Jump to content

Ремонт на турбо Garrett


Recommended Posts

Уж ремък щях да сменявам...а тя ква стана!

Нещо неще да се качи клипчето на хлопащата ми турбина,нищо и утре е ден.

022985265.jpg?r=0

Добре,че не са "перковци" ...термощит с тик-так копчета

022985268.jpg?r=0

Малко снимки по демонтирането...

022985279.jpg?r=0

022985282.jpg?r=0

022985285.jpg?r=0

022985292.jpg?r=0

022985296.jpg?r=0

022985313.jpg?r=0

022985314.jpg?r=0

Един поглед към катализатора,който все още работи пълноценно.....На последния преглед ги накарах да го замерят.

022985315.jpg?r=0

022985320.jpg?r=0

022985322.jpg?r=0

022985321.jpg?r=0

022985312.jpg?r=0

022985304.jpg?r=0

022985324.jpg?r=0

022985325.jpg?r=0

022985326.jpg?r=0

022985334.jpg?r=0

022985335.jpg?r=0

022985355.jpg?r=0

022985327.jpg?r=0

022985327.jpg?r=0

022985329.jpg?r=0

022985331.jpg?r=0

022985332.jpg?r=0

022985336.jpg?r=0

022985337.jpg?r=0

022985338.jpg?r=0

022985340.jpg?r=0

022985371.jpg?r=0

На тази май най-добре се вижда "ключа" на сегмента!?

022985371.jpg?r=0

022985341.jpg?r=0

022985342.jpg?r=0

022985343.jpg?r=0

022985344.jpg?r=0

022985345.jpg?r=0

022985348.jpg?r=0

022985351.jpg?r=0

022985352.jpg?r=0

022985353.jpg?r=0

022985357.jpg?r=0

022985356.jpg?r=0

022985358.jpg?r=0

022985359.jpg?r=0

Митак,Sinister,помощ!, какво значи 03/13 материал...хлабина..дата на производство? Е ако знаете де,иначе здраве да е!

022985360.jpg?r=0

022985367.jpg?r=0

Едната шийка...

022985364.jpg?r=0

Другата...

022985366.jpg?r=0

Ето на тази снимка се вижда,до колкото може с тела,че валчето леко е повлякло...в някаква степен,още се чудя дали да го шлайфам...иначе няма отклонения в размерите.

022985363.jpg?r=0

022985361.jpg?r=0

Интересното на аксиалния лагер е че изглежда сякаш не е работил,което е доста странно,никакво износване.

022985380.jpg?r=0

022985379.jpg?r=0

022985378.jpg?r=0

022985377.jpg?r=0

022985369.jpg?r=0

022985370.jpg?r=0

Разпарчетосах и гейта,видях че се разпаднал отвсякъде,гнездото му е в цепнатини,а оста хлопа 2мм

022985376.jpg?r=0

022985382.jpg?r=0

022985385.jpg?r=0

022985383.jpg?r=0

022985384.jpg?r=0

022985448.jpg?r=0

022985442.jpg?r=0

Хубаво поне,че оста на гейта и той е на втулка,ще му направя нова,тази е с голям луфт и е станала на яйце.

022985432.jpg?r=0

022985455.jpg?r=0

022985454.jpg?r=0

022985453.jpg?r=0

022985452.jpg?r=0

022985451.jpg?r=0

022985450.jpg?r=0

022985419.jpg?r=0

Цъфнал,като "майска роза"

022985399.jpg?r=0

022985392.jpg?r=0

022985389.jpg?r=0

022985387.jpg?r=0

Тук е на около 300-400 градуса,исках да видя колко ще зейнат.

022985444.jpg?r=0

022985375.jpg?r=0

022985374.jpg?r=0

Това остана от аудито,а уж за ремък го разглобих.

022985317.jpg?r=0

022985447.jpg?r=0

020729527.jpg?r=0

Иначе нямам оплаквания от колата,вървеше,не думкаше много масло....от 600 до "кило" на 10 000 ,което си го смятам за нормално,като знам как я карам. Не можеше да "надуе"

повече от 1.1 бар ,а преди си "пикваше" на 1.3 Но честно казано не я бях и "разследвал" що така. Сега с ремъка,реших да проверя луфта на турбината,едвам влезе пластина на луфтомера 0.03 между перката и алуминиевата тенджера,иначе не беше задрало....викам ясно,айде долу. В краен случай ще взема нова,но тази без "бой" няма да мине така.

Респект :) за "Гризли" това беше една от малкото теми, в които успях да намеря полезни неща в детайли ,макар и като препратка към чужд форум на "Рено" Ето я темата:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=59570

Остава да намеря подходящ месинг...следва продължение..

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Горе има лека фактологическа неточност,турбото не е "Гарет" а "ККК" .....поправям се :wall:

Мисля че ще намеря подходящ материал,повече се чудя с тялото какво да правя,мисля да го нагрея,заваря(с чугунени електроди),и няколко последващи нагрявки.....нещо като "санаториум" да му спретна.... :birthday:

Иначе за продължението,ще има....още 300 000км да изкара и го хвърлям.. :respekt: Ще стане,няма къде да ходи...

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе има лека фактологическа неточност,турбото не е "Гарет" а "ККК" поправям се :lol:

Все тая, то чугуна си е за нов :wall:

Кажи ми че не мислиш да го заваряваш, само за пробата :birthday: Аз бих го заварил :respekt::hilezh:

Требва и подходящи електроди. Поразпитай някой професионалист за електродите, които да ползваш в конкретния случЕй :)

мислим си че с по-дълбок "провар" и качествен "корен" няма да имаш грижи...

абе това чугуна е нема такава диария за заваряване .....

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Все тая, то чугуна си е за нов :respekt:

Аааа ,няма такива филми... :wall:

Имам подходящи електроди....едни мазни-мазни за чугун....зааварявах преди едни маховици по 40кг още се връткат... ще стане и тая железария,нали сме се събрали все умни глави в тоя форум,все ще се измисли решение. Обмислям вариант за втулка на гейта...заварка...чудя се още как ще е най добре.Гледам че е заварявана преди ,а колата я купих лично от първия и собственик в немско, и той е имал нашенска кръв! :birthday:

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа ,няма такива филми... :rolleyes:

Имам подходящи електроди....едни мазни-мазни за чугун....зааварявах преди едни маховици по 40кг още се връткат... ще стане и тая железария,нали сме се събрали все умни глави в тоя форум,все ще се измисли решение. Обмислям вариант за втулка на гейта...заварка...чудя се още как ще е най добре.Гледам че е заварявана преди ,а колата я купих лично от първия и собственик в немско, и той е имал нашенска кръв! :birthday:

Само заварка с дълбок провар. Така като гледам за корен място няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам подходящи електроди....едни мазни-мазни за чугун....зааварявах преди едни маховици по 40кг още се връткат... ще стане и тая железария,нали сме се събрали все умни глави в тоя форум,все ще се измисли решение. Обмислям вариант за втулка на гейта...заварка...чудя се още как ще е най добре.

Да не са нещо такова електродите:

ОК

Ето полезно инфо в областта на заваряването :

Наръчник по заваряване при ремонт и възстановяване

Това няма да е интересно за тези колеги, но ще е полезно за други.

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Как да си сготвим турбото:

Тенджера,ако няма такава и кутия от бонбони става.Слагаме да кипне водата,добавяме турбото,подправяме с меглио...оставяме малко да покъкри.

022994769.jpg?r=0

022994773.jpg?r=0

022994774.jpg?r=0

022994791.jpg?r=0

022994794.jpg?r=0

022994799.jpg?r=0

022994797.jpg?r=0

022994776.jpg?r=0

022994777.jpg?r=0

022994787.jpg?r=0

022994789.jpg?r=0

022994804.jpg?r=0

От следващите две снимки разбрах защо не е износен аксиалния лагер....по-големия дебит масло минава през аксиалния лагер и се стича в картерчето на турбинката и после в картера.

022994806.jpg?r=0

022994808.jpg?r=0

022994856.jpg?r=0

022994852.jpg?r=0

022994810.jpg?r=0

022994812.jpg?r=0

022994814.jpg?r=0

Ето го отвора през който се маже втулката

022994816.jpg?r=0

Ето го лагерното гнездо, което е нанабито в средната част на турбината.

022994818.jpg?r=0

На финала на почистването им бухнах и едно "продухване с компресора и намазах железарията с масло,да не вземе нещо да ръждяса,докато се накумя да я сглобя.

022994820.jpg?r=0

Тук започвам със заварките...

Sinister да не ми се подиграва за заварките,то е ясно че каквото и да кажа ще прозвучи като оправдание...абе хубави са си....нищо че едната прилича на кюфте! :flehan:

Яко котлен камък,все едно ремонтирам стар бойлер...или поне прилича ,предполагам от газчицата...

022994823.jpg?r=0

Ето електрод за чугун,като другите ,ама много цапа....мазно и сиво.

022994770.jpg?r=0

Загрявката като част от лечението.

022994825.jpg?r=0

Смело на провар,но не може дълъго време.

022994826.jpg?r=0

Ето го кюфтето,плюх,мазах...тази заварка,прилича на "творението" което излиза,като ти леят куршум...също толкова касиво. :zustimm: Е можех да го пилна,но то се пада отдолу,не се вижда и по-добре да "държи"

022994829.jpg?r=0

Гейта го минах три пъти,за по сигурно...

022994831.jpg?r=0

022994834.jpg?r=0

022994838.jpg?r=0

После 3 пъти на "нагрявки" да видя дали ще се пукне някъде.Като цяло баси икономията на чугун,направили фланци по

1см а гърлото надолу където се напича най-много,със стена 3-4мм. Мисля че стана здраво,само май "тела" ми здаде багажа,не знам защо последната снимка е лилава,това беше червено но както и да е.

022994844.jpg?r=0

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калине прикачвам едно файлче с размери което ще ти е от полза :respekt:

А как смяташ да я балансираш между другото?

KKK-k03-k04.pdf

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето полезно инфо в областта на заваряването :

Наръчник по заваряване при ремонт и възстановяване

Калине прикачвам едно файлче с размери което ще ти е от полза

А как смяташ да я балансираш между другото?

:gruebel: Прикачвам ви по едно + ,да си имате,за полезното инфо!

Ами не смятам да я балансирам.Белязал съм си перката,спрямо оста,спрямо гайката,спрямо височината на перката.. :hilezh: Турбинката няма нарушения в геометрията,не беше задрала,няма липси,само днес претърпя един много лек шлайф с на водно,точно един микрон и свалих....не можах да се сдържа....

А и принципно,вала "набере" ли един път дори малък слой от "чуждия материал"или "нагар" става като пила и ще хапне новия,който се двуомя още дали да не я направя от фосфорен бронз,или да търся такъв "модел" месинг....макар че принципно ,оригинала би-трябвало да е от фосфорен бронз...

Феноменалната тъпотия при тази турбина е,че тя всъщност не лагерува от вън,а по сериозния луфт е точно там ....на снимките се вижда едно ламаринено стоперче с две зъбчета,за какво и е тогава мазане отвън,освен за охлаждане!? Изобщо имам още въпросителни ....за това и не бързам да я сглобявам. Уж нета

е заринат от счупени К03-ки ,а не можах да намеря никаква информация ...за обикновенни неща говоря,примерно че е с "лява" резба гайката на студената перка...набита ли е много перката,не е ли,последователност на разглобяване, такива неща. Гледам че капаците и бяха мазани с херметик,но дали е така оригинално,прдполагам че не е,но не знам със сигурност. Като я сглобя смятам едно принудително мазане само масло,и да я завъртя на компресора,да видя как ще се държи,дали ще се разпадне.....като тест,за да не кипи само безмислен труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Прикачвам ви по едно + ,да си имате,за полезното инфо!

Аз пък на теб ти прикачвам два +, плюс по един и на всеки за инфото! :lol:

:gruebel::lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че задължително се маже с херметик между капаците. Моята след като я рециклираха протече между капаците. Налягането на маслото е много голямо и без херметик не може да уплътни достатъчно. Задължително я балансирай. Като я сглобиш отиди до някой от турбо сервизите да я балансират. Все пак баланса е най-важен за живота на турбината. Не вярвам, че при сглобяването ще можеш да докараш белезите точно, особено на гайката. При сглобяването и разглобяването няма нищо особено. Перката не се набива а като стегнеш гайката ще я прибере колкото трябва. Сегментите и аксиалния лагер са единствените триещи се части в цялата система. Другото ако всичко работи както трябва не се износва. Не мога да видя много добре от снимките, ни ми се струва, че са ОК и почти нямат износване. Повличането на вала не мисля, че е проблем щом няма разлика в размера. Все пак при изгасяне на мотора турбината се върти още малко, но без налягане на маслото лагера на работи и за това повлича малко. В ибей продават ремонтни комплекти за около стотина лева в който освен лагерите има и 2-та сегмента ако все пак си решил да ги сменяш. Моята я направих с такъв.

78a60fb6754c4251b8419cd4c72b5ba5.jpg

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата,мислех да занеса на фреза да престържат заварката,но уви....

При двама "чички" минах,първия вика,цитирам:

Къв е тоя петохуйник!? :hilezh:

После каза,че нямал такъв малък нож,пък щяло да бъде сложно захващането.....вторите ги заварих 12:00 вече на ракиджос ....викам ясно! Може би не трябваше да ходя с дрехите за цивилизацията,другия път с общашкия екип ще ги првземам...

Спретнах си едно захващане на чугуненото тяло за настолната бормашина,за да я ползвам като фреза,както и нож самоделка.

023038179.jpg?r=0

023038180.jpg?r=0

023038181.jpg?r=0

023038183.jpg?r=0

023038187.jpg?r=0

023038188.jpg?r=0

023038189.jpg?r=0

023038192.jpg?r=0

023038193.jpg?r=0

023038211.jpg?r=0

023038194.jpg?r=0

023038195.jpg?r=0

023038197.jpg?r=0

023038196.jpg?r=0

023038199.jpg?r=0

023038202.jpg?r=0

023038203.jpg?r=0

Тук изрових една абразивна паста,която ползвам за припасване на клапани,но и тик свърши работа...

023038204.jpg?r=0

Веднага след това,тест с вода...

023038281.jpg?r=0

023038206.jpg?r=0

023038210.jpg?r=0

023038212.jpg?r=0

023038247.jpg?r=0

Подложка 2мм,за да се получи изместен център с 2мм....понеже

вече равнината, на която ляга гейта е с 2мм по висока.Въпреки, че самият "гейт" е направен да може да лавира,спрямо рамото си с 1мм,а по периферията с повече,но все пак исках рамото му да го натиска равномерно в средата.

023038250.jpg?r=0

023038251.jpg?r=0

023038249.jpg?r=0

023038253.jpg?r=0

023038252.jpg?r=0

Оригиналната втулка си беше закернирана по същия начин,викам айде и аз,да не остана по назад.

023038258.jpg?r=0

Ето на тази снимка се вижда въпросното "лавиране"

023038254.jpg?r=0

023038255.jpg?r=0

023038256.jpg?r=0

Тест за втулката и оста на гейта.....тотален блокаж!

023038259.jpg?r=0

Тук вдигнах всичко във въздуха,гейта не помръдна...

023038263.jpg?r=0

Изчаках да изстине и малко шлайф на оста....и на ново тест.

023038260.jpg?r=0

Вече всичко беше наред....капнах леко и рамото към соленоида

023038269.jpg?r=0

Пак тест...екстра,отваря-затваря

023038265.jpg?r=0

023038271.jpg?r=0

023038272.jpg?r=0

Едно по-малко кюфте....

023038282.jpg?r=0

023038274.jpg?r=0

023038275.jpg?r=0

За последно я нагрях... бачка,няма щети

023038266.jpg?r=0

023038268.jpg?r=0

023038267.jpg?r=0

После пак с водичка...стана екстра!

023038279.jpg?r=0

Цопнах и соленоида в "пералнята" с малко меглио да кисне,че на нищо не прилича.

023038278.jpg?r=0

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си фосфорен бронз,имаха едно отрязано парче тъкмо като за мен 57см или 60см беше не помня...

023068803.jpg?r=0

023068823.jpg?r=0

023068808.jpg?r=0

023068813.jpg?r=0

Подхванах да си правя подходящ нож за вътрешната обработка.

023068818.jpg?r=0

023068818.jpg?r=0

023068854.jpg?r=0

023068858.jpg?r=0

023068860.jpg?r=0

023068867.jpg?r=0

023068865.jpg?r=0

023068863.jpg?r=0

023068861.jpg?r=0

До тук лесното,отвън стана супер-плътна,тялото се върти с лекота все едно е на лагери,без никакъв "луфт",обаче вътрешната обработка с нож на почти 7мм ми взе акъла...е предполага че ако на човек го работи професионално,ще го направи без дори да му мигне окото.Втулката е огледална(вътре-вън),реално вала в нея лагерува на две работни "зони" уширенията в двата края на втулката, средната част се получава като резервоар,долния отвор за пълненето с масло на втулката е на височината на вала ,т.е. когато се изгаси мотора,вала не върти на "сухо"има си достатъчно масло в средата на втулката отвътре и отвън....е освен ако не е много голям "луфта" от към вала и да изтича веднага....демек колкото е по-разбита тази зглобка толкова по прогресивно здава багажа.

В двете работни "зони" на втулката има "нарези" като в цев на

оръжие...предполагам за подобряване на мазането и да не прегрява в локални точки втулката.Ето снимките:

023077270.jpg?r=0

023077273.jpg?r=0

023077276.jpg?r=0

023077280.jpg?r=0

023077299.jpg?r=0

023077302.jpg?r=0

Ето на тези снимки се вижда до колкото може.че втулката не е от край-докрай

023077305.jpg?r=0

023077309.jpg?r=0

023077323.jpg?r=0

023077327.jpg?r=0

023077330.jpg?r=0

023077334.jpg?r=0

023077339.jpg?r=0

023077345.jpg?r=0

023077350.jpg?r=0

023077355.jpg?r=0

023077363.jpg?r=0

023077364.jpg?r=0

023077366.jpg?r=0

023077367.jpg?r=0

023077373.jpg?r=0

023077376.jpg?r=0

Имам идея за нарезите как ще станат,след което ,мисля да сглобя средната част да я напълня с масло и да я нагрея до 120 градуса за да видя дали нещо ще "затегне" Това е максималната тепература според мен,която може да вдигне маслото,а и да вдигне повече от 120...турбината май ще е последното за което ще се притеснявам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе майсторе :zustimm: Утре ще разровя мазето да видя дали случайно не пазя втория лагер от комплекта да ти го дам да свалиш точни мерки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ги почвам серийно ли!? :bia:

Забравил съм да спомена,вътрешните работни зони ги "пуснах" с по половин милиметър по дълги,ей така,да има "подобрения" на по-голяма площ ще лагерува вала,би трябвало да се износва по-бавно,но ако всичко е наред на финала,времето ще покаже. То реално е нищо като площ,ама за успокоение върши работа! :)

Малко безплодни заключения относно баланса:

Отказах се да я балансирам по няколко причини,едната от тях е,че нямам представа къде ще ми направят качествен такъв,доста отзиви прочетох за почти всички,които балансират в София,мненията са супер-противоречиви,което е и нормално де,от опит знам,че 90 процента от "клиента" винаги лъже щом му изнася....майсторите също.

От друга страна,(на снимките се вижда) по топлата турбина има почти милиметър нагар,котлен камък,смоли от горивото и т.н. който се виждат и е ясно,че няма как "товара" да е симетрично разпределен,т.е. колкото и добър баланс да ми направят,след втория километър,турбината пак ще е дебалансирана от новата "порция" нагар. Дори да я изчистя перфектно,и да се балансира все тая,пак след известно каране ще е в същото положение. Дори натоварването на самата перка не е симетрично заради това че потока изгорели газове идват от една една четвърт площ на целия диметър на турбинката,"влизт" странично....не е примерно като обикновен вентилатор на който всяко витло е натоварено еднакво......демек,всяка една турбина никога не може да се балансира перфектно,винаги ще има дисбалнс,така мисля.

Ако беше ротор 80-90 килограма лесно щях да му направя баланс,но за мое съжаление ,цялата турбинка тежи не повече от 100-200 грама...Няма смисъл да казвам,че съм сигурен че ще си я наглася по "белезите",които си направих преди да я разглобя,макар и да имам някой идеи за "домашен баланс" Както и да е де,ако си я счупя сам,поне няма да ми е виновен никой.

Ето снимките с нагара:

023068884.jpg?r=0

023068883.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не успях да го издиря тоя лагер. Може и да съм го хвърлил. Идеята ми беше да свалиш точните мерки от неизползван лагер за да си сигурен, че всичко е точно. Все пак размерите трябва да са доста точни а допуските са. Пък и серииното производство не е лоша идея. Мисли как може да направиш перките и остта а след това да измайсториш и една машина за баланс :hilezh:

Относно балансирането не е точно така както си го мислиш. Принципно моята я прави Митко Турбото с мой лагери(оста и перките бяха от него). След баланса ти издава една графика на вибрациите от 1 до 130к оборота и няма от какво да се притесняваш ако е права. Това не го осират :lol:

Нагара явно не оказва съществено влияние а и щом ще се балансира с нагар още по-добре. Повече и без това няма да събере :hilezh: Моята понеже протече я правиха за 2-ри път след около 2к км. и не беше избягал баланса от саждите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да споделя само че колкото турбини съм гледал, всичките са с почистени перки на пясък и след това балансирани. Та в този ред на мисли, предполагам че е по-добре да трупаш нагар на чиста перка от колкото върху стария нагар. Въпрос на личен избор но така и така си се хванал да го чистиш, поне го докарай до край :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено чистенето на пясък е добра идея.

Все си мисля, че колегата изпипва нещата и щеше и това да направи :hilezh:

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Междуфпрочем ми мина през ума...за друга "компресорка" по-голямшка.....примерно с педя по-голяма! :bia: Здраве да е Todir, а и аз и без това взех малко от оста,че ме дразнеше "повляклото"на нея,но благодаря все пак!Втулката я правих после по новия размер на вала,стана много плътна и от към вала и от към тялото,според електронния шублер разлика няма, изкарва ги еднакви размери :rolleyes: сещате се,че е невъзможно да са на един размер,както и да е има хлабина но колко е точно....айде вала го хващам до микрон,но втулката нямам с какво.Реално на ръка,луфт няма,не мога да го усетя или видя,а се дзверих много,да уловя такъв. Днес я пекох на 150 градуса,няма пак луфт (на ръка имам предвид) Термометъра показва 130 но няма къде да го заврЪ тоя голям шиш дето са му сложили и само половината влиза в маслената магистрала,нищо и тая температура ме устройва. На пясък не мисля да я подлагам,много "хард" ми се вижда,на снимките не знам как ви изглежда,но на "истинско"е много ню-ню...тази турбинка,който я е измислил съм сигурен че преди това е проектирал часовници :) все си мисля,че някое витло ще се скърши докато я държа за перката :hilezh: за това мисля химически да я атакувам за нагара....даже и спрей, високотемпературен си взех да я разкрася на финала....че така ръждяк не ми харесва. :)

Отхвърлих малко работа и днес:

023093086.jpg?r=0

023105892.jpg?r=0

023105962.jpg?r=0

Тествах на едно моливче,стъпката за нареза..

023105977.jpg?r=0

Нареза стана "бомба" .....представям си какви волски нерви имат часовникарите...

023105981.jpg?r=0

023105991.jpg?r=0

023106012.jpg?r=0

Набързо сковах и един статив за грила....

023106006.jpg?r=0

023106014.jpg?r=0

023106017.jpg?r=0

Теста беше успешен,върти се гладко,че даже и инерция има,не успях само да си дръпна ръката,да не е и тя в кадър

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...