Jump to content

KikoTM

Members
  • Мнения

    251
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 2.5TDi 120kW

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

KikoTM's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз съм с фейс на 163 коня, не знам за малките двигатели колко се усеща и колко не, но и на този шестак се усеща- градското тръгване иска малко повече настъпване от задкулисния фактор (шофьора) и си се отразява на разхода. За 6 години и не малко извънградско, в това число и към 40-50 хил из Европата, не мога да кажа, че с/без климатик има разлика в разхода- горе долу е едно и също.
  2. АДАК имат доста добри тестове, в които може да се намерят динамичните характеристики, не рядко и ауто мотор унд спорт също публикуват в тестовете си ускоренията. С малко повече търсене чичко гугъл си казва всичко Ето едно ревю на А6 авант 204 коня със S-tronic обаче. Вътре са и доускоренията на определена предавка, както и уж при оптимална предавка. Дори и авант, дори и S-tronic, мисля, че е достатъчно за ориентир, защото така или иначе не знаеш ти каква кола ще вземеш, с какви екстри и колко по-лека/по-тежка може да бъде. http://www.automobile-catalog.com/performance/2012/1588595/audi_a6_avant_3_0_tdi_204_quattro_s-tronic.html
  3. Според спецификациите на Ауди, А4-та с 204 коня и типтроник има ускорение 7.7, докато според тест на ADAC, A6-та с мултитроник, ускорението е 7.6. Но лично мое мнение е безсмислено да се гледат ускоренията, а по-скоро динамичните характеристики на колата, т.е за колко ускорява да кажем от 80 до 120, защото на магистралата или селския път нямаш светофари, а в София, в задръстванията едва ли всеки път тръгваме с газ до ламарините. Ето линк за двете коли, ако на някой му се чете: 1) А4-та: http://www.audi.de/content/dam/ngw/product/used_cars/a4/pdf/a4b7/2004_09_a4_b7_30tdiquattro.pdf 2) А6-та: http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4573_Audi_A6_3_0_TDI_multitronic_DPF/Audi_A6_3_0_TDI_multitronic_DPF.pdf
  4. Sky, мисля, че не им е проблем на лизинговите компании- поне със сигурност преди няколко години имах разговор с interlease по този въпрос- те искат единствено проформа фактура, те превеждат парите и ти се организираш с транспорта. Сега, ако са се променили нещата, може и вече да лизинговат тукашни коли, но 2010-2011 нямаше проблем. Към автора- всичко е въпрос на питане и опитване Може да звучи глупаво, но никой няма да направи един Manual относно колата от Германия или където и да е или да ти отговори на въпросите за лизинг. Това е като учебниците/университета и практиката- докато не го пипнеш, теорията ти е само за самочувствие. После като почнеш да работиш, разбираш колко не знаеш Моя съвет е, ако никой не те ориентира конкретно и точно (какъвто е и моя коментар- "преди можеше, ама сега не знам" ) направи си официално запитване към лизингови компании, същото и с потребителски кредит и си прецени кое ти е по-изгодно и съответно искаш ли да се води на твое име колата и да плащаш заем или искаш да плащаш лизинг и да ти е на името на лизинговата фирма. Иначе sky e прав- набелязваш колите като гледаш да са близко една до друга, че Мюнхен и Дюселдорф не е кратко разстоянието, може и един рент-а-кар, отиваш, водиш си разговори и си тръгваш- за един ден от която и точка на Германия да си, се прибираш до БГ. Цените, ако искаш по превоз- гориво, винетки и пътни такси, мога да ти кажа с точност 5 месеца назад. Иначе другото е транзитните номера, по-горе ги имаш, и един договор за покупко-продажба. Не е лошо да говориш езика или да имаш човек, който да ти превежда. Аз съм го правил това, на принципа на екскурзията, с един приятел и жена му, от Холандия докарахме за него една Шкода 2007-ма. Нищо сложно, аз съм се пазарил, продавача говореше английски и се прибрахме. Към 100 хил е навъртял, Шкодилака само масло и накладки до ден днешен и е супер доволен. Да, плати повече пари тогава, но към днешна дата е супер хепи с избора на колата си. Така че малко късмет и няма нищо страшно
  5. Супърба е много стойностна кола. Ако излезеш от критерия имидж, съотношението цена/качество е недостижима. Изключително комфортен автомобил. Преки впечатления от такъв автомобил 170 кс 4х4 с пътуване до Холандия на 40.000 км преди малко повече от година. Дали е красив или не, е въпрос на вкус- не ги харесвах, но след това пътуване бих казал, че съм влюбен. Предницата вече ми харесва, колата беше комби, а аз мразя комбитата, но след пътуването поне не ме дразнеше Много място за багаж и изключителен простор вътре. Ако се сравнява с примерно S-класата..., ами удря я в земята по отношение на предлагано място. За задните седалки не мога да дам мнение как се чувства човек след 2200 км на един дъх, но като шофьор си слязох еднакво уморен, както и от моята А6-ца- седалките са по-малки, но се усещат при пряко сравнение- след табелата София, не се усеща разликата. Като модел, предлага достатъчно комфортни екстри и за този мотор с 4х4 и натоварен, бих казал, че върви много прилично. Разхода е в посочените от теб граници. В Холандия заради ограниченията на скоростта разхода се движеше около 5,5, включително и някакво градско. Самото пътуване София-Хага беше 6,2, като до Германия е била на автопилот на 135, в Германия на 140, но в Унгария движението е натоварено, магистралата малка и изисква чести натискания на газта при изпреварване. По отношение на обезшуменост- по-тиха е от камиончето ти при посочената от теб скорост Ако наистина ще пътуваш много в тази посока и ако можеш да си го позволиш- вземи си нов автомобил, спести си ДДС-то, всички разходи на фирмата (ако можеш) и вярвам няма да си разочарован. Мини през вашия дилър и поискай един тестов супърб за един уикенд. Така най-точно можеш да си прецениш за себе си. Всяко друго мнение тук си е само предположение, но в крайна сметка ти ще я караш тази кола. Поддръжката й също е приятно по-евтина от на Аудито. Последно лично мнение- автомат за магистрално каране е абсолютно безсмислено.
  6. За пълен фейс не си заслужава нито инвестицията, нито времето, нито нервите. Взимай си парите от каското (ако има такива) и я разпродавай на части. След 2 месеца тази кола ще чукне 15 годинки, за колко ще я продадеш после? Лично мнение де Въпреки, че колегите са ти го казали- предницата наистина цялата трябва да си я набавиш. А за да ти е пълен фейс- задницата е също различна, дори и крайното гърне е различно (поне при 2.5 тди). Мотора няма да го коментираме, ама вътре пак копчета, табло, радио е различно. Което ме връща на началното мнение за безсмислена инвестиция за тази кола.
  7. Цитиране на предходен пост! Аз такива предложения, завършващи на "всички екстри за модела" ги подминавам. Много се дразня на подвеждащата информация и за хора, които не са фенове на марката и не знаят какво включват всичките екстри им изглежда перфектното предложение. Другото- тези приблизително 17 хил.км на година са точно толкова, колкото и че колата е с всички екстри. "Радват" ме и тЮнинг кюнците отзадзе
  8. iPhone 7s ще струва колкото една В6-ца в момента, а iPhone 13 ще се бартероса за някоя панелка в София. Бюджетен и apple са две противоположни неща. Сори за спама, да се счита за up.
  9. Написал си е продавачът: DOT4408 - 44 седмица на 2008-ма
  10. Нормално е... ако живееш на определени места на БГ дебрите
  11. Ако ориентир е 15 хил, може и да стигне за първоначална вноска за Q7 4.2 на лизинг. Не искам да се заяждам, но до момента единствения критерий, който си дал е, че искаш авант. Бъди по-конкретен и ще получиш по-точно предложение от колегите. И за мен като се каже ориентир на пари, границата е около + до 15% макс горница, което автоматично прави приблизително 17 000. За тези пари май ще стигнат за читава В7-ца, може и някоя 4Ф малко постничка Ама за Q7 ще трябва няколко пъти орентировъчната ти сума.
  12. Може някой бушон, ако са на общ бушон (само давам предположение). Иначе всичко това се управлява от комфорт модула.
  13. KikoTM

    Смяна на табло

    А ако си си намерил въпросното табло, трябва да се смени и лоста на чистачките, тъй като на него е управлението за борд компютъра. След това освен монтажа на таблото трябва да се пуснат и някои кабели- примерно за да показва информацията свързана с гориво- моментен разход, оставащи километри. И още няколко кабела, зависещи от твоето желание. Имай в предвид, че може да се окаже, че "новото" табло не е съвместимо с компютъра на колата. Така че си остави вратичка евентуално да върнеш таблото.
×
×
  • Create New...