Simeonov_B

Кори в багажника на Авант

Recommended Posts

Здравейте колеги

Някой демонтирал ли е страничните кори в багажника на Авант - онези на които има по едно капаче за разни неща.

Трябва да ги сваля но леко се притеснявам да не счупя нещо и после да ме е яд.

Има ли някаква тънкост, щипки или нещо от сорта или се държат само на уплътненията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

863900.th.png

Аз съм ги свалял, но доста отдавна. По спомен първо се развива болт 5 от картинката, после има щипки,дърпаш с умерена сила, и най-горе, към задната седалка са хванати с механизма за коланите, там някъв шестограм май се развиваше.

Edited by Bluedog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако някой има пресни спомени да обясни как точно става свалянето,и има ли място за тонколони там.Мерси

:bia:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виждал съм Б4-ки Авант с говорители сложени в самите капаци и да ти кажа, вижда ми се добър вариянт от гледна точка на това да си купиш утре само капаци ако решиш да ги махаш и ти пречат. Иначе сигурно има местенце да влезе говорителче в големите кори. Ако погледнеш, в багажника няма раздувка за калника на задните гуми т.е. този обем е взет от вътрешното пространство по някаква причина и би трябвало да има задоволителна кухина в горния край. Аз пък трябва да откача може би частично едната кора за да си сменя задния ляв мигач. Нямам инструмент с който да успея да развия 2-те винтчета на външната част на мигача (тази дето се пада отстрани на колата). Наистина добро разяснение би било добре дошло :bia:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата е стара, но давам малко инфо ако някой в бъдеще се чуди ..

Нужни са лула 17, шестостенен ключ 5 мм и кръстата отвертка.

 

С отвертката се махат крепежните халки :

YVxIKp.jpg

 

и се развива скритата рапидка под леглото на щората:

o9s0BB.jpg

 

С лулата се развива гайката на палеца, който придържа задните седалки:

eOFGQK.jpg

 

Маха се пластмасовата капачка на отвора на колана, и се развиват двата болта със шестостена.

Кората вече се държи на щипки отгоре и отдолу и на копчета отзад :

eOxmeF.jpg 333HJa.jpg

 

С горните две щипки се внимава, защото лесно се чупи пластмасата. Най-добре е първо да се подпъхне нещо за да отворят и тогава да се вади нагоре кората.

 

 

post-90068-0-25527900-1413713569_thumb.j

post-90068-0-51489700-1413713661_thumb.j

post-90068-0-48973700-1413713752_thumb.j

post-90068-0-01538800-1413713955_thumb.j

post-90068-0-60945700-1413713994_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Нямам инструмент с който да успея да развия 2-те винтчета на външната част на мигача"

На глух ключ 8Х10  се набива леко един шестограм за удължение  и с много благословии  по инженера, който го е измислил по този начин, става.

Edited by steni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.