Jump to content

Мнения и съвети


Recommended Posts

Здравейте,

Харесал съм си една A6-ца, но не мога да се реша дали да я взема, т.к. нямам достатъчно информация за модела като цяло. Притеснявам се основно от подводните камъни които могат да се почвят и предпочитам да съм наясно с тях преди да съм дал парите. Описвам ви с няколко думи каква е колата и какво е оборудването и се надявам на вашата помощ. :D

Audi A6 2.5 TDI '98г. 150к.с.

Типтроник/Мултитроник (не знам коя е системата, но колата е автоматик, като скоростите могат да се сменят и ръчно)

Навигация +

Климатроник

Кожен салон

Подгряване на седалките

Босе с чейнджър

НЕ Е куатро :bia:

Карана е в БГ и е подържана добре - което ще рече, че няма известни на собственика проблеми.

Благодаря предварително за съветите ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Виж с търсачката има доста изписано по въпроса. Мисля че мултитроника даваше повече дефекти от типтроника и цената за смяна на консумативите беше кум 2500 - 3000 лв /масло и ремъци/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, провери дали търсачката няма да ти даде известно количество полезна информация и ако останат не отговорени въпроси, ела да ги изчистим.

Колата е с типтроник. Мултитроник не се е предлагал още през тази година на производство :D

Принципно от мърливо поддържане на този двигател някои майстори забогатяха сносно и до ден днешен им седят претъпкани сервизите с чакащи реда си новодошли клиенти :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава само че 2000 г., но също е типтроник 2,5 TDI 150 коня и също не е quattro.

За сега (да чукна на дърво) съм много доволен от колата! Нямам никакви проблеми, но трябва наистина да знаеш няколко неща:

Първо - всичко си е до късмет!

Второ - никакви компромиси относо поддръжката!

Трето - всичко отново опира до късмета!

Толкова работи съм прочел в този форум 85% негативни за този двигател и за този модел, че излиза че карам най-скапания боклук произвеждан някога, който едва ли не ще е късмет ако изкара и 1000 км без да се развали нещо! Ами не е така!

Колата е хубава и удобна лимузина с много добро и стабилно поведение на пътя. Достатъчно пъргава и бърза е освен ако на някой са му малко 230 - 240 км/ч! Това е моето мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм :bia: прочетох всичко във форума... т.е. да се подготвя да давам по 2к на година за да я подържам читава. Не е много обнадеждаващо, но и като се замисля и алтернативите няма да са "взимаш и караш" :D

Имам и още един - два въпроса:

Колко километра би изкарал един такъв двигател и къде може да се направи добра диагностика на състоянието на колата?

Какво да гледам по колата преди да я взема?

Отново мерси :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика при Жоро от Суходол, а колко ще искара двигателят нали се сещаш колко относително е? Може и 200 хиляди да искара, може и 700 хиляди.... Прекалено индивидуално е просто.

За какво да се гледа на колата преди да я купиш има една чудесна тема в златният ни форум. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, чел съм я темата няколко пъти :bia: По-скоро въпроса ми беше дали да гледам за нещо по специфично за модела?

Иначе, определено ще я разходя до този Жоро :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава само че 2000 г., но също е типтроник 2,5 TDI 150 коня и също не е quattro.

Достатъчно пъргава и бърза е освен ако на някой са му малко 230 - 240 км/ч! Това е моето мнение!

колега наистина ли си стигал с твойта тези километри????аз моита още не съм и пробвал предела на скоростта, ама като гледам книжката и -там пише че мах. скорост за автоматика е 209км/ч :bia:

и да те питам още нещо(понеже колата ми е като твоята)-като надуя климатроника в тая жега колата направо си губи чувствително мощността, а за 150коня си мислех, че няма да се усеща---та въпроса ми е и при теб ли е така?

ааа, и още нещо---вчера карах доста в голям трафик на градско и гледам темп на маслото на мотора стигнала 90-100 градуса/водата е на 90/-при теб стига ли ги тези градуси?според мен е нормално, ама за всеки слу4ай да се консултирам???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

saeco Е ТИ какво искаш да ти перка с 300 и климатроник вътре на 6+???? и да държи по 60 градуса в задръстванията с пуснат климатроник....................................

П.П. А6 2.5тди 98ма си е супер кола , не го мисли отивай харесвай и купувай, много се е изписало по тези теми ако искаш потърси в търсачката! Братовчед ми кара такова ауди същия двигател и ще ти кажа че върви порядъчно и е с нисък разход, за потдръжката извинявай ама като си пуснеш брада си трябва чешало - искаш кола близо до бизнес класата, което значи че трябва да кихаш почти като бизнес класата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение :( Проблема не е толкова в подръжката, т.к. все пак А6 си е супер луксозна кола за сравнително малко пари ... сравнително малко спрямо някоя нова колица от доста по-нисък клас :bia: Чудех се преди, кое е по добро нова кола, по-малка и по-смешна или втора употреба, обаче... :D яка! Е везните наклониха към второто - особено след като покарах завиден брой служебни колици и все нови и все куци. Мисълта ми е, че единствения минус, който виждам е, че не плащам малко парички, а след това се дразня като нещо се счупи :bia: Така де всеки от нас образува нерви, когато колата му се прецака - независимо колко нова и колко скъпа е :D

И в този ред на мисли, аз вече съм го решил. Просто исках да съм малко по - информиран по въпроса, а за целта няма по-добро място от www.audibg.com :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mи 1999г. ти ква мислиш че е?

. Мисълта ми е, че единствения минус, който виждам е, че не плащам малко парички, а след това се дразня като нещо се счупи :bia:

Приготви се за нечовешко дразнене......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако държиш да караш точно това купе и година си вземи бензин..

С тоя V6 такъв ще го ядеш..

"нечовешко дразнене" :bia::D ех тоя deliveryman

винаги точното мнение

А Nasti продаваше едно хубаво 1,8Т - ако не е заминало що не пробваш :D

П.П. Както виждаш от подписа ми и аз съм печка фен, ама точно тия двата мотора по 150 к.с не бих си ги взел никога...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То V5 - такъв двигател няма, има 5V който е бензин 1,8Т

А V6 e дизела, има 2 разновидности (Виж в златните теми - "Ауди двигателите") и двете са зле общо взето

Следващите варианти на 2,5 ТДИ пак са V6, ама единия е 155, а другия сто шейсет и няколко.. За тях вече има по-ласкави отзиви.. Ма са след средата на 2000 година, и цената на каручките е друга

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

98г=V6 AFN мислим беше единия матор.А другия АKN(акан :bia: ), ама не съм сигурен.Знам че са 150 и 180 коньови.

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...