zoro Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Колеги въпросът ми е ориентиран към ВАГ-КОМ-аджийте . Колата ми има положение AUTO на ключа за светлините , което положение обаче се активира от датчик за светлина т.е. включват се само когато навън е тъмно.Възможно ли е чрез ВАГ-КОМ да се укаже късите светлини да се включват винаги , когато копчето е на положение AUTO и колата е запалена , независимо дали е тъмно или светло ?ПП : Смяната на региона със Скандинавски сработва , но има недостатъци. Има ли друго решение ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sao Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 При мен със смяната на региона пали само габарити. А и нямам АУТО на копчето за фаровете. Къде се намира тази позиция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 23 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2009 Какъв е недостатъка за Финландия? Че работи ксенона ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 При мен със смяната на региона пали само габарити. А и нямам АУТО на копчето за фаровете. Къде се намира тази позиция?Вероятно е така при теб защото нямаш AUTO. При мен фаровете се включват дори копчето да е на положение OFF. Сменя се само региона, нищо друго.Какъв е недостатъка за Финландия? Че работи ксенона ли?Недостатъка е , че не можеш да си изключиш ксенона (късите светлини) щом си дал контакт. Ако се наложи да си ровиш нещо по колата само на контакт, фаровете светят постоянно, което ме дразни. Компромисното решение е да се превключи на габарити - само тогава късите угасват.Ако някой знае къде се намира постият му датчик за светлината, да взема го изолирам, нека сподели. Тогава фаровете ще светят само при пожение AUTO, без да се налага да сменям региона със скандинавски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Датчика трябва да е под основата на вътрешното огледало. Това наистина е единствения недостатик, и аз за друг не се сещам. Ама то кога пък ще ти се наложи да я гледаш и да е на контакт. Аз на такава кола бих закачил зарядно и бих работил на включен габарит. Надали я бъзикаш всеки ден,я Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 При мен когато дам на контакт и светват лупите..не мога да ги изгася или на габарити ще карам или на лупи.Ако сложа ксенон това проблем ли ще е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Пробвал съм да залепя черно тиксо на този датчик (на вътрешното огледало), фаровете се включват, но това влияе и на самото огледало - затъмнява се и нищо не се вижда вече на него защото е с някаква електроника в огледалото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Значи говоря за основата на огледалото, там където залепва на стъклото. Огледалото ти е " Anti dazzle", и трябва да има 2 отвора малки, единия отпред, другия отзад. Те обаче не би трябвало да имат нещо общо с датчика за светлина. Освен това като залепиш нещо отгоре му имитираш, че навън е тъмно, а трябва просто да е на осветено за да не дава сигнал. Това на Б6 ли е? Коя година е? Да нямаш и соларен люк случайно, само съм чувал, ама твойта явно си е натоварена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 (Редактирано) Освен това като залепиш нещо отгоре му имитираш, че навън е тъмно, а трябва просто да е на осветено за да не дава сигнал. Това на Б6 ли е? Коя година е?Извинявай, но това не го разбрах. Как да имитирам, че е тъмно, но пък трябва да е на осветено ?А иначе колата е B6, 2004 г. , соларен люк няма. Редактирано 24 Декември 2009 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Много просто, когато е навън светло датчика го разбира и не включва светлините, когато сложиш лепенка, както пишеш, не достига светлина до датчика и той си мисли, че навън е нощ и ще пусне фаровете. За огледалото разбра , нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 (Редактирано) , когато сложиш лепенка, както пишеш, не достига светлина до датчика и той си мисли, че навън е нощ и ще пусне фаровете.Не е точно така, пробвал съм няколко пъти.За да светнат фаровете когато е светло трябва да се залепи тъмна лепенка на датчика, който е за фаровете (там където е залепено за стъклото) и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и на датчика за огледалото, който е на гърба да огледалото. В противен случай, ако е "шунтиран" само датчика за фаровете, то те не се включват. Искам да кажа , че двата датчика ( за фаровете и огледалото) имат някаква зависимост и ако единият е осветен , а другият не, то фаровете не светят. До тук добре , но когато "шунтирам" и двата датчика се появява проблема със затъмненото огледало. Това е така ,пак казвам, пробвал съм го няколко пъти и сега търся начин да светна фаровете автоматично без това да се отразява на огледалото. Редактирано 24 Декември 2009 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 А на огледалото има сензор и отпред. Затъмняване на огледалото се получава когато отзад ( т.е. на сензора до стъклото за огледалото) има светлина, а отпред няма - т.е. нормално се затъмнява , когато предния отчита нощ, а отзад идва автомобил и ти блести с фаровете в огледалото. Така, че може да затъмниш и задния сензор и огледалото ще остане в нормалния си вид.Имай в предвид, че с тестера, няма други варианти освен за Скандинавието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Да, разбрах те. Но тук вече опираме до следващият проблем, че по този начин вечерно време заднодвижещите се коли винаги ще ме заслепяват поради изолирането датчиците на огледалото.Май няма да можем да го излъжем така, че хем агнето да е цяло, хем вълът да е сит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Сори, приятел аз разбрах, че това го искаш само когато чоплиш нещо по колата, да не светят фаровете, а не да си джиткаш. Струва ми се варианта да се махне скандинавието и ръчно да си включваш фаровете когато искаш. Няма да има проблем и с огледалото тогава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Струва ми се варианта да се махне скандинавието и ръчно да си включваш фаровете когато искаш. Няма да има проблем и с огледалото тогава Натам отиват нещата и според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 От Варна или Враца си? Кода ти сега трябва да е 1012, правиш го на 1011 и си готов. За съжаление на Б6 май няма нищо друго. И да махнеш лайт сензора програмно незнам какво ще ти помогне ( код 0012 за Скандинавието и 0011 за останалите). Може да пробваш с 1013 за САЩ и 1014 за Канада, не знам какви точно промени ще има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 (Редактирано) От Враца (казват, че гарга не каца, ама не е вярно). Ще пробвам кодовете, който казваш и каквото сабя покаже.ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ !!! Редактирано 24 Декември 2009 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 24 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2009 Мерси , и на тебе Весели празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Здравейте колеги. Имам следното питане по темата.Как за активирам дневни светлини на В6? Като вляза в automatic light с VCDS ми изписва че не намира модул.възможно ли е да нямам такъв и ако да може ли да се монтира? Или не се активират от automatic light. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Успял си да намериш тема от 2009г,а тази с повече инфо не .Ето: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Мерси колега! Етова ми трябваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване