Jump to content

Audi A4 1.9TDI 131k.c. '02 - '05


Recommended Posts

Здравейте драги съфорумци, моля за малко пояснение за А4 1.9TDI 131k.c. модел '02 - '05. Колебая се между БМВ 320ci '99 - '06 и А4 '02 - '05. Кара ми се неква уютна стрела, но бюджета е ограничен. Парите с които ще разполагам не по-рано от 1 година ще са около 25К лв..за 30К лв ще ми дойде малко тегаво. А4та ми се иска да е под 150К км, някак си не ми се вижда оправдано да дам толкова кинти и колата да е съсипана от навъртяни километри. И по-конкретно въпроса ми е 1.9TDI 131k.c. (примерно '04) не е ли слабичък? Видях че Wizi го хвали този двигател. Цената на A4 2.5TDI ми е висока, затова се спрях на 1.9TDI.

В момента карам Peugeot 206 1.6 110к.с. като я взех ми харесваше как се изстрелва, но сега ми е слаба...:dance:

Благодаря предварително :bia::bia:

Редактирано от RedMonster
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте драги съфорумци, моля за малко пояснение за А4 1.9TDI 131k.c. модел '02 - '05. Колебая се между БМВ 320ci '99 - '06 и А4 '02 - '05. Кара ми се неква уютна стрела, но бюджета е ограничен. Парите с които ще разполагам не по-рано от 1 година ще са около 25К лв..за 30К лв ще ми дойде малко тегаво. А4та ми се иска да е под 150К км, някак си не ми се вижда оправдано да дам толкова кинти и колата да е съсипана от навъртяни километри. И по-конкретно въпроса ми е 1.9TDI 131k.c. не е ли слабичък? Видях че Wizi го хвали този двигател. Цената на A4 2.5TDI ми е висока, затова се спрях на 1.9TDI.

Бъди убеден, че няма да е бавна тая кола. Карал съм го на различни модели този двигател и винаги съм оставал впечатлен от ускоренията. С една А3-ка перках с 180 по Ботевградско без да съм давал особено много газ за тази цел. Само дето разхода се запазва приемлив. Взимай, няма да сбъркаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

daks, мерси за бързия отговор. А3та все пак е по лека. Ако направя един 10 минутен тест драйв ми се струва че няма да придобия достатъчна представа за колата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм А4 седан с този двигател, отлично пасва на купето, има малък турболаг но от 1500 оборота нагоре до ограничител се ускорява много приятно. Между другото ако можеш си вземи с 6 скорости - въртящия момент е малко по-висок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горещо бих ти препоръчал да погледнеш поне с едно око и 320d! Много сладко върви, ша знаеш!

Не конете, ами въртящият момент карат колата да върви толкова приятно. При 131-коня версията са 320 Нютона, което бъди сигурен е просто абсолютно задоволително. В случай, че не е - винаги има чип за тази работа.

Най-добре би било ако можеш да въртнеш сам един тест драйв и да я закараш на чичко доктор, който обезателно да има апаратурата (лаптоп разбирай) за да я разпита поне малко и да ти каже някое по-стойностно мнение. Аз бих те пратил при Жоро в Суходол.

Принципно тази А4ка е с пумпе-дюзе двигател, което принципно като технология означава минимални грижи и доста прилично вървене.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От изброените съм карал само А4-ката 1.9ТДИ 130 коня 6 скорости купена нова.Когато я карах беше на 42к км :bia: Единствената дизелова кола която бих си купил.Останах очарован от вървежа и разхода. Както каза колегата stani76 отначалото е малко мудна (свикнал съм само на бензинови коли) и аз лично я осещам че от към 1800 об.мин се изтрелва :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

131 коня е 285 или 310 нютонметъра - мултитроника и 6 предавки е 310, 5 предавки е 285

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета благодаря за съветите :bia:;)

Не съм много навътре в темата с колите, но напоследък много се запалих, а и не съм карал малко коли (май не повече от 4-5 бр, от които един дизел 206 1.4HDI) и затова се обръщам към вас за съвет. За въртящия момент имам бегла представа :dance: , че е важен.

Покупката все още не е на дневен ред, пари трябва да събирам :bia:

Wizi, "Аз бих те пратил при Жоро в Суходол." можеби имаш в предвид сервизчетата на разклона за Суходол?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, Жорко си има прилично голям сервиз и се намира на следното място:

Движиш се по околовръстното да кажем от Юнитрейд посока Люлин. Подминаваш ОМВ, подминаваш веднага след това отбивката в дясно за Овча купел, където вече има светофар, след което минаваш по нещо като мост и в момента в който слезнеш след 100на метра има широоока отбивка вдясно към военното поделение. Там свиваш и вървиш надолу, минаваш поделението и ще видиш малко след това от ляво една малка измислена бензиностанция и точно срещу нея в дясно сервиза на този авер. Ще видиш от далече много спрели коли и няма абсолютно никакъв начин да го пропуснеш.

Самия Жоро е младо момче, високо с дълга къдрава светла коса. Висят му 2 телефона на врата. Едва ли ще го сбъркаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще ме посъветвате? Да си внеса сам колата от Германия или да я търся купувана нова от българско представителство?

Питам ви защото 206цата я вкарах от Франция и се оказва, че изпълнението е много по-добро от колкото това на Пежата продавани в София Франс Ауто,а и резервните им части уж са от Франция, ама не... :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако можеш да си намериш кола тук, въобще не се занимавай да я търсиш извън БГ. Тук си имаш купчина майстори и сервизи, на които можеш да я закараш и да получиш качествени и стойностни мнения; самото ходене до Германия си е разход и не е гаранция, че ще си тръгнеш от там с нещо читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана е 1395 кг , а Авант-а - 1450 кг

Редактирано от RhINoX^
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, къде мога да намеря инфо за този двигател 1.9TDI 131к.с. '02 - '05? На едно място видях означението PD, което нищо не ми говори... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Някой може ли да ми обясни защо А6те са със малко по-евтини от А4те сравнени в периода '01-'02? Дали от това че А4 от '01 са ново поколение? :redface:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми обясни защо А6те са със малко по-евтини от А4те сравнени в периода '01-'02? Дали от това че А4 от '01 са ново поколение? :rotcol:

И аз мисля че е заради това, иначе А6-цата е и с повече сериини екстри. Но по външен вид Б6-цата е по-красива.

Някой може ли да ми обясни защо А6те са със малко по-евтини от А4те сравнени в периода '01-'02? Дали от това че А4 от '01 са ново поколение? :unsure:

И аз мисля че е заради това, иначе А6-цата е и с повече сериини екстри. Но по външен вид Б6-цата е по-красива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз започнах да се замислям за А6 :rotcol:

Пич, Виж А6, 01-02год., 1.9TDI, 110 коня (AFN мотор).Подръжката на този мотор е убийствено ниска и се чипосва прекрасно на 142 коня. Относно 1.9 TDI 130коня PD - супер двигател, но подръжката му е космическа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, Виж А6, 01-02год., 1.9TDI, 110 коня (AFN мотор).Подръжката на този мотор е убийствено ниска и се чипосва прекрасно на 142 коня. Относно 1.9 TDI 130коня PD - супер двигател, но подръжката му е космическа.

1.9 тди 115 или 130 коня е също много добър избор, само да е гледана колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...