audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) Здравейте колеги, дайте някакви идеи и предположения от какво може да е! Вечерта като преспи колата навън и на сутринта като тръгна да я паля понякога става трудно (от втория път, като помагам и с газта) и с големи пушилки сиви, понякога по лесно (без да помагам с газта и от първия път захапва и значително по малко пуши)! Колата върви и е обслужена от А до Я дето се вика, с нов EGR клапан,нов акумулатор и сменена дюза като и 4-те дюзи са си в нормата при Иво (Ifidik) Варна сме ги гледали! Обаче първото палене сутрин ме притеснява с тези сиви пушилки, пушека изчезва напълно до 1 минута!Отивам на работа (2 километра) след работа примерно минали са 8 часа отивам завъртам ключа и пали от първия път без пушилки! Не мога да разбера, защо ми прави тези магарии сутрин! Колата не пуши настъпвал съм я много, казват само като сменям скоростите и подам рязко газ леко изпушва, но съвсем малко и това било нормално, хора, които караха зад мен специално с тази цел да проверя колко пуши като я настъпя! Колата върви, харчи нормално след като Иво направи центровката дето се вика всичко по набиране, разход и вървеж ми е добре, само паленето с тези пушеци сутрин ме притеснява в първата минута , след това мистеризно си изчезва (20 пъти след първото запалване сутринта да я запаля, тая пушилка я няма) и се появява на следващата сутрин при първото за деня палене! Редактирано 1 Юни 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Подгревните свещи как са? На диагностика показва ли грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) Няма грешки никакви не излизат! Преди температурния датчик излизаше, че ми пали на -5 градуса ама го смених с чисто нов и от тогава няма грешки никакви! Редактирано 1 Юни 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Да ти се оттича нафтата през нощта и сутрин да има въздух в системата ? Провери ли за течове по обратната нафта ?Не си спомням на PD-то къде има клапани, но на моя Common Rail има един отгоре на нафтовия филтър... в него има една биметална пластинка, която трябва на студено да задържа и да не позволява да се връща нафтата през рециркулацията. Като се скапе и се наблюдава подобен ефект - първото палене сутрин при нормални външни температури не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) Вече параноята ли ме гони не знам, ама като покарам колата по-дълго примерно 100-тина километра, преди да я оставя вечерта пред нас я държа 1-2 минути да работи на място и сутринта по-трудно пали отколкото, ако съм я карал примерно само градско 5 километра и сутринта да я паля! Пак дали не си внушавам ама като е на баир надолу май по лесно пали отколкото, ако е на нагорнище! Не знам може и да си внушавам интересно е, че е само първото палене за деня (стриктно чакам да изгаснат подгревните свещи изчаквам малко още и тогава завъртам ключа уж да впръска или подкачи нафта така си го представям аз, завъртам и) тогава пали трудно и вдига пушек сив за секунди и после до минута всичко изчезва(случвало ми се и сутрин да запали лесно, тогава пушека е в доста по малки количества), след това и 20 пъти да я запаля до края на деня, нито ще изпуши, нито ще се мъчи! Редактирано 1 Юни 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Щом е само първото палене ме съмняват основно свещите и/или датчика за температурата на горивото. Ако беше проблема в подкачващата помпа щеше да пали лесно сутрин и после кофти, ако засмуква в-х или връща нафтата в резервоара то ти трябвало с подаване на контакт 3-4 пъти да запали без грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Най-лошото е че като запаля сутринта и отида на майстор да се оплача няма как да му демонстрирам точно проблема, трябва да оставя колата да престои една вечер при него и на сутринта той да я пали първо, за да види в пълна степен проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) Щом е само първото палене ме съмняват основно свещите и/или датчика за температурата на горивото. Ако беше проблема в подкачващата помпа щеше да пали лесно сутрин и после кофти, ако засмуква в-х или връща нафтата в резервоара то ти трябвало с подаване на контакт 3-4 пъти да запали без грижи.Свещите не играят никаква роля при външна температура над 5 градуса ... и с 4 изгорели ще пали като пушка.Ако беше датчик за температура на горивото щеше да прави проблем и след 2-3 часа престой, а не след нощен престой... и няма да се влияе от наклон и температурно натоварване на двигателя.Та на база на това инфо аз имам няколко предположения:- клапана за задържане на оттичането на нафтата- помпата да тече - ако пропуска по малко и е смукнала въздух сутрин докато качи налягане да прави мизерии (при малък теч много трудно се хваща това)- стар / запушен горивен филтър, който да прави някакви мизерии по рециркулацията Редактирано 1 Юни 2011 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ozimen Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Пробвай няколко дни да я паркираш нощно време с предницата да е по ниско от задницата поне 15-20см.и ако пали без проблем сутрин значи проблема е въздух в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) Свещите не играят никаква роля при външна температура над 5 градуса ... и с 4 изгорели ще пали като пушка.Ако беше датчик за температура на горивото щеше да прави проблем и след 2-3 часа престой, а не след нощен престой... и няма да се влияе от наклон и температурно натоварване на двигателя.Та на база на това инфо аз имам няколко предположения:- клапана за задържане на оттичането на нафтата- помпата да тече - ако пропуска по малко и е смукнала въздух сутрин докато качи налягане да прави мизерии (при малък теч много трудно се хваща това)- стар / запушен горивен филтър, който да прави някакви мизерии по рециркулациятаКолата е минавала фул преглед и обслужване! Всички ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масла, антифриз, спирачна течност, нов EGR, отваряна скоростна кутия вътре смениха нещо и по нея, отваряни капак на дюзи сменена една дюза, температурен датчик за антифриза сменен, центровка Иво (Ifidik) Варна! На Ваг-ком грешки няма никакви, всичко е в норма! От тандем помпата имаше теч (сълзене), смяна на гарнитура оригинална от Порше Варна още като я оставих в сервиза миришеше на нафта, и се видя че сълзи леко това беше първото оправено нещо по нея да не вземе стане някоя беля се запали колата, тогава ако е станало нещо незнам! Колата върви и харчи нормално забележки нямам! Но паленето ме притеснява определено при вложени толкова пари по колата и сутрин да ми пали толкова грозно! Срам ме е от комшиите! Редактирано 1 Юни 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Колата е минавала фул преглед и обслужване! Всички ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масла, антифриз, спирачна течност, нов EGR, отваряна скоростна кутия вътре смениха нещо и по нея, отваряни капак на дюзи сменена една дюза, температурен датчик за антифриза сменен, центровка Иво (Ifidik) Варна! На Ваг-ком грешки няма никакви, всичко е в норма! От тандем помпата имаше теч (сълзене), смяна на гарнитура оригинална от Порше Варна още като я оставих в сервиза миришеше на нафта, и се видя че сълзи леко това беше първото оправено нещо по нея да не вземе стане някоя беля се запали колата, тогава ако е станало нещо незнам! Колата върви и харчи нормално забележки нямам! Но паленето ме притеснява определено при вложени толкова пари по колата и сутрин да ми пали толкова грозно! Срам ме е от комшиите!Е щом си сигурен, че проблема с теча от помпата е решен .... но все пак погледни пак... А и аз доколкото знам гарнитури оригинални се продават само външните за захващането към мотора (поне за А4 е така), а има вариант помпата да сълзи от гарнитурата на капака, която е вътре в помпата... тя не се предлага като частВсички тия неща, които съм ти ги предложил не се хващат с ВАГКОМ... все пак явно става въпрос за някакъв миниатюрен теч или дефект на клапан, който е изцяло механичен (като мембрана)..Пробвай варианта предложен от колегата - вдигай задницата във въздуха, може и на крик ако помпата ти е някъде отстрани гледай да падне ниско и тествай ... или ела до София на майстор - сещам се за един упорит, който ще я "разгадае" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Нафтовия филтър оригинален ли е ? А клапанчето за обратната нафта(това което е в/у филтъра пластмасовото)сменявал ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 (Редактирано) Нафтовия филтър оригинален ли е ? А клапанчето за обратната нафта(това което е в/у филтъра пластмасовото)сменявал ли си ?На тези въпроси не мога да ти отговоря, само мога да кажа, че колата е обслужвана в оторизирания сервиз на Шкода в Добрич и всички части на 90% са съвместими с Октавия ІІ даже и моторите BKD са абсолютно същите и всичко е оригинално няма ментета, компромиси не са правени имам сметка за 1955 лева сменено по колата без да са сложени парите за EGR клапана и дюзата, трябва снимам картата за ремонт да видите за какво иде реч колата 5 дни стоя в сервиза и беше разглобена от до и каквото имаше видимо и необходимо за смяна е сменено! Но за клапанчето не мога да ти кажа, ако трябва ще отида да го проверят и ако трябва да се сменя да го сменят! Компромис с колата не съм правил! Редактирано 1 Юни 2011 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Но за клапанченто не мога да ти кажа, ако трябва ще отида да го проверят и ако трябва да се сменя да го сменят!Значи по важно е гумичките на самото клапанче да са здрави и да не смуче въздух от там.Но както каза Веско и аз мисля, че може да засмуква въздух от тандем помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Значи по важно е гумичките на самото клапанче да са здрави и да не смуче въздух от там.Но както каза Веско и аз мисля, че може да засмуква въздух от тандем помпата.Не знам дали съм споменал по-горе ама пушека сутрин е на масло сив! Пуши точно около минутка и спира! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 А клапанчето за обратната нафта(това което е в/у филтъра пластмасовото)сменявал ли си ?Скоро четох за подобен проблем,беше за 1.9 116кс(AJM)мотора,и там набедиха този клапан,който правел проблеми при ПД моторите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 1 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Ако има майстори на Ауди събора там ще съм! Ще я оставя, ако е възможно на пистата да пренощува една вечер и сутринта само тогава при първо палене за деня ще дам на някой от майсторите, които са там да я запали да види, как се червя сутрин пред комшиите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 1 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2011 Не знам дали съм споменал по-горе ама пушека сутрин е на масло сив! Пуши точно около минутка и спира!Значи това е от тандем помпата и по точно от гарнитурката.Явно през нощта пропуска малко масло в нафтата и сутрин затова по трудно пали.Провери сутринта нивото на маслото и дали мирише на нафта.Скоро четох за подобен проблем,беше за 1.9 116кс(AJM)мотора,и там набедиха този клапан,който правел проблеми при ПД моторитеТо и на предишните мотори го има и си прави мизерийки.Най-често от О-пръстенчетата му когато за поостарели започва да смуче въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Не зная колега защо се мъчиш толкова, като си близо до Иво... Ей къде ти е Варна, отиди до него, ще ти смени О-пръстените на дюзите и ще забравиш за проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Какво казаха в оторизирания сервиз за проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 2 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Ох колко пари съм оставил в тоя сервиз и накрая Иво (Ifidik) ми оправи колата за цял ден кажи речи си игра по колата за смяна на дюза, центровка и смяна на датчик за труд ми взе 60 лева и колата стана супер, за което му благодаря !Много ме е яд, че още в началото не отидох при Иво ама човек се учи докато е жив! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Добре бе как стигна до тая ПД от торбта с ... кво зе Както и да еНЕ че ги чувам дизелите кои знае колко ама на проблематичност с дюзи ми се върти особено щом Вагчето се е предало с откриването на грешки по датчици... Дюзи ,кофти баш тия дет не ги ремонтират що не си вре КР да ти е мирна главата..Съседите ще свикнат бъди спокоен ти не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 (Редактирано) остави една вечер при него да престоии за да види как пуши. Редактирано 2 Юни 2011 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 2 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Не знам дали ще ти помогне но погледниТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 2 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2011 Мисля първо да я покарам и да и спра токовете 15 000 километра (до тук за около месец имам 3000) и тогава да дам пари за нещо по нея вече! Ай ши ти таковам и ламарините! Само нафта и газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване