Jump to content

ReРегулатор на налягането на горивото при 2,6 Е- ABC


Ivo_Dinkov

Recommended Posts

Колеги, някой сменял ли е регулатора на налягането на горивото(078 133 534 C по ЕТКА) на АВС мотор ?

При мен регулатора работи, но не затваря плътно при изгасяне на мотора(клапана играе ролята и на възвратен клапан, съответно при палене след покой от ХХ часа, върти малко повече от нормалното, което пък ме побърква :) ).

Днес пробвахме да го свалим и въпреки отвиването на крепежната скоба, не помръдна :) , но понеже нямахме резервен, не го напъвахме много :rock::rock:

Интересува ме дали някой го е сменял и така трудно ли го е свалил и колко му е струвала гадината.

По първоначално инфо, в Германия е около 55 евро, което не са малко пари, но колата си я искам перфектна, така, че ще го сменя колкото и да струва :rock:

0280160575.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро е от възвратния клапан на инжекционната помпа - той се грижи да не пада налягането при продължителен престой и не само. Преди да махаш регулатора на налягането опитай сутрин преди да запалиш да подкачиш 5-6 пъти бензин. Ако запали нормално или по-добре сигурно е възвратния клапан на помпата. Регулатора на налягането се грижи само за поддържане на необходимото налягане на дюзите когато работи двигателя. Според мен не е в него проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Как разбра че проблема идва от регулатора колко въртиш сутрин?

Смених всичко останало :bia:

Иначе сериозно- бащата на Стефан(СУМИСТА) днес ми инспектира цялата горивна система, почнахме от помпата и стигнахме до регулатора.

Като купих колата, ако не дадях на контакт 3- 4 пъти да подкачи гориво дори и след 2 часа престой, нямаше палене. Смених помпата и това сега се наблюдава след 24 и повече часа престой. Иначе "върти" 7 -8 пъти стартера преди да запали сутрин. Ако дам на контакт 1- 2 пъти и подкачи гориво- върти само веднъж и пали. Помпата е Пиербург, нова, горивния филтър е нов- Колбеншмид, помпата прави 4 и нещо бара налягане. Всичко по запалителната ситема е перфектно(свещите, кабелите, датчика за студено палене са чисто нови, оригинални, дюзите и дросела са почистени, дросела е и адаптиран, грешки няма, акумулатора е перфектен, стартера- също). Така остана регулатора. Днес го откачихме и видяхме, че след угасване, през него изтича гориво, а това не трябва да става- между него и инжекторите тръбичката трябва да остане пълна с гориво след угасване на двигателя.

@ VBI- при моя мотор регулатора играе ролята и на възвратния клапан, иначе и помпата има, но тя е модела с вградена цедка(Пиербург) и клапана не държи 4 бара, а както написах, самата помпа е чисто нова. Открихме проблема с регулатора, докато търсехме къде да сложим допълнителен възвратен клапан.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нямаш ли завит на помпата възвратен клапан? Този клапан не го дават с новата помпа и обикновено се слага стария :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нямаш ли завит на помпата възвратен клапан? Този клапан не го дават с новата помпа и обикновено се слага стария :bia:

Не, няма, нито на старата, нито на новата.

Вграден е в самата помпа, както и цедката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен това се получава от бензините, 95 шел обикновен пали веднага,от по силните върти няколко пъти категоричен съм,и мен ме дразни .

сваля се с дърпане както е показал колегата но не е лошо и малко силиконов спрей, при поставяне също че малкото пръстенче се къса или се отдялква ,егаси думата измислих,и няма херметичност,това е

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше абсолютно същия проблем и след консултация с Мишо смених помпата и паленето се оправи! По думите на Мишо възвратния клапан е интегриран само и единствено в помпата. Ако обаче имаш нарушена херметичност на бензинопроводите също би могъл да се постигне този ефект!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че си има вакум, специално отвивахме един по един маркучите (след подаване на контакт) при помпата и при регулатора, за да проверим за нарушена херметичност, но вакум си има, т.е. системата е херметически затворена.

Ще го сменя и регулатора, ако не се оправят нещата, ще сложа и допълнителен възвратен клапан и прключваме с въпроса :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слагаш допълнителен възвратен клапан, направи снимки какъв си ползвал. Това е общо заболяване при по-старите Аудита, а е доста трудоемко да сваляш помпата в резервоара само за да смениш клапана. Поставянето на външен такъв (но не се сещам от какво) ще реши проблема. Все пак защо не опиташ с някаква добавка за почистване - възможно е някакво боклуче да му пречи да затваря както трябва след като ти е нова помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана с този регулатор(клапан), че и при мен се получава същото-след престой повече от 24 часа пали по-трудно. А не е от помпата, щото и аз я сменях скоро с нова. За този регулатор които стои на края на тръбата на дюзите ли става въпрос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми наистина е :flipoff: . Бахти регулатора. Да не се получава от стъпковия мотор за въздуха (така ми казаха в сервиз).В смисъл сутринта от студа спича в положение такова каквото е било при загасянето на мотора и му трябва време докато се раздвижи. Такъв бил проблема с остарелите ел. моторчета. Например при мене помпата(старата) ми правеше странен проблем : ЛЯТОТО сутринта въртях мнооооого докато запали, но веднъж да тръгне и после цял ден от раз, и така до следващата сутрин. Аз например сега при всяко палене (особено сутрин)като дам на контакт изчаквам към 10 сек. и чак тогава паля и няма проблеми. Иначе като завъртя веднага на стартер(сутрин) или изпатква в входящите колектори или не пали веднага или всеки път различно. :hilezh: . Даже 4-5 пъти се случи колата да пали , но гасне веднага и задържах педала докато се оправи. Ти стъпков мотор сменял ли си? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти стъпков мотор сменял ли си? :stupid:

Хихихи, него не съм :bia:

Но в Бош ми го диагностицираха и казаха, че си бачка перфектно.

А проблема определено е в клапана- проследихме къде се губи налягането от помпата до дюзите и клапанчето в регулатора въобще не затваря- горивото си изтича.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои други , подобни на моите проблеми които описах (освен трудното палене след 1- 2 дена) имал ли си? Защото и аз се съмнявах в този клапан или стъпковия мотор още много отдавна и вчера като ти видях темата , бая се заинтересувах. А относно това , че са ти казали за ст. мот., че работи не е гаранция. Той цял ден може да е безупречен(при мен е така) ама сутринта му трябва време да се събуди, щото е остарял. :stupid: Поне аз така мисля(примера с мойта помпа).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, свещите ми буквално нямаха електроди. Но аз ги смених заедно с кабелите :stupid:

Датчика за студено палене беше се предал и имах грешка за него, а колата дори и топла работеше на доста богата смес, въпреки че даваше изненадващо нисък разход за такъв режим на работа.

Както казах- ще го сменя и ще споделя има ли промяна, според мен, и според поне още две независими мнения, това е причината, но след смяната ще се разбере :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата ми вече пали студена :steinigung:

Така, вече си 'бича' с новия регулатор. Въпреки, че все още не съм напълно доволен от паленето, промяна има, и то значителна след смяната на регулатора:

- студена колата пали както предишното ми ауди- стартера върти 3-4-5 пъти и пали, няма нужда да давам на контакт втори път

- топла, няколко минути след гасене, пали от 'четвърт'

- непалена 1-2 часа пали след като стартера завърти 2-3 пъти(една идея повече от 'нормалното')

Като имам време, ще сложа временно и допълнително клапанче пред помпата. Само ако има още по- положителна промяна, ще го оставя :hilezh:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Сега остава да пробваш как пали след 48 часа и ако има промяна :flipoff: ще съм сигурен ,че и аз трябва да го сменям .

И след 48 часа положението е същото- върти 4-5-6 пъти и пали :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............

Като имам време, ще сложа временно и допълнително клапанче пред помпата. Само ако има още по- положителна промяна, ще го оставя :bia:

Радвам се, че вече си на 6! все пак ако слагаш клапанче кажи какво ще ползваш и го снимай ако ти е възможно - това ще е решение за доста колеги от форума :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че вече си на 6! все пак ако слагаш клапанче кажи какво ще ползваш и го снимай ако ти е възможно - това ще е решение за доста колеги от форума :bia:

Другата Неделя евентуално ще намина при Стефан и ако има време, ще сложим и един клапан, иначе поне ще го щракна с телефона :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...