Jump to content

Скорости АКМ


miki77

Recommended Posts

Здравейте колеги.Взех кутия с код АКМ от Б3, но в последствие видях че вътрешните карета са по малки от мойте,всичко друго изгрежда че ще пасне.Казаха ми че ако могат да излезнат фланците на тая кутия и захвата на мойта(с код CMS) е същият може и да стане размяната на кутийте.Но за да стене тази проба трябва да се сваля кутията от колата.Въпроса ми е дали са еднакви по вътрешен диаметър и дължина фланците на кутиите на Б3 и Б4 с предно предаване.Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под фланци имаш предвид чашките за захващането на каретата които излизат от кутията-то не са.Ако ще слагаш тази кутия,трябва да смениш и каретата.Не само,че диаметъра на чашките вътре в кутията е различен,но са и с други зъбци!Иначе чашките излизат от кутията само с издърпване.Но ти трябват други карета така или иначе така,че няма смисъл да ги вадиш изобщо.

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под фланци имаш предвид чашките за захващането на каретата които излизат от кутията-то не са.Ако ще слагаш тази кутия,трябва да смениш и каретата.Не само,че диаметъра на чашките вътре в кутията е различен,но са и с други зъбци!

Ако е така значи 100% няма шанс да стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не и с каретата които имаш!Ще трябва да ги смениш и тях-иначе предавките на тази кутия са доста дълги-ще останеш доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не и с каретата които имаш!Ще трябва да ги смениш и тях-иначе предавките на тази кутия са доста дълги-ще останеш доволен!

Тая нема да стане,цели полуоски с вътрешни и външни карета+главини-много дебело ще излезе.По съм склонен да я продам по евтино и да търся подходяща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая нема да стане,цели полуоски с вътрешни и външни карета+главини-много дебело ще излезе.По съм склонен да я продам по евтино и да търся подходяща

колегата alexvan мисля че турсеше точно AKM . Ако стигнеш до продажба на кутията, говори с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,днеска се занимавах със свалянето на кутията-доста работа е.Установих че чашките на който се сахващат вътрешните карета са с еднакви диаметри вътрешно и шлиците са еднакви(така пише и в ЕТКА но трябваше да съм сигурен)Утре продължавам с монтирането на новата кутия. Тук е мястото да питам-какво да сменям като профилактика(аксиален лагер,семеринги и т.н.)Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами проверка на маслото в кутията...вече като я покараш ще си покаже има ли нужда от смяна на маслото, което задължително да е пълна синтетика, щото влизаш в моя филм :) . Огледай семерингите на кутията дали са омаслени, сега е момента да се подменят, както и още един мисля към маховика беше, но не съм много сигурен...

Ти с 1.6 ADA мотор ли бръмчиш....драсни два реда с кутия от 1.8 какви обороти държиш при 90 и 120 км. в час и каква е динамиката на колата сега. Знам, че с оригиналните си скорости този двигател е голяма мъка.

Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Тук е мястото да питам-какво да сменям като профилактика(аксиален лагер,семеринги и т.н.)Мерси

Аксиален лагер,съединител-комплект,семеринг на коляновия вал,семеринг на пръта за скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи приключих със събирането на колата и направих проба на новите скорости-тва не е същата кола.По тромава е ,но сега не кипи двигателя както преди.Не смених нищо по скоростите(освен аксиалния лагер) понеже ми се видяха здрави семерингите,дисковете и те са здрави(феродовия диск е още оригинален).Сега проблема ми е ,че съединителя ми отделя много ниско и педала едоста мек, дали да не го обезвъздуша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да пипаш нищо по хидравличната система....покарай няколко дни и може да улегне от самосебе си....при мен имаше нещо такова като сменях съединителя.....

Я кажи в какви оборотни режими се движи сега при различните скорости най вече на 5-та ... мен тва ме човърка :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата на 2400 оборота на 5-а му е с 100 км :steinigung: Щом са станали нещата без сменявяне на каретата,най-вероятно колата на колегата е б4.

Сега видях,че действително си пише,че колата е б4!Подвел съм те колега,мислех,че става въпрос за б3! Затова са станали нещата без преправяне :flehan:

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами проверка на маслото в кутията...вече като я покараш ще си покаже има ли нужда от смяна на маслото, което задължително да е пълна синтетика, щото влизаш в моя филм :) . Огледай семерингите на кутията дали са омаслени, сега е момента да се подменят, както и още един мисля към маховика беше, но не съм много сигурен...

Ти с 1.6 ADA мотор ли бръмчиш....драсни два реда с кутия от 1.8 какви обороти държиш при 90 и 120 км. в час и каква е динамиката на колата сега. Знам, че с оригиналните си скорости този двигател е голяма мъка.

Успех :lol:

с оригиналните си скорости тоя двигател въртеше гуми и на 2ра :) , само извънградско бръмчеше на 4000об при 120км, иначе за града е просто перфектна даваше 9/100 разход, сега с литър от горе, на 3200об/120км

и аз съм вече с кутия от Б3 с дълги предавки и ускорението понамаля, но пък преди на 2ра правеше 60км, сега 95 :lol:

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен АБК-то ми е с 3200 об. при 120 км......а старото Б3 1.8 90 коня с тази скорост на 2800 об. За това ми е интересно ADA с такива скорости как се държи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах я колата,доста по тромава е.За изпреварване трябва винаги да сваляш 1 предавка надолу.Иначе 2000 оборота-на 4та 80,на 5та 100км/ч,120км/ч на 5та съм с 2600оборота.По дълга е от тва което очаквах ама карай да е весело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах я колата,доста по тромава е.За изпреварване трябва винаги да сваляш 1 предавка надолу.Иначе 2000 оборота-на 4та 80,на 5та 100км/ч,120км/ч на 5та съм с 2600оборота.По дълга е от тва което очаквах ама карай да е весело

Аз съм с АКМ /от завода/ . При мен на 5-та при 120 съм на 3000 об. , не знам как при тебе стои на 2600 об. :rolleyes:

По тромава е станала ,защото твоя мотор е с по малък въртящ момент и вижда зор.

Ако беше сложил кутия от дизел щеше да е още по трагично.

Предполагам , че пак ще трябва да държиш мотора в обороти за да върви сносно , което пък

ще вдигне разхода според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз при първа възможност....да събера парици по-натам ще си взема такава кутия, защото карам 90% извън градско и е мъка да държа 4000 об. за скорост 140-150 км. час, като това с АКМ-скорости е постижимо при 3200 об......хем мотора не се мъчи, хем разхода е с 1-1,5 л. гориво по-надолу.....

Така, че колега хич не съжалявай.....само газ до ламарината :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз при първа възможност....да събера парици по-натам ще си взема такава кутия, защото карам 90% извън градско и е мъка да държа 4000 об. за скорост 140-150 км. час, като това с АКМ-скорости е постижимо при 3200 об......хем мотора не се мъчи, хем разхода е с 1-1,5 л. гориво по-надолу.....

Така, че колега хич не съжалявай.....само газ до ламарината :)

карай си колата и нищо недей сменяй!

разхода направо си е същия защото качвам баира на на 4та със 100, някой път и на 3та ;)

като пътуваш с хора и багаж ще видиш че съм прав...ще връщаш ли връщаш...предавки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krasi85_ къде връщаш предавки?

Аз като качвам примерно Витиня до сега не ми се е налагало да връщам на 4-та или 3-та (освен ако някой не ме засече и да ми убие скоростта под 80).

Двама човека с пълен багажник.

За това ми стана интересно, скоростите ми са AXC но мисля че са 1:1 с АКМ.

Иначе за справка, равен и прав път 3000 оборота 120 на таблото, 115 на гпс-а.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...