Jump to content

BECKO

Members
  • Мнения

    4912
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

8 Последователи

Относно BECKO

Друго

  • Kaра
    RS5

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    СОФИЯ

Последни посетители

11743 профилни разглеждания

BECKO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. Да имаш проблеми, тласъци (по-грубо превключване) когато намаляш бавно и кутията слиза 3->2 и 2->1 ? На колко километра е колата ? Консумативи по автоматика и диференциалите кога са сменявани последно ?
  2. Каква точно е колата ? С какви скорости ? Всеки път на студено потегляне го прави ? Завит ли е волана при тръгване (като да излизаш от редица паркирани коли) ? На равно ли потегляш или има наклон (и колко) ?
  3. Само предположение - като натовариш повече мултитрошляка (автомата), не успява да опъне веригата и тя приплъзва по конусите. Защо прави така едва ли може да се отгатне, но да кажем разтеглена верига, ниско налягане на маслото, понадрани конуси - всяко едно от трите (или комбинация от трите по малко) може да доведе до подобен ефект … един вид колата ти пробуксува при натоварване, като при износен съединител.
  4. VW 508.00/ 509.00 е по спецификация, 0W20 вискозитет … но можеш да го караш с някаква добра пълна синтетика 0W30 или 5W30 също
  5. Абе той точно от лонглайфа “оригинално” най-вероятно се е докарал на тоя хал… Има много по-добри масла от продаваните от ВАГ и определено интервалите за смяна трябва да са по-кратки от предписаните
  6. Няколко мои колеги са купували шоурум автомобили - никакви проблеми…
  7. BECKO

    Американско Audi A7 3.0T

    Катализаторите може да ги няма, защото са ги откраднали … в Щатите последните години е често срещано.
  8. 2.0ТДИ … то по-малък няма май
  9. Двигателите с директно впръскване си правят маслото черно, това не е проблем
  10. “Счупен двигател” е много широко понятие… ако се е показало някое бутало през блока и реално погледнато отиваш на мотор втора ръка, не мисля че 15к ще стигнат (това като най-лош сценарий за двигател)
  11. Повече конски сили, по-големи спирачки, по-твърда возия и повече спортно усещане (пропускаме настоящия S4/S5/S6/S7 за Европа, който е 3.0ТДИ).
  12. Аз карам тоя мотор в S5, вече е на 115к км., като съм купувал колата нова - никакви проблеми нямам, но сменям масло на 12-15к км, не по лонг лайф схемата. Най-ранните версии на мотора (до средата на 2017-та) имат проблеми кобилиците и буталата. Колкото по-късна ревизия си купиш, толкова по-добре. Ако е каран на лонг лайф програмата може и да започне да подхапва масълце - отлагания по сегментите и подобни “екстри” заради лонг лайфа… Моята кола е с 8 степенен ЗФ, докато А6-цата мисля че е ДСГ.. съответно не мога да коментирам за скоростите.
  13. Аз лично Ауди на предно, че и 4 цилиндъра дизел никога не бих си купил… освен ако колата не е много запазена / малко километри и на добра цена. По-добре Шкода или Сеат, така получаваш 90% същата кола и не плащаш за “премиум” марката. Б8-ците без ММИ имат по-малко бутони около скоростния лост, огледай достатъчно снимки в интернет и ще започнеш да виждаш разликите.
  14. Сега като се замисля, тая преднячка във фейслифта все още е мултитроник, не е ДСГ… всички А4-ли са с ДСГ в следващото поколение Б9. Мултитроника практически няма скорости, той е вариаторна кутия и показваните скорости на таблото са “виртуални” - изчислени от ЕКУ-то на кутията. ММИ мисля, че имаше 2 версии… има коли без ММИ, въпреки че всички имат екран.
  15. Скоростите са един тип, ДСГ 7 степенно … на спортен режим просто не включва 7-ма (тя е за икономично каране) Може да има някаква малка разлика в предавателните числа заради разликата в мощностите… но ще в нещо дребно. Има онлайн каталози, където можеш да видиш предавателните числа на всяка скорост и на диференциала.
×
×
  • Create New...