено,иначе дори с дръпнат смукач може да не запали.Гледал съм,че с натиснат пали един приятел с поло 9н и един с рено 19 от миналия век Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) При мен електронно е ограничено паленето без натиснат съединител. Т.е. и да искам не мога да запаля без да натисна съединителя очевидно има причина... П.с. Tsvetkov83 къде е/си писал по темата, че не намирам поста? Редактирано 27 Януари 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Като си на свободна пак ли ти иска да палиш със съединител? Колегата имаше в предвид, че в снимката която постнах (тази с индикацията за подгрева) е препоръчано това. Иначе темата за палене с натиснат съединител - трябва или не и защо е коментирана и преди, но не и тук още. Редактирано 27 Януари 2014 от Tsvetkov83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Да това имах предвид. Дори да съм на свободна не ми дава да запаля без натиснат съединител. На мен ми е навик така или иначе, но веднъж понечих да запаля без да го натискам и стана ясно, че не дава. Електронно/софтуерно е забранено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Преди няколко седмици бях попитал какъв е този чек, който ми светва но не се разбра точно какво е. Паля колата и това почва да мига мига и след няколко минутки спира , забелязал съм ,че почва да мига когато е студено, както беше днес ! Аз имах подобно нещо - завърташ, изгасва подгрева (около секунда), палиш, тръгваш, започва да мига, след известно време гасне - минута, две, три, пет - различно. Продължи около седмица, докато се натутам да разбера какво е, след което избумтя мембрана на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Не съм сигурен, че схващам каквато и да е връзка между сигнализацията за ел. проблем / подгревни свещи и мембрана на турбото ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Нито пък аз, но е факт. Както е факт, че в момента в който оправих турбото, въпросната сигнализация изчезна. А не е правено нищо друго. Редактирано 27 Януари 2014 от Wildkid Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Утре отивам , благодаря А да препоръчате някъв добър сервиз , че тука в моя квартал са доста големи идиоти ? А ти от кой квартал си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Това е не реално колега ,, с турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Вакумната мембрана на актуатора ли имаш в предвид? По принцип дефектира ако се е амортизирала или престаряла. Наистина няма никаква логика двете неща да се свързват..! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 А ти от кой квартал си?ВитошаА за въпросното турбо , хммм на мен ми мигаше така преди месец и отгоре (когато беше студено ) , сега като пак застудя отново почна да мига , така че теорията с подгревните свещи най се вписва в ситуацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Вакумната мембрана на актуатора ли имаш в предвид? По принцип дефектира ако се е амортизирала или престаряла. Наистина няма никаква логика двете неща да се свързват..! Същата. Да, съвсем нормално, на почти 200 хиляди км. е. Напълно разбирам, че няма логика да е свързано. И през ум не ми е минавало, че може да е нещо подобно (иначе нямаше да я карам, още по-малко - на дълъг път (където и турбото изкльоха, та едва се добрах до София). Факт е, обаче, че колата отиде на ремонт и това беше единственото нещо, което оправиха (а и веднага диагностицираха). След това подобно нещо не се е появявало, а колата си върви чудесно..... И на мен ми се стори твърде странно, просто споделям какво ми се е случило. Иначе в нета изчетох доста варианти на такова нещо - от самите свещи (най-логично), през стоп светлини, та чак до: I had the glowplug light flashing and car would go into limp mode las winter. When I scanned it with VCDS it came back with accelerator pedal sensor error. Unplugging and plugging the pedal back helped. и When I first start driving, the car is fine then after about 10 miles if I accelerate up hill there is a sudden loss of power and the car says "engine fault workshop". The glow plug light flashes and the car goes into limp mode. Всъщност, това последното е доста подобно на това, което се получи и при мен - турбото изключи, тя мина в някакъв сейф-моуд и те така.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Aaaa, комбинацията с аварийния режим е важен детайл! Тогава може да ти светят всевъзможни лампички. Но колегата не е споменавал авариен режим и в такъв случай не се връзва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Aaaa, комбинацията с аварийния режим е важен детайл! Тогава може да ти светят всевъзможни лампички. Но колегата не е споменавал авариен режим и в такъв случай не се връзва. Ми то и при мен до авариен режим се стигна чак когато мембраната сдаде екипа. Преди това просто мигаше въпросния индикатор за известно време, след което - спираше, а колата си вървеше нормално. А когато се скапа, той изгасна и светна любимата на всички ни лампа за двигателя. Аз продължавам да не мога да си го обясня и да виждам каквато и да е връзка между двете, но казвам какво ми се случи и го видях с очите си. А НЯКАКВА връзка просто трябва да има, защото преди това на колата й нямаше нищо, стана въпросното нещо, и след ремонта всички тия неща изчезнаха и колата си върви перфектно....и аз съм твърде озадачен, обаче - факт. Честно казано, също толкова странно ми се струва това да мига при проблем със светлини/стопове, особено като имаме предвид, че тия коли хленчат за всяка крушчица и изписват коя точно е....но явно и това се случва. Знам ли, просто споделям "челен опит". Редактирано 27 Януари 2014 от Wildkid Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Една напълно възможна версия е, че каквото и да е било като грешка е изчистено при откачането на акумулатора при ремонта на турбината и не се е появило (все още) отново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wildkid Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Това наистина е така. Само че колата беше диагностицирана (в Порше София Запад), където разбраха че е прецакано турбото), след което ми я върнаха докато дойде частта (2 дни). А друга грешка нямаше..... Редактирано 27 Януари 2014 от Wildkid Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts