forest Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 Накой може ли да ми помогне, за да спестя средства си поставям сам климатика на AUDI 80 Б3 1.8 моноинжекцион... монтирал съм всичко - кондензатора, стойката с компресора, допълнителната шайаба, изпарителя и една джажа която прилича на термос и все и забравям името с датчик ... сега остана окабеляването ... имам и двата бутона A/C и REC, сътветно за стартирането на климатика и рециркулацията, доколкото разбирам обикновенно свързват климатика с 2-та степен на вентилатора, за останалото очаквам помощ слагало се реле някъде и т.н. предварително благодаря ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 Наскоро се рових из един климатик на купе. Беше слаган допълнително в Италия, не беше заводски. Там имаше монтирани две релета. Едното беше вързано с бутона АС, като го натиснеш контакта на релето се затваря и задейства съединителя на компресора. Същата жица (която идва от АС) задейства второ реле, което пуска перките на радиатора да въртят постоянно. Важно е да сложиш бушонче 10-15 ампера между бутона АС и релетата.Копчето за рециркулация се връзва към клапата, ама не знам къде точно Трябва да намериш от къде се управлява, за да не пуснеш ток постоянно и да я изгориш.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 18 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 А датчика за налягане имаш ли представа как се свързва ..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 Слагат се две релета - за компресора и за вентилатора на радиатора."Термоса" с датчик е филтър с комбиниран пресостат:1. При ниско и високо налягане прекъсва "оперативна" на релето на компресора.2. При достигане на определено налягане на фреона в кондензатора включва релето на вентилатора за подържане на оптимално налягане в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 18 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 От този датчик за налягането куплунга му е 4-ка кой за къде е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 Без налягане в системата и двете вериги са отворени. При около 2 бара затваря едната верига и при около 25-26 бара прекъсва - това е за компресора.Другата е за вентилатора и сработва на 13-15 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 18 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 Извинявай за глупавия въпрос .. как да разбера кои крачета на този датчик за къде са ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 18 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 (Редактирано) Приготви си всичко друго по описания начин и като отидеш при майстор за зареждане той ще ти каже или след като е вакумирал системата и започне да я зарежда ( над 2 бара ) пресостата затваря и мултицета ще каже кои два кабела са за релето на компресора.П.С Ако си някъде около Видин се обади - с това се занимавам. Редактирано 18 Юни 2006 от дани---д Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 18 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 Благодаря, за съжаление съм от Стара Загора, каква е цената за монтаж във Видин ? Нямаше да се хвана да го правя сам но тукашните майстори се о****т цената е между 600 и 1600 лева, монтажа съм го направил за 1 ден ....?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 18 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2006 И още един въпрос ... кое спира подаване на тока към клапата за рециркулация след като отвори/затвори за да не изгори ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 19 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Айде бе хора, някой не знае ли как се вързва тази клапа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Някои моторчета за клапата са с вграден изключвател и до тях ходят два +12В по различни кабели - отваря и затваря и маса.Не е фатално, ако не вържеш клапата и тя е постоянно отворена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 19 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 На моето има само два кабела - някакво решение ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Дистанционно не!!!С вакуум ли е или е ел.двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 19 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 ел. вдигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 19 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2006 Ползвай жокер "обади се на приятел" електричар за да ти измисли схема за връзване с размяна на поляритета за отваряне и съответно за затваряне . Зарежи я тази клапа . Пусни другото да работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spacepl Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 а може ли малко инфо от къде си закупил тази благинка и евентуално каква е цената защото и аз съм със В3-ка и ми се иска и не мене да ми е хладничко в този мор навънка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 20 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 От автоморга, мога да помогна с опит ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 20 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 Климатика вече работи ... ама не ми е вкусна бирата заради тая клапа ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 Щом си успял да си сложиш климатика сам няма начин да не направиш и клапата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 И още един въпрос ... кое спира подаване на тока към клапата за рециркулация след като отвори/затвори за да не изгори ...?←Абе с тая клапа...Не знам как е оригинално ама може да си вземеш контролер за централно заключване от алармаджиите. Управлява се с един вход (маса - затворено, +12 - отворено) и точно вади инверсен изход за моторче (та). Там се управлява по време без да се мери тока на края. Времената типично са 0.7/3.5 секунди (превключват се). Виж за колко време се движи клапата и ако те устройва действай.Ако моторчето е претоварено 1-2 секунди нищо няма да му стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 20 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2006 Ще го мисля няма да остане така тая клапа ... готов съм да помогна на всеки след като минах този път ... пък ако са 4 ръце .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_A80 Публикувано 21 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2006 честито студено, приятел! за колко го взе от моргата климатика? и откъде знаеше, че са ти дали всички чаркове?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 21 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2006 За 450 лева комплекта, взех си с мен майстор на климатици който щеше да го поставя, бях се примерил с високата цена за монтаж, но след като 5 седмици ме мота, виках неволята - както знаете тя не идва, па запретнах ръкави и така .. по-късно вечерта ще опиша подробно какво включва комплекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
forest Публикувано 21 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2006 Комплект на климатик за Audi 80 B31. Компресор2. Стойка на компресора3. Кондензатор (радиатора дето е отпред до водния такъв)4. Филтър5. Пресостат6. Изпарител - оборудван - това включва - кутията на испарителя, датчик, клапа за рециркулация, поставка за филтъра на климатиа.7. Шайбите на коляновия вал.8. Челната плоча с бутоните A|C и REC вътре в купето - не е задължително може да ползвате други такива ...Препоръчително е всичко изброено да върви с прилежащите болтове и накрайниците за маркучите за да можете да си направите нови маркучи.Ако сте сръчни и ви се занимава е работа за един ден. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване