stoci 4.2 quattro Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Здравейте пичОуве-имам следната питанка-кой е най-добрият избор от тези 2 мотора?Какво е предимството на единя и другия,кой 3,7 и 4,2 точно да се търси?Какво е първоначалното обслужване като цена,какви са слабите места на D2 платформата и какво да гледам като търся?Багодаря на всички за отзивите,ще се радвам запознати от опит най-вече да споделят разум! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Колега, има тонове информация изписана конкретно за 2-та автомобила към който си се насочил. Използвай търсачката. Така ще получиш по-лесно информация, отколкото да чакаш някой да напише нещо, което вече е писал 1000 пъти.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 предимството на 4.2 е че по лесено се продава после. останалите лакардии са ясни - ще гори пак толкова и ще върви по малко - винаги е по добре 4.2, тук всички сме масони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 Колега, ако намериш читаво Ауди с 3,7 двигател не се колебай, ако е читаво с 4,2 също, зависи не от мотора, а от състоянието на колата. Аз карам вече две години Ауди с 3.7 двигател и нямам, ама никакви грижи, нито по двигателя, нито по скоростната кутия, и да не дърпам дявола за опашката, нали, чукам на дърво, но и акумулатора не съм сменял даже. Едни предни дискове и накладки и една щанга. масло в двигателя ново, и проверка на маслото в скоростната кутия. А е 15 годишна! Тропаше ми предния ляв спирачен апарат, но Бузи го успа и сега е тиха кат църковен двор. Но това е една друга тема....Ето сега съм минал от последното нулиране на дневния километраж 890 км, като от тях 250 са извън градско и разхода по компа е 14,3 л. И 4,2 ще да е толкова, бензина си го гълта, ама ако си мислиш за него, не си купувай лимузинката. С една дума гледай колата и двата двигателя са осмаци, моя е 32 клапанов, но си тегли здраво кат настъпя, и като не мога да го сравня с 4,2 си ми е добре А, щях да ви излъжа, сменил съм и една бензинова помпа! Това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 (Редактирано) тук всички сме масони Редактирано 13 Ноември 2013 от dolarch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 13 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Съжалявам,че пускам идентична тема,но ще помоля за актуални цени на първоначално обслужване и като цяло-къде, какво и как се прави по А8 Д2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Като начало не е прекалено скъпо, ако не правиш скоростна кутия или двигател, е поносимо. Смяна на маслото двигателно -260 лв, проверка и доливане на масло в скоростната кутия - 50 лв, проверка на всички системи през компа - 15 лв, пълен оглед на колата от майстор /доверен/ и проверка на кардани, полуоски и всички видими елементи под купета и около двигателя, колелата и така нататък - 15 лева, смяна на носач по спомен 70-80 лв. Смяна на дискове, предни, и накладки, по спомен около 300 лева. Разбира се смяна на ангренажните ремъци и ролки - не съм го правил, нямам представа, вероятно около 300 - 400 лв.Гуми - ако гумите ти са за смяна - хубави по 350 - 1400 лв. Ей такива работи... Дребни ремонтчета, като датчици за еърбег, датчик за ABS - 60,70 лв. Сменял съм десен датчик на АБС при колелото, от морга, май го взех 30 лв и смяната още 15, те така...всички цени са труд и части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 14 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Много благодарско Wengen!!!Това предполагам е инфо за 3,7 40V 260 коня?Интересува ме и за 4,2 инфо за да реша кой по-читав екземпляр да избера.КАто цяло се спирам на покупка от Немция,щото тука шанса е мааааааалък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Не знам колко е сравнимо, аз съм с 4.2 40кл в а6, код ARS:филтри, ремъци, ролки, гарнитури на 2та капака на клапаните, масло- 960лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Не знам колко е сравнимо, аз съм с 4.2 40кл в а6, код ARS:филтри, ремъци, ролки, гарнитури на 2та капака на клапаните, масло- 960лв. Задължително се сменя и водна помпа, термостат. Препоръително е о- пръстени на валове- разпределителни и колянов и се проверява прословутата 4 сантиметрова пластмасова тръбичка до охладителя на маслото. Проверява се и дали работи променливото газоразпределение на всмукателните колектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Иво, а хонинга гледа ли се ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Зависи колко голям отвор на блока се е образувал Аз лично, ей така от любопитство и него бих огледал, макар, че тогава си е направо основен рмеонт ако смениш сегментите и биелните лагери, така и така си издърпал буталата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Да де това имах предвид, нема нужда от основен ремонт веднага като я вземеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Задължително се сменя и водна помпа, термостат. Препоръително е о- пръстени на валове- разпределителни и колянов и се проверява прословутата 4 сантиметрова пластмасова тръбичка до охладителя на маслото. Проверява се и дали работи променливото газоразпределение на всмукателните колектори. Така е, не ги описах, защото не знам цените на водна помпа и термостат, защото при мен се оказаха нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 (Редактирано) А така, мисли си така таа работа с новите, ма после да не `Фанеш дедовия на пътя някъде и ще изплащаш разходите за пътната помощ цяла година. Смени си ги, да ти е мирна главата, тя водната помпа за 6 так и 8 мак е еднаква и е 100 тина лева. Един познат така довлече един чиреп от Австрия, А6 С4, НАПЪЛНО ОБСЛУЖЕНА преди 3766 км, в това число ремъци, ролки, водна помпа, термостат, без филтър на климатика.Добре, че един добронамерен колега от форума даде на прилични цени после главите, че не се занимавахме с обслужването на тия,дето им станаха клапаните на проститутки.Ролката на ангренажа се сцепва на две, мотора на салата, имаше парчета от капаците на ангренажа чак зад оградата на магазин ХИТ, които не е ясно как бяха отишли там. Редактирано 15 Ноември 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Каквато и 4.2-ка да вземеш, провери задължително кода на мотора и не си взимай ако е AKG ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега кажи на нас по непросветените защо да не взима двигател с този код:-) Редактирано 18 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dolarch Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Произвежда се от 96 до 98г. Има около 8000 бройки. Привидно еднакъв мотор с останалите 4.2, но .... не е. Частите за сериозните ремонти от сорта на клапани, гумички, сегменти, биелни лагери и т.н ги има САМО оригинални. Не се предлагат водачи на клапани тъй като ауди никога не са предвиждали смяната им с нови конкретно за този мотор. Останалите части са стандартни и ги има, не са проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoci 4.2 quattro Публикувано 16 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Много благодаря на всички за полезните съвети и препоръки!Прочетох всички теми,но и в тая много ми помогнахте-благодаря! Редактирано 18 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване