Jump to content

A4 1.8 или 1.8Т


Recommended Posts

Здравейте пичове и ... и мацки

Търся си А4 комби, като предпочитанията ми са към 1.8Т

За какво трябва да се внимава при огледа, долколкото видях от темите, предниците са доста слаби, какви са симптомите, къде и какво трябва да се гледа?

Как и изобщо възможно ли е човек сам да диагностицира дали турбината работи нормално?

Какво става ако се повреди турбото например на път, може ли временно да се отстрани, докато се набавят части?

Живота на турбината ограничен ли е и може ли да се каже в какъв диапазон от пробега сдава багажа? Питам, щото следя от известно време Аудита-та и при около 200 к турбинката или наскоро е сменена или предстои да бъде сменена.

Освен че 1.8 има един компонент по малко който може да даде ядове, двигателя има ли други предимства, като издръжливост например и т.н.?

10х предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се упътил. Атмосферката 1.8 ми се струва слаба за комби. По принцип вкъщи има две А3 1.8 и 1.8Т разхода кажи речи е един и същ, но мощността е далеч в полза на турбото. Относно турбото пусни из търсчката все ще намериш отговор на въпросите си :) Иначе те поздравявам за избора ти за модел на кола :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой във форума сполучливо беше казал че 1,8 върви колкото 1,6. Кво толкова си се наплашил от тая турбина? Стара кола, нормално е нещо да се построши по нея. Ако не искаш страховете да разбиват съня ти вадиш 80000 лв и купуваш нова от магазина. Но аз все си мисля да се свържеш с Deliveryman или Nasti за да е спокоен съня ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е хубаво нещо докато работи.Прецака ли се обаче ,лошото е че е ремонта не винаги е сполучлив и ако ще се сменя отива към 1100-1200лв.Иначе мощност бол, BMW-та даже стават смешни. Атмосферката не е кой знае колко куца.Моята е с газов инжекцион и да ти кажа честно върви повече на газ отколкото на бензин.МаХ км. на газ- 215км/ч.Лично мое мнение е, че по добре да куатро отколкото да е турбо,защото АУДИ което не е куатро е половин АУДИ.Колкото сам да си диагностираш колата :Предниците били слаби-ами то по тоя лунен пейзаж и танковете се разбиват.Като я покараш малко ти сам ще разбереш дали е разбита или не.Виж как са ремъците и ролките защото ако трябва и тях да сменяш още 400-500лв.Виж и климатроника дали работи - всякакви обяснения че трябвало да се долее малко фреон ги остави. Виж като отвориш капака болтовете на калниците дали са развивани ,ако не са боята си стои . Няма причина да да се прави каквато и да е интервенция ако колата не е удряна.Дисплея на клим. дали всичко свети респективно дали работи.Когато е студена дали държи обороти или се колебаят -причините там са много.Виж ауспуха, ако е черен значи богата смес, което може да значи ламбда сонда,дебитомер и тн.Ако омаслен- ти там си знаеш.Виж дисковете дали не са надрани, амортисорите,провери и маслото да не би да е пресечено, което значи гарнитура на главата, антифриза дали и чист -и при най малки съмнения за масло в разш.съд бегай мани.Не ми се пише вече, желая ти да си намериш перфектен автомобил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата мотора са добри, няма възможност да се прецакаш. За мен лично 1.8T е по-правилният избор. Има голяма вероятност да ти се развали турбото, така е. Дори и да ти се случи, колата пак ще се движи, просто няма да е толкова мощна. Т.е. няма да те остави в безпомощно състояние посред път. Ремонта верно отива към 1000-1500лв, но аз лично бих се прежалил на такъв еднократен разход. Срещу него получаваш завинаги отлична динамика и възможности за сериозен тунинг. Хората дават тройно повече за тунинг на атмосферни мотори и пак не го докарват. От 1.8T можеш само с чип и разни врътки с надуването на турбото да изкараш двойно повече мощност, без да сменяш чаркове по двигателя.

Ама аз съм малко промит мозък, само мощности са ми в главата... Зависи какво търсиш, в крайна сметка. Другият голям недостатък на 1.8T е, че не можеш да му сложиш обикновена АГУ, за разлика от атмосферния 1.8. Както казах вече, зависи от това какво търсиш.

На който и от двата да се спреш, няма да съжаляваш. Аз лично бих обърнал внимание повече на трансмисията - търси си quattro. В този ред на мисли, 1.8 quattro е рядко срещано, най-масово е 1.8T quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията, най вече на Iv-o и Himika за изчерпателните отговори.

Когато я купя ще я постна тука, стига да е ауди де, защото има още 3 варянта за марка :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я покараш малко ти сам ще разбереш дали е разбита или не.Виж как са ремъците и ролките защото ако трябва и тях да сменяш още 400-500лв.

Искаш ли да те заведа в КОЙТО ИСКАШ сервиз и при два от осем носача ще ти кажат, че предницата е перфектна?

Може ли също така да ми посочиш какво да им гледа на ремъците, че някои тук сме се преебали като сме сменили ангренажите без да ги погледнем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ]Sad] какво искаш да кажеш с това че при 2 от 8 носача щяли да кажат че предницата е перфектна?Да не би да означава че ако 2-та носача са разбити няма да разберат-ами е..ти и сервиза тогава.Аз имах некви луфтове / тракане/отдясно , и сам си я проверих на канала в гаража и сам разбрах че долен заден носач и биалета са за смяна,и след смяната им всичко заспа.Нямам претенции че съм голям разбирач,обаче от 9 автомобила все нещо съм научил.Едва ли в оторизиран сервиз няма да разберат.Колкото до преебаните тук , аз също съм от тях.Но -ролката на динамото се вижда , ремъците също, Като откопчееш 2-те скоби на агр.ремък и свалиш капака , все ще добиеш представа дали скоро е сменян или не.Така че ако си решил да даваш 11-12000лв.ще гледаш,буташ , проверяваш,ако трябва и маслото и смени,за да не ходим после с мокри кърпи на главата и да се псуваме че сами сме се пре....ли.Верно че това са коли на по 9-10год.но все някъде изкачат мн.добри екземпляри.Хайде със здраве :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз гаранция ти давам че тъй както го чуваш че хлопа, ако не са биелетки, никой няма да намери шарнира в кой носач е повреден, преди да се разбие толкова, че да хлопа като 5 ст. в гъдулка!

А ремък най-важното на което може да те научи всеки читав майстор по двигатели е, че не се гледа здрав ли е, ами се сменя ако не му знаеш годините.

В интерес на истината и аз съм карал по 20 и по 50 хиляди с "нова" кола, без да сменя и ремъка, ама не бих го препоръчал и не бих се похвалил с това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз гаранция ти давам че тъй както го чуваш че хлопа, ако не са биелетки, никой няма да намери шарнира в кой носач е повреден, преди да се разбие толкова, че да хлопа като 5 ст. в гъдулка!

Присъединявам се към това мнение. Аз обиколоих пет сервиза. Накрая се оправих сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...