Xpu100 Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Здравейте, колеги! От днес съм собственик на Ауди 80 Б3 1,8 карбуратор (NE). Въпросът ми е следния: може ли да се каже с какъв карбуратор съм, след като съм с ръчен смукач? Това не означава ли, че е Кейхин? От друга страна пък прочетох на някакви работи преди карбуратора и на самия карбуратор "Pierburg". Възможно ли е пък да е Pierburg с ръчен смукач? Също така да ви попитам как пали студено? Когато просто дръпна смукача и започна да въртя ефекта е нулев, забелязвам, че когато повъртя на опънат смукач и го върна до край, тогава запалва и после вече като изфорсирам леко и го опъна на 1-ва или 2-ра степен си държи обороти.Благодаря предварително, скоро ще кача и снимки на колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 (Редактирано) NEто е с кейхин 1.Малко го дърпаш смукача не до края и въртиш.Ако колата е с газова и подай леко газ (за педала става въпрос) и ще запали лесно.Но е хубаво да я палиш и гасиш на бензин.Честито за придобивката.Много здрава машина е това. Редактирано 17 Юни 2011 от GSI90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Като палиш на газ-както е описал колегата над мен-леко се дърпа! Като я палиш на бензин и е студена,но пък времето е топло,до половината го дърпаш някъде! Като е студ и палиш на бензин,докрай дърпаш и палиш! За паленето на студено на газ има и значение какъв е изпарителя,вакуумен или ел! Ако напишеш какъв е твоя ще ти кажа как още по-лесно да я палиш студена на газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 17 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 (Редактирано) Тоест, няма комбинация Пиербург + ръчен смукач? Аз също предпочитам да е Кейхин... Ето една примерна снимка от интернет: http://imageshack.us/photo/my-images/214/audikarboratop.jpg/на схема 2 ми пише Пиербург, това какво ще рече?Само да спомена, че нямам газова уредба. Редактирано 17 Юни 2011 от Xpu100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 (Редактирано) Кейхин е карбуратора а това което е на снимката е едно от релетата за вакуумите! Те са си производство на Пиербург и няма нищо странно в това,всички са така! Щом нямаш газова палиш както ти казах ако е топло с малко смукач,на студено с повечко(като са минусови температури-дърпаш докрай),на топъл мотор-без смукач и така.Работи ли ти сигнализацията дето те подсеща да си прибереш смукача? Ако работи то като стигне 50 градуса мотора и почва да пищи един зумер и лампичката на таблото за смукача ти почва да мига и те подсеща да го прибереш,ако си се отплеснал! Редактирано 17 Юни 2011 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 17 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Точно и ясно! Благодаря за обяснението! Да, лампичката ми работи и когато го върна изгасва. Но ми се струва, че държи леко ниски обороти. Когато е загряла на 90 градуса и я изгася и веднага я запаля работи на около 550 - 600 рмп и после се покачва до 800 - 850рмп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 (Редактирано) Ако под после имаш предвид 10-ина секунди е нормално,все пак това е карбуратор! Няма да е зле да му направиш едно качествено почистване със спрей за карбуратори на този карбуратор-ще има ефект,пък и едно шишенце спирт за горене в резервоара да се сипе,да се изгорят боклуците,кара се до изгасване и после нов бензин в резервоара и си ти... Виждаш ли ги тия белите маркучета на снимката дето си приложил,смени си маркучетата както е на снимката да стане,колата ще работи по-добре,100% някъде изпускат! Редактирано 17 Юни 2011 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 17 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Добре, колега! Сега тъкмо чета за такъв спрей за карбуратори. Ако можеш да ми разясниш идеята си за това със спирта за горене? Не трябва преди това да има бензин в резервоара ли? Или трябва да е малко? Или просто да го сложа едно шишенце спирт и да си карам и да си доливам с бензин (еднократна профилактика). И под шишенце колко милилитра имаш в предвид?Благодаря за обърнатото внимание! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 17 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 (Редактирано) Идеята със спирта е,че той пада на дъното и се смесва с водата и другите гадости и така ще можеш с негова помощ да ги изгориш и да си изчистиш резервоара и горивопровода! Около 1 литър мисля бяха разфасовките на спирта за горене в железарията,някъде около 10-15 литра е подходящо да има в резервоара! Сипваш и докато не го изгориш всичкото в резервоара не сипваш бензин! После като изгасне и е празен резервоара,вадиш тубичката от багажника и си сипваш за да се добереш до бензиностанцията! Първо това и после с чистенето на карба,ако не ти е ясно как се чисти карба и това ще ти кажа и както казах,първо спирта,после спрея! Идеята е да изчистиш първо горивопровода и резервоара и след това карбуратора а не да изчистиш карбуратора и после при чистенето на резервоара да го набухаш с боклуци отново! Като сипеш спирта докато изгориш гадостите и изчистиш карба,ще прекъсва,нормално е! Може да се наложи да чистиш няколко пъти карбуратора докато се получи желания ефект! Ако има въпроси,питай! Редактирано 17 Юни 2011 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 17 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2011 Ок, колега! Изпълнявам това със спирта и после пиша за да ми препоръчаш спрей и да разясниш най-подходящия начин за прилагането му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 За почистването на карбуратора с въпросния спрей, трябва ли да се сваля целия карбуратор или се впръсква директно през клапите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Може и през клапите може и да го свалиш за външно също става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 19 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Няма смисъл да се сваля,ако го сваляш го киснеш в нафта няколко дни разглобен,иначе няма смисъл да го сваляш.Принципно със спрея с дългата тръбичка навсякъде по клапите(само сваляш капака на филтърната кутия) и докъдето можеш надолу пръскаш на запален мотор и подаваш газ,тя тръгва да гасне,подаваш газ пак,спираш да пръскаш,после пак почваш,абе усеща се...И външно по лостчетата и това е... Един спрей стига за 3-4 почиствания с доста пръскане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 19 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2011 Колеги, покарах Аудито към 400км (извънградско) и забелязах, че оборотите, когато колата е на свободна и натисна спирачка спадат, отиват в средата към 450рмп, на какво може да се дължи това? Все още не съм правил процедурата със спирта, но ще я направя.Засега смених маслото Yacco 10W40, маслен и въздушен филтър. Тези дни ще ми сменят ремъка и ролката.От къде да си купя такива маркучлета за вакуумчетата да си ги подменя, че са вдървени.Колата е на 52 000км и вози изключително стегнато и приятно, засега съм доволен. Само трябва да поизгладя паленето и оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Взех си един спрей, "Чистител за карбуратор и дроселни клапи" на WURTH, 15лв. е цената. В инструкциите за употреба пише, да се пръска на запален двигател около 30сек. като през това време се поддържат по-високи обороти.По-късно ще извърша манипулацията и ще пиша какъв е бил резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 След манипулацията, карба определено смени цвета. Нагара долу/горе падна. За поведението на колата, няма кой знае каква разлика, но тя и преди не ми е правила проблеми, освен паленето на студен двигател.По-късно след обед ще видя дали ще има промяна със запалването и ще напръскам обилно още веднъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 (Редактирано) Засега смених маслото Yacco 10W40, маслен и въздушен филтър. Тези дни ще ми сменят ремъка и ролката.Според мен маслото е добро. И аз карам с YACCO но за по старички двигатели (15W50)От къде да си купя такива маркучлета за вакуумчетата да си ги подменя, че са вдървени.В магазините за авточаси има и мисля че го водят маркуч за обратната(или излишната) нафта на дизелитеКолата е на 52 000км и вози изключително стегнато и приятно, засега съм доволен. Само трябва да поизгладя паленето и оборотите.Честито от къде я намери тази запазена кола Аз 52000км ги навъртам за година и половина Редактирано 20 Юни 2011 от LINO_KKK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Честито от къде я намери тази запазена кола Аз 52000км ги навъртам за година и половинаТва да не е 80-кта от ТАЗИ тема.Обявата в мобилето вече не е активна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 20 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2011 Прочетох цялата тема и мисля, че това е моето Ауди. Ще пиша и в другата тема да не спамя тази. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 25 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 Колеги, днес се позанимавах с Аудито, свалих въздушния филтър, смених гарнитурата на капака на клапаните, че сълзеше старата. Внимателно се загледах по карбуратора и по-точно гледах дали не е скъсан тампона. Натъкнах се на една цепчица на тампона, когато приложа сила се открива. (снимки) Дали е за смяна самия тампон или по-скоро това е повърхностна цепчица?Интересно ми е обаче, дали в онази резбована дупчица не трябва да има някакъв болт? (снимки)п.п. Оглеждах карбуратора, тъй като не ми харесват оборотите на празен ход някога са си 950рмп, друг път (често се случва след по-дълго спиране) са 450 - 600рмп. Ако е топла и не съм я палил 20 минути, не пали само на стартер а иска и подаване на газ и то пали задавено.снимки:KEIHIN 1Резбованата дупчица:Цепчицата в тампона при силен натиск: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 25 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 На резбата не трябва да има нищо.Тампона по-добре го смени.Към 20 лв е и НЕ взимай китайски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpu100 Публикувано 25 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 Възможно е колебанията в оборотите да ги прави от тампона, нали? А да пробвам ли като запаля и си работи да движа филтъра и карбуратора и да видя дали ще се получи някаква промяна в оборотите? И евентуално ако не се получи да сменям ли тампона?На какво друго може да се дължи проблема, споменат в предния ми пост?Благодаря за бързия отговор, колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 25 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2011 За оборотите не знам аз съм с часовник и оборотите не ги следя Тампона като се закъса и местиш филтъра с кутията ще почне да дърпа много въздух,и да гасне.По-добре си го смени или си купи един и го сложи в багажника,че мен вече 2 пъти насред път ме оставя тоя тампон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
albedo75 Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Привет на всички,имам същия автомобил, наистина този тампон под карбуратора прави коварни номера.За 5 годинини 2 пъти съм го сменял и двата пъти при разцепен вече се усети дефекта .Ако по време на път ти се случи просто между кутията на въздушния филтър и капака постави "нещо" което да притисне по-плътно самия тампон,но така бегом до сервиз. Сега обаче имам друг проблем ,за който имам нужда от съвет. Започна да губи обороти,не е от тампона.Ходих на карбураторджия, сменихме всички маркучи и почистване на карбуратор, настрои ги и на третия ден пак изчезнаха.Карбураторджията спомена че проблема е най-вероятно в серво усилвателя.Това с оборотите е постоянно- ниски дори при 90 градуса.На всичко отгоре като е студен двигателя при потегляне на 1 ,2 та и при 3 скорост забива муцуната.Моля за вашето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paccci Публикувано 27 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2012 Моля за вашето мнение.Ако не дърпаш смукача е нормално да забива на студен двигател сместа е различна.Лично мен ме съмнява да имаш проблем със сервото.На празен ход натисни силно спирачката и дръж ,оборотите трябва да паднат малко и като пуснеш спирачката се вдигат поне 50-100 за момент,.Ако прави това няма грижи сервото.Почти съм убеден ,че проблема е другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване