Jump to content

SpeedyMan

Members
  • Мнения

    11782
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

2 Последователи

Относно SpeedyMan

  • Рожден ден 17.04.1979

Друго

  • Kaра
    Черна, димяща гад

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Стара Загора
  • Интереси
    Много са..

Последни посетители

12004 профилни разглеждания

SpeedyMan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Джантата е чисто нова 4x108, оригинална за Audi B4 - т.е. не е използвана никога. Цена 60 лв С опция за капачка, само че е изпозлвана + 25 лв.
  2. Трябва да хвърлаш боб евентуално да познаеш с кой мотор е колата
  3. Какво ти е мнението за кафетата Молинари?
  4. В момента съм с капсули. Ще си вземам обаче кафеварка за еспресо. Т.е. това:
  5. Имайте предвид, че ADAC тестват чисто нови гуми, не тестват същите след година или две. Тук е предимството на по-скъпите гуми. Тази година ще карам с Good Year UG9. На сняг вероятно не са много добри като гледам шарката.
  6. Това за меките бордове е супер, пази окачване и вози по-добре, което е важно заради ботруните зимата.. Всички марки гуми под шапката на континентал май са така. Иначе имах намерение да взема NOKIAN WR D4, но след това, което прочетох май ще си остана на Конти или Гудяр/Дънлоп. Евентуално Клебер като компромис, защото останах с добри впечатления от предишния модел Krisalp HP2. За 3 сезона имаха 8 мм грайфер, а в същото време си бяха меки, единствено на влажно бяха с по-слабо сцепление от колкото Континентал или Гудяр.
  7. Здравейте, някой карал ли е и двата модела гуми (май вече трябва да говорим за Конти 860)? Нека изкаже мнение. По това, което чета, Нокиан се износва доста по-бързо, по-зле е на мокро и е по-добра на сняг
  8. Купи му хубави гуми на това АЦЕ. Ти го изкара шейна. Е значи върви горе-долу, щом си по-бърз от 2.0 ТДИ, което явно е било без чип. Друг вариант е да го направиш със спортни карбуратори.. Из нета гледах разни преработки на времето,
  9. Нямам идея, а и няма голям смисъл, ще трябва да я държиш в обороти за да ускорява. То за да не върви му липсва компресия предполагам. Аз така пробвах на времето едно 2.8 с куатро и вървеше като голф 75 коня все едно. Поне в града. Просто газовите уредби с времето прецакват клапаните.
  10. 1. Диагностика на горивната система. 2. "По-остри" валове ще вдигнат по-високо в оборотите макс. въртящ момент, но няма да я направят повече коне мисля. 3. Слагаш чип, по-големи дюзи и т.н. абе хвърлящ някоя хилядарка и докато се наиграеш... кой знае какво ще се получи. Тук май е най-разумно да й сложиш хубав ГИ и там да си играеш с настройките, отколкото да пипаш оригиналната бензинова горивна система. Ама не очаквай някакви чудеса от вървеж.
  11. Добре де не ми става ясно между Гудяр, Конти и Дънлоп, кое да си купя? Нексените никой не ги хвали вече май
  12. T.e. цената от 13000 лв. е пресилена така ли?
  13. Като за player май ще заложа на някой от тези модели, като за сега фаворит е JVC, защото има най-много опции по звука. Иначе всички са с повечко банда на еквалайзера: https://www.technopolis.bg/bg/CD-DVD-car-receivers/Car-receiver-JVC-KDR992BT/p/300123 https://pioneer.bg/pioneer-deh-x7800dab-4gb-usb *този е с DAB лhttps://pioneer.bg/cd-mp3-plear-pioneer-deh-s4000bt http://caraudio.bg/product/763/sony-cdx-g3200uv.html Има нещо такова, поне по-старите моделни серии имаха тази особеност
×
×
  • Create New...