Jump to content

A6 или А4


Recommended Posts

Здравейте една дилема ме мъчи хем финансова хем душевна :D .... карах до преди 1-2 месеца БМВ не съм човек който да робува на една марка....та в този ред на мисли съм си харесал А4 или А6 обаче тук е проблема , че легендите за скъпи части и т.н. са много ..... та няма да крия, че А6 има предимство определено и въпроса към вас ми е следният... някой от вас който имат или са имали А4 или А6 дизел 1.9 или 2.5 да споделят кое как стои.... а става дума за новото купе на А6 или знам ли как се казва 1999г.- 2001г. цената му е към 17000+++ и на горе....та вчера имах път пи Благоевград и минах през Дупница малииии там какви са лепки тези по-борсите нямам думи .... 30 мин. един ме убеждава, че един С250 е по добро от А6 защото на Мерцедеса e с веригата а аудито било с ремък и смяната на ремъка с частите било 2500 лв. което честно казано не вярвам ...и затова реших да попитам хора който са карали или карат нещо подобно ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всички положения 1.9 тди /и за двата модела/ 2.5 тди е най-куция двигател правен някога от ауди.Аз бих си взел бензин!

:lol::):) Tи убеден ли си в това :)

Аз лично съм на съвсем друго мнение.....а и позамисли се на какви километри се сменя ремък при тези двг,и дали си заслужава някои тарикат разбирач да ти смени ремъците или 2500 но с 2 г гаранция.....

Лично за мен двг,е мн добър,друга тема е в какво състояние идват в бг...но затова имаше маи доста обширна тема

А по темата...м/у а4 и а6 си мисля че въпроса е единствено финансов...а6 е съвсем друг тип кола,карал съм и двете,и след а6 хич не ми се качва на а4 :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при всички положения 1.9 тди /и за двата модела/ 2.5 тди е най-куция двигател правен някога от ауди.Аз бих си взел бензин!

съгласен съм с колегата....даже "най-куция" е доста меко казано...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и за какво ще я използваш.На мен ми бяха казали ,че А4-ките били "много" по широки от Б4,ама сега на собствен гръб друго се убеждавам.Незнам при най-новите модели как е,но при моя '95г на задния ред седалки е тясно и това е !Но пък за сметка на багажника,ако не се лъжа 424/445л-винаги можеш да си сложиш още нещо в багажника,много е голям.На А6 трябва да е още по голям,за него незнам.

От гледна точка на комфорта и удобството по-добре А6.Но там работат става :

По-висок клас-по високи цени на подръжката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си ,че няма две години гаранция,но си купувам оригинални ремъци,ролки и водана помпа и ми ги прави човек от сервиза,но не с часовата ставка в юнитрейд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки си има мнение :lol: но личните ми наблюдения,са свързани с 2.5 тди АЕЛ,пет цилиндров 140кс,....е нема такова животно :) ,за 3г,нищо др освен масло и наскоро ремъци не е пипано по него :hilezh:

не губи масло,не тече отникаде,достатъчно динамичен и икономичен поне за мен!

Аиде някои разбирач,да каже че е най-големия боклук тоя двг!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 от поколението за които стигат въпросните 17к. лв. е старото купе, с фейслифт, демек с целия фар.

Такива коли почват да се правят от 1999г., като първите остават със старото табло и червено осветяване, а след 2000г., са с бяло осветяване на таблото.

Колко коня е мотора може да разбереш съвсем лесно, според кодовете му.

AHU - 90kс.

AFN - 110kc.

AVB или АVF - не съм сигурен кой беше 115к.с. помпа дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

155  има няква лека светлина в тунела,163 вече си е напълно ОК,ма този стария 150 си е мъртвороден....

Ей направо ми разбивате колицата, ей!!!!!! Всеки път ме боли като ви слушам и като знам, че моят двигател е точно този "куц и мъртвороден" 2,5 TDI 150 коня!!!!

Чакай да чукна на дърво да не му се случва нищо!!!!! Чук - Чук - Чук!!! :lol:

Все пак си мисля, че всичко си е до колата! Ай стига съм се оправдавал и аз, че утре ще вземе да се развали нещо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всеки си има мнение :hilezh:  но личните ми наблюдения,са свързани с 2.5 тди АЕЛ,пет цилиндров 140кс

.

.

.

Аиде някои разбирач,да каже че е най-големия боклук тоя двг!!!

Той говори за 6-цилиндровия 2.5 (цените са като да поддържаш два двигателя...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си ,че няма две години гаранция,но си купувам оригинални ремъци,ролки и водана помпа и ми ги прави човек от сервиза,но не с часовата ставка в юнитрейд

За Цецо от Волуяк ли става дума? :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е точно по темата,но искам да си похваля и моя ДВГ-този от подписа.За "скромните"435000км. не ми е направил магария.Освен консумативи,съм сменял само шайбата на коляновия вал,защото се разпадна каучука на демфера.Другата голяма беля стана от единствения път,когато "майстор"смени ремъците.Решил,че ролките може само да си ги платя,но да не ги смени и ....каишчето -на парчета.Оправих се сам и досега :hilezh: Така че ААТ,макар и не много стартов е изключително сполучлив.6така,които го замени,макар и по-нов създава повече ядове и е по-тежък за джоба.Това по мои наблюдения-имам трима приятели с такива 6-тици.

Желая успешни покупки и много безаварийни километри на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да допълня - редовия петак е страхотен двигател, а и старите А6 (C4) вече са на много изгодни цени така че ако трябва издържлив работен кон - отличен избор са заедно с много здравото си окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...