Jump to content

Карбуратор на Ауди 80 Б3


Xpu100

Recommended Posts

Ако не дърпаш смукача е нормално да забива на студен двигател сместа е различна.Лично мен ме съмнява да имаш проблем със сервото.На празен ход натисни силно спирачката и дръж ,оборотите трябва да паднат малко и като пуснеш спирачката се вдигат поне 50-100 за момент,.Ако прави това няма грижи сервото.Почти съм убеден ,че проблема е другаде.

Привет, на дръпнат смукач става, а сервото го смених и нещата се пооправиха ,мерси.И все пак ако не бе сервото то откъде според теб би могло да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги. В момента чета всички теми защото от вчера карам Ауди 80. Просто ми попадна ефтино и сега търся и ровя по всички теми за проблеми и болежки. Имам два въпроса по тази тема: Първо за какво са тия маркучи? Имам това зеленото като казанче което е, но никакви маркучи не излизат от него към карбуратора??? 4513496f.jpg

Другото което е, когато я паля и използвам смукач, колата е с много ниски обороти и цялата се тресе. Връщам смукача и двигателя утихва както се казва и започва да работи по добре. Ха сега де???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Това горе-долу е "компютъра" на нашите коли, колега :hilezh:

Възстанови си всички линии на вакуумите и ако и вакуум регулатора на делкото е в ред, най-вероятно

ще ти се укроти двигателя.

Успех :bia:

едит: от етката вакуум линиите

Редактирано от ckkgk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. В момента чета всички теми защото от вчера карам Ауди 80. Просто ми попадна ефтино и сега търся и ровя по всички теми за проблеми и болежки. Имам два въпроса по тази тема: Първо за какво са тия маркучи? Имам това зеленото като казанче което е, но никакви маркучи не излизат от него към карбуратора???

Другото което е, когато я паля и използвам смукач, колата е с много ниски обороти и цялата се тресе. Връщам смукача и двигателя утихва както се казва и започва да работи по добре. Ха сега де???

Това зеленото е вакуумен резервоар.

За смукача, няма логика на студен мотор с дръпнат смукач да падат оборотите, а когато го върнеш да работи нормално. Както каза колегата огледай маркучите на вакуумите. Също така погледни дали клапата на смукача се движи правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По маркучетата е проблема, от опит го казвам. При мен имаше нещо подобно, като дръпна повече смукача и колата гасне, оказа изваден маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи ли ти сигнализацията дето те подсеща да си прибереш смукача? Ако работи то като стигне 50 градуса мотора и почва да пищи един зумер и лампичката на таблото за смукача ти почва да мига и те подсеща да го прибереш,ако си се отплеснал!

Колеги, знаете ли тази екстричка откъде взема сигнал и как се управлява?

При мен нито пищи нито жмига, и въобще не знаех, че има такова фабрично.

Имам желание да се опитам да го подкарам.

Lion_Heart :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази екстра не е ли само при карбураторите Пиербург, които са с електроники ? Поне лично аз, не съм виждал такава сигнализация на Кейхин карбуратор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Кейхин 2 си я имаше! И си работеше коректно,НО и таблото ти трябва да е оригиналното и карбуратора също,самото табло има отделен зумер и лампа за смукача която при другите я няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямям идейка,но доколкото си спомням,кейхин едно нямаше черната букса дето седи на самия карб? Или бъркам,няма също и ППХ май...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Тампона под карбуратора струва 17лв. на ханс прайс.  Има два модела на тази коли е евтиния не онзи от 45 лева

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата да си я кара със здраве!

 

  Има индикация за смукача, че е дръпнат но не дава кога трябва да се прибере, поне при мен е така, моя мотор е същия, не знам някога имало ли е ако е имало как се възстановява, че в градски условия е ад с тоя смукач и газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 4 months later...

Здравените. колеги дави попитам на газ колата работи добре а на бензин сутрино време трудно пали а като прехвърля на газ пали лесно а на бензин трудно дали от карборатора или са дюзите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 90 кс Еми трудно пали на бензин сутрино време дали защото при другия сопственик е крана само на газ а аз като взех я направих и на бензин мисълта мие дали причината е във дюзите или е във карборатора причината за трудното палене на бензин а на газ нема ядове пали си идеално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При карбуратора имаш жигльори, а не дюзи, ако въобще колата ти е с карбуратор. Според мен е моноинжекция или механична пълна инжекция, най добре виж кода на мотора в талона и ще се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само при палене ли е проблема, иначе върви ли си? Преди да палиш опъни смукача на втората степен и натисни рязко и долу педала на газта два пъти. След това палиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да само при палене е така, когато е студен двигателя, а кото е топал двигателя пали от раз и като тръгнем дая исфорцирам прекъсва малко и после се оправи иначе си варви колата.

Редактирано от Tedi43
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така колега, същото. Беше ми изгорял палеца, смених го и минах Елкон и се оправи всичко. А случайно да пуши черно от гърнето ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...