samo_pechka Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) Моля за помощ колеги .Търсих такава тема , но или явно не съм търсил достатъчно или няма . Става въпрос за А6 Ц5 АФН ,99-та година .Оригиналното е audi chorus. Имам желание да си монтирам Симфони , какви са стъпките ? Какво друго ще ми трябва и какви други промени се налагат? Благодаря предварително .П.п. ако случайно има такава тема , моля модератор да прецени съдбата на моята . Редактирано 27 Октомври 2013 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) Ами общо взето трябва да смениш цялата средна конзола с такава за дабъл дин. Няма как да стане без това...иначе климатроника, пепелника и панела за бутоните са същите. п.с. Под "цялата конзола" имам предвид, металната конзола на която се държи всичко. За целта се разглобява всичко обаче...много играчка е. Редактирано 27 Октомври 2013 от Creative89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Значи да търся конзола 2-DIN , свалена от А6 Ц5 . Другия момент , докъде се простира разглобяването ? В смисъл налага се тотално разглабяне и смъкване на табло ли ? Има ли разлика м/у Симфони смъкнато от А4 Б5 и такова от А6 Ц5 (питам за панела му, то ясно ,че едва ли ще има разлики в карантията) . Нещо специфично - букси , разпознаване от комп-а и т.н. има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 табло не се сваля, сваля се само средна конзола около лоста, заедно с подлакътника.има разлика в големината на панела май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Поне на А3 конзолата може просто да се преправи към 2-DIN... не знам как е при А6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Както е казал Тошков, разглабя се само централната конзола и барчето посредата, за да се освободи всичко и да имаш достъп до въпросната шина вътре. След което я заменяш и връщаш всичко обратно. Просто има много сваляне на пластмаси, повечето от които се държат на скапани щипки дето или се чупат или не пускат техната майка...Ако нещо не мърда, прегледай първо за скрити болтове и тогава напъвай, да не счупиш някоя скоба, че после е кофти, като нещо виси... Относно самата шина, не си и помисляй, да търсиш по магазини, нови и т.н. В Порше искаха 680 лв за тая скапана ламарина...гледал съм 15 мин, като гръмнат...даже ги питах дали това не е цената с всички модули... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 За преминаване към двоен дин е необходимо да се смени управлението на климатроника и пепелника!Сменя се също и декоративната пластмаса(махагона) около скоростния лост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) Защо, да се сменя модула на климатроника? За пепелника не бях сигурен така или иначе, тъй че може и да си прав. Слагал съм един до друг мойто управление и на един приятел с дабъл дин и разлика няма никаква. Кажи кое е различно? Редактирано 28 Октомври 2013 от Creative89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) Има разлика и в пепелниците и в климатроника,формата им е съвсем друга.Махагона на скоростия лост просто се срязва и заспива,така или иначе се скрива под пепелника и няма как да се види рязаното. Аз съм я правил тази гимнастика,струва си усилието,но си сложих афтърмаркет плеър.При мен имаше проблеми с пластмасата около поставките но с малко побългаряване заспа.Разликата в управленията е че при 1дин около климатроника има декоративна рамка, при 2 дин липсва,другото е ,че самият климатроник се смъква надолу и ъглите са различни.1дин2динТова сътворих аз миналата есен Редактирано 28 Октомври 2013 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Колегата над мен е пояснил ,аз също правих тази гимнастика в началото на тази година,само че аз си монтирах всичко оригинално ,и допълних с цифров тунер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 (Редактирано) Усещам ,че влизам в "дълбоки" води засега нещо не мога да намеря дабъл дин конзола ( Фтора потреба разбира се ) .За климатика да попитам ( лаик съм в тази област- признавам си , но с питане...) може ли да се смени само панелчето му с такова за дабъл-дин ? Че сега и управление да търся... тя става... И моля дайте една снимка на Симфони монтирано по А6 Ц5 , че тук ( Бг продавач) ме "пързалят" ,че е от такава кола , а на мен ми изглежда ,че си е от А4 Б5 . Панела отделен ли е или...? Искаше ми се нещо такова и в другата ми кола , ето в едната ми кола и мн ме кефи звука ( Босе аудио е) мисълта ми беше същото ли е радиото или е друг самия панел ?Да уточним какво ми трябва :1. Дабъл-дин конзола2. Панел ?3.Панел за климатроника ( или той е общ с панела на радиото ) , евентуално управление климатроник .4.Пепелник.5-то има ли ? Окабеляването/буксите същите ли са ? Да повторя пак с Хорус съм сега на А6-ицата.За търпението и работата ясно.Симфони-то спец за Ц5 ли трябва да е или си става от А4 Б5 ?Благодаря мн за съветите , смятам с ваша помощ да се справя с начинанието ! Редактирано 29 Октомври 2013 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 ето ти снимка на моята кола. аз също бях с единичен дин и направих смяната.Може само панелчето на климатроника да се смени, но няма от каде да го купиш. иначе цената втора ръка на такъв климатроник е не повече от 50 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Усещам ,че влизам в "дълбоки" води засега нещо не мога да намеря дабъл дин конзола ( Фтора потреба разбира се ) .За климатика да попитам ( лаик съм в тази област- признавам си , но с питане...) може ли да се смени само панелчето му с такова за дабъл-дин ? Че сега и управление да търся... тя става... И моля дайте една снимка на Симфони монтирано по А6 Ц5 , че тук ( Бг продавач) ме "пързалят" ,че е от такава кола , а на мен ми изглежда ,че си е от А4 Б5 . Панела отделен ли е или...? Искаше ми се нещо такова и в другата ми кола , ето в едната ми кола и мн ме кефи звука ( Босе аудио е) А4.jpg мисълта ми беше същото ли е радиото или е друг самия панел ?Да уточним какво ми трябва :1. Дабъл-дин конзола2. Панел ?3.Панел за климатроника ( или той е общ с панела на радиото ) , евентуално управление климатроник .4.Пепелник.5-то има ли ? Окабеляването/буксите същите ли са ? Да повторя пак с Хорус съм сега на А6-ицата.За търпението и работата ясно.Симфони-то спец за Ц5 ли трябва да е или си става от А4 Б5 ?Благодаря мн за съветите , смятам с ваша помощ да се справя с начинанието !Най добре е да намериш донор от който нищо да не е сваляно и да си вземеш всичко,аз поне направих така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 15 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Такаа...в крайна сметка не мога да намеря подходящ донор за ъпгрейд-а към 2-дин . Почвам малко по малко да се примирявам Да не отварям нова тема . Имам оферта за audi concert cd от а4 б7 , ще стане ли за моята колибка а6 ц5 ? Панела ? Букси и пр? Отново благодарности към включилите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Става но пак ще ти трябват и другите неща . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Колеги, за да не пускам нова тема, ще повдигна малко тази. Решил съм да правя същата операция, като колегата пуснал темата, само че на B5 facelift. Единственото ми питане е, освен всичките необходими работи от кола донор, буксите които са при мен свързани с автърмаркет радио Sony ще паснат ли на Audi Symphony ?Ще трябват ли да се теглят нови кабели и т.н. или всичко е просто махаш старото, слагаш новото ? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Май 2015 Доклад Share Публикувано 9 Май 2015 Не, ще ти трябват нови букси и пинове разбира се и преподреждане на кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване