Jump to content

buzzi

Members
  • Мнения

    5316
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно buzzi

  • Рожден ден 18.06.1968

Друго

  • Kaра
    Q5 177

Персонална информация

  • Локация
    София
  • Интереси
    да рови по колите

Последни посетители

30385 профилни разглеждания

buzzi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

6

Community Answers

  1. Аз ползвам Хадо ,никакви драми на 4 коли common rail. Ангренаж е крив на тая кола имаш ремък в картера,повечето го пропускат. Имаш скъпа умна подгревни свещ..
  2. buzzi

    Каре кормилен прът

    Привет ,група! Знаете ли защо се скапва долното каре на кормилния прът преди рейката? Отворете си предния капак и вижте дренажния отвор къде капе. Точно над кормилния прът и отива в карето. Пълна тъпня. Сътворих една дивотия и ако работи ще я снимам.
  3. Сигурно на нещо Японско .....
  4. Реално тая пробита фирма ,която прави филтри kn трябва отдавна да е фалирала и забравена. Вероятно само балъци пазаруват от нея и тя остава на пазара. И всичко ОЕ е връх най неземен,даже в космоса опира,особено филтрите....
  5. Освежаването идва с търсене на други дистроници и да заработят.Тия 3-5 хиляди винаги са били много фреш... не фона на 450.
  6. buzzi

    VAG-COM

    Другия вариант е да дръпнеш от нета няколко версии и да си копираш лейбълите на твоя vcds. ,за да направиш това трябва да ги инсталираш и в директорията да копираш всичко в папка label. После го сложи в директорията на твоята програма.
  7. Анализа ти е забележителен. Не помня колата ти,моля да ме извиниш. Нищо не помня вече,трябва ми време и детайли. И си спомням. Мисля че си пропуснал в анализа ,гледащия светлината. Едно е човек на 25 -45 друго е 45. и нагоре. Разликата е твърде голяма за ,човек на моите години. Техниката вижда едно,гледащия друго. И светят деева и китайците пробити. Мразя да спирам накриво. Да взимам предимство,да заемам повече ,от колкото ми трябва място при паркиране . Да заслепявам.Е това ми е болна тема. Затова ходих на реглаж. Хареса ми и според колегата фокуса и настройката е ок. Не виждам причина да ги махна. Поздрави
  8. Всичко е някакви и за някой пари. Вчера си настройвах фаровете на машина,скъпичка при това. Абсолютно и без никакъв компромис си светят лед d3s. Даже не ми се вярваше. Никакво разсейване на мишената ,чудесен прав и чупка след центъра лъч. Бях скептик,носех си ксенона да го връщам ,така и не го върнах. Китай е мотора на света от доста време. Или се приспособяваш или губиш. Сега ме е яд че не снимах...
  9. Трудно е да се гадае по симптоми,които се случват произволно . Имам в предвид , че е някои случаи не записва грешка компа на колата ,защото проблема е твърде кратък. В такива случаи карам и записвам лог-фйл и там обикновенно се вижда проблема . Имал съм кола която ,когато си пожелае вдигаше 1300 оборота на място или сама си даваше газ. . Е един скапан температурен сензор след 40 Мин каране показа -30 за 2 сек. И грешки няма. Та затова казвам да не разчиташ много на диагностиката. Съвременните бараки записват и като кихнеш,не е мн приятно. Успех
  10. Как се дави дизел? Тая барака не е чак толкова умна за да разчиташ на 100%, При всичко написано ,от тандем помпа ,цедката на кошницата в резервоара,горивен филтър,дюзи и това което споменах всичко е възможно. Защо караш с изключен дросел? По някаква причина не достига гориво . Имаш ли катализатор?
  11. Клемореда смени и датчика на маховика. На задна гасне ли ,при загряла кола? Ако да ,сменяй и двете неща и карай.
  12. Лагер съединител, съединител комплект и всичко ще е ок .
  13. Вероятно,аз търсех такава,в къщи всичко сме накичили с такива студено бели светлини. Сигурно щото съм кьорав вече...
  14. Моя е студено бял,6500 келвина,недостатък е в силен сняг ,като че ли снега отразява и прилича на стена .
×
×
  • Create New...