Jump to content

darknessevil

Members
  • Мнения

    1416
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 1.9tdi '00 ASV

Последни посетители

2731 профилни разглеждания

darknessevil's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Windows 10 прави някакъв тих хибридно гасене, като запазва част от инфото сякаш прави хибернация. Изключи опцията за хибернация и тази за fast startup и трябва да стане.
  2. Ако успееш да го "свиеш" до размер, равен или по-малък от новия диск, и успееш да запалиш машината - то тогава ще успееш да го клонираш без проблем. Но свиването има шанс да омаже партишъните. Ако имаш по-голям усб хард - закачи го и клонирай пациент 0 на него, за да можеш да го възстановиш при нужда.
  3. Ще имаш проблеми, ако партишъните са различни. Друго - най-добре преинсталирай и сложи програмите отново, ако имаш възможност. Уиндоуса би следвало да си разпознае ССД-то и да направи по-оптимизирана инсталация в случая ... ако е Win 10 де
  4. Само на мен ли ми се струва, че тая кола работи на малко по-високи обороти от нормалното? За един прЕател питам ...
  5. Аз не разбирам, авторът защо иска да се нашие с помпа-дюза, потенциален милионник, смазан от каране автомобил? В тоя бюджет, особено след помощ от банката - би следвало да се търси нещо с цена до 5-6 хиляди лева, за да може да се обслужи нормално след това. За 9к (и то на кредит, дори и да не са всичките), читаво Ауди няма да караш.
  6. Колега, собствения си дизел съм го написал какъв е - ASV двигателят е 110 коня. Може би, ако поне малко разбирахте, нямаше да се обаждате неподготвен.
  7. Госпожо, от Надежда ли сте? Имам човек, който продава двуврато А3 1.9тди 90 к,с. (малкия данък), колата е много поддържана, но с няколко външни забележки. Собственикът я продава, защото има възможност да си купи нов автомобил, но не иска да притежава 2.
  8. То май идеята му е, че порт 25 е най-вероятно затворен, а на 465/587 няма опцията за SSL/TLS на двр-а. Не е нужно да отваря нов мейл акаунт.
  9. Пичове, това е въпросната пластмаса, която съм оградил. Когато това е налично, водата влиза, защото кората под чистачките е "изметната" от годините и жегата - не случайно съм споменал, че съм купил нова кора, която легна на уплътнението и положението заспа. Ако се загледате всички, които мрънкате, че влиза вода през филтъра - или я няма пластмасата, или кората е изметната и не ляга на уплътнението ... или и двете. П.П.: А това с плексигласа отгоре е пълен ташак и обезмисля наличието на филтър. П.П.2: Толкова часове съм загубил в четене на тоя проблем и решението го нямаше в нито един български форум, а в чуждестранните едвааа се споменаваха тия отводнителни пластмаси. Като в някои модели има една по-различна, продълговата, която ходи през целия филтър - тва не го намерих никъде, в никоя А3-ка, а оглеждах няколко из моргите. Един дори ми поиска 30 лева за тая х*йня, която струва 15 от Порше. Слушайте патило.
  10. Колегата @Vantage има интерес да ти продаде колата си. Топ А3.
  11. darknessevil

    Стържещи чистачки

    В този случай (вдигнати чистачки, които се движат бавно) - проблемът в 99% от случаите не е в моторчето (само едно е).
  12. Пуснете една анкета и сложете банер на заглавната страница. Попитайте хората колко от тях искат да има архив само на обявите за продадени автомобили, видим за регистрирани потребители. И оставете резултатите видими за всички след гласуване. Нали сте демократични и разбрани, отворени към идеи?
  13. За мен това са само извинения как да НЕ си счупите хатъра и да си промените начина на работа. Тия потребители да не са деца, че да ходите подире им? За да продават кола имат поне 18 години ... в повечето случаи. И всеки уважаващ себе си човек - ще мине и ще си обнови обявите след продажбата. Какво пречи да бъде създаден архив, видим само за потребителите? Освен мързел и самолюбие на форумни водачи? Обявите за продажби да са със срок - 60, 90 дни ... все тая. И без ъпдейт за това време в архива.
  14. darknessevil

    Стържещи чистачки

    Предполагам, че стъклото е сменяно? Струва ми се, че има кривини - така както описваш нещата. Иначе аз карам с оригинални или с Бош, но внос от Англия или Германия. Нямам проблеми.
  15. За тапите не знам - аз не съм сменял. При мен и металната рамка, и кората под чистачките си личаха къде им е “края” - точно над филтъра. Тая въпросната пластмаса веднъж си я бях закрепил с болт, защото при първата смяна на стъклото решили, че не знаят от къде е и я бяха метнали вътре. При втората смяна на стъклото директно я бяха изхвърлили ... и си купих нова. За съжаление продадох колата и нямам какво да снимам, за да покажа.
×
×
  • Create New...