albedo75 Публикувано 28 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2012 Ако не дърпаш смукача е нормално да забива на студен двигател сместа е различна.Лично мен ме съмнява да имаш проблем със сервото.На празен ход натисни силно спирачката и дръж ,оборотите трябва да паднат малко и като пуснеш спирачката се вдигат поне 50-100 за момент,.Ако прави това няма грижи сервото.Почти съм убеден ,че проблема е другаде.Привет, на дръпнат смукач става, а сервото го смених и нещата се пооправиха ,мерси.И все пак ако не бе сервото то откъде според теб би могло да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kovach Публикувано 12 Март 2012 Доклад Share Публикувано 12 Март 2012 Здравейте колеги. В момента чета всички теми защото от вчера карам Ауди 80. Просто ми попадна ефтино и сега търся и ровя по всички теми за проблеми и болежки. Имам два въпроса по тази тема: Първо за какво са тия маркучи? Имам това зеленото като казанче което е, но никакви маркучи не излизат от него към карбуратора??? Другото което е, когато я паля и използвам смукач, колата е с много ниски обороти и цялата се тресе. Връщам смукача и двигателя утихва както се казва и започва да работи по добре. Ха сега де??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ckkgk Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 (Редактирано) Това горе-долу е "компютъра" на нашите коли, колега Възстанови си всички линии на вакуумите и ако и вакуум регулатора на делкото е в ред, най-вероятно ще ти се укроти двигателя.Успех едит: от етката вакуум линиите Редактирано 5 Април 2012 от ckkgk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Здравейте колеги. В момента чета всички теми защото от вчера карам Ауди 80. Просто ми попадна ефтино и сега търся и ровя по всички теми за проблеми и болежки. Имам два въпроса по тази тема: Първо за какво са тия маркучи? Имам това зеленото като казанче което е, но никакви маркучи не излизат от него към карбуратора??? Другото което е, когато я паля и използвам смукач, колата е с много ниски обороти и цялата се тресе. Връщам смукача и двигателя утихва както се казва и започва да работи по добре. Ха сега де???Това зеленото е вакуумен резервоар. За смукача, няма логика на студен мотор с дръпнат смукач да падат оборотите, а когато го върнеш да работи нормално. Както каза колегата огледай маркучите на вакуумите. Също така погледни дали клапата на смукача се движи правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 По маркучетата е проблема, от опит го казвам. При мен имаше нещо подобно, като дръпна повече смукача и колата гасне, оказа изваден маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Работи ли ти сигнализацията дето те подсеща да си прибереш смукача? Ако работи то като стигне 50 градуса мотора и почва да пищи един зумер и лампичката на таблото за смукача ти почва да мига и те подсеща да го прибереш,ако си се отплеснал!Колеги, знаете ли тази екстричка откъде взема сигнал и как се управлява?При мен нито пищи нито жмига, и въобще не знаех, че има такова фабрично.Имам желание да се опитам да го подкарам.Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 5 Април 2012 Доклад Share Публикувано 5 Април 2012 Тази екстра не е ли само при карбураторите Пиербург, които са с електроники ? Поне лично аз, не съм виждал такава сигнализация на Кейхин карбуратор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 7 Април 2012 Доклад Share Публикувано 7 Април 2012 Моя Кейхин 2 си я имаше! И си работеше коректно,НО и таблото ти трябва да е оригиналното и карбуратора също,самото табло има отделен зумер и лампа за смукача която при другите я няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Не съм виждал Кейхин 2. А дали е възможно и Кейнин 1 да го може това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Нямям идейка,но доколкото си спомням,кейхин едно нямаше черната букса дето седи на самия карб? Или бъркам,няма също и ППХ май... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barok Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Колега щом има дупчица го смени и аз имах същия проблем и като го смених се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 (Редактирано) Тампона под карбуратора струва 17лв. на ханс прайс. Има два модела на тази коли е евтиния не онзи от 45 лева Редактирано 26 Октомври 2013 от shadou2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Честито на колегата да си я кара със здраве! Има индикация за смукача, че е дръпнат но не дава кога трябва да се прибере, поне при мен е така, моя мотор е същия, не знам някога имало ли е ако е имало как се възстановява, че в градски условия е ад с тоя смукач и газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladiav Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Колега,сменяй тампона изгорял е от температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedi43 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Здравените. колеги дави попитам на газ колата работи добре а на бензин сутрино време трудно пали а като прехвърля на газ пали лесно а на бензин трудно дали от карборатора или са дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 С кой мотор си колега ? Как така карбуратора или дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedi43 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 1.8 90 кс Еми трудно пали на бензин сутрино време дали защото при другия сопственик е крана само на газ а аз като взех я направих и на бензин мисълта мие дали причината е във дюзите или е във карборатора причината за трудното палене на бензин а на газ нема ядове пали си идеално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 С карбуратор ли е колата или е пълен инжекцион. а може би моно инжекция? какъв е кодът на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 При карбуратора имаш жигльори, а не дюзи, ако въобще колата ти е с карбуратор. Според мен е моноинжекция или механична пълна инжекция, най добре виж кода на мотора в талона и ще се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedi43 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Карборатор е номера на двг е *SF 077 090* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Да, карбуратор е , няма никакви дюзи. Преди да палиш дърпаш ли смукача и докъде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedi43 Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Имам чувството че като го дръпна почва да се дави де да знам един приятел ми вика че може и да е от центровката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Само при палене ли е проблема, иначе върви ли си? Преди да палиш опъни смукача на втората степен и натисни рязко и долу педала на газта два пъти. След това палиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedi43 Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 (Редактирано) да само при палене е така, когато е студен двигателя, а кото е топал двигателя пали от раз и като тръгнем дая исфорцирам прекъсва малко и после се оправи иначе си варви колата. Редактирано 10 Август 2015 от Tedi43 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silverhawk485 Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 И при мен беше така колега, същото. Беше ми изгорял палеца, смених го и минах Елкон и се оправи всичко. А случайно да пуши черно от гърнето ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване