elemeNt Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Ще се опитам да буда максимално ясен, макар че съм се обърквам... проблемът е че колата се тресе здраво в определени моменти. Сякаш прехлъцва и не иска да върви. Кога става това? Най-вече като е студена, при тръгване с малко газ(много сериозно придърпване) при тръгване над 2000 оборота няма проблем, при смяна на скорости и падане на оборотомера между 1000 и 2000 оборота... имам чувството че като загрее се държи на ниво но понякога се появява проблема. Не я карам на далечни разстояния. Колата я карам на газ. Незнам дали на някой му стана ясно но се надявам на малко помощ за идентифициране на проблема които сериозно ме мъчи. Дефакто при всяко тръгване а и при смяна на скоростите най вече от 1ва на 2ра трябва да съм на високи обороти и да ги държа след смяната на предавката. Излишно е да казвам колко много ме вкарва това с газта. При предърпването се чува и някво чукане.... help Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen_manolov Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Ще е полезно да споменеш какъв е двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Едно добро ревизиране и обслужване на изпарителя, мини на "Елкон" да ти погледнат центровката и си е джаза!!!УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Предполагам мотора е някой от "карбураторните" така да ги кажем и отдавна не е покарвана на бензинец...всъщност там как се държи,прави ли същото на бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elemeNt Публикувано 28 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Предполагам мотора е някой от "карбураторните" така да ги кажем и отдавна не е покарвана на бензинец...всъщност там как се държи,прави ли същото на бензин?Не я карам на бензин от доста време, има някакъв проблем но това е ...друг проблем . Моторът е карбуратурен 1.8 СФ 88год Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) Колега като я запалиш на малко загрят мотор гасне ли ако не и даваш газ?Аз залагам на мембрани.Смени си ги,заедно с филтърчето на клапана. Редактирано 28 Април 2011 от GSI90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elemeNt Публикувано 28 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Колега като я запалиш на малко загрят мотор гасне ли ако не и даваш газ?Аз залагам на мембрани.Смени си ги,заедно с филтърчето на клапана.Вчера се случи това гаснене на 2 пъти. Изчаках 2-3 минути и се оправи без да придупрва. Също трябва да кажа мисля, че ми гасне преди да загрее колата до 60 градуса, което допълнително прави ситуацията тежка. Но това гаснене е от година и повече и незнам дали има връзка с основния проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Мембрани бе човек....95% е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Мембрани и филтърчето 25 лв някъде и смяната ти е за 30 до 60 минути. С какъв модел изпарител си,ел. или вакумен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 При предърпването се чува и някво чукане.... help За газовите проблеми не знам, за тях добре насочихте колегата. Но това чукане за което споменава, да не се окаже заминали демпфери (пружини) на феродовия диск на съединителя?! @element, при смяна на предавките (примерно от 1-ва на 2-ра или от 2-ра на 3-та), в началния момент на отпускане на съединителя чува ли се това чукане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 ... да не се окаже заминали демпфери (пружини) на феродовия диск на съединителя?! На шефчето на еспайса е по същия начин,но само като потегляш имаш чувството ,че ще събори мотора.Няма скъсани пружини защото е проверяван и остана самото феродо да е.......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elemeNt Публикувано 29 Април 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 На шефчето на еспайса е по същия начин,но само като потегляш имаш чувството ,че ще събори мотора.Няма скъсани пружини защото е проверяван и остана самото феродо да е..........Ден 2: След разглобяване на газовия клапан и старателно почистване на филтърчето(всичко около него беше \"мазало\" или по точно пълно с песъчинки от газта) леко регулиране на газта....и О0о0 чудо! Можело! поне засега е добре, и се държи нормално б3ката. Иначе мембраната е за смяна определено. Това че гасне преди да загрее 50-60 градуса от нея ли е?За газовите проблеми не знам, за тях добре насочихте колегата. Но това чукане за което споменава, да не се окаже заминали демпфери (пружини) на феродовия диск на съединителя?! @element, при смяна на предавките (примерно от 1-ва на 2-ра или от 2-ра на 3-та), в началния момент на отпускане на съединителя чува ли се това чукане?Митака ще проуча нещата, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване