gerardiro Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 Здравейте колеги!след като едното ми стъкло на фара тотално се разпадна, а другото имаше люспа, реших да се захвана със задачата за рециклиране/реставриране/поправка на моите фарчета. става дума за фарове хела от ауди Б4 края на 93-та година с ел. регулиране.и така. единият фар/ тъй като беше каран известно време със спукано стъкло беше с много зле рефлектор. беше изгорял, а бе с 2 думи беше си за смяна самия рефлектор. да, но аз не мислих така.разглеждайки ето тази тема, реших да направя и аз нещо подобно с моите хела.за целта направих следните стъпки:свързах се с еверт лак еоод град стрелча, като взех телефона от услуги, защото този описан в другата тема не работеше. телефонът им е 03532/ 33 31, а сайтът им ЦЪК сайт еверт лак.проверих колко ще ми струва и по-важното- колко време ще им отнеме.отговорите на тези 2 въпроса бяха - 5 дни и около 25 лв на фар.трябваше да ги пратя по куриер(еконт или за предпочитане спиди - 8,83 лв на посока) и като ги получат да ми звъннат да ми кажат.междувременно купих 2 фара хела от емсиауди със счупени щипки, но за сметка на това с прекрасни рефлектори и стъкла, които монтирах на колата докато оправя другите рефлектори.пристъпих към разглабяне на моите вече демонтирани фарове.тък ще вметна как се демонтират фаровете от колата:1. отваряте капака2. развивате болтовете, които закрепят лайстната под фаровете за самия фар. 3. разкачате двете щипки на лайстните.4. отвивате 4-те болта на фара и го вадите напреди.5. махате мигача от фара и сте готови разглобяване на самия фар.преди всичко махнете капачката на фара и демонтирайте крушките..1. стъклото на фара е закачено за останалата му част посредством метални щипки. мисля че бяха 6 на брой. с отвертка ги махате и стъклото излиза2. махате стъклото и изваждате уплътнителната гума като не я режете, късате или отхапвате 3. предната лайсна(малката част от рефлектора под форма на лайстна) е закачена на 3 щипки и се вади с дърпане напред, но внимавайте да не счъпите щипките.4 развивате реглажните болтове на рефлектора на макс.5. махате и долната част на задържане на рефлектора. на моя фар това е моторчето за ел регулиране, на другите може да е една пишка, която се извърта леко и след това излиза. по същия начин излиза и ел моторчето за регулиране.6. вадите рефлектора7. махате щипките от рефлектора - горните 2 излизат със завъртане, а долната е на щипка.и така фара е демонтиранпращате рефлекторите с лайсните а може и без тях. и така след една седмица получавате обновените рефлектори. между другото на мен ми счупиха едната щипка на едната лайстна при метализирането на детайла... кофти но факт.после идва по интересното. разглобих и другите 2 фара, за да им ползвам стъклата. измих ги до блясък и пристъпих към сглобяване!... ....ОБАЧЕ..... изникнаха някой усложнения.. първото, което ме спъна, при това сериозно бе ето този елемент за регулирането:главата на болта, който държи рефлектора се разкачи от самия болт. при това този проблем се прояви и при двата фара - по един на фар остана невредим, по един на фар обаче даде фира, като за съжаление едната такава глава я загъбих.и така. по принцип този елемент е излят върху болта като за целта самия метален елемент на края не е с глава ами със специална форма: функцията на елемента всички разбират надявам се - болтът накрая свършва с зъбно колело което е управлявано от друго такова отгоре с шестограм или кръстата отвертка за реглаж на фаровете.тъй като едното такова зъбно колелце го имах, дъректно го залепих с лепило. стана добре, но не толкова, колкото е производствено. другото обаче го нямах. ето защо хванах кожуха от единия от счупените фарове и с флекс резнахме с един майстор металната гайка, която го държи отвътре на пластмасата. след което го поставихме на ФАРЪТ и му запоихме отвътре нова гайка. и там стана здраво, но не толкова колкото, производствено. държа да отбележа, че не на всички фарове се получава така. просто моите болтове бяха бая ръждясали. на другите фарове(със счупените щипки) нямаше проблем с тези болтове.така вече фаровете бяха подготвени за сглобяване и монтиране.сглобяване:1. слагате щипките на рефлелктора2. рефлекторът със сложените щипки се завинтва на реглажните болтове:3. монтирате долния държач, който при мен е моторчето за ел. регулиране - той се защипва - главата на държача е във формата на кълбо и се защипва на щипката на рефлектора с натиск. от външната страна този елемент се монтира на кожуха на фара посредством завъртане.4. монтиране лайстната: тя се закрепва на трите си щипки. ако има счупени си мисля, че е добре да се застопори с безцветен силикон отвътрешната страна на фара. това може да стане през капачката му.ако се наложи уплътняването на лайстната със силикон, използвайте отвертка за нанасянето му отзад през капачката!5. следва слагането на уплътнителната гума и монтиране на стъклото:аз сложих силикон върху гумата, за да уплътни хубаво и да не влиза вода:след което се защипват щипките за стъклото и кожуха:ето и как излгежда вече завършения фар:слагате му крушките на къси/дълги и габаритследва монтиране на сглобените вече фарове на автомобила:1. слагат се кабелите, мигача, капачките.2. монтира се фара на леглото му и се завиват четирите винта - 2 отгоре и в отдолу..3. монтира се лайнстната под него - държи се на 2 щипки - едната за фара, втората за калника, и на един болт - завива се на фара.принципно има още снимки тук и тук не забравяйте и темата за рециклиране на рефлекторитеслед това затваряте капака, палите колата, пускате фаровете и се наслаждавате на снопа светлина. регулирате вечерта спряли срещу една стена на разстояние от 3 до 10 метра!еми това е засега. сигурно има много правописни и пунктуационни грешки, които ще изчистя, ако имате забележки и питания, не се смущавайте да ги отправите тук или на лс! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 22 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 (Редактирано) между другото специални благодарности преди всичко на dominatora, за помощта му при дейностите, а също и на GiN за идеята за рециклирането на рефлекторите!забравих да кажа и за цената за рефлекторите - 25 лв на рефлектор , а за лайстнит по 15 лв на парче. това е цена за метализирането им в стрелча. транспортът до там е по под 9 лв в посока Редактирано 22 Април 2009 от gerardiro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 (Редактирано) Темата е добра! Нека да я преместим на правилното място, че тук ще изчезне след има-няма седмица.Само колегата да си оправи двата линка с останалите снимки. Иска парола за лог в акунта на колегата.Фарките са станали страхотни. Колега нащракай ги и как светят в тъмното. Редактирано 22 Април 2009 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 22 Април 2009 Доклад Share Публикувано 22 Април 2009 Иска да имаш акаунт във facebook и се виждат без проблем. Евала за темата, колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 23 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 (Редактирано) Колега GiN, за да се видят снимките се изисква регистрация във facebook, както спомена ralenekov. обмислям варианта къде да ги сложа, за да се виждат и без регистрация.за снимките на тъмно си мислих и аз, вчера ги регулирах и тази вечер ще снимам! очаквайте утре снимките. между другото идеята на рециклирането ми е монтиране на ксенонче, та ще видим кога ще дойде и негов ред! Редактирано 23 Април 2009 от gerardiro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 http://picasa.google.com - много място, видимо отвсякъде, може и да си защитаваш албумите, може и да си ги оставяш public. Може и в http://imageshack.us, но така както са си разпределени в 2те теми е перфектно според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 gerardiro, справил си се чудесно! Благодаря затова, че си се постарал да видим и ние, какво, що, как и колко ще ни струва да си оправим рефлекторите Една забележка, ако ми позволиш - има нужда от редакция, не само на правописа, но и на снимките Едно предложение и от мен за хост - My Opera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Темата е добра.Аз скоро си почиствах рефлекпорите ,но забелязах че над лампата има изгоряло петно от никела.И аз съм за там ,но ще изчакам.Имам въпрос:ТЕЯ пичове дали ще ми никелират огледалата(пластмасовата част) качествено,щото по-ЯКО и по-ЕВТИНО ще излезе от боядисване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 Разгледай им сайта. Мисля, че ще ги направят без проблем, но ще трябва да им пратиш разглобено огледало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 24 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 (Редактирано) gerardiro, справил си се чудесно! Благодаря затова, че си се постарал да видим и ние, какво, що, как и колко ще ни струва да си оправим рефлекторите Една забележка, ако ми позволиш - има нужда от редакция, не само на правописа, но и на снимките Едно предложение и от мен за хост - My Opera казваш забележка отностно снимките и правописа... ще коригирам, само малко временце да остане, че сега съм съсвсем за малко. а на снимките, освен мястото, имаш ли нещо друго пред вид?между другото има и снимки нощно време, да се види как свети, остава да ги кача! Редактирано 24 Април 2009 от gerardiro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 24 Април 2009 Доклад Share Публикувано 24 Април 2009 ... а на снимките, освен мястото, имаш ли нещо друго пред вид?Нямам никакъв проблем с "мястото", понеже имам акаунт във facebook Друга ми бе мисълта - на мен лично не ми харесва в каква резолюция са, а също така и подредбата им - "малко хаотична" (едните са в "landscape", другите в "portrait")! Извини ме за прямотата ми, но наистина темата има нужда от доработка, като оформление и предоставяне по - най удобният за разглеждане начин на другите колеги Като изключим написаното по - горе, заслужаваш едно голямо Браво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 25 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 (Редактирано) Градивната критика винаги е от значение! така че няма причина да се извиняваш.за резолюцията - всички са на 5 Мпиксела, но facebook-а ги resize-ва до такъв размер.а за landskape i portrait-а телефона си го прави сам. мога да ги обърна обаче! сега ще видя как ще станеP.S. а що мога да едитвам само последния ми пост????това много затруднява! сега забелязах за това неудобство Редактирано 25 Април 2009 от gerardiro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 25 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 Здравейте колеги!след като едното ми стъкло на фара тотално се разпадна, а другото имаше люспа, реших да се захвана със задачата за рециклиране/реставриране/поправка на моите фарчета. става дума за фарове хела от ауди Б4 края на 93-та година с ел. регулиране.и така. единият фар/ тъй като беше каран известно време със спукано стъкло беше с много зле рефлектор. беше изгорял, а бе с 2 думи беше си за смяна самия рефлектор. да, но аз не мислих така.разглеждайки ето тази тема, реших да направя и аз нещо подобно с моите хела.за целта направих следните стъпки:свързах се с еверт лак еоод град стрелча, като взех телефона от услуги, защото този описан в другата тема не работеше. телефонът им е 03532/ 33 31, а сайтът им ЦЪК сайт еверт лак.проверих колко ще ми струва и по-важното- колко време ще им отнеме.отговорите на тези 2 въпроса бяха - 5 дни и около 25 лв на фар.трябваше да ги пратя по куриер(еконт или за предпочитане спиди - 8,83 лв на посока) и като ги получат да ми звъннат да ми кажат.междувременно купих 2 фара хела от емсиауди със счупени щипки, но за сметка на това с прекрасни рефлектори и стъкла, които монтирах на колата докато оправя другите рефлектори.пристъпих към разглабяне на моите вече демонтирани фарове.тък ще вметна как се демонтират фаровете от колата:1. отваряте капака2. развивате болтовете, които закрепят лайстната под фаровете за самия фар. 3. разкачате двете щипки на лайстните.4. отвивате 4-те болта на фара и го вадите напреди.5. махате мигача от фара и сте готови разглобяване на самия фар.преди всичко махнете капачката на фара и демонтирайте крушките..1. стъклото на фара е закачено за останалата му част посредством метални щипки. мисля че бяха 6 на брой. с отвертка ги махате и стъклото излиза2. махате стъклото и изваждате уплътнителната гума като не я режете, късате или отхапвате 3. предната лайсна(малката част от рефлектора под форма на лайстна) е закачена на 3 щипки и се вади с дърпане напред, но внимавайте да не счъпите щипките.4 развивате реглажните болтове на рефлектора на макс.5. махате и долната част на задържане на рефлектора. на моя фар това е моторчето за ел регулиране, на другите може да е една пишка, която се извърта леко и след това излиза. по същия начин излиза и ел моторчето за регулиране.6. вадите рефлектора7. махате щипките от рефлектора - горните 2 излизат със завъртане, а долната е на щипка.и така фара е демонтиранпращате рефлекторите с лайсните а може и без тях. и така след една седмица получавате обновените рефлектори. между другото на мен ми счупиха едната щипка на едната лайстна при метализирането на детайла... кофти но факт.после идва по интересното. разглобих и другите 2 фара, за да им ползвам стъклата. измих ги до блясък и пристъпих към сглобяване!... ....ОБАЧЕ..... изникнаха някой усложнения.. първото, което ме спъна, при това сериозно бе ето този елемент за регулирането:главата на болта, който държи рефлектора се разкачи от самия болт. при това този проблем се прояви и при двата фара - по един на фар остана невредим, по един на фар обаче даде фира, като за съжаление едната такава глава я загъбих.и така. по принцип този елемент е излят върху болта като за целта самия метален елемент на края не е с глава ами със специална форма: функцията на елемента всички разбират надявам се - болтът накрая свършва с зъбно колело което е управлявано от друго такова отгоре с шестограм или кръстата отвертка за реглаж на фаровете.тъй като едното такова зъбно колелце го имах, дъректно го залепих с лепило. стана добре, но не толкова, колкото е производствено. другото обаче го нямах. ето защо хванах кожуха от единия от счупените фарове и с флекс резнахме с един майстор металната гайка, която го държи отвътре на пластмасата. след което го поставихме на ФАРЪТ и му запоихме отвътре нова гайка. и там стана здраво, но не толкова колкото, производствено. държа да отбележа, че не на всички фарове се получава така. просто моите болтове бяха бая ръждясали. на другите фарове(със счупените щипки) нямаше проблем с тези болтове.така вече фаровете бяха подготвени за сглобяване и монтиране.сглобяване:1. слагате щипките на рефлелктора2. рефлекторът със сложените щипки се завинтва на реглажните болтове:3. монтирате долния държач, който при мен е моторчето за ел. регулиране - той се защипва - главата на държача е във формата на кълбо и се защипва на щипката на рефлектора с натиск. от външната страна този елемент се монтира на кожуха на фара посредством завъртане.4. монтиране лайстната: тя се закрепва на трите си щипки. ако има счупени си мисля, че е добре да се застопори с безцветен силикон отвътрешната страна на фара. това може да стане през капачката му.ако се наложи уплътняването на лайстната със силикон, използвайте отвертка за нанасянето му отзад през капачката!5. следва слагането на уплътнителната гума и монтиране на стъклото:аз сложих силикон върху гумата, за да уплътни хубаво и да не влиза вода:след което се защипват щипките за стъклото и кожуха:ето и как излгежда вече завършения фар:слагате му крушките на къси/дълги и габаритследва монтиране на сглобените вече фарове на автомобила:1. слагат се кабелите, мигача, капачките.2. монтира се фара на леглото му и се завиват четирите винта - 2 отгоре и в отдолу..3. монтира се лайнстната под него - държи се на 2 щипки - едната за фара, втората за калника, и на един болт - завива се на фара.принципно има още снимки тук и тук не забравяйте и темата за рециклиране на рефлекторитеслед това затваряте капака, палите колата, пускате фаровете и се наслаждавате на снопа светлина. регулирате вечерта спряли срещу една стена на разстояние от 3 до 10 метра!еми това е засега. сигурно има много правописни и пунктуационни грешки, които ще изчистя, ако имате забележки и питания, не се смущавайте да ги отправите тук или на лс! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 2 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2009 е какво стана, няма ли интерес към темата ми вече?явно не си е заслужавало труда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZZLur Публикувано 2 Май 2009 Доклад Share Публикувано 2 Май 2009 Е ти кво искаш?Да ти се кланяме 3 страници подред ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Май 2009 Доклад Share Публикувано 2 Май 2009 (Редактирано) е какво стана, няма ли интерес към темата ми вече?явно не си е заслужавало труда!"интерес" в смисъл? Който го интересува влиза,чете,става му ясно,възхищава се и си излиза с добрата идея ,няма смисъл да се пълни темата с постове,нал тъй!Евала за труда! Редактирано 2 Май 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 3 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Е ти кво искаш?Да ти се кланяме 3 страници подред ли?евалата злур на коментара! ей такива постове обичам да има по темата бол!модератора знае за какво става дума!"интерес" в смисъл? Който го интересува влиза,чете,става му ясно,възхищава се и си излиза с добрата идея ,няма смисъл да се пълни темата с постове,нал тъй!Евала за труда!като е на 15-та страница нема никой да я чете! капиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 За мигача няма ли да стане тази процедура,че на последната снимка мигача много странно седи до фара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 За мигача няма ли да стане тази процедураТрудна работа, на мигача потъмнява самата пластмаса, пример са всички нови коли с "безопасните" пластмасови фарове Иначе за темата, както писа колегата по-горе, прочетох, видях, хареса ми, но не мога да се разделя с фаровете си за 1-2 седмици, иначе и моите плачат за обновяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 Трудна работа, на мигача потъмнява самата пластмаса, пример са всички нови коли с "безопасните" пластмасови фарове Иначе за темата, както писа колегата по-горе, прочетох, видях, хареса ми, но не мога да се разделя с фаровете си за 1-2 седмици, иначе и моите плачат за обновяване.ние го направихме с оборотни фарове, намери някакви за 5 дни и ще използваш тях докато твойте ги направят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 3 Май 2009 Доклад Share Публикувано 3 Май 2009 вие сте си добре, аз за съжаление нямам няколко разглобени 80ки в гаража но го обмислям като вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 аз мойте ги рециклирАх, рециклирАх..., чистих, тунинговАх..., ала-бала, и накрая си купих 2 нови Депа и светна.., ама светна един път!!! Ма щели да карат 2г., но и това не е сигурно..., и засега си избих еретичните мисли за ксеНОйН!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 аз мойте ги рециклирАх, рециклирАх..., чистих, тунинговАх..., ала-бала, и накрая си купих 2 нови Депа и светна.., ама светна един път!!! Ма щели да карат 2г., но и това не е сигурно..., и засега си избих еретичните мисли за ксеНОйН!!!много добре светят. тия дни ходих насам натам из БГ и съм доволен от свършеното, дори и без ксенон(все още) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване