Jump to content

Двигателно масло за 3.0 TDI


Recommended Posts

Ясно ми е за оригиналните масла от официалния вносител. Питанката ми е някой ползвал ли е друго качествено масло, като Motul, Mobil и т.н. и има ли впечатления. Количеството, до колкото съм запознат, е 7.4 литра, естествено, купуват се 8.

Благодаря предварително.

П.П: Търсачката не каза нищо по въпроса.

Редактирано от dobrinb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Castrol Edge 5W-30 Long life

Castrol-Edge-Oil-4-and-1-litre-3.jpg

Liqui Moly Top Tec 4200 long life 5W-30.

7c5e1963c75fe9ca1e2713830fece2fb95484204.jpg

Първоначално бях с Лики Моли-то, сега съм на Кастрол. За разлики не ме питай, не забелязвам такива.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
...За разлики не ме питай, не забелязвам такива.

Поне разход на масло има ли и ако да, има ли разлика при двете марки?

Комън-рейл е нали?

Колега, това е отговор, нали?!

Редактирано от dobrinb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и FUCSH TITAN GT1 PRO C-3 SAE 5W-30

(Premium motor oil for modern passenger cars and light commercial vehicles with or without extended service intervals. Specially developed for BMW-, VW- and Mercedes-Benz vehicles with exhaust after treatment and turbocharger. Optimum cold starting, lower oil consumption and minimized exhaust emissions.

VW 504 00/507 00)

П.С. Колега, един офф-въпрос. караш ауди 3.0ТДи, а си си сложил на аватара снимка на Пасат цц?!? :rolleyes:

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Колега, един офф-въпрос. караш ауди 3.0ТДи, а си си сложил на аватара снимка на Пасат цц?!? :rolleyes:

Еми по-красив е пасата все пак!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне разход на масло има ли и ако да, има ли разлика при двете марки?

Такива работи отдавна не следя :mrgreen:

в началото по навик от 1.8Т-то преглеждах, но впоследствие видях, че няма никаква разлика на пръчкат и забравих за тази грижа.

П.С. Колега, един офф-въпрос. караш ауди 3.0ТДи, а си си сложил на аватара снимка на Пасат цц?!? :hilezh:

Колегата е админ в VW клуба и аудито му е нова придобивка. Да му е честита и със здраве да си я кара.

То и carlitobrigante кара А6 4.2, ама на аватар е с Порше. <_<

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..То и carlitobrigante кара А6 4.2, ама на аватар е с Порше. :respekt:

E да, кара ауди, а се радва на снимка на порше, а не кара ауди и да се радва на снимка на пасат..., ако разбираш на къде клони мисълта ми :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и carlitobrigante кара А6 4.2, ама на аватар е с Порше. :respekt:

Нали е Ауди форум? В Ауди форума се карат Аудита. Кой какви други коли има няма значение.

Между другото ако новото А6 не ми хареса, приключвам с Ауди за известно време.

по темата: всичко освен Castrol Edge е недобър избор

Това е истината.

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е за оригиналните масла от официалния вносител.

Я разкажи какво ти е ясно, защото там имат около 3 вида масло и май и на тях самите не им е много ясно кое какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разкажи какво ти е ясно, защото там имат около 3 вида масло и май и на тях самите не им е много ясно кое какво е?

То си е оригинално масло от концерна, какво не му е ясно. Има си вискозитететн клас, експлоатационен клас, VW-норми. Какво ти трябва повече?

В литературата си го пише какво трябва и вносителят предлага? :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разкажи какво ти е ясно, защото там имат около 3 вида масло и май и на тях самите не им е много ясно кое какво е?

Ясно ми е, че всеки, който предпочита да не се замисля и да разчита в максимална степен на официалните сервизи, може да отиде, да остави автомобилът си и след Х часа да си го вземе, разчитайки на избора на местния официален представител, който се надяваме съвпада с изискванията на производителя.

Аз лично предпочитам, преди да сложа нещо в двигателя на автомобила си, да събера малко повече информация, при това задължително от източници, които нямат общо с официалния представител. При тях всичко е въпрос на политика, не винаги на перфекционизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си е оригинално масло от концерна, какво не му е ясно. Има си вискозитететн клас, експлоатационен клас, VW-норми. Какво ти трябва повече?

В литературата си го пише какво трябва и вносителят предлага? :respekt:

Ти в Порше скоро ходил ли си и разглеждал ли си маслата, които продават? Май не си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото трябва да отговаря на норма VW50700, това трябва да пише на тубата. Останалото е въпрос на вкус и финанси. :respekt:

.............

Да ходил съм, кажи кое не ти е ясно по отношение на видовете оригинално масло, кастрол-а или по отношение на нормите, които изпълнява всеки модел масло?

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е, че всеки, който предпочита да не се замисля и да разчита в максимална степен на официалните сервизи, може да отиде, да остави автомобилът си и след Х часа да си го вземе, разчитайки на избора на местния официален представител, който се надяваме съвпада с изискванията на производителя.

Аз лично предпочитам, преди да сложа нещо в двигателя на автомобила си, да събера малко повече информация, при това задължително от източници, които нямат общо с официалния представител. При тях всичко е въпрос на политика, не винаги на перфекционизъм.

Ето ти информация щом събираш: Castrol SLX Professional Power Flow 5W-30 e най-доброто с което съм карал колата. Продават го в Порше по пет-шейсе лева литъра.

Маслото трябва да отговаря на норма VW50700, това трябва да пише на тубата. Останалото е въпрос на вкус и финанси. :respekt:

Това го пише и на трите модела. Друго?

Редактирано от carlitobrigante
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........Останалото е въпрос на вкус и финанси. :respekt:

По темата: Аз съм с Мобил 1 ESP Formula 5W-30 (то също отговаря на тази норма), макар че съм с друг дизелов двигател. Нямам забележки, няма разход от смяна на смяна поне за сега, мотора работи тихо. Приготвил съм и за следващата смяна от същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо марката Castrol така дълбоко е завлязла в главите на българскитe автомобилистr??? :hilezh:

Същата е историята с ремъците Gates. Сякаш или няма други реномирани производители или да пасат трева.

Аз също съм на мнение, че Mobil едва ли отстъпва на Castrol и са финансово доста по-мощен концерн. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

До сега, в повечето от автомобилите ми, съм сипвал Мотул и съм доста доволен - тиха работа, безпроблемен старт на студен двигател, на практика никакъв разход от смяна до смяна. Те предлагат специфик, което отговаря на нормите на VW. Затова и събирам и други мнения.

Иначе мога да си намеря и Кастрол, и Мотул, че май и Мобил на добри цени.

Редактирано от dobrinb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега, в повечето от автомобилите ми, съм сипвал Мотул и съм доста доволен - тиха работа, безпроблемен старт на студен двигател, на практика никакъв разход от смяна до смяна. Те предлагат специфик, което отговаря на нормите на VW. Затова и събирам и други мнения.

Иначе мога да си намеря и Кастрол, и Мотул, че май и Мобил на добри цени.

за мотул си прав

досега винаги съм карал само с мотол

но за автомобили с DPF ситуацията е различна

а тя изисква именно този Castrol

това е... проста работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мотул си прав

досега винаги съм карал само с мотол

но за автомобили с DPF ситуацията е различна

а тя изисква именно този Castrol

това е... проста работа...

Има и Мотул Специфик за коли с DPF , чич :hilezh:

Макар, че специално за случая, аз бих предпочел Кастрол-а!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола за толкова пари без DPF не бих купил

Не разбирам защо марката Castrol така дълбоко е завлязла в главите на българскитe автомобилистr??? :steinigung:

Същата е историята с ремъците Gates. Сякаш или няма други реномирани производители или да пасат трева.

Аз също съм на мнение, че Mobil едва ли отстъпва на Castrol и са финансово доста по-мощен концерн. :steinigung:

Специално за 5W-30 Мобил1 е по-слаб от Кастрола. Причината е в заместителите на ZDDP които ползват двете марки.... За вискозитетите 5W-40, 0w-40, 10W-40 нещата по принцип не са толкова фрапиращи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...