xm_net
Members-
Мнения
171 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
xm_net's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега, предполагам си решил проблема, но ако не - пиши на лично, ще ти обясня всичко!
-
Летни гуми Continental EcoContact 6Q 215/60/17 с DOT0223/0323
xm_net отговори в темата на xm_net - Купува/продава гуми и джанти
Продадени! Темата е за триене! -
Продавам комплект от 4 броя летни гуми марка Continental, модел EcoContact 6Q, размер 215/60/17, скоростен индекс Н. Две от гумите са с DOT 0223 и две с DOT 0323. Гумите са с пробег от 576 км. и са демонтирани от чисто нов автомобил излязъл от шоурума на 27.07.2023 г. На практика са чисто нови без абсолютно никакви забележки. Продават се само в комплект, не се интересувам от бартер. Могат да се видят в Ловеч и съответно да се вземат оттам. Доставка с куриер - само след предварително изпращане на депозит!За контакт: лично съобщение или мобилен +35988 8334349Цена за комплекта: 680 лв.
-
Продавам протектори (TPU-кейсове) за сгъваеми автомобилни ключове за автомобили Audi, модели след 2005-та година. Изработени са от термопластичен полиуретан (TPU), материал с висока трайност и износоустойчивост. Налични цветове към момента (попитайте за цвета, който ви интересува, тъй като наличността се променя постоянно): - сребрист с карбонов ефект; - червен с карбонов ефект; - розов с карбонов ефект; - черен без карбонов ефект; Подходящи за защита на ключа от механични въздействия, като удар, изпускане или надраскване. Не възпрепятства по никакъв начин коректната работа на електрониката в ключа (транспондер и дистанционни функции). Поставя се лесно и пасва перфектно на стандартните сгъваеми ключове за автомобили Audi от следните модели: - Audi A4 (2004-2008); - Audi A1 (2010-2017); - Audi S1 (2010-2017); - Audi Q3 (2011-2017); - Audi A3 (2005-2013); - Audi S3 (2006-2013); - Audi TT (2006-2013); - Audi A6 (2004-2011); - Audi Q7 (2007-2010); - Audi RS6 (2007-2010); Ключът от снимките е с цел онагледяване и не влиза в комплекта!!! Цена: 10 лв. За контакт: в темата, лично съобщение или на мобилен +359 88 8334349 Намират се в гр. Ловеч, а за други населени места изпращам с "Еконт Експрес" за сметка на получателя със задължителна опция за преглед и тест преди плащане.
-
Не бива обучаването на дистанционното на ключа да се бърка с инициализацията на същото!
-
...Което не означава задължително, че всичко "описано във форума от колеги" непременно е вярно и правилно. Възможните причини са толкова много, че според мен най-лесно за теб би било да отидеш при някой, който действително разбира от тези неща, за да установи къде всъщност е проблемът, а решение вече може да се търси и после. Между другото обърнал ли си внимание на парт номерата на твоите ключове? Имам предвид номера изписан върху кутийката на ключа в нишата, където се прибира перото в сгънато положение. Ако искаш пиши едно лично, да обсъдим нещата по-подробно и да не разводняваме темата, а после ако има резултат ще споделиш тук, за да няма сърдити!
-
Колега, "всички начини", които си пробвал са загубено време, ако е това за което си мисля - тези ключове не се обучават с ръчна процедура, а само софтуерно с програматор или минимум VAG-COM (VCDS)! На ключаря при който си ходил аз лично не бих се доверил, няма как и двата ключа едновременно да спрат да работят, или да кажем, че вероятността е толкова малка, че клони към нулата. Мегахерците (честотата) на които работи ключът не са кой знае какъв показател, защото това е честотата на носещия сигнал т. нар. "пилот"-сигнал върху който всъщност се модулира истинският управляващ сигнал. Според мен, намери свестен автоключар и иди при него да опита да обучи наново ключовете към колата (имам предвид дистанционните функции) и тогава ще се разбере къде е проблемът - в ключовете или в колата (антена, приемник, комфорт-модул или друго)!
-
По въпроса на първия колега: Трябват малко повече подробности, за да се даде някаква насока - преди смяната на батерията ключът работеше ли нормално, някакви други манипулации освен подмяна на батерията имало ли е, има ли втори ключ колата и как се държи той, изобщо колкото повече информация, толкова по-добре и евентуално повече възможности за някаква помощ...?! По въпроса на втория колега: Определено този майстор не е твоят човек - да се опитваш да обучиш ключ от А4-ка на А3-ка с електроника 8P говори само за едно, абсолютна некомпетентност в тази област специлано!
-
Късно видях темата, но все пак да се включа. Колега, това което си описал е неразпознаване на чипа в ключа от имобилайзера - затова колата пали и веднага гасне, един вид: "Всичко е ОК със системите, но това не е моят ключ"! Личното ми мнение е, че сте се насочили към най-трудния вариант със смяна на таблото... Възможно е причината да е далеч по проста. Нарушената комуникация между имобилайзера и транспондера в ключа (чипа) обикновено е или заради лоша връзка от антената (гривната на контактния патрон) до самия модул на имобилайзера или заради повреден транспондер. Връзката от антената до имобилайзера е чрез кабел и съответните букси, ако тази връзка е нарушена (окисляване, разхлабване и поради това лош контакт) резултатът е точно описаният от теб. Проверка и контактен спрей често решават проблема, ако не - тогава един нов чип, в пъти по-евтино от филма в който си влязъл със смяна на таблото! Лично мнение разбира се, пак да уточня!
-
"По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620, след това вече се ползва само една батерия от модела CR2032." - кое от този пост не е ясно? Не е нужно да се помни, каквото и да е наизуст (не се пише "на изуст"), просто когато на човек нещо не му е ясно не е срамно да си признае и да каже, че просто е сгрешил вместо да пише глупости и то неграмотно!
-
"По-старите ключове ползват две батерии тип CR1620..." - И какво има да виждам!?! Написал съм ясно, а вместо да "говорите по спомен" по-добре вие да попитате Google, там може да си опресните спомените! ☺️
-
Че няма ключове за Audi с CR1630 съм убеден напълно, а и почти съм сигурен (не ми се рови да търся стандартите в момента), че такъв размер батерия не съществува!
-
Да, напълно е възможно да е така... имам предвид посоката!
-
Ами удивителните в случая не са много уместни, написал съм ясно, че "чипът се подготвя", а точно това се предлага в обявата - pre-coded транспондер т. е. предварително подготвен. В конкретния случай би трябвало ако всичко е направено, както трябва този чип да може да замени успешно използвания чип в ключ втора употреба. Това на практика прави ключът да бъде нов, което не влиза по никакъв начин в противоречие с обясненото от мен относно "отключването" и повторното използване на употребявани ключове. В единия случай се ползва нов т. нар. virgin транспондер, а в другия се "ресетва" вече обучен чип, за да се ползва отново.
-
Дишам абсолютно спокойно, защото не съм ключар и не се занимавам с правене (програмиране, обучаване, нарязване и т. н.) на ключове, така че няма кой какво да открадне от мен. Занимавам се с внос и продажба и съм написал ясно каква е причината поради, която не съм посочил в конкретика офертата предложена на колегата. Колкото до поста на другия колега относно използването на ключове втора употреба искам да уточня, че нещата не са толкова прости, колкото изглеждат на пръв поглед. Чистата механична замяна на транспондера (чипа) в повечето случаи не води до нищо, тъй като в съответния чип обикновено се вписва предварително информация (чипът се "подготвя") за съответния автомобил. От друга страна използваните ключове се "отключват", като се ползва дъмп-файла от автомобила към който е бил обучен ключа - сам по себе си ключ втора употреба без наличието на този файл е безполезен. Това, че много хора продават ключове втора употреба далеч не означава, че са наясно с това дали и изобщо е възможно този ключ на практика да се ползва отново. Разбира се, винаги има и изключения в зависимост от модел, година на производство, тип на ключа и т. н., но идеята ми е, че далеч не винаги решението с употребяван ключ от друг автомобил е работещо.