Vick Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Какво трябва да излиза от ауспуха на Ауди 1,9 ТДИ - доколкото знам - ако изобщо излиза нещо - то трябва да е черен пушек. Ако е бял - това лошо ли е ? За син - май трябва да се бяга надалеч ....П.С. Надявам се не ставам много нахален с въпросите си за А4 1,9 ТДИ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 зависи от белия пушек! по принцип белия пушек означава скорошно блокиране на двигатела!!!!но има и бял пушек които е като пара тогава няма нищо обезпокоително а ако е по наситен тогава бегаи веднага на мастор!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Ако пушека е много бял като пара, това означава че издухана гарнитурата и някой от цилиндрите гори антифриз, виждал съм един форд наживо, но това прави впечатление, защото колата приличаше на парен локомотив откъм ауспуха, може да гори антифириз и в малки количества и да не се забелязва от ауспуха тогава почва да липсва в казанчето. За другите цветове при дизела не съм компетентен. Не е задължително, но ако има издухана гарнитура е много вероятно двигателя да е прегряван. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Значи ако е при студен двигател е пара,ако е при загрял гори масло.Отиди да му премерят компресиата,можеш да се разминеш само със сегменти,ако не ,основен ремонт Черно би трябвало да пуши ако подадеш рязко газ,ако подаваш постепенно не би трябвало да пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 21 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 r.s.m.f.Ами гледах една която като подадеш рязко газ и хвърля съвсем малко черен пушек, а друга която като подадеш газ и дими като парен локомотив... и двете не бяха загрели много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 (Редактирано) това зависи от регулировката на помпата, зацапани дюзи и тнт,аз имам голф GTD и съм му увеличнл помпата до краи, и на сфетофара никои не може да ме мине штото не виждат от димната завеса Редактирано 21 Февруари 2006 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vick Публикувано 21 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 r.s.m.f. ти си чийтър не играеш честно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 21 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2006 Според мен това означава че колата е кандидат за ремонти - не купувай. Да изкарва черен пушек чат-пат е ясно - турбината не се е развъртяла и няма въздух да изгори цялата нафта, но бяло - гори вода или масло. На дизел колкото и да не е загрял няма откъде да му кондензира вода в цилиндрите че да изкара "нормално" бял пушек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iwanst Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 То цигарите поскъпнаха и е много по здравословно и за джоба въобще да не се пуши... бегаи а пък ако пуши и загряла В онтарио в студентски град палихме едно пежо 406 дизел на некви има нема 120 хиляди тва кат запали аз да видя дали не пуши много 4е седя отзад при багажника.... малеиииииииии щех да се удуша тва икарусите по градския са в пъти по добре... къв ти филтар за твърди частици ше му сложат за в Европата направо му требва един балон и като го напълни може и околосветско да си направиш.... незнам явно разчитаха на некои дет е с мнооого тъмни очила и да не подуши дима... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2006 Означава недвусмислено че влиза вода в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbogti Публикувано 23 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2006 Stani76, да не те обидя нещо ама конденза, за който говорим при студена кола не идва ли от факта, че не е загряла ауспухната система и затуй се получава пара отзад. Ако в цилиндърчетата кондензира влага много бързо ще ги хвърлиме буталцата ми се струва. Мисля, че е нормално при чисто студен дизел да излиза пара от ауспуха, защото цялата изпускателна система е студена - също, както и при бензинките. Виж, ако колата е загряла - туй е друго нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 23 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2006 (Редактирано) Аз все си мисля, че налягането на водната система е по-малко от това в цилиндрите и няма как да влиза антифриз. Източи маслото, трябва да ти изглежда нормално. Ако имаш издухана гарнитура в казанчето за антифриз се образува една бяла пяна а и маркучите доста се издуват поради голямото налягане. В казнчето за антифриз не трябва да има боклуци. Задължително измерваш компресията след като си сменил маслото. Ако компресията е по-добра от тази на нов автомобил, бягай далече, имаш си работа с "чудодейна" добавка за масло.Нямам идея какви са симптомите на спукан блок, но ти недей да се плашиш.Виждал съм някой от новите дизели да изкарват съвсем малко бял пушек - ама много малко. При тях ако не е емблемата изобщо нямаше да се сетя, че е дизел. Редактирано 23 Февруари 2006 от Cocteau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 23 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2006 Stani76, да не те обидя нещо ама конденза, за който говорим при студена кола не идва ли от факта, че не е загряла ауспухната система и затуй се получава пара отзад. Ако в цилиндърчетата кондензира влага много бързо ще ги хвърлиме буталцата ми се струва. Мисля, че е нормално при чисто студен дизел да излиза пара от ауспуха, защото цялата изпускателна система е студена - също, както и при бензинките. Виж, ако колата е загряла - туй е друго нещо. ←Колега това е ясно, но тогава ще е съвсем малко тази кондензирала вода и за 5-10 секунди ще я издуха, въпроса е за кола която продължава продължително време да изкарва бял дим - това според мен показва както е написал колегата Cocteau чудодеен двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2006 Аз все си мисля, че налягането на водната система е по-малко от това в цилиндрите и няма как да влиза антифриз. ←Сещаш ли се че в цилиндрите нямаш постоянно налягане, по високо от това на охладителната система (в която достига до 1-1.2 атмосфера и съвсем не е ниско като абсолютна стойност). И да ти покажа от практиката издухали гарнитури в посока цилиндрите, как хубаво е ръждясало. И през пукната глава даже влиза вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 23 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2006 Sag го е казал много правилно - в цилиндрите на двигателя не трябва да има вода, ако има - има дебел ремонт, и да ти говори някой приказки че имало страшно много конденз и са се натрупали литри вода в двигателя и видиш ли затова пуши така добре - ела ме ритни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 23 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2006 Сещаш ли се че в цилиндрите нямаш постоянно налягане, по високо от това на охладителната система (в която достига до 1-1.2 атмосфера и съвсем не е ниско като абсолютна стойност).←Правото си е право. Що ли не се сетх Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts