Jump to content

genose

Members
  • Мнения

    92
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi100/А6 2,0 ААD

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Varna

Последни посетители

1164 профилни разглеждания

genose's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. За обучение на втори ключ пак същото ли е.
  2. Благодаря, всичко е точно.
  3. Как става обучението с два ключа? Нещо не можах да намеря. А6 С5 2000г.
  4. Нещо друго сменя ли се или само таблото? Познава ли си ключа след това? Колата е А6 Ц5 1,9 С малкия фис който се прецака. Мога ли да сменя фиса с голям или тряба цялото табло?
  5. След като запали цифрите на климатроника мигат около минута две - след това работи.Колата е А6 1,9 двузонов
  6. genose

    VAG-COM

    USB DIAGNOSTIC VAG COM CABLE 409.1 OBD2 II LEAD или VAG COM 11.11.3 VAG-COM HEX+CAN dual-K USB Кой от двата кабела ще ми препоръчате да взема А3 90кс.99г.
  7. Проблема се оказа в ЕРН и недостатъчно гориво в резервоара (второто било доста важно за да работи мотора ) Завих до край винта за реглаж на сместа,след това постепенно развиване като минавам газ-бензин докато постигна стабилни обороти на бензин.Не съм закачал амперметър (за сега) не съм засякъл и горенето,карам основно на метан -достатъчно е да мога да паля и стигам до газ-станция като се наложи. Благодарности на колегата VBI и всички които се отзоваха!
  8. genose

    Парктроник А6/4F

    Продават ли само датчици някъде?
  9. Смених въпросния маркуч(стария протече) занесох стария и след 2 часа си го взех-рециклиран,до тук добре. Обаче се появи един шум(май от помпата)все едно е останал въздух -в началото правеше по-често,сега като въртя на дясно малко преди края.Преди това нямах оплаквания. Да си кажа смених и маслото -бях с жълтеникаво-по съвет от сервиза взех червеникаво(това е за модела) Има ли някакво специално обезвъздушаване,ако е останал въздух -или да търся по-мощен касетофон
  10. Свалих регулатора на налягането подавам му 12V -цъка и отпушва от едната дупка към другата(той има само две дупки). Как и къде да измеря какво налягане се подава към главата на инжекциона.
  11. Всичко което казвате е пробвано - не ще.Съмнявам се в ЕРН -как точно работи и може ли от там да ми спре притока на бензин.Мога ли да го тествам по някакъв начин-има букса с 2 кабелчета и две дупки към главата на инжекциона.
  12. Пръска бензин само от стартовата дюза-развих и 4те тръбички от главата на дебитомера не излиза ни капка- къде да търся проблема? Като развия регулатора на налягане-тече бензин-той запушва две дупчици от дясно на дебитомера -нещо принципа му на работа ми убягва-може ли в него да е проблема?
  13. Беше хлабав регулатора на налягане(явно не съм го стегнал)от там доста здраво пръска.В момента колата припалва на бензин -на стартер,като запаля на газ и мина на бензин гасне като "чук" Като разхлабих стартовата дюза -да олекне клапата,ми се стори,че изтече по-вече бензин от друг път.
×
×
  • Create New...