Jump to content

какъв газов инжекцион да избера за да съм доволен


Recommended Posts

ха сега де.....объркахте ме малко...и Фобос и Бардолини са добри според коментарите...а като цени са предполагам еднакви,въпроса значи е в подръжката,сервиза,консумативи и т.н..Все пак коя да избера? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 120
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Без да те агитирам ти казвам, че сравняваш кон с магаре :gruebel: Въпреки, че като ГИ Бардолини е добър Фобос е на светлинни години пред тях! Жоро (EUROGAS)в неговия сервиз монтира и двете марки системи нека да ти каже той кой е по-добрият :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяхме се навили няколко човека с аудита да си слагаме фобос на 1.8т , първия отиде в сервиза на фобос да пробва за да видиме дали ще е доволен - направиха му колата на гъз, прекъсва не върви, ходи на настройки незнам си кво накрая тия тотално го отебаха , той си свали уредбата и в кофата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за уж официалния им сервиз в София не се чуват добри отзиви! Аз като слагах моя при Жоро в Горна баня, когато отивах да го взема беха направили моя Пасат и един 1.8Т даже отначало се обарка и тръгна да ми дава ключовете за другия ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да те агитирам ти казвам, че сравняваш кон с магаре :bia: Въпреки, че като ГИ Бардолини е добър Фобос е на светлинни години пред тях! Жоро (EUROGAS)в неговия сервиз монтира и двете марки системи нека да ти каже той кой е по-добрият :bia:

От любопитство - дали може да обясните защо бардолини е магаре? До сега това което разбрах е, че фобоса имал повече настройки, самоче мен като краен ползвател не ме интересува кой има настройки които аз не ползвам, това може би е важно за газаджиите но не и за мен. Аз гледам колата да работи нормално, както и на бензин и да не дава грижи. Бардолинито ми го настроиха за 2 минути на място и работи без грижа а това за мен е показателно - щом нещата се случват бързо и лесно това е хубаво :bia:

Сигурно сте прави, аз като четох преди време и умувах какъв инжекцион да сложа коментарите клоняха повече към фобос като по добрия ги, самоче от монтажа навсякъде бяха недоволни.. Явно трудно се настройва и е зор да се настрои качествено. Все ходели за донастройки и т.н. Затова избрах бардолини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ще ти обясня колега! Първо много по-добри компоненти на уредбата - докато Бардолини ползва изпарител български Гама1, Фососа е с Томасето, който е в пъти по-добър! Второ Бардолини има бавнодейтващи инжектори Валтек, а Фобос бързодействащи Райл! Трето Фобос има отделни датчици за вакуум и налягане на газта това спомага за по-точното дозиране на газта във всеки един режим на работа на мотора! Евросондата на Фобос също е Томасето, която е наистина надеждна! Не на последно място ГАРАНЦИЯТА - най-голямата на нашия пазар! Като комбинираме всичко гореописано с по-богатия софтуер (който не е толкова сложен всъщност все пак е на български) получаваме нещо наистина добро за парите които сме вложили! Затова мисля, че Фобоса е сравним с далеч по-реномирани марки инжекциони! Това е моето менние и не ангажирам никой с него. След като си избрал Бардолини и си доволен как работи значи всичко е ОК! Факт е, че има много мотори които ще работят перфектно на газ независимо от уредбата, най-важното е качествения монтаж и настройките! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се всеки по-сложен софтуер иска определени познания и опит за да се постигне качествена настройка, но това не означава че трябва да ползваме само примитивни ГИ настройвани от малоумни инсталатори за да нямаме проблеми.

Бардолини работи с бавна рейка (4.0 ms.), има деференциален (комбиниран) датчик, няма корекция по налягане защото практически незнае какво е реалното налягане, получава информация само за разликата между вакум и налягане.

При Фобос рейката е бърза ( 2.0 ms.), отделни датчици за вакум и налягане, има точна информация за реалнотпо налягане и прави корекции по налягане ( това влияе на разхода), а повечето опции помагат за прецизна настройка, липсата им кара инсталатора да върши глупости за да пусне колата, и да замазва много неща които с просто око няма как да видите.

Весели празници на всички ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че по добро от Фобос са вече по високия клас на BRC или Lovato,които са обаче и на доста по високи цени!На колата ми редовно набива грешка на ламда сондата от както съм с Фобос,но е нещо нормално.Иска доста занимавка,експерименти и донастройки за да няма никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! ;) само ако може да допълните колко е гаранцията на фобос? На бардолинито ми е 2 години.

Иначе от бързи и бавни рейки и датчици не разбирам да си призная, но мисля че разхода ми на газ няма да стане по малък от този на бензин с която и ги да съм :zustimm:

Поздрави и дано колегата който е пуснал темата да се е ориентирал от какво има нужда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ФОБОСА също е 2 години, но при Бардолини гаранцията е 50 000 км., а при ФОБОС е 100 000 км. :zustimm: Относно разхода каквато и уредба да сложиш знай, че ще е около 10 % над бензиновия! Просто самото газово гориво е такова, че няма как да ти гори колкото на бензин! Успех пиши да кажеш какво си избрал и дали си доволен :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията на Фобос единствено при мен е две години без ограничение на километрите, това е мое решение основаващо се най- вече на това че нямам никакви гаранционни проблеми с тази марка, за разлика от Бардолини които направят ли година и нещо дефектира. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията на Фобос единствено при мен е две години без ограничение на километрите, това е мое решение основаващо се най- вече на това че нямам никакви гаранционни проблеми с тази марка, за разлика от Бардолини които направят ли година и нещо дефектира. :flehan:

Имате ли някакви наблюдения върху BIGAS? Плюсове, минуси...

Благодаря.

Редактирано от Двигателист
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега идеята ми беше, че са премиум марка (поне като цена) и ги хвалят майстори! А дали са наистина толкова добри не мога да твърдя, поради простата причина, че когато направих запитване каква ще е цената на Би-газ за моята кола ми казаха 2300 лева и това тотално ме отказа ;) Сега определено не съжалявам, че си монтирах ФОБОС :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно ще е Фобос моето решение и сервиза на който съм се спрял е този на Жоро-Еурогаз в Горна баня,ще се разходя до там в скоро време да поговорим на място,но искам да питам дали може при тях плащането да стане на вноски :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 1.8T с чип на газ с Landi Renzo Omegas - никакви проблеми за 10 месеца.

Сега карам A6 2.8 30V с BRC и пак нямам проблеми.

Като минус на Ландито през BRC ще отчета това, че инжекторите са шумни (тракат). Като минус на BRC - нивомерът е неточен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 1.8T с чип на газ с Landi Renzo Omegas - никакви проблеми за 10 месеца.

Сега карам A6 2.8 30V с BRC и пак нямам проблеми.

Като минус на Ландито през BRC ще отчета това, че инжекторите са шумни (тракат). Като минус на BRC - нивомерът е неточен.

Кой от двата мотора върви по-добре на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е любопитно какъв разход ти дава 2.8.

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си заслужава! Още повече и на метана слагат акциз и наскоро си направих сметка, че ако сега бяхна метан разликата с пропан-бутана не е 2 пъти, както го изкартат! Освен това при пропана-бутана имаш по-добра динамика (незначителна разлика с бензина, ако въобще я усетиш) докато при метана дори с инжекцион си е осезаемо! Към всичко това като добавим поне двойната цена (и то ако не искаш много модерни, леки и големи по обем бутилки, защото тогава може и три пъти да е разликата в уредбите) се замисли струва ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,определено няма да е метан,аз пуснах и отделна тема по този въпрос и ми се изясниха нещата...благодаря колега :( все пак от значение е не само цената но и как върви колата,не ми трябва спънат кон който при включен климатик и на баир да се задъхва :respekt: ...аз не съм състезател но моите коне са 130,което въобще не е чак толкова много че да си позволя да губя от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...