Bobsi Публикувано 27 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2006 Здравейте една дилема ме мъчи хем финансова хем душевна .... карах до преди 1-2 месеца БМВ не съм човек който да робува на една марка....та в този ред на мисли съм си харесал А4 или А6 обаче тук е проблема , че легендите за скъпи части и т.н. са много ..... та няма да крия, че А6 има предимство определено и въпроса към вас ми е следният... някой от вас който имат или са имали А4 или А6 дизел 1.9 или 2.5 да споделят кое как стои.... а става дума за новото купе на А6 или знам ли как се казва 1999г.- 2001г. цената му е към 17000+++ и на горе....та вчера имах път пи Благоевград и минах през Дупница малииии там какви са лепки тези по-борсите нямам думи .... 30 мин. един ме убеждава, че един С250 е по добро от А6 защото на Мерцедеса e с веригата а аудито било с ремък и смяната на ремъка с частите било 2500 лв. което честно казано не вярвам ...и затова реших да попитам хора който са карали или карат нещо подобно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 27 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2006 ми не те е излъгал - 2500лв. си е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 27 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2006 Виж има по-надолу една тема 1.8Тq и 2.5ТДИq... разгледай я Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 при всички положения 1.9 тди /и за двата модела/ 2.5 тди е най-куция двигател правен някога от ауди.Аз бих си взел бензин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 2500 е в юнитрейд,има и по добри варианти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 no tezi varianti nqmat 2 god. garanciq,nali? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SANTA CRUZ CA Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 при всички положения 1.9 тди /и за двата модела/ 2.5 тди е най-куция двигател правен някога от ауди.Аз бих си взел бензин! Tи убеден ли си в това Аз лично съм на съвсем друго мнение.....а и позамисли се на какви километри се сменя ремък при тези двг,и дали си заслужава някои тарикат разбирач да ти смени ремъците или 2500 но с 2 г гаранция.....Лично за мен двг,е мн добър,друга тема е в какво състояние идват в бг...но затова имаше маи доста обширна темаА по темата...м/у а4 и а6 си мисля че въпроса е единствено финансов...а6 е съвсем друг тип кола,карал съм и двете,и след а6 хич не ми се качва на а4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 при всички положения 1.9 тди /и за двата модела/ 2.5 тди е най-куция двигател правен някога от ауди.Аз бих си взел бензин!←съгласен съм с колегата....даже "най-куция" е доста меко казано... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 Зависи и за какво ще я използваш.На мен ми бяха казали ,че А4-ките били "много" по широки от Б4,ама сега на собствен гръб друго се убеждавам.Незнам при най-новите модели как е,но при моя '95г на задния ред седалки е тясно и това е !Но пък за сметка на багажника,ако не се лъжа 424/445л-винаги можеш да си сложиш още нещо в багажника,много е голям.На А6 трябва да е още по голям,за него незнам.От гледна точка на комфорта и удобството по-добре А6.Но там работат става :По-висок клас-по високи цени на подръжката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 прав си ,че няма две години гаранция,но си купувам оригинални ремъци,ролки и водана помпа и ми ги прави човек от сервиза,но не с часовата ставка в юнитрейд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SANTA CRUZ CA Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 всеки си има мнение но личните ми наблюдения,са свързани с 2.5 тди АЕЛ,пет цилиндров 140кс,....е нема такова животно ,за 3г,нищо др освен масло и наскоро ремъци не е пипано по него не губи масло,не тече отникаде,достатъчно динамичен и икономичен поне за мен! Аиде някои разбирач,да каже че е най-големия боклук тоя двг!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 140 коня е дввигатела на старата А6 и за него не мога да кажа нищо но тези от 150 нагоре не ми ги хвали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 155 има няква лека светлина в тунела,163 вече си е напълно ОК,ма този стария 150 си е мъртвороден.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobsi Публикувано 1 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 Е добре де аз ги знам по кубатура 1.9 и 2.5 как да разбера с кой двигател е и колко коня е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 А4 от поколението за които стигат въпросните 17к. лв. е старото купе, с фейслифт, демек с целия фар.Такива коли почват да се правят от 1999г., като първите остават със старото табло и червено осветяване, а след 2000г., са с бяло осветяване на таблото. Колко коня е мотора може да разбереш съвсем лесно, според кодовете му.AHU - 90kс.AFN - 110kc.AVB или АVF - не съм сигурен кой беше 115к.с. помпа дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didkoto Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 155 има няква лека светлина в тунела,163 вече си е напълно ОК,ма този стария 150 си е мъртвороден....←Ей направо ми разбивате колицата, ей!!!!!! Всеки път ме боли като ви слушам и като знам, че моят двигател е точно този "куц и мъртвороден" 2,5 TDI 150 коня!!!!Чакай да чукна на дърво да не му се случва нищо!!!!! Чук - Чук - Чук!!! Все пак си мисля, че всичко си е до колата! Ай стига съм се оправдавал и аз, че утре ще вземе да се развали нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 всеки си има мнение но личните ми наблюдения,са свързани с 2.5 тди АЕЛ,пет цилиндров 140кс...Аиде някои разбирач,да каже че е най-големия боклук тоя двг!!!←Той говори за 6-цилиндровия 2.5 (цените са като да поддържаш два двигателя...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 А4 1.9 ТДИ е перфект спред мен.Най-добрият вариант като вървеж и разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEXUS Публикувано 1 Март 2006 Доклад Share Публикувано 1 Март 2006 прав си ,че няма две години гаранция,но си купувам оригинални ремъци,ролки и водана помпа и ми ги прави човек от сервиза,но не с часовата ставка в юнитрейд←За Цецо от Волуяк ли става дума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 2 Март 2006 Доклад Share Публикувано 2 Март 2006 не,не е цецо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Март 2006 Доклад Share Публикувано 2 Март 2006 Абе не е точно по темата,но искам да си похваля и моя ДВГ-този от подписа.За "скромните"435000км. не ми е направил магария.Освен консумативи,съм сменял само шайбата на коляновия вал,защото се разпадна каучука на демфера.Другата голяма беля стана от единствения път,когато "майстор"смени ремъците.Решил,че ролките може само да си ги платя,но да не ги смени и ....каишчето -на парчета.Оправих се сам и досега Така че ААТ,макар и не много стартов е изключително сполучлив.6така,които го замени,макар и по-нов създава повече ядове и е по-тежък за джоба.Това по мои наблюдения-имам трима приятели с такива 6-тици.Желая успешни покупки и много безаварийни километри на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 2 Март 2006 Доклад Share Публикувано 2 Март 2006 И аз да допълня - редовия петак е страхотен двигател, а и старите А6 (C4) вече са на много изгодни цени така че ако трябва издържлив работен кон - отличен избор са заедно с много здравото си окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване