Jump to content

B4 Quattro съвет


Recommended Posts

Здравейте,

Макар и прясно регистриран, имам интерес към Б4-ките и по-конкретно към тази:

Линк Въпроса ми е следния: облсужването на куатрото колко струва, да се набутвам ли във филма изобщо? Не знам колко ще струва да се сменят маслата на 3те диф-а и колко често ще се налага. Това, което знам е, че върви страхотно, кефа е голям и си заслужава, ако е читаво (наясно съм какво е торсен..).

Живот и здраве, ако не са я купили ще ида да я видя тези дни (от Варна съм).

Мисля, в предвидимо бъдеще да й метна газово (има кой да го направи), и ако мислите, че ще се побера до 15 литра на 100 градско мисля, че е добра покупка.

По разговора с продавача, от време на време (веднъж на месец) оборотомера не работи докато не я раздвижиш, след което вървял нормално - какво мислите за това? Ясно е, че не е на 167 хил, но мисля, че това е нормално и по състоянието на мотора ще се прецени дали си струва. Разбрах, че изключително важно е да видя дали мени обороти, да се ослушвам за шумове от скоростната и не само.

Ако има някой, който знае сервиз в Ст. загора, в който могат да ми кажат мнение за колата с/у съответната цена, бих бил щастлив да науча за него...

Освен да бягам от ражди, шумове и обороти и масло, какво да гледам още? Ще взема с мен, човек който кара Ауди да си каже мнението. В идеалния случай това ще ми е колата и с кеф бих наливал парички в нея, стига да не са 100 000 0000 :)

Ако собственика, чете тази тема, нека я приеме като сериозен интерес към колата...

Редактирано от JRushmore
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здрастиииии,добре дошъл!!!Виж тъ'з ремичка http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=17226...Има много писано по тази и други теми за задвижване,мотор и прочие...Предпочетох пръв да ти спомена това,за да избегнеш малко по ехидни нямеци да прочетеш именно раздела Как и какво Ауди да си взема :hilezh: :hilezh: :hilezh: ...Досадна работа е фразата,използвай търсачката :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, използвах търсачка и четох за Б4-ките и този мотор - ако оправя филма с газовото, другото не е проблем :)

На въпrоса за обслужване на quattro системата не видях отговор и затова основно пуснах нова тема, пък и да кажете едно мнение за впечатлението ви от снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си видял отговор, защото куатрото не се обслужва. Маслото няма предписание да се сменя. освен при ремонт. Предните два диференциала с в кутията и се мажат от маслото на кутията.

Проблем евентуално може да създадат висящия лагер на кардана и тампоните по задния мост. Има евтини и надеждни решения. С две думи куатрото е последното нещо, което трябва да те притеснява по тази Б4-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б4 quattro е един добър избор почти винаги, зависи от екземпляра конкретно, но все пак няма грижи...

Добре е да е 5цил. мотор, който е "гледан" отблизо, но и конкретния 4цил. 16V, ако не е имал проблеми(което лесно може да се установи) пак става !Не е слаб за купето(но не очкавй и чудеса), което носи...

С quattro-то няма да имаш никакви грижи...С мотора може също да нямаш, щом не е каран на газ, но пък ти смяташ да го газифицираш, може и да има нещо/// 15/100 е нормален разход за газ на този мотор...А, може и по-малко... :gruebel:

Скоростите са ОК-или имат проблеми още на първото кръгче или не...

П.П. 100 000 000(или там колкото нули си сложил) няма да налееш в него, но ако все пак имаш такива желания, ще ти подскажем как... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията ви :) напълно ми отговорихте :) Към края на другата седмица се надявам да има резултат :) Дано някой не ме изпревари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е за без пари....дори на мен ми допада, въпреки , че е АЦЕ....същата кола на газ има колегата integrale45 . Питай на ЛС човека каквото се сетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай и я вземай,същата е като моята само дето тази е по млада с 2 години.Имам същия спойлер джанти,халогени на бронята и екстрите,ако те интересува какво може да прави тази кола,гледай тези клипове,колеги,не ги коментирайте моля! :rolleyes:http://vbox7.com/user:quattro45?p=allvideos

За смяна на ремък дадох 140 лв с труда.За 3,5 г съм сменил тампони/лагерчета на макферсоните,съединител ,1 каре,преден радиатор,заден десен лагер преди няколко дни и инжекциона,понеже дълго време карах само на газ и дюзите се позапушиха.За консумативите с удебелени букви аз съм си виновен.За газовата уредба не ми се пише,дълго е за обяснение.Разхода ти на бензин в града според колеги от форума ще е около 12-13/100,лично наблюдение нямам.Разхода ми на газ е 10/100 извънградско,градско 16-20/100,но при повечето колеги е към 15/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С радост бих я взел, ако всичко е както трябва :) Паричките ги вземам до края на сл. седмица и да яхам аудито :) Като му гледам волана и си представям вече как правя лек counter steer :D :D )

Чета сега за ACE мотора - видях някакви вериги в главата и трябва да видя как е смяната там и дали се прави и колко финикиеца да отделя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теми за двигател АСЕ http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=93492

Теми, свързани с трансмисията на quattro http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=94739

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Един колега от форума си купи така кола по обява и обявата стоеше още 1 месец в сайта.Според вас какво значи "Тракшън контрол" при В4-ката в обявата?блокажа :gruebel:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказах се от тази и каутрото. Причината е, че не е в моето населено място (Варна), и комбинацията куатро и този мотор ще ми гори... Отделно ще трябва да влизам във филма с газта и ме предопредиха, че ще я направят, но... има особености

В момента съм уговорил 2 комбита Б4 - 2.0 115 с монтирана газова и 1.6 без. Днес трябваше да видя и 2те, но във Варна и голям кочан и собствениците ме помолиха да правим огледа уикенда.

Лично аз предпочитам 1.6, тъй като е прост мотор, мощностите са много близки, въртящия момент също. Ще избягам от механичния инжекцион и ще си имам една лесна за обслужване, икономична прилична количка... Нямам търпение, не мога да спя нормално :) :)

БТВ гледах една 100-ца. Беше уникално запазена, но като я вдигнахме рейката течеше много, и оборотите играеха на бенз... Припомних си колко уникално возят тези коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 1.6/ 101 к.с., кода на двигателя е ADA.

Става, но е за спокойни хора, а не състезатели.

Рзхода е нисък, мотора е безпроблемен.

Все пак 2.0/ 115 к.с. е по- добрия за мен.

Идентичен, прост и надежден.

2.0/ 90 к.с. е още по- опростен, но е доста по- муден, а разхода е идентичен с 2.0/ 115 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от състоянието, и пазарлъка ето ги обявите: http://www.cars.bg/u557606 http://www.cars.bg/u541829. Като се кача на колите ще реша. Имам си доверен сервиз, който ще им прави диагностика преди покупката. Притеснява ме единствено, че ако се пречака мех. инжекцион ще трябва да се моля на господ, за сметка на това ми харесва колко меко работи този мотор. Отказах се от другите варианти, заради подръжката. Това ще ми е втора кола за последните 7 месеца и не искам да давам пак лудите пари за ремонти (не ме питайте, какво стана с първата :D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ли се отказа от куатрото или те разубедиха,не говоря за колата с мех инж?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като събера всички разходи, за да я докарам и да сложа газ, застраховка, летни гуми, облусжване (ще искам и верига да сменя) и ми излиза извън бюджета, който е 3000 лв. Колата е в Ст. Загора, аз във Варна...

Освен това ме притеснява комбинацията от 15+ г. кола, механична инжекция и газ. Разхода на гориво и обслужването ще са по-скъпи с АСЕ мотор, отколкото АДА и другата 2.0L.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те напълно,но имах предвид по принцип куатрото,като цяло,има го и на АВК мотор 115 кс,не АСЕ мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента точно такова се продава, но собственика не го е карал цяла година и водната му помпа замръзнала, след което я сменил с нова - с 2 думи не е за мен...

Редактирано от JRushmore
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал да вземеш 2,0 АБК,имам все още 1,6 АДА,наистина е безпроблемен и с ниски разходи(данък,гражданска и т.н.),но не върви,да го караш извънградско си е мъка.Изпреварвания и нагорнища те карат да се изнервяш,100-те му коня са само на хартия,просто кубатурата си му е малка,имах джета с 1,8 90 коня и вървеше повече,а Аудито си е в перфектно състояние.На магистрала е доста шумен заради късите скорости,със 100км/ч си на 3000об/мин.,мисля си,че ако го вземеш после ще съжаляваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория линк от обява не ми го отваря....

http://www.cars.bg/u556283

...да не би тази кола да гледаш? Изглежда прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си обясня как ще продаваш кола а даже няма да я измиеш и изчистиш отвътре.Абсолютен мърляч е тоя да знаеш.Тук гледам една кола сякаш не е зле.....http://www.cars.bg/u582259

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...