Jump to content

2.5tdi,коя модификация


Recommended Posts

насочил съм се към А4 куатро след 2002 г,Вглавата ми е пълна каша гледам за 1.8т но има мн малко обяви същото и с 1.9 тди,та почнах да попреглеждам и 2.5 но има различни мотори 150-180,155,и 163 кс,.Каква е разликатя реално в моторите кои от тях стават и каква е цаната на обслужването

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Обслужването е скъпо - 800 - 1200лв за смяна на ангренаж в различните сервизи.

 

Ако гледаш, гледай само тези, които са 163кс, защото другите имат сериозни проблеми с омасляването и валовете се износват, което автоматично значи смяна разбира се.

 

1,9 TDI според мен е слабо за А4, предвид масата на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега зарежи го това 2.5 каквато и да модификация аз имах такова и го махнах ,също и мой познати двама и те не са доволни , е аз го карах като бензинка по принцип си ги юркам , но не са добри и скъпа подръжка за не чак толкова хубава кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да,ама от 100 обяви примерно 90 са 2.5 тди,тва и при А4 и при А6.Та да попитам този 163 коня с какво е по различен от останалите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От четеното съм разбрал, че ч63 е малко по-добре с валовете. Сигурно е AKN.

Колеги шишат, че 2,5 с първа буква B са по-добре.

Но пак го има проблема с помпата.

 

Ако е и мултитроник ставаш мазохист.

 

Отделно харчи доста, скъпи и чупливи части.

 

Не ти трябва този мотор. 1,9 110 коня е добре за А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами принципно търся бензин и то А6,ама се интересувам и от А4 след 2002,но само на дизелаци хода на огледи.Явно като няма 1.8Т ще се гледа и 2.4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 163 го няма проблема с омасляването и валовете не се износват. Ако е автоматична скоростна кутия само на предно е мултитроник и там над 200 000км е кофти тръпка, защото не са издържливи кутии. Ако е quattro е с типтроник и там този проблем го няма, но тези, които са quattro са 150 и 180 коня, сиреч има го проблема с валовете. Майка ми има от няколко години B7, което е 2,5 163 с мултитроник, колата е купена на истински 30 000км и в момента е на 110 000 и няма абсолютно никакви ядове с мотор или скоростна. Много плюене има тук за тоя двигател, но аз смятам, че при нормална поддръжка си е чук.

 

Аз съм със 163 ръчни скорости и съм доволен. Харчи ми около 8.5-9 градско в София, което според мен е повече от нормален разход за 1600кг кола и 18-ки джанти. Все пак и аз ще го продавам след морето защото ще се мятам или на А6 или на 5-та серия живот и здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера тествах едно 180кс,автомат куатро,намрави ми впечатление мн висок разход като среден и моментен,среден 14,на моментния мина 19.Представи ми собственика фактури за сменени кобилици и за обслужване,но високия разход ме отказа от този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моментния не го гледай, показва и 40 на сто, и то на помпа дюза. Този среден за колко изминати километра ти го даде, защото ако си мръднал колата 500-1000 метра е абсолютно нормално, мисля. Не, че тази модификаця ще гори малко по принцип.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

ами средния за около 130 градско ми каза човека,.Дугото да попитам,движехме се със около 140 и разко натиснах спирачката,нормално ли е като връща скорости да се чуе нещо като тропане?защото и товаа ме притесни

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този разход принципно не е малък. Ако колата е ок, най-вероятно е среден от много малък пробег.

Аз съм със същия мотор, задвижване и скорости, но на Allroad (т.е. още по-тежко купе) и напоследък съм твърдо около 11/100. Зимата 12,5-13,0/100. Но разход под 10/100 с автоматик е трудно постижим - не е от най-икономичните мотори.

Тропане при спиране от скоростите не е логично да има. Просто си връща автомата надолу-надолу-надолу и помага на спирачките.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е моят автомобил,карах 1.9 131кс,и мн повече ми хареса,като не визирам само разхода,мисля да се качвам на това

http://www.cars.bg/c376205

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да те разубеждавам, ако конкретно това си избрал, но имаш много причини да си поискаш отбив от цената - счупен подлакътник, неоригинално CD, джанти от B7, не от B6. И това само от бегъл поглед и то на снимките. Малко сбирщайн е колата, но парите са си твои.

Поне задвижването е правилното.



2.5 TDI ръчни скорости на предно среден разход градско 8.5

и на А4, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

За 7 бона няма да ти го даде-предложи му 8 бона и тогава пазарлък и отбив на цената---все пак колата е QUATTRO!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да те разубеждавам, ако конкретно това си избрал, но имаш много причини да си поискаш отбив от цената - счупен подлакътник, неоригинално CD, джанти от B7, не от B6. И това само от бегъл поглед и то на снимките. Малко сбирщайн е колата, но парите са си твои.

Поне задвижването е правилното.

и на А4, нали?

 

 

И няма 4 ел. стъкла и прибиране на огледалата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, че то от целия този кош ако не е куатрото, за какво друго да се жертва човек?

Или имаш предвид да се търси по-добър екземпляр на предно?

 

Колега Nikieva, пазари се яко, защото със сигурност колата не е идеална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега пак го гледах, искам да попитам колко струват втора употреба следните елементи:

подлакътник,оригиналната музика,решетка за тоноколона,освен това стълката на фаровете за мъгла са спукани та и тях включвам в списъка,

WAUZZZ8E23A188243 -това е рамата ,ако някой има все още работещ декодер.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак не е ли по-добре да го видиш на живо?

Нещата могат да "изкристализират" като ти пред очите.

За нещата - едно Concert 2 е 200-400 лева, зависи от къде го търсиш. Подлакътник все за 40-50 лева ще се намери, решетка за колона трябва да е 5 лева или бонус към подлакътника, фарове за мъгла нямам никаква представа колко вървят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами аз на живо го гледам вече 3 ти път,и го карах,учуден съм и очараван от вървежа на колата,но е базова,отзад е с ръчки на прозорците,на пасажерската седалка дори няма ръчка за регулиране на височината,в тази кола това което ме грабва е 1.9 тди в комбинация с куатрото.Снощи гледах и карах една 1.8т 163 кс,мултитроник с лайн,,На мен лично не ми хареса ,тоест за 163 кс сравнено с 131 при тди ,вървенето което очаквах го нямаше,за сметка на това че беше пълно с екстри,освен това е предно ,мултитроник,общо взето само на жена ми и хареса,за сега оставам на 1.9 тди куатро

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...